Lendarische 75 jarige trainer in de omgeving van Bommelquote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:17 schreef pekel het volgende:
Winnen vanavond Bosschenaren.
Anders komen we jullie opzoeken..
Deel 50 is in zicht!quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten.
Als ze op het veld net zoveel punten zouden pakken als wij topics vol lullen zou het helemaal goed komen met de club
Zo bijzonder was hij nu ook weer niet.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:34 schreef tong80 het volgende:
Ja als ze zelfs Dave Brothwell laten lopen.
Gooi Carmen maar bij mij af...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:19 schreef Dylan Dog het volgende:
Kut geen oppas vanavond...
Even nadenken wat te doen.
Net zo bijzonder als dat dat de jeugdopleiding overrated is.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:13 schreef DutchGooner het volgende:
Zo bijzonder was hij nu ook weer niet.
Die teert gewoon op naam van die 3 destijds.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Net zo bijzonder als dat dat de jeugdopleiding overrated is.
Wie is dat?quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:34 schreef tong80 het volgende:
Ja als ze zelfs Dave Brothwell laten lopen.
Was ook maar een geintje.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zo bijzonder was hij nu ook weer niet.
Speelde paar jaar geleden in het tweede. Trainde wel met de A-selectie mee. Kreeg een zwaar auto ongeluk. Einde profloopbaan.Speelt nu bij NIVO-Sparta en doet het erg goed.quote:
Lurling hoort bij dat groepje waar ik het over had, Maguire is gewoon een geweldig talent, het paradepaardje voor de toekomst, Beekmans is mijn inziens samen met vd Laak de enige die doorgebroken is in het eerste sinds die 3 in 95 en Peters heeft toekomst maar is er nog lang niet.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Met 4 basis(waardige) spelers (Peters, Maguire, Beekmans, Lurling) en nog een stuk of 3 bankspelers (Makrini, Meulemans, Plet) mogen we niet klagen denk ik. Daar is menig club jaloers op.
Je bent 10 minuten voor het eindsignaal weggegaanquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:45 schreef DutchGooner het volgende:
whehehe, zie nu pas dat Volendam de periode wint, dacht eik dat Zwolle dat had gedaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |