Over inteelt gesproken.... waarom verkies jij vanavond die Volendamse palingboeren boven onze FC?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:29 schreef DutchGooner het volgende:
Allemaal inteelt.
Prioriteiten stellen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:57 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Over inteelt gesproken.... waarom verkies jij vanavond die Volendamse palingboeren boven onze FC?
Vond je Ten Heuvel goed ja? Die vond ik echt een van de mindere. Verder was het spel vooral droevig, maar als v/d Biezen die kans had gemaakt toen het 0-2 stond had het nog spannend geworden. Maarja, als...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:06 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Ze zijn goed bezig bij den Bosch. de kachels waren aan!!!
De rest was weer ouwerwets kut, maar daar kan theo ook niks aan doen..
Jammer voor Ten Heuvel dat het 0-4 werd, want die speelde een wereldpartij!
En voor van den Berg, want die gebruikte zijn routine goed..
Wat een ellendig zootje zeg bah bah.
Niet happen.......quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:54 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Vond je Ten Heuvel goed ja? Die vond ik echt een van de mindere. Verder was het spel vooral droevig, maar als v/d Biezen die kans had gemaakt toen het 0-2 stond had het nog spannend geworden. Maarja, als...
Ik was nog even in de roes van de wedstrijd denk ikquote:
och waren we met 1-4 naar huis gegaanquote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Demouge had de 1-0 moeten maken.
Ja, het een heeft niks met het andere te maken. De A1 is gewoon een kwalitatief goed team, vooraf een potentiele kampioenskandidaat. Maar ze hebben op het begin veel pech gehad. Terwijl ze vaak beter waren. Maarja ze doen het nu goed dat is mooi.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:53 schreef Dirkos1987 het volgende:
zoals ik al eerder zei, stef wijlaars contract geven.
hij is in begin van competitie gebleseerd geweest speelde niet in de A1, de a1 speelde dramatisch en eindigde 1e periode ver onderaan.
2e periode kwam hij terug en plots doet den bosch mee voor de 2e periode met nog 1 wedstrijd thuis tegen roda kunnen ze hem pakken.
toeval?
Wat jij wil joh.. Hij krijgt (voorlopig) toch geen contract...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:24 schreef Dirkos1987 het volgende:
het 1 heeft wel wat met het ander te maken, zie je toch duidelijk?
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:25 schreef DutchGooner het volgende:
En Powel lopend van het veld afgegaan? tis een schande!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |