Geen idee eigenlijk. Hij is daar nu scout, en verklaart me voor gek dat ik FC door het hele land achterna reis.quote:
Hetzelfde als wanneer TR oversteekt.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:00 schreef DutchGooner het volgende:
Dan weet ik wat ik moet doen als ik hem voor mij wielen krijg.
Precies al hoop ik niet dat ik teveel schade aan mijn auto heb dan.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:17 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Hetzelfde als wanneer TR oversteekt.
Heb jij er ook zo 1 dan?quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Die postfietsen van tegenwoordig schijnen best stevig te zijn inderdaad.
Maar zeg nou zelf, tis toch een beetje ziek natuurlijk.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:01 schreef Yeahinho het volgende:
en verklaart me voor gek dat ik FC door het hele land achterna reis.
Inderdaadquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar zeg nou zelf, tis toch een beetje ziek natuurlijk.
Om zon'n kutclub, wat we eik toch wel zijn, overal te volgen.
Helemaal mee eens....quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar zeg nou zelf, tis toch een beetje ziek natuurlijk.
Om zon'n kutclub, wat we eik toch wel zijn, overal te volgen.
Ik zou eigenlijk een scanner moeten hebben, dan zou ik wat van die ouwe artikelen hier kunnen plaatsen zodat iedereen ze zou kunnen lezen.Misschien dat ik mezelf eens trakteer voor mijn verjaardag, als het tenminste betaalbaar blijft.quote:
Nee, daar heb je wel gelijk in. Er zal ooit misschien best een tijd komen dat je niet meer naar het stadion gaat, zoals het met mij is gelopen door bijvoorbeeld een verhuizing, maar je blijft toch altijd je club volgen. Als ze spelen, gelijk naar teletekst om de stand te volgen en zo, of als je op vakantie bent, s'maandag's je eigen de pleuris zoeken naar een Hollandse krant voor de uitslag. Het zit gewoon in je bloed.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 08:00 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Helemaal mee eens....
Krijg ook vaak zat te horen dat ik niet wijs ben dat ik overal heen ga voor FC..
Maar FCer ben je niet voor even maar je hele leven toch??? Is iets wat er in zit en nooit meer uitgaat wat er ook gebeurd.... (of ben ik de enige die er zo over denkt? )
Waarom?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:31 schreef Yeahinho het volgende:
Goed, deze wedstrijd ga ik dus alsnog missen.
kut-eagles..
Lang verhaal samengevat: we (DG, fanneke en ik) zouden net als vorig jaar weer op de eretribune gaan zitten, als zijnde 'sponsors'. Dat is normaal geen probleem, maar GAE wist vanmiddag ineens plotseling te vertellen dat ze alleen nog kaarten voor 50 euro p/s hadden. Dikke lul dus. Voor dat geld wil ik wel een lopend buffet en gratis drank tijdens de wedstrijd hebben (en dan is het nog gruwelijk duur).quote:
Helaasch idd.quote:
Nee, meer een knipmes, en dat was van ondergetekende.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Er was in de wedstrijd toch ook iets met een kapmes?
Rare actie van de Eagles.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:00 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Lang verhaal samengevat: we (DG, fanneke en ik) zouden net als vorig jaar weer op de eretribune gaan zitten, als zijnde 'sponsors'. Dat is normaal geen probleem, maar GAE wist vanmiddag ineens plotseling te vertellen dat ze alleen nog kaarten voor 50 euro p/s hadden. Dikke lul dus. Voor dat geld wil ik wel een lopend buffet en gratis drank tijdens de wedstrijd hebben (en dan is het nog gruwelijk duur).
Na heel wat gebel kon er nog 1 'normaal' kaartje (a 22,50) regeld worden, en dus is DG de mazzelaar die nu onderweg is naar Deventer....
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:01 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Helaasch idd.
Maar alternatieven genoeg: TR bevindt zich in het uitvak, DG en Lady ergens op de eretribune.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:08 schreef DutchGooner het volgende:
Kom op Robbie, niet zo bescheiden, nu mag je effe je holliganverhalen over vertellen.
quote:eagles heel de wedstrijd uitdagen o.a. met een spandoek FCDB-> 29-09-2006 Rennen in je eigen stad en liederen van dezelfde strekking. Eagles maakte 1-0 en het einde naderde dus werd steeds erger. Na de 1-1 in de laatste minuut begon het. Plexiglas werd getest maar hield stand. Veel commotie om niks eigenlijk nog. Buiten 1 hek open ME erbij dus afgelopen 100 meter verder ander hek open nog 1 hek tussen deventer (aardige groep) en den bosch maar deventer hield zich vooral bezig met gooien van alles wat los en vast zat stenen, kleiballen, takken (lantaarn)palen etc. daardoor ging het hek niet open. Wat klappen over en weer via het hek. En bus 2 startte inmiddels weer dus we konden gaan.
FC kendende zal dat wel ja....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ondanks dat zullen er toch weer wat SV's uit voort vloeien.
Volgens mij dus ook.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:56 schreef Hathor het volgende:
Helemaal niks dus. Storm in een glas water heet zoiets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |