Nou ja, helaas.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Helaas ziek gisteren, maar niet al te veel gemist zo te horen.
Ik ben tegen alles bestand.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Had jou wel willen aansteken ja.
Nee hoor, knul.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:57 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Had je er iets tegen?
Wel een dame die zowat alles uit en thuis ziet.
Prima, en noem me geen knulquote:Op maandag 26 februari 2007 17:26 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Nee hoor, knul.
Was een foutje van mij om te denken dat er alleen heren zaten hier.
Ver?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:00 schreef Lars_Lars het volgende:
he jongens, kunnen we geen dealtje maken? Wij hebben die periode echt nodig!
En weet je hoe ver het reizen is morgen![]()
Ik denk dat jullie dát zelfs niet kunnenquote:Op zondag 25 februari 2007 13:23 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
olle wordt toch geen periodekampioen. Stel dat jullie voor komen te staan in Den Bosch, dan zorgen wij er wel voor dat Volendam bij ons wint
![]()
Niet bepaald, maar met bus en tussenstop toch gauw zo'n twee en half uurquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:03 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ver?Je eerste uitwedstrijd zeker?
Ik gun Zwolle niets, kutclubquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:00 schreef Lars_Lars het volgende:
he jongens, kunnen we geen dealtje maken? Wij hebben die periode echt nodig!
quote:En weet je hoe ver het reizen is morgen![]()
Sluit me volledig bij je aan!quote:
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:49 schreef Zero2Nine het volgende:
Waarom zijn er zoveel FCDB topics? Een hoop eredivisieclubs zitten lager
Mwah, populair, dat valt ook wel weer mee en die jeugdopleiding is ook overschat.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:59 schreef PaRaR het volgende:
Het is een populaire club met een goede jeugdopleiding ... Ik vind het niet raar.
We zullen het morgen zien.quote:En jullie hoeven ons morgen niets te gunnen hoor, we pakken de punten gewoon
Dat is heel fijn voor ze maar ik kijk naar wat er de laatste jaren is doorgestoten naar het eerste.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:25 schreef tong80 het volgende:
De B-1 van den Bosch wel naar de play offs
A1, stond verkeerd in de krant.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:25 schreef tong80 het volgende:
De B-1 van den Bosch wel naar de play offs
Ok, nog beterquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
A1, stond verkeerd in de krant.
We gunnen het Gertje Kruys allemaal van harte.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:20 schreef Yeahinho het volgende:
Zwolle gaat er overigens hard aan. Dan Dordt maar kampioen, die gun ik het meer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |