quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:16 schreef Prowl het volgende:
[GEZ] Laptop minimaal Pentium 3
Doe die ook maar dicht, stelletje koters
Ik ben eens rond wezen neuzen op het net en heb ook niets kunnen vinden wat jouw bewering staaft. De goedkoopste 2e hands die ik tegen kwam was 550 euroquote:
Ex-bedrijfs laptops, ooit van gehoord? (nee niet gejat, netjes met bon)quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:49 schreef buzzer het volgende:
Ik ben eens rond wezen neuzen op het net en heb ook niets kunnen vinden wat jouw bewering staaft. De goedkoopste 2e hands die ik tegen kwam was 550 euro
quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:14 schreef Prowl het volgende:
[..]
Ex-bedrijfs laptops, ooit van gehoord? (nee niet gejat, netjes met bon)
Vorig jaar een mooie Dell D60nogwattes gekocht voor 375,= Centrino 1,6 ghz./512mbddr/dvd-rw/40gb hd
Heb em helaas moeten verkopen door een kutrekening van essent voor 450,=
Ik dacht dat ik voor een dubbeltje op de eerste rang zat maar schijnbaar zijn er ergere users.![]()
doe nou maar dicht
Donequote:Op woensdag 21 maart 2007 19:03 schreef Miranda27 het volgende:
Willen jullie mijn topic titel aanpassen:
[TK] Upgrade set
moet worden:
[TK] Upgrade set voor de pc
Maar ben je nou serieus beledigd omdat iemand 300 euro voor een laptop vraagt ?quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:14 schreef Prowl het volgende:
[..]
Ex-bedrijfs laptops, ooit van gehoord? (nee niet gejat, netjes met bon)
Vorig jaar een mooie Dell D60nogwattes gekocht voor 375,= Centrino 1,6 ghz./512mbddr/dvd-rw/40gb hd
Heb em helaas moeten verkopen door een kutrekening van essent voor 450,=
Ik dacht dat ik voor een dubbeltje op de eerste rang zat maar schijnbaar zijn er ergere users.![]()
doe nou maar dicht
ook gedaanquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:17 schreef KopieerMachine het volgende:
Buzzer lees mijn PM even en zonodig even antwoorden.
mvg.
snif, verkocht, dicht please!quote:Na twee maanden van af- en aangeschop en -gehandel is het dan eindelijk zover:
De Playstation 2 is de deur uit!
Stats:
Fok! 2 maanden!
Marktplaats: 1 dag
Met bloedend hart neem ik afscheid van dit geweldige topic vol met ups en downs, ik hoop jullie met een volgend topic wederom lastig te mogen vallen totdat mijn pootjes het schoppen niet meer aankunnen!
Dáág, PS@!![]()
Een geintje buzzer, een soort van lemming.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:36 schreef buzzer het volgende:
Solid: wat wil je nou bereiken bladiebla
HOE GEVOELLOOS!!!quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:21 schreef ElisaB het volgende:
done
sorry, zo had ik het niet gezien... (mijjn hoofd staat er momenteel ook niet helemaal naarquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:44 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Een geintje buzzer, een soort van lemming.
donequote:
Meeste Scsi spullen zijn inmiddels weg, nog 1 controller draait er met een 10K schijf.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:54 schreef Aoristus het volgende:
buzzer, dit was een legitieme vraag, toch?
[TK] PC Hardware
Schvvmert is zo'n beetje mijn fok!huisleverancier totnutoe. Ik heb als Tafkahs in dat topic die scsi controller gekocht
donequote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:40 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[GEZ] AMD Athlon 64 4000+ S939
Gevonden, mag dicht![]()
bedankt voor het melden, ik heb het topic op de korrelquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:30 schreef vosje505 het volgende:
volgens mij klopt de vraagprijs van dit aanbod niet bij deze advertentie
Oeh, dat klinkt gevaarlijk.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:52 schreef buzzer het volgende:
[..]
bedankt voor het melden, ik heb het topic op de korrel
you're welcomequote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:52 schreef buzzer het volgende:
[..]
bedankt voor het melden, ik heb het topic op de korrel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |