Nee alleen de demo is te downloaden.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:57 schreef Pakspul het volgende:
Oude game? Die UT kun je nog overal downloaden
Hij is nieuw 21 euro. Zie pricewatch. Uhmm tientje exclusief?quote:Op maandag 26 februari 2007 19:50 schreef -bolio- het volgende:
Ik heb de game hier liggen, 6CD versie amper gebruikt (heb er namelijk 2) compleet in doos inclusief handleiding. Welke prijs had je in gedachten?
ff kijken, staat nog ergens in een V&A topic van me.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:14 schreef Snever het volgende:
editors edition ben ik niet bekend mee. Heb je een cover shot?
Heb natuurlijk interesse
Dan denk ik dat ik hem liever hou.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:21 schreef Snever het volgende:
Let op: Er is een pack te koop die Unreal tournament, Unreal 1, Unreal 2 en unreal tournament 2004 editors choice bevat voor maar 29,95 zie: klik
15 inclusief lijkt me meer toepasselijker?
Hmm, jammer want ik geef je er genoeg geld voor.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dan denk ik dat ik hem liever hou.
2 euro verzenden?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:24 schreef Snever het volgende:
[..]
Hmm, jammer want ik geef je er genoeg geld voor.
17 inclusief. Laatste aanbod. 15 euro voor het spel en 2 euro voor het verzenden.
formaat van 2 dvdhoesjes inderdaad.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:31 schreef Snever het volgende:
Lijkt me wel. Volgens mij is hij iets breder dan een standaard dvd hoesje
Ik heb geen ervaring met Paypal. Internetbankieren is geen probleemquote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
formaat van 2 dvdhoesjes inderdaad.
Lukt het je om geld over te maken naar mijn paypal?
Dan wil ik hem best verkopen aan je.
Heel eenvoudig, ge maakt een account aan op paypal.com en dan maak je gewoon via je internetbankieren geld naar paypal over, waarna je via paypal dat naar mij overmaakt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:40 schreef Snever het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met Paypal. Internetbankieren is geen probleem
Ik vertrouw je wel, alleen heb ik nl geld nodig op mijn paypal, en dacht zo ff makkelijk klaar te zijn.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:46 schreef Snever het volgende:
Waarom zo ingewikkeld als je het ook gewoon rechtstreeks kan overboeken. Vertrouw je me niet? Check het ervaringen topic
Ah, dat moet natuurlijk ook gebeuren..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:49 schreef Snever het volgende:
kan hier niet online komen. school enz
Vanavond moet ik werkenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:53 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ah, dat moet natuurlijk ook gebeuren..
Eh, dan zie ik je wel verschijnen vanaaf ofzo, moet nu nog paar andere dingen doen.
Ah, dan kan ik weer niet..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:55 schreef Snever het volgende:
[..]
Vanavond moet ik werken![]()
Vanmiddag tussen 3 en 4 moet wel lukken![]()
doorgaans bel ik dan even.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:10 schreef Manneke_Pils het volgende:
Dude, ga je ook iemand sms'n dat je hem hebt gemailt of niet?
Get lost topickaperquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:10 schreef Manneke_Pils het volgende:
Dude, ga je ook iemand sms'n dat je hem hebt gemailt of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |