Een beetje flauw hoor. Vond die andere titel veel leuker.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:30 schreef Hathor het volgende:
Ik mag aannemen dat dit de officiele DB thread is, en niet die kut thread ?![]()
Nou die was bijzonder lachen inderdaad.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:41 schreef fanneke het volgende:
[..]
Een beetje flauw hoor. Vond die andere titel veel leuker.
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nou die was bijzonder lachen inderdaad.![]()
Het gaf precies de wijze aan zoals FC de laatste maanden vaak speelt.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat vond jij er dan zo leuk aan?
zeik dan niet zo.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Verder boeit de titel niet, deze is open die andere niet.
Ligt eraan hoe, met wie, wat, waar en wanneer.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:36 schreef Messenga het volgende:
Welke FCDB fan vindt FCDB serieus kanshebber om uberhaupt in de Eredivisie te overleven?
1 Maal mijn inziens, 2 maal waren we gewoon te zwak.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Met de juiste mensen op de juiste plek. En net dat beetje geluk aan de zijde. Iets wat we de laatste 3 keer eigenlijk miste.
In principe wel ja.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:35 schreef sjimz het volgende:
Schandalig dat ze met dit materiaal niet eens kampioen kunnen worden.
Nou de eerste keer hadden aan het eind van de competitie wel een eredivisie waardig team (heb ook nog geluidsfragment van een televisiecommentator die dat zegt). En dat Cambuur toen won van het super Willem II was gewoon domme pech en zwaar genaaid.quote:Op zondag 21 januari 2007 01:24 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
1 Maal mijn inziens, 2 maal waren we gewoon te zwak.
Precies, denk dat wanneer dit team fit en compleet was en bleef iedereen hier kampioen mee zou kunnen worden. En als je dan zoveel blessures en schorsingen hebt gehad in de eerste seizoenshelft en je denkt dat het een heel eind over is... maar dan nog zitten Beekmans Uneken Wau Raymaekers Rimkus op de tribune en speelt Lurling met pijnstillers... ja dan wordt en blijft het gewoon heel lastig.quote:Op zondag 21 januari 2007 01:29 schreef DutchGooner het volgende:
In principe wel ja.
Ik riep ook heel hard aan het begin van het seizoen dat we kampioen zouden worden.
De eerste 7-8 wedstrijden (zonder blessures) liepen aardig tot goed getuige ook de periodetitel maar daarna kreeg je te maken met veels te veel blessures en in mindere mate schorsingen waardoor het "logisch" is geworden dat je niet meedoet om het kampioenschap.
Geen 1 team in de JL zou ziets kunnen opvangen, ook RBC en De Graafschap niet.
Aan de andere kant kan je natuurlijk ook twijfelen aan de vaardigheden van de trainer maar met een team met zoveel ervaring en voor JL-begrippen goede spelers was dat uiteindelijk wel goed gekomen denk ik als we aardig fit waren gebleven over een heel seizoen.
Uiteindelijk ben ik het dus niet eens met je opmerking, wel als we met een fitte selectie het niet zouden worden.
Op het eind misschien wel na ik weet niet hoeveel paniek aankopen maar daar heb je weinig aan als je een competitie hebt die over 34 wedstrijden gaat.quote:Op zondag 21 januari 2007 01:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nou de eerste keer hadden aan het eind van de competitie wel een eredivisie waardig team (heb ook nog geluidsfragment van een televisiecommentator die dat zegt). En dat Cambuur toen won van het super Willem II was gewoon domme pech en zwaar genaaid.
Lijkt mij wel, nog nooit is er een club gedegradeerd met zoveel punten en we mogen met recht zeggen dat we zowat door de KNVB de eerste divisie zijn ingefloten dat jaar met duidelijk aanwijsbare cruciale arbitrale beslissingen in zeker 7-8 wedstrijden die ons punten kostte.quote:Verhaal Vloet zijn we het over eens.
We hebben idd wel wat van die wedstrijdjes gehad zoals idd ajax uit, Heerenveen uit en thuis en Willem II maar we misten in al die wedstrijden gewoon teveel kansen om recht van spreken te hebben denk ik.quote:En als je naar 2 jaar geleden kijkt.. Hebben we ook veel van die kutwedstrijdjes gehad zoals Ajax uit Heerenveen thuis en uit Willem II uit en zo zijn er vast nog wel een paar waarin we met wat meer geluk een puntje of meer uit het vuur hadden kunnen slepen.. Zeker als je kijkt hoeveel punten er zonder Wisman gehaald zijn dan zat er gewoon meer in de groep.
Dat was waarschijnlijk zelfs Zwamborn gelukt.quote:Op zondag 21 januari 2007 01:39 schreef TerroRobbie het volgende:
iedereen hier kampioen mee zou kunnen worden. .
Dat was inderdaad ook weer zo, met als 1 van de vreemdste momenten toch wel het gelijkspel waarop gespeeld werd bij RKC uit.. En mochten we het gehaald hebben kregen we het nog loeizwaar in de nacompetitie zie Graafschap.quote:Op zondag 21 januari 2007 01:40 schreef DutchGooner het volgende:
We hebben idd wel wat van die wedstrijdjes gehad zoals idd ajax uit, Heerenveen uit en thuis en Willem II maar we misten in al die wedstrijden gewoon teveel kansen om recht van spreken te hebben denk ik.
Eens. Lopes.quote:Op zondag 21 januari 2007 01:44 schreef DutchGooner het volgende:
Ik denk trouwens zelfs dat we met een echte afmaker voorin ook nog wel een klein kansje hadden gehad ondanks de blessures.
Makkelijk lullen achteraf, die draait nu een goed seizoen maar al die jaren voorheen was het een "aardige" spits ipv een "goede" spits in de JL.quote:
Dat is ook zo, maar aan het begin van het seizoen heb ik die naam al gehoord. Ook bij Den Bosch volgens mij. Alleen niet als concrete interresse (dan moest er immers voor betaald worden) maar wel in de trand van "die zou ik er graag bij willen hebben"quote:Op zondag 21 januari 2007 01:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Makkelijk lullen achteraf, die draait nu een goed seizoen maar al die jaren voorheen was het een "aardige" spits ipv een "goede" spits in de JL.
Hoe zie je dat voor je dan? Of is dit geintje.quote:Op zondag 21 januari 2007 01:54 schreef DutchGooner het volgende:
Ik zeg trouwens Maguire in de spits samen met Demouge!
fcdb.nl is trouwens ook wel up to date.
quote:Op zondag 21 januari 2007 01:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je dan? Of is dit geintje.![]()
Zou kunnen, volg die site eik helemaal niet meer.quote:fcdb.nl tsjah sinds P. een SV heeft gekregen en het te druk met andere dingen heeft gebeurd er niet veel meer aan. Heel af en toe nog een update. Ook irritant dat ze het gastenboek dicht hebben gegooid zodat alle blijerds die daar eerst zaten nu naar m-side.com komen en het daar ook steeds meer op een kindercreche begint te lijken.
Lol hij bestaat weer zie ik net: http://www.bluewhitearmy.com/quote:Op zondag 21 januari 2007 02:03 schreef DutchGooner het volgende:
Zou kunnen, volg die site eik helemaal niet meer.
Alleen m-side dan voor nieuws enzo but that's it.
Zijn weinig goede FCDB sites, altijd al geweest.
De beste was bluewhitearmy.com, de voorloper min of meer van fcdb.nl
quote:Op zondag 21 januari 2007 02:13 schreef TerroRobbie het volgende:
en we het teveel met elkaar eens worden, dat kan natuurlijk niet.
quote:Op maandag 22 januari 2007 12:22 schreef Hathor het volgende:
Ik ben trouwens van mening dat het "spek en bonen" in de TT veranderd moet worden in "beuling en zult".
Nou dit is denk ik het beste voor beide partijen. Voor hem zal het er ook allemaal niet makkelijker op zijn geworden nadat hij ermee naar de pers is getreden.quote:FC Den Bosch en Smolders schikken
Sjef Smolders, beheerder van het spelershome van FC Den Bosch, gaat per 1 februari vervroegd met pensioen. Dat zijn Smolders en de club gisteren overeengekomen. Daarmee komt een einde aan een geschil tussen beide partijen.
Smolders (64) eiste voor de kantonrechtbank uitbetaling van 6.062 overuren, in totaal ruim 60.000 euro. Volgens FC Den Bosch betrof het ’vrijwillig gewerkte uren’ en hoefde er dus niet betaald te worden. Tussentijds heeft de club geprobeerd te schikken door Smolders eenmalig een bedrag van 4800 euro te betalen, maar die ging daar niet op in.
De rechter stelde de club vorige week echter in het gelijk. Vervolgens gingen beide partijen opnieuw met elkaar om de tafel, met de vervroegde pensionering van Smolders als uitkomst. „Verder is alles netjes afgehandeld. Ik ben tevreden“, aldus Smolders gisteren. Hij verrichtte sinds 1971 in allerlei hoedanigheden werkzaamheden voor FC Den Bosch sinds 1994 was hij in vaste dienst.
quote:Oudere broer Lensky op stage bij Den Bosch
De oudere broer van Canadees Feyenoord talent Jacob Lensky loopt stage bij FC Den Bosch. Zo verteld Jacob in een interview met de papieren versie van de Voetbal International
"Ook mijn oudere broer kan best aardig voetballen. Hij is net als ik al heel zijn leven onderweg, op zoek naar een goede club in Europa. Op dit moment loopt hij stage bij FC Den Bosch. Ik hoop dat het wat wordt" Aldus Jacob Lensky over zijn oudere broer.
Wie weet meer?
quote:Bossche bollen voor lopende NAC-fans
Breda - De zeven NAC-supporters die te voet op weg zijn naar de uitwedstrijd zaterdag van hun club tegen NEC in Nijmegen, waren dinsdag niet welkom in Tilburg. De politie stuurde hen weg omdat Willem II die avond een bekerwedstrijd voetbalde tegen De Graafschap.
De zeven NAC-aanhangers maken de 115 kilometer lange voettocht uit protest tegen de combiregeling. Ze halen met hun ’vierdaagse’ ook geld op voor het Revalidatiecentrum Breda en voetbalvereniging The Gunners.
De zeven brachten de nacht door in motel Gilze en liepen gisteren naar halteplaats Den Bosch. Daar werden ze in het sponsorhome van de FC ontvangen met Bossche bollen.
Hmm... als dat zo is, dan zal ik die bollekes maar eens snel gaan declareren bij het bestuur!quote:„We zijn uitgenodigd in het sponsorhome van FC Den Bosch en kregen Bossche bollen van het bestuur. Zo kan het dus ook.“
Kut NACquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:20 schreef Yeahinho het volgende:
Zie ook het stuk uit de BN/De Stem van vandaag: http://www.bndestem.nl/nac/article1043050.ece
[..]
Hmm... als dat zo is, dan zal ik die bollekes maar eens snel gaan declareren bij het bestuur!
Wij krijgen gvd helemaal niks van FC.........quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:20 schreef Yeahinho het volgende:
Zie ook het stuk uit de BN/De Stem van vandaag: http://www.bndestem.nl/nac/article1043050.ece
[..]
Hmm... als dat zo is, dan zal ik die bollekes maar eens snel gaan declareren bij het bestuur!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |