Een beetje flauw hoor. Vond die andere titel veel leuker.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:30 schreef Hathor het volgende:
Ik mag aannemen dat dit de officiele DB thread is, en niet die kut thread ?![]()
Nou die was bijzonder lachen inderdaad.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:41 schreef fanneke het volgende:
[..]
Een beetje flauw hoor. Vond die andere titel veel leuker.
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nou die was bijzonder lachen inderdaad.![]()
Het gaf precies de wijze aan zoals FC de laatste maanden vaak speelt.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat vond jij er dan zo leuk aan?
zeik dan niet zo.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Verder boeit de titel niet, deze is open die andere niet.
Ligt eraan hoe, met wie, wat, waar en wanneer.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:36 schreef Messenga het volgende:
Welke FCDB fan vindt FCDB serieus kanshebber om uberhaupt in de Eredivisie te overleven?
1 Maal mijn inziens, 2 maal waren we gewoon te zwak.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Met de juiste mensen op de juiste plek. En net dat beetje geluk aan de zijde. Iets wat we de laatste 3 keer eigenlijk miste.
In principe wel ja.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:35 schreef sjimz het volgende:
Schandalig dat ze met dit materiaal niet eens kampioen kunnen worden.
Nou de eerste keer hadden aan het eind van de competitie wel een eredivisie waardig team (heb ook nog geluidsfragment van een televisiecommentator die dat zegt). En dat Cambuur toen won van het super Willem II was gewoon domme pech en zwaar genaaid.quote:Op zondag 21 januari 2007 01:24 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
1 Maal mijn inziens, 2 maal waren we gewoon te zwak.
Precies, denk dat wanneer dit team fit en compleet was en bleef iedereen hier kampioen mee zou kunnen worden. En als je dan zoveel blessures en schorsingen hebt gehad in de eerste seizoenshelft en je denkt dat het een heel eind over is... maar dan nog zitten Beekmans Uneken Wau Raymaekers Rimkus op de tribune en speelt Lurling met pijnstillers... ja dan wordt en blijft het gewoon heel lastig.quote:Op zondag 21 januari 2007 01:29 schreef DutchGooner het volgende:
In principe wel ja.
Ik riep ook heel hard aan het begin van het seizoen dat we kampioen zouden worden.
De eerste 7-8 wedstrijden (zonder blessures) liepen aardig tot goed getuige ook de periodetitel maar daarna kreeg je te maken met veels te veel blessures en in mindere mate schorsingen waardoor het "logisch" is geworden dat je niet meedoet om het kampioenschap.
Geen 1 team in de JL zou ziets kunnen opvangen, ook RBC en De Graafschap niet.
Aan de andere kant kan je natuurlijk ook twijfelen aan de vaardigheden van de trainer maar met een team met zoveel ervaring en voor JL-begrippen goede spelers was dat uiteindelijk wel goed gekomen denk ik als we aardig fit waren gebleven over een heel seizoen.
Uiteindelijk ben ik het dus niet eens met je opmerking, wel als we met een fitte selectie het niet zouden worden.
Op het eind misschien wel na ik weet niet hoeveel paniek aankopen maar daar heb je weinig aan als je een competitie hebt die over 34 wedstrijden gaat.quote:Op zondag 21 januari 2007 01:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nou de eerste keer hadden aan het eind van de competitie wel een eredivisie waardig team (heb ook nog geluidsfragment van een televisiecommentator die dat zegt). En dat Cambuur toen won van het super Willem II was gewoon domme pech en zwaar genaaid.
Lijkt mij wel, nog nooit is er een club gedegradeerd met zoveel punten en we mogen met recht zeggen dat we zowat door de KNVB de eerste divisie zijn ingefloten dat jaar met duidelijk aanwijsbare cruciale arbitrale beslissingen in zeker 7-8 wedstrijden die ons punten kostte.quote:Verhaal Vloet zijn we het over eens.
We hebben idd wel wat van die wedstrijdjes gehad zoals idd ajax uit, Heerenveen uit en thuis en Willem II maar we misten in al die wedstrijden gewoon teveel kansen om recht van spreken te hebben denk ik.quote:En als je naar 2 jaar geleden kijkt.. Hebben we ook veel van die kutwedstrijdjes gehad zoals Ajax uit Heerenveen thuis en uit Willem II uit en zo zijn er vast nog wel een paar waarin we met wat meer geluk een puntje of meer uit het vuur hadden kunnen slepen.. Zeker als je kijkt hoeveel punten er zonder Wisman gehaald zijn dan zat er gewoon meer in de groep.
Dat was waarschijnlijk zelfs Zwamborn gelukt.quote:Op zondag 21 januari 2007 01:39 schreef TerroRobbie het volgende:
iedereen hier kampioen mee zou kunnen worden. .
Dat was inderdaad ook weer zo, met als 1 van de vreemdste momenten toch wel het gelijkspel waarop gespeeld werd bij RKC uit.. En mochten we het gehaald hebben kregen we het nog loeizwaar in de nacompetitie zie Graafschap.quote:Op zondag 21 januari 2007 01:40 schreef DutchGooner het volgende:
We hebben idd wel wat van die wedstrijdjes gehad zoals idd ajax uit, Heerenveen uit en thuis en Willem II maar we misten in al die wedstrijden gewoon teveel kansen om recht van spreken te hebben denk ik.
Eens. Lopes.quote:Op zondag 21 januari 2007 01:44 schreef DutchGooner het volgende:
Ik denk trouwens zelfs dat we met een echte afmaker voorin ook nog wel een klein kansje hadden gehad ondanks de blessures.
Makkelijk lullen achteraf, die draait nu een goed seizoen maar al die jaren voorheen was het een "aardige" spits ipv een "goede" spits in de JL.quote:
Dat is ook zo, maar aan het begin van het seizoen heb ik die naam al gehoord. Ook bij Den Bosch volgens mij. Alleen niet als concrete interresse (dan moest er immers voor betaald worden) maar wel in de trand van "die zou ik er graag bij willen hebben"quote:Op zondag 21 januari 2007 01:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Makkelijk lullen achteraf, die draait nu een goed seizoen maar al die jaren voorheen was het een "aardige" spits ipv een "goede" spits in de JL.
Hoe zie je dat voor je dan? Of is dit geintje.quote:Op zondag 21 januari 2007 01:54 schreef DutchGooner het volgende:
Ik zeg trouwens Maguire in de spits samen met Demouge!
fcdb.nl is trouwens ook wel up to date.
quote:Op zondag 21 januari 2007 01:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je dan? Of is dit geintje.![]()
Zou kunnen, volg die site eik helemaal niet meer.quote:fcdb.nl tsjah sinds P. een SV heeft gekregen en het te druk met andere dingen heeft gebeurd er niet veel meer aan. Heel af en toe nog een update. Ook irritant dat ze het gastenboek dicht hebben gegooid zodat alle blijerds die daar eerst zaten nu naar m-side.com komen en het daar ook steeds meer op een kindercreche begint te lijken.
Lol hij bestaat weer zie ik net: http://www.bluewhitearmy.com/quote:Op zondag 21 januari 2007 02:03 schreef DutchGooner het volgende:
Zou kunnen, volg die site eik helemaal niet meer.
Alleen m-side dan voor nieuws enzo but that's it.
Zijn weinig goede FCDB sites, altijd al geweest.
De beste was bluewhitearmy.com, de voorloper min of meer van fcdb.nl
quote:Op zondag 21 januari 2007 02:13 schreef TerroRobbie het volgende:
en we het teveel met elkaar eens worden, dat kan natuurlijk niet.
quote:Op maandag 22 januari 2007 12:22 schreef Hathor het volgende:
Ik ben trouwens van mening dat het "spek en bonen" in de TT veranderd moet worden in "beuling en zult".
Nou dit is denk ik het beste voor beide partijen. Voor hem zal het er ook allemaal niet makkelijker op zijn geworden nadat hij ermee naar de pers is getreden.quote:FC Den Bosch en Smolders schikken
Sjef Smolders, beheerder van het spelershome van FC Den Bosch, gaat per 1 februari vervroegd met pensioen. Dat zijn Smolders en de club gisteren overeengekomen. Daarmee komt een einde aan een geschil tussen beide partijen.
Smolders (64) eiste voor de kantonrechtbank uitbetaling van 6.062 overuren, in totaal ruim 60.000 euro. Volgens FC Den Bosch betrof het ’vrijwillig gewerkte uren’ en hoefde er dus niet betaald te worden. Tussentijds heeft de club geprobeerd te schikken door Smolders eenmalig een bedrag van 4800 euro te betalen, maar die ging daar niet op in.
De rechter stelde de club vorige week echter in het gelijk. Vervolgens gingen beide partijen opnieuw met elkaar om de tafel, met de vervroegde pensionering van Smolders als uitkomst. „Verder is alles netjes afgehandeld. Ik ben tevreden“, aldus Smolders gisteren. Hij verrichtte sinds 1971 in allerlei hoedanigheden werkzaamheden voor FC Den Bosch sinds 1994 was hij in vaste dienst.
quote:Oudere broer Lensky op stage bij Den Bosch
De oudere broer van Canadees Feyenoord talent Jacob Lensky loopt stage bij FC Den Bosch. Zo verteld Jacob in een interview met de papieren versie van de Voetbal International
"Ook mijn oudere broer kan best aardig voetballen. Hij is net als ik al heel zijn leven onderweg, op zoek naar een goede club in Europa. Op dit moment loopt hij stage bij FC Den Bosch. Ik hoop dat het wat wordt" Aldus Jacob Lensky over zijn oudere broer.
Wie weet meer?
quote:Bossche bollen voor lopende NAC-fans
Breda - De zeven NAC-supporters die te voet op weg zijn naar de uitwedstrijd zaterdag van hun club tegen NEC in Nijmegen, waren dinsdag niet welkom in Tilburg. De politie stuurde hen weg omdat Willem II die avond een bekerwedstrijd voetbalde tegen De Graafschap.
De zeven NAC-aanhangers maken de 115 kilometer lange voettocht uit protest tegen de combiregeling. Ze halen met hun ’vierdaagse’ ook geld op voor het Revalidatiecentrum Breda en voetbalvereniging The Gunners.
De zeven brachten de nacht door in motel Gilze en liepen gisteren naar halteplaats Den Bosch. Daar werden ze in het sponsorhome van de FC ontvangen met Bossche bollen.
Hmm... als dat zo is, dan zal ik die bollekes maar eens snel gaan declareren bij het bestuur!quote:„We zijn uitgenodigd in het sponsorhome van FC Den Bosch en kregen Bossche bollen van het bestuur. Zo kan het dus ook.“
Kut NACquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:20 schreef Yeahinho het volgende:
Zie ook het stuk uit de BN/De Stem van vandaag: http://www.bndestem.nl/nac/article1043050.ece
[..]
Hmm... als dat zo is, dan zal ik die bollekes maar eens snel gaan declareren bij het bestuur!
Wij krijgen gvd helemaal niks van FC.........quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:20 schreef Yeahinho het volgende:
Zie ook het stuk uit de BN/De Stem van vandaag: http://www.bndestem.nl/nac/article1043050.ece
[..]
Hmm... als dat zo is, dan zal ik die bollekes maar eens snel gaan declareren bij het bestuur!
Hebben we een nieuw sfeerteam?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Vind het wel geinig eigenlijk. Die gastjes maken meer sfeer dan het nieuwe sfeerteam van de M-side.
Eens.quote:
FCDB tifosi ofzoquote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hebben we een nieuw sfeerteam?
Gemaakte sfeer is kut.
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:17 schreef fanneke het volgende:
[..]
Eens.
Sfeer hoort spontaan te ontstaan, zoals bijvoorbeeld thuis tegen RBC.
Ik wil het allemaal nog weleens zien.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Dit zijn waarschijnlijk wel de jongens die er over 5-10 jaar nog steeds zijn terwijl een groot deel van die tribune dan is afgehaakt.
Denk dat deze wel ooit op een dvd komt te staan van sportbloopers.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:36 schreef DutchGooner het volgende:
4-1, had meer te maken met de zwakte van Haarlem dan met onze sterkte
Haarlem scoort 2 maal tegen ons dit seizoen in de competitie en 2 maal dankzij onze geweldige Finse keeper
Beide zouden niet misstaan in de blunders top 3 van dit seizoen
Vraag het Tien.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:01 schreef Dylan Dog het volgende:
Iemand beelden van de tegengoal? Ik zat in Maastricht.
Subtiel is het wel trouwens.....quote:Op maandag 29 januari 2007 22:31 schreef Dylan Dog het volgende:
Kut, zie nu pas dat de wedstrijd tegen de Eagles op het programma staat. Maar let op, het brengt geluk!
Waarschijnlijk ga ik deze wedstrijd overslaan....quote:Op zondag 28 januari 2007 22:12 schreef DutchGooner het volgende:
Wie gaan er trouwens naar Deventer en op welke manier?
quote:Op maandag 29 januari 2007 22:12 schreef Yeahinho het volgende:
Oja, heb je een kaartje voor me als ik meega DG?
Kan wel, maar vond het hier net zo makkelijkquote:Op woensdag 31 januari 2007 00:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En dat kan je niet via de mail/msn/foon vragen?
Dan heb je pechquote:Op woensdag 31 januari 2007 00:32 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Kan wel, maar vond het hier net zo makkelijk.
Wat kan je toch lief zijn voor de medemensquote:
Ja, maar deze was toch wel de opvallendste denk ik, anders zat ie nou niet bij Utrecht. Tenzij dat een paniekaankoop is natuurlijk, de selectie is daar aardig aan het leeglopen zo halverwege het seizoen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Er lopen meer gevaarlijke spelers rond hoor.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij was gehaald voor de breedte bij Utrecht. Maar volgens mij moet hij nu gewoon de wei in
Gaan maar 80 man mee vrijdag.
Vind het jammer dat ik die tijd niet hem meegemaakt.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:23 schreef Hathor het volgende:
Blij dat ik die periode actief heb meegemaakt, het waren mooie jaren. Daarom ben ik ook zo zuinig op die boeken met randverschijnselen uit die periode, dat zijn echte documenten geworden.![]()
Ja moet nog steeds een keer langskomen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:23 schreef Hathor het volgende:
Blij dat ik die periode actief heb meegemaakt, het waren mooie jaren. Daarom ben ik ook zo zuinig op die boeken met randverschijnselen uit die periode, dat zijn echte documenten geworden.![]()
Hoe is dat zo gekomen dan ?quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:20 schreef Yeahinho het volgende:
Gradje moet tegenwoordig niks meer van FC hebben.
Vieze overloper, met z'n kut-PSV.
Geen idee eigenlijk. Hij is daar nu scout, en verklaart me voor gek dat ik FC door het hele land achterna reis.quote:
Hetzelfde als wanneer TR oversteekt.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:00 schreef DutchGooner het volgende:
Dan weet ik wat ik moet doen als ik hem voor mij wielen krijg.
Precies al hoop ik niet dat ik teveel schade aan mijn auto heb dan.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:17 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Hetzelfde als wanneer TR oversteekt.
Heb jij er ook zo 1 dan?quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Die postfietsen van tegenwoordig schijnen best stevig te zijn inderdaad.
Maar zeg nou zelf, tis toch een beetje ziek natuurlijk.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:01 schreef Yeahinho het volgende:
en verklaart me voor gek dat ik FC door het hele land achterna reis.
Inderdaadquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar zeg nou zelf, tis toch een beetje ziek natuurlijk.
Om zon'n kutclub, wat we eik toch wel zijn, overal te volgen.
Helemaal mee eens....quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar zeg nou zelf, tis toch een beetje ziek natuurlijk.
Om zon'n kutclub, wat we eik toch wel zijn, overal te volgen.
Ik zou eigenlijk een scanner moeten hebben, dan zou ik wat van die ouwe artikelen hier kunnen plaatsen zodat iedereen ze zou kunnen lezen.Misschien dat ik mezelf eens trakteer voor mijn verjaardag, als het tenminste betaalbaar blijft.quote:
Nee, daar heb je wel gelijk in. Er zal ooit misschien best een tijd komen dat je niet meer naar het stadion gaat, zoals het met mij is gelopen door bijvoorbeeld een verhuizing, maar je blijft toch altijd je club volgen. Als ze spelen, gelijk naar teletekst om de stand te volgen en zo, of als je op vakantie bent, s'maandag's je eigen de pleuris zoeken naar een Hollandse krant voor de uitslag. Het zit gewoon in je bloed.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 08:00 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Helemaal mee eens....
Krijg ook vaak zat te horen dat ik niet wijs ben dat ik overal heen ga voor FC..
Maar FCer ben je niet voor even maar je hele leven toch??? Is iets wat er in zit en nooit meer uitgaat wat er ook gebeurd.... (of ben ik de enige die er zo over denkt? )
Waarom?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:31 schreef Yeahinho het volgende:
Goed, deze wedstrijd ga ik dus alsnog missen.
kut-eagles..
Lang verhaal samengevat: we (DG, fanneke en ik) zouden net als vorig jaar weer op de eretribune gaan zitten, als zijnde 'sponsors'. Dat is normaal geen probleem, maar GAE wist vanmiddag ineens plotseling te vertellen dat ze alleen nog kaarten voor 50 euro p/s hadden. Dikke lul dus. Voor dat geld wil ik wel een lopend buffet en gratis drank tijdens de wedstrijd hebben (en dan is het nog gruwelijk duur).quote:
Helaasch idd.quote:
Nee, meer een knipmes, en dat was van ondergetekende.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Er was in de wedstrijd toch ook iets met een kapmes?
Rare actie van de Eagles.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:00 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Lang verhaal samengevat: we (DG, fanneke en ik) zouden net als vorig jaar weer op de eretribune gaan zitten, als zijnde 'sponsors'. Dat is normaal geen probleem, maar GAE wist vanmiddag ineens plotseling te vertellen dat ze alleen nog kaarten voor 50 euro p/s hadden. Dikke lul dus. Voor dat geld wil ik wel een lopend buffet en gratis drank tijdens de wedstrijd hebben (en dan is het nog gruwelijk duur).
Na heel wat gebel kon er nog 1 'normaal' kaartje (a 22,50) regeld worden, en dus is DG de mazzelaar die nu onderweg is naar Deventer....
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:01 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Helaasch idd.
Maar alternatieven genoeg: TR bevindt zich in het uitvak, DG en Lady ergens op de eretribune.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:08 schreef DutchGooner het volgende:
Kom op Robbie, niet zo bescheiden, nu mag je effe je holliganverhalen over vertellen.
quote:eagles heel de wedstrijd uitdagen o.a. met een spandoek FCDB-> 29-09-2006 Rennen in je eigen stad en liederen van dezelfde strekking. Eagles maakte 1-0 en het einde naderde dus werd steeds erger. Na de 1-1 in de laatste minuut begon het. Plexiglas werd getest maar hield stand. Veel commotie om niks eigenlijk nog. Buiten 1 hek open ME erbij dus afgelopen 100 meter verder ander hek open nog 1 hek tussen deventer (aardige groep) en den bosch maar deventer hield zich vooral bezig met gooien van alles wat los en vast zat stenen, kleiballen, takken (lantaarn)palen etc. daardoor ging het hek niet open. Wat klappen over en weer via het hek. En bus 2 startte inmiddels weer dus we konden gaan.
FC kendende zal dat wel ja....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ondanks dat zullen er toch weer wat SV's uit voort vloeien.
Volgens mij dus ook.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:56 schreef Hathor het volgende:
Helemaal niks dus. Storm in een glas water heet zoiets.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:41 schreef Freshthinking het volgende:
Ik hoor van allerlei kanten verhalen. Ben wel benieuwd naar de 'Bossche kant'
Hoezo tegenstrijdig?quote:
Nee, ik zei het verkeerd. Dat verhaal van jou klopt volgens mij wel. Ik heb dezelfde berichten uit het Deventerse gehoord, voor zover ik ingevoerd ben natuurlijkquote:
Go Ahead Eagles kwam met een groep van ongeveer 50 man met de trein naar Den Bosch. Onder begeleiding van wel twee hele agenten gingen ze naar het stadion. Bij het stadion was er toen een korte confrontatie tussen deze groep en een kleine groep van Den Bosch, waarbij over en weer klappen vielen...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:28 schreef Hathor het volgende:
Wat voor actie hebben we het over dan ? Ben wel benieuwd.
We hebben wel een carnavals optreden van Niek en Danny voor de wedstrijd!quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:59 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Hopelijk steken ze die kutkachels een keer (allemaal) aan...
Niek Damen en Danny van Ham. Hebben een carnavalnummer "we vatte nog unne gele want d'n ober in unne schele"quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie?
Over inteelt gesproken.... waarom verkies jij vanavond die Volendamse palingboeren boven onze FC?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:29 schreef DutchGooner het volgende:
Allemaal inteelt.
Prioriteiten stellen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:57 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Over inteelt gesproken.... waarom verkies jij vanavond die Volendamse palingboeren boven onze FC?
Vond je Ten Heuvel goed ja? Die vond ik echt een van de mindere. Verder was het spel vooral droevig, maar als v/d Biezen die kans had gemaakt toen het 0-2 stond had het nog spannend geworden. Maarja, als...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:06 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Ze zijn goed bezig bij den Bosch. de kachels waren aan!!!
De rest was weer ouwerwets kut, maar daar kan theo ook niks aan doen..
Jammer voor Ten Heuvel dat het 0-4 werd, want die speelde een wereldpartij!
En voor van den Berg, want die gebruikte zijn routine goed..
Wat een ellendig zootje zeg bah bah.
Niet happen.......quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:54 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Vond je Ten Heuvel goed ja? Die vond ik echt een van de mindere. Verder was het spel vooral droevig, maar als v/d Biezen die kans had gemaakt toen het 0-2 stond had het nog spannend geworden. Maarja, als...
Ik was nog even in de roes van de wedstrijd denk ikquote:
och waren we met 1-4 naar huis gegaanquote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Demouge had de 1-0 moeten maken.
Ja, het een heeft niks met het andere te maken. De A1 is gewoon een kwalitatief goed team, vooraf een potentiele kampioenskandidaat. Maar ze hebben op het begin veel pech gehad. Terwijl ze vaak beter waren. Maarja ze doen het nu goed dat is mooi.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:53 schreef Dirkos1987 het volgende:
zoals ik al eerder zei, stef wijlaars contract geven.
hij is in begin van competitie gebleseerd geweest speelde niet in de A1, de a1 speelde dramatisch en eindigde 1e periode ver onderaan.
2e periode kwam hij terug en plots doet den bosch mee voor de 2e periode met nog 1 wedstrijd thuis tegen roda kunnen ze hem pakken.
toeval?
Wat jij wil joh.. Hij krijgt (voorlopig) toch geen contract...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:24 schreef Dirkos1987 het volgende:
het 1 heeft wel wat met het ander te maken, zie je toch duidelijk?
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:25 schreef DutchGooner het volgende:
En Powel lopend van het veld afgegaan? tis een schande!
Denk dat ik wel even ga.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:15 schreef DutchGooner het volgende:
Hopen dat Bos er dan ook bij is, kut is wel dat ik moet werken
Was graag gegaan.
Met Cecilio Lopes was het 5-4 geweestquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:08 schreef Dylan Dog het volgende:
Hoplakee 0-4!
was het een beetje het aanzien waard dan?quote:
Inderdaad! WIe had dit verwacht? 0-4 overwinning!quote:
We spelen zondag de 25e, uit bij Eindhoven.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:32 schreef Hathor het volgende:
Wat is trouwens het programma voor volgende week ? Ik had voor vrijdag iets gepland, maar dat blijkt nu al niet meer door te kunnen gaan, dus had ik gedacht om dan maar weer eens een keer naar het stadion te gaan.![]()
Ow shit, dat gaat ook niet door dus. Nou ja, dan maar weer de kroeg in, das ook niet echt een straf.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:38 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
We spelen zondag de 25e, uit bij Eindhoven.
Wat een triest gedoe bij Dordt trouwens.
Ik zie het nu pas, mooi afstandsschot half hoog, strak in de linkerhoek.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe was die laatste die heb ik niet kunnen zien?
Ik neem aan dat jij mij komt ophalen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:52 schreef Yeahinho het volgende:
Wie gaat er vanavond naar Fred?
quote:
We kunnen minimaal hopenquote:Op zondag 25 februari 2007 13:23 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
olle wordt toch geen periodekampioen. Stel dat jullie voor komen te staan in Den Bosch, dan zorgen wij er wel voor dat Volendam bij ons wint
![]()
Welkomquote:Op zondag 25 februari 2007 16:22 schreef Junglebeast het volgende:
Hey een FCDB thread. Vroeger (jaren 80) erg fan geweest van de FC. Nog de mooie wedstrijden tegen Ajax en Utrecht in de Vliert gezien in '85 of '86...
Jammer dat ze niet zo stabiel zijn dit seizoen...stuntje in de playoffs..dus
Ah EHV - Den Bosch 0-2. Netjes...
Dank je DGquote:Op zondag 25 februari 2007 16:57 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Had je er iets tegen?
Wel een dame die zowat alles uit en thuis ziet.
Ingevallen.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:30 schreef Dylan Dog het volgende:
Heeft Pinto gespeeld?
Ben in slaap gedonderd, vraag maar aan de anderen.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:33 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
In de tweede helft? Hoe was ie? Als rechtsback?
Had meer het idee dat de FC het wel best vond met een 0-2.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:37 schreef Yeahinho het volgende:
Maar de 2e helft ging nergens meer over. Eindhoven was gewoon beter....
Hoeveel wedstrijden heeft ie al gespeeld ?quote:Op zondag 25 februari 2007 19:03 schreef DutchGooner het volgende:
Oja, Lurling speelde zijn beste wedstrijd van het seizoen denk ik.
Stuk of 13 volgens mijquote:Op zondag 25 februari 2007 19:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden heeft ie al gespeeld ?
Meer dan ik dacht.quote:
Dat was ook mijn glorietijd, ken ik jou ergens van ?quote:Op zondag 25 februari 2007 16:22 schreef Junglebeast het volgende:
Hey een FCDB thread. Vroeger (jaren 80) erg fan geweest van de FC. Nog de mooie wedstrijden tegen Ajax en Utrecht in de Vliert gezien in '85 of '86...
Jammer dat ze niet zo stabiel zijn dit seizoen...stuntje in de playoffs..dus
Ah EHV - Den Bosch 0-2. Netjes...
Populaire club, dan krijg je dat.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:37 schreef hello_moto1992 het volgende:
Wat heeft Den Bosch eigenlijk veel topics![]()
Ze kunnen beter hun krachten sparen voor de nacompetitie, want meer zit er echt niet meer in.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:11 schreef fanneke het volgende:
Maar al met al weer 3 punten erbij.
De eindsprint is ingezet.
![]()
Jawel man, we gaan gewoon voor het kampioenschapquote:Op maandag 26 februari 2007 12:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ze kunnen beter hun krachten sparen voor de nacompetitie, want meer zit er echt niet meer in.
Nou ja, helaas.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Helaas ziek gisteren, maar niet al te veel gemist zo te horen.
Ik ben tegen alles bestand.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Had jou wel willen aansteken ja.
Nee hoor, knul.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:57 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Had je er iets tegen?
Wel een dame die zowat alles uit en thuis ziet.
Prima, en noem me geen knulquote:Op maandag 26 februari 2007 17:26 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Nee hoor, knul.
Was een foutje van mij om te denken dat er alleen heren zaten hier.
Ver?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:00 schreef Lars_Lars het volgende:
he jongens, kunnen we geen dealtje maken? Wij hebben die periode echt nodig!
En weet je hoe ver het reizen is morgen![]()
Ik denk dat jullie dát zelfs niet kunnenquote:Op zondag 25 februari 2007 13:23 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
olle wordt toch geen periodekampioen. Stel dat jullie voor komen te staan in Den Bosch, dan zorgen wij er wel voor dat Volendam bij ons wint
![]()
Niet bepaald, maar met bus en tussenstop toch gauw zo'n twee en half uurquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:03 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ver?Je eerste uitwedstrijd zeker?
Ik gun Zwolle niets, kutclubquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:00 schreef Lars_Lars het volgende:
he jongens, kunnen we geen dealtje maken? Wij hebben die periode echt nodig!
quote:En weet je hoe ver het reizen is morgen![]()
Sluit me volledig bij je aan!quote:
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:49 schreef Zero2Nine het volgende:
Waarom zijn er zoveel FCDB topics? Een hoop eredivisieclubs zitten lager
Mwah, populair, dat valt ook wel weer mee en die jeugdopleiding is ook overschat.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:59 schreef PaRaR het volgende:
Het is een populaire club met een goede jeugdopleiding ... Ik vind het niet raar.
We zullen het morgen zien.quote:En jullie hoeven ons morgen niets te gunnen hoor, we pakken de punten gewoon
Dat is heel fijn voor ze maar ik kijk naar wat er de laatste jaren is doorgestoten naar het eerste.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:25 schreef tong80 het volgende:
De B-1 van den Bosch wel naar de play offs
A1, stond verkeerd in de krant.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:25 schreef tong80 het volgende:
De B-1 van den Bosch wel naar de play offs
Ok, nog beterquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
A1, stond verkeerd in de krant.
We gunnen het Gertje Kruys allemaal van harte.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:20 schreef Yeahinho het volgende:
Zwolle gaat er overigens hard aan. Dan Dordt maar kampioen, die gun ik het meer!
Lendarische 75 jarige trainer in de omgeving van Bommelquote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:17 schreef pekel het volgende:
Winnen vanavond Bosschenaren.
Anders komen we jullie opzoeken..
Deel 50 is in zicht!quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten.
Als ze op het veld net zoveel punten zouden pakken als wij topics vol lullen zou het helemaal goed komen met de club
Zo bijzonder was hij nu ook weer niet.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:34 schreef tong80 het volgende:
Ja als ze zelfs Dave Brothwell laten lopen.
Gooi Carmen maar bij mij af...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:19 schreef Dylan Dog het volgende:
Kut geen oppas vanavond...
Even nadenken wat te doen.
Net zo bijzonder als dat dat de jeugdopleiding overrated is.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:13 schreef DutchGooner het volgende:
Zo bijzonder was hij nu ook weer niet.
Die teert gewoon op naam van die 3 destijds.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Net zo bijzonder als dat dat de jeugdopleiding overrated is.
Wie is dat?quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:34 schreef tong80 het volgende:
Ja als ze zelfs Dave Brothwell laten lopen.
Was ook maar een geintje.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zo bijzonder was hij nu ook weer niet.
Speelde paar jaar geleden in het tweede. Trainde wel met de A-selectie mee. Kreeg een zwaar auto ongeluk. Einde profloopbaan.Speelt nu bij NIVO-Sparta en doet het erg goed.quote:
Lurling hoort bij dat groepje waar ik het over had, Maguire is gewoon een geweldig talent, het paradepaardje voor de toekomst, Beekmans is mijn inziens samen met vd Laak de enige die doorgebroken is in het eerste sinds die 3 in 95 en Peters heeft toekomst maar is er nog lang niet.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Met 4 basis(waardige) spelers (Peters, Maguire, Beekmans, Lurling) en nog een stuk of 3 bankspelers (Makrini, Meulemans, Plet) mogen we niet klagen denk ik. Daar is menig club jaloers op.
Je bent 10 minuten voor het eindsignaal weggegaanquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:45 schreef DutchGooner het volgende:
whehehe, zie nu pas dat Volendam de periode wint, dacht eik dat Zwolle dat had gedaan![]()
Nope, gewoon na het laatste fluitsignaal maar was in de veronderstelling dat Zwolle aan een punt genoeg had bij puntverlies van Dordt.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:10 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Je bent 10 minuten voor het eindsignaal weggegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |