Denk dat ik wel even ga.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:15 schreef DutchGooner het volgende:
Hopen dat Bos er dan ook bij is, kut is wel dat ik moet werken
Was graag gegaan.
Met Cecilio Lopes was het 5-4 geweestquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:08 schreef Dylan Dog het volgende:
Hoplakee 0-4!
was het een beetje het aanzien waard dan?quote:
Inderdaad! WIe had dit verwacht? 0-4 overwinning!quote:
We spelen zondag de 25e, uit bij Eindhoven.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:32 schreef Hathor het volgende:
Wat is trouwens het programma voor volgende week ? Ik had voor vrijdag iets gepland, maar dat blijkt nu al niet meer door te kunnen gaan, dus had ik gedacht om dan maar weer eens een keer naar het stadion te gaan.![]()
Ow shit, dat gaat ook niet door dus. Nou ja, dan maar weer de kroeg in, das ook niet echt een straf.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:38 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
We spelen zondag de 25e, uit bij Eindhoven.
Wat een triest gedoe bij Dordt trouwens.
Ik zie het nu pas, mooi afstandsschot half hoog, strak in de linkerhoek.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe was die laatste die heb ik niet kunnen zien?
Ik neem aan dat jij mij komt ophalen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:52 schreef Yeahinho het volgende:
Wie gaat er vanavond naar Fred?
quote:
We kunnen minimaal hopenquote:Op zondag 25 februari 2007 13:23 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
olle wordt toch geen periodekampioen. Stel dat jullie voor komen te staan in Den Bosch, dan zorgen wij er wel voor dat Volendam bij ons wint
![]()
Welkomquote:Op zondag 25 februari 2007 16:22 schreef Junglebeast het volgende:
Hey een FCDB thread. Vroeger (jaren 80) erg fan geweest van de FC. Nog de mooie wedstrijden tegen Ajax en Utrecht in de Vliert gezien in '85 of '86...
Jammer dat ze niet zo stabiel zijn dit seizoen...stuntje in de playoffs..dus
Ah EHV - Den Bosch 0-2. Netjes...
Dank je DGquote:Op zondag 25 februari 2007 16:57 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Had je er iets tegen?
Wel een dame die zowat alles uit en thuis ziet.
Ingevallen.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:30 schreef Dylan Dog het volgende:
Heeft Pinto gespeeld?
Ben in slaap gedonderd, vraag maar aan de anderen.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:33 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
In de tweede helft? Hoe was ie? Als rechtsback?
Had meer het idee dat de FC het wel best vond met een 0-2.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:37 schreef Yeahinho het volgende:
Maar de 2e helft ging nergens meer over. Eindhoven was gewoon beter....
Hoeveel wedstrijden heeft ie al gespeeld ?quote:Op zondag 25 februari 2007 19:03 schreef DutchGooner het volgende:
Oja, Lurling speelde zijn beste wedstrijd van het seizoen denk ik.
Stuk of 13 volgens mijquote:Op zondag 25 februari 2007 19:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden heeft ie al gespeeld ?
Meer dan ik dacht.quote:
Dat was ook mijn glorietijd, ken ik jou ergens van ?quote:Op zondag 25 februari 2007 16:22 schreef Junglebeast het volgende:
Hey een FCDB thread. Vroeger (jaren 80) erg fan geweest van de FC. Nog de mooie wedstrijden tegen Ajax en Utrecht in de Vliert gezien in '85 of '86...
Jammer dat ze niet zo stabiel zijn dit seizoen...stuntje in de playoffs..dus
Ah EHV - Den Bosch 0-2. Netjes...
Populaire club, dan krijg je dat.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:37 schreef hello_moto1992 het volgende:
Wat heeft Den Bosch eigenlijk veel topics![]()
Ze kunnen beter hun krachten sparen voor de nacompetitie, want meer zit er echt niet meer in.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:11 schreef fanneke het volgende:
Maar al met al weer 3 punten erbij.
De eindsprint is ingezet.
![]()
Jawel man, we gaan gewoon voor het kampioenschapquote:Op maandag 26 februari 2007 12:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ze kunnen beter hun krachten sparen voor de nacompetitie, want meer zit er echt niet meer in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |