Voor dezelfde 10 euro? dan heb ik wel interesse, als ts dat niet wil.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:38 schreef Bealeo het volgende:
3,5" ?
Hen anders hier een 20GB 2,5" Externe HDD liggen...
mwah, 18 is ook wel te doen denk ik. Maakt hij veel geluid en geen bad blocks/sectors/nog iets?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:55 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
[..]
Voor dezelfde 10 euro? dan heb ik wel interesse, als ts dat niet wil.
Ik heb voor ts nog wel een 18 gb schijf liggen, maar dat is wel een ouwetje, en dus niet helemaal je vereiste...
Ik heb geen idee eigenlijk. Is er iets waarmee ik dat kan testen?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:46 schreef buggie het volgende:
[..]
mwah, 18 is ook wel te doen denk ik. Maakt hij veel geluid en geen bad blocks/sectors/nog iets?
Het is toch om gewoon een beetje te kloten met linux![]()
Hmm, laat dat testen dan maarquote:Op zondag 11 maart 2007 09:36 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
[..]
Ik heb geen idee eigenlijk. Is er iets waarmee ik dat kan testen?
Hij heeft het prima gedaan altijd.![]()
Is te begrijpenquote:Op zondag 11 maart 2007 13:03 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
Hij staat dus ook nog 'vol' met data, wat er in verband met licenties nog wel af moet uiteraard![]()
Woon trouwens in Amsterdam, bij metrohalte spaklerweg
Wat heb je er dan mee gedaan dat je steeksleutels nodig hebtquote:Op zondag 11 maart 2007 13:23 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
Heb je niet toevallig wat steeksleutels liggen? Wil m'n fiets repareren![]()
20 euro ex is hij voor jou.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:55 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
[..]
Voor dezelfde 10 euro? dan heb ik wel interesse, als ts dat niet wil.
Ik heb voor ts nog wel een 18 gb schijf liggen, maar dat is wel een ouwetje, en dus niet helemaal je vereiste...
Moet het achterwiel naar achter zettenquote:Op zondag 11 maart 2007 14:07 schreef buggie het volgende:
[..]
Wat heb je er dan mee gedaan dat je steeksleutels nodig hebt![]()
En heb je ook een ideetje wanneer ik hem op kan halen? (dinsdag en vrijdagavond kan ik iig niet)
Maakt me niet zo heel veel uit, ik woon toch redelijk dicht bij de metro die ik moet pakken.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:00 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
[..]
Moet het achterwiel naar achter zetten, maar dat is geheel offtopic
![]()
Ik ben morgenavond wel thuis en donderdagavond, maar ik neem aan dat jij doordeweeks overdag langs wilt komen aangezien je dan met school het minste reistijd hebt enzo....
Dus dan zal het volgende week worden... Evt de maandag rond een uurtje of 4?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |