Doe maar fijn een nieuwe; kan je met een schone lei beginnen!quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:38 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Vraagje Buzzer of collega's: ik heb deze [TK] Aantal DVDs laten sluiten, ik heb alleen nog wat extra DVDs gevonden om op te ruimen en ik wil het toch nog een keer proberen. Mag het topic weer open of kan ik beter een nieuwe openen?
Dank!![]()
Donequote:Op donderdag 8 maart 2007 22:39 schreef Heidi- het volgende:
zou iemand nog ff wat in mijn topic [TK] PSP game, veel PSP films en DVD films !!!! willen opruimen?een streep willen zetten door
a knights tale
the league of extraordinary gentlemen
thirteen ghosts
Ow shitquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:03 schreef lynda het volgende:
Nee helaas.. hele lijst klopt ook niet meer grr
Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat de maximale editduur is verstreken.
krijg ik als ik me uitlog en weer opnieuw inlog..
Donequote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:57 schreef lynda het volgende:
vin ik stom! want lijstje klopt dus niet.. Wil je er anders even dit van maken aubwaren wat boeken doorgestreept waar we er 2 van hadden dus die kenne dr weer bij.. alvast thanx
Kan erin komen dat ik het topic pas mag openen op het moment dat ik het pakket in mijn bezit heb. Van de andere kant, ik heb dat pakket al betaald en ik weet wanneer het geleverd wordt. Dit heb ik ook duidelijk vermeld in het topic. Ik geef mensen daarmee de kans om dit pakket zo snel mogelijk na de release in bezit te krijgen. Ik kan het topic ook dan openen, echter dan duurt het langer voordat mensen over de console beschikken en meestal wil men zo'n ding zo snel mogelijk hebben.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:15 schreef FredvZ het volgende:
Iets wat je (nog) niet bezit, kan je ook nog niet te koop aanbieden.
Daarbij vraag ik me af of deze actie eigenlijk wel overdraagbaar is.
Klopt in z'n geheel.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:43 schreef ElisaB het volgende:
Ik denk dat ik je punt zie, want als ik het goed heb begrepen, wordt het geheel gewoon bij je afgeleverd. Een eventuele koper kan de spullen (dus niet een voucher oid) na aflevering gewoon bij jou thuis komen ophalen. Toch?
Bij ons niet hoor: V&A feedback topicquote:Op zondag 11 maart 2007 01:08 schreef Prowl het volgende:
Handel is als je iets koopt om het weer voor grof geld te kunnen verkopen.
Nope. Maar het is mij er ook niet om te doen dat jij misschien wél winst zou maken (want ik vind het best). Om de commerciele handel te weren, is het op V&A (o.a.) niet toegestaan om grotere hoeveelheden van één product aan te bieden. Ik snap best dat jij geen lucratief handeltje hebt met ouwbakken tweedehands CRT-tjes (hoewel het best zou kunnen), maar dat is geen reden om het jou wel toe te staan en een ander niet.quote:Denk je nou echt dat het om de "winst" te doen is.![]()
@ElisaB:quote:Op zondag 11 maart 2007 01:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bij ons niet hoor: V&A feedback topic
En in dit stuk ontbrak nog een andere redelijk belangrijke: grote hoeveelheden. En dat is hier het geval.
[..]
Nope. Maar het is mij er ook niet om te doen dat jij misschien wél winst zou maken (want ik vind het best). Om de commerciele handel te weren, is het op V&A (o.a.) niet toegestaan om grotere hoeveelheden van één product aan te bieden. Ik snap best dat jij geen lucratief handeltje hebt met ouwbakken tweedehands CRT-tjes (hoewel het best zou kunnen), maar dat is geen reden om het jou wel toe te staan en een ander niet.
Nou ja, dat dus
Op grond waarvan?quote:Op zondag 11 maart 2007 01:21 schreef mschol het volgende:
moet, als je alles gelijk wilt afwegen, dan niet ook dat PS3 topic opslot,
Had ik niet gezegd dat de regel niet speciaal voor jou is gemaakt? Dan was ik dat zeker vergetenquote:
Lees dat topic nog eens goedquote:Op zondag 11 maart 2007 01:21 schreef mschol het volgende:
[..]
@ElisaB:
moet, als je alles gelijk wilt afwegen, dan niet ook dat PS3 topic opslot, de TS zal dat ding waarschijnlijk voor minder hebben gekregen. waarom verkoop je anders een product dat je toevallig kon krijgen? (dan koop je em toch niet)?
quote:Op zondag 11 maart 2007 01:48 schreef buzzer het volgende:
[..]
Lees dat topic nog eens goed
Dat ding wordt met verlies verkocht
dan krijg in veel gevallen al enorme kortingquote:Dit pakket kon tegen een aantrekkelijke prijs gekocht worden op een retail evenement van Sony.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |