abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 februari 2007 @ 13:29:25 #176
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_46137319
Allemaal inteelt.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_46138448
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 13:29 schreef DutchGooner het volgende:
Allemaal inteelt.
Over inteelt gesproken.... waarom verkies jij vanavond die Volendamse palingboeren boven onze FC?
  vrijdag 9 februari 2007 @ 14:14:48 #179
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_46139093
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 13:57 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Over inteelt gesproken.... waarom verkies jij vanavond die Volendamse palingboeren boven onze FC?
Prioriteiten stellen.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 9 februari 2007 @ 14:29:11 #180
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_46139626
Hoofdsponsor PBO laat levensader sneller kloppen!

Een lang gekoesterde wens gaat in vervulling; hoofdsponsor PBO Bouw en Vastgoed gaat het huidige jeugd- en trainingscomplex aan de Jan Sluytersstraat ombouwen tot een compleet opleidings- en trainingscentrum. Na ruim zes seizoenen wordt de totale voetbaltak onder één dak gebracht.

Niet meer auto in auto uit, niet meer daar trainen en hier douchen, enz.. Manager Voetbalzaken Fred van der Hoorn is met het aanbod van de hoofdsponsor dan ook een zeer gelukkig man. „de verbouwing bezorgt ons voetbalbedrijf de gewenste upgrading, want van ’s morgens vroeg tot ’s avonds laat, van het eerste elftal tot en met het jongste opleidingsteam, zal het daar een en al voetbal zijn. We zetten hiermee opnieuw een stap in het verder professionaliseren van de club. De constante aanwezigheid op het complex zal leiden tot een nog hogere trainingsintensiviteit, zowel collectief als individueel, wat het prestatiegericht werken ten goede komt”.

Enthousiasme
Naast nieuw- en verbouw van de huidige kleedaccommodatie zal er ook uitbreiding van kantoorruimtes voor zowel de technische staf als het kader van de jeugdopleiding plaatsvinden. PBO Bouw en Vastgoed hoopt de klus in de periode april t/m augustus 2007 te kunnen klaren. Nard van der Plas, directeur van hoofdsponsor PBO Bouw & Vastgoed: “Wij zijn als bedrijf enthousiast en trots om als hoofdsponsor onze betrokkenheid te kunnen uitdragen middels een extra facelift van het FC Den Bosch trainings- en opleidingscentrum.”

Ook Hoofd jeugdopleiding Mark Lakwijk is enthousiast over de nieuwe plannen: „Met een nieuwe accommodatie krijgen onze mensen, het kader en de spelers die de jeugdopleiding vormen, de faciliteiten die bij hun kwaliteiten passen. Voor het eerste team, maar natuurlijk ook nadrukkelijk de jeugdopleiding, is deze ontwikkeling zeer belangrijk. Ik ben de initiatiefnemers dan ook bij voorbaat zeer dankbaar.”

facelift
De meer dan noodzakelijke facelift van de accommodatie krijgt hiermee definitief gestalte. Vorig seizoen werd de kleedvoorziening al uitgebreid met een zestal prefab kleedkamers, maar met de huidige verbouwing krijgen alle teams van FC Den Bosch de gewenste sportieve, medische en logistieke voorzieningen die bij een Betaald Voetbal Organisatie passen. Architect en aannemer zijn inmiddels gestart met de voorbereidende werkzaamheden. Realisatie van de planning is natuurlijk afhankelijk van de noodzakelijke vergunningen, maar de leiding van FC Den Bosch is er van overtuigd dat, gelet op de reeds bekende abominabele situatie van de huidige voorzieningen, dit bij de beoogde instanties en omwonenden niet tot problemen zal leiden.

Stadion De Vliert zal door de voetbaltak alleen nog worden aangedaan op wedstrijddagen. De afdelingen Algemene Zaken (o.l.v. Ben Bolman) en Marketing en Communicatie (o.l.v. Ad van Alebeek) zullen ongewijzigd zitting blijven houden op de tweede verdieping en blijven voor u bereikbaar tijdens kantooruren.

En als ik het goed begrepen heb zal dan de opleiding van de FC in hoogste categorie ingedeeld worden.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 9 februari 2007 @ 21:49:05 #181
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_46155837
Den Bosch - De Graafschap 0-4

kloep kloep
pi_46156534
Ze zijn goed bezig bij den Bosch. de kachels waren aan!!!
De rest was weer ouwerwets kut, maar daar kan theo ook niks aan doen..
Jammer voor Ten Heuvel dat het 0-4 werd, want die speelde een wereldpartij!
En voor van den Berg, want die gebruikte zijn routine goed..
Wat een ellendig zootje zeg bah bah.
Bosschenaren Zie Je Overal!
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
  vrijdag 9 februari 2007 @ 22:51:34 #183
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_46158277
Wat is het niveau bij jullie drastisch afgenomen
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_46158403
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 22:06 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Ze zijn goed bezig bij den Bosch. de kachels waren aan!!!
De rest was weer ouwerwets kut, maar daar kan theo ook niks aan doen..
Jammer voor Ten Heuvel dat het 0-4 werd, want die speelde een wereldpartij!
En voor van den Berg, want die gebruikte zijn routine goed..
Wat een ellendig zootje zeg bah bah.
Vond je Ten Heuvel goed ja? Die vond ik echt een van de mindere. Verder was het spel vooral droevig, maar als v/d Biezen die kans had gemaakt toen het 0-2 stond had het nog spannend geworden. Maarja, als...
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
pi_46159609
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 22:54 schreef ScottTracy het volgende:

[..]

Vond je Ten Heuvel goed ja? Die vond ik echt een van de mindere. Verder was het spel vooral droevig, maar als v/d Biezen die kans had gemaakt toen het 0-2 stond had het nog spannend geworden. Maarja, als...
Niet happen.......
  zaterdag 10 februari 2007 @ 00:25:36 #186
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_46161420
Kutzootje, Theo hoelang nog...?

En Powel lopend van het veld afgegaan? tis een schande!
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_46162139
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 23:28 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Niet happen.......
Ik was nog even in de roes van de wedstrijd denk ik
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
pi_46162736
Demouge had de 1-0 moeten maken.
pi_46166381
zoals ik al eerder zei, stef wijlaars contract geven.
hij is in begin van competitie gebleseerd geweest speelde niet in de A1, de a1 speelde dramatisch en eindigde 1e periode ver onderaan.
2e periode kwam hij terug en plots doet den bosch mee voor de 2e periode met nog 1 wedstrijd thuis tegen roda kunnen ze hem pakken.
toeval?
pi_46167166
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 01:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Demouge had de 1-0 moeten maken.
och waren we met 1-4 naar huis gegaan
Bloed, zweet en tranen!
pi_46177958
Nee dat niet. Maarja we zijn te slecht omgegaan met de kansen, vd Biezen ook nog een grote kans op 1-2 alleen op de keeper af. Maarja al met al wel terecht verloren. De Graafschap is veruit de beste ploeg die ik dit seizoen in de Vliert heb gezien, zit veel voetbal in en veel lopende mensen.
pi_46178038
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 10:53 schreef Dirkos1987 het volgende:
zoals ik al eerder zei, stef wijlaars contract geven.
hij is in begin van competitie gebleseerd geweest speelde niet in de A1, de a1 speelde dramatisch en eindigde 1e periode ver onderaan.
2e periode kwam hij terug en plots doet den bosch mee voor de 2e periode met nog 1 wedstrijd thuis tegen roda kunnen ze hem pakken.
toeval?
Ja, het een heeft niks met het andere te maken. De A1 is gewoon een kwalitatief goed team, vooraf een potentiele kampioenskandidaat. Maar ze hebben op het begin veel pech gehad. Terwijl ze vaak beter waren. Maarja ze doen het nu goed dat is mooi. Vandaag met 1-3 bij Utrecht gewonnen.
pi_46178385
het 1 heeft wel wat met het ander te maken, zie je toch duidelijk?
pi_46178491
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 18:24 schreef Dirkos1987 het volgende:
het 1 heeft wel wat met het ander te maken, zie je toch duidelijk?
Wat jij wil joh.. Hij krijgt (voorlopig) toch geen contract...
pi_46178529
Je moet je sig nog bijwerken Robbie.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_46178582
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 18:29 schreef Suijk het volgende:
Je moet je sig nog bijwerken Robbie.
Bedankt, done.
  Trouwste user 2022 zondag 11 februari 2007 @ 03:06:12 #197
7889 tong80
Spleenheup
pi_46193687
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 00:25 schreef DutchGooner het volgende:

En Powel lopend van het veld afgegaan? tis een schande!

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 15 februari 2007 @ 16:15:25 #198
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_46335068
Uitnodiging supporters gesprek met v.d. Hoorn

Beste supporters,

ons eerste team behaalt dit seizoen (tot op heden) helaas niet de resultaten die we ons vooraf ten doel hadden gesteld. Een teleurstelling voor iedereen die de club een warm hart toedraagt.

Uiteraard heeft FC Den Bosch alle begrip voor de teleurstelling van jullie als supporters. Echter, de berichten zoals ze hier vaak geplaatst worden, zijn vaak eenzijdig en niet altijd op feiten berust.

Vandaar dat ik (Fred van der Hoorn) jullie op woensdag 21 februari aanstaande vanaf 19.00 uur wil uitnodigen voor een informeel gesprek in het spelershome. Onder het genot van een kop koffie kunnen jullie je vragen stellen en eventuele onvrede uiten. Ik geef jullie tijdens die bijeenkomst graag toelichting op de keuzes die dit seizoen zijn gemaakt.

FC Den Bosch is van, voor en door de supporters, daarom willen we graag op een open manier met jullie aan tafel om over voetbalzaken te praten!

Uiteraard hoop ik die avond ook de meest kritische supporters van dit gastenboek (hedenmiddag gelezen)te mogen ontvangen. Een club als FC Den Bosch heeft iedere supporter/sponsor namelijk keihard nodig. Zonder supporters/sponsors/draagvlak geen FC Den Bosch!

Jullie zijn van harte welkom!

Met sportieve groet,

Fred van der Hoorn

Hopen dat Bos er dan ook bij is, kut is wel dat ik moet werken
Was graag gegaan.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_46335109
Zullen weer dezelfde zijn als de laatste paar keer.
  donderdag 15 februari 2007 @ 16:19:03 #200
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_46335216
En deze post uit het GB mag ook niet onthouden worden, kunnen we hier denk ik ons alleen maar bij aansluiten.

Wat is positief?

In tegenstelling tot vele anderen maakt het mij niet zoveel uit wat door het bestuur wordt gezegd.

iedere profclub moet toch de ambitie hebben om kampioen te worden, structureel eredivisie te spelen etc..etc elke wedstrijd te winnen en het liefst met voetbal nog mooier dan de mooiste vrouw...

als ze dat hier niet zouden zeggen, dan stond hier het gastenboek ook vol...

Maar is dat voor de gek houden...?

Ik ben bang dat de meeste onder ons zichzelf voor de gek houden...

In het licht van het het hele bestaan van FC Den Bosch zijn de jaren 80 een "incident"geweest....

Je kan toch niet met droge ogen zeggen dat als je alle gemiddelde toeschouwerscijfers, de jaren in de ere en eerste en tweede divisie tegen elkaar wegzet, en de eindstanden erin dat wij een structurele eredivisieclub zijn..

WIJ vinden dat misschien wel, dat we dat zouden moeten zijn, maar we zijn het niet. En dat ons bestuur wel daarnaar streeft, al is het maar in woord, dat moet ook...

Kijk alle beleidsplannen van de profclubs maar na op hun ambitie...

Misschien dat mensen zichzelf voor de gek gehouden voelen omdat we geen kampioen worden terwijl dat de hoofddoelstelling was...

Tja, natuurlijk, dat ben ik ook, meer dan wie dan ook... maar ik voel me niet voor de gek gehoduen..

Ik zag al heel snel dat het een moeilijk jaar zou worden...en zeggen dat je er voor gaat wil nog niet zeggen dat we het dan ook worden...

supporter ben je voor het leven, blind als het goed is niet...

We zijn te groot voor het laken en te klein voor het servet op vele fronten.

Kijk maar naar onze up's en downs vanaf de jaren 60.

Zonder een Romanikhebkankenzatengulliemaktzemaarophoedaggewilt, zal hier niet veel veranderen..

en dat ligt aan ons achterland (we zijn omgeven door BVO's, alleen al RKC en Top vissen nu in de vijver die vroeger van ons was, onze supportersschare, het bestuur, de spelers, de wereld en de maan...

Nogmaals, ieder gaat waarom die gaat, ik zou absoluut het liefst van al elk jaar in de eredivisie willen spelen meej ons clubke, maar het is zoals het is....

Ik ben eerlijk, afgelopen vrijdag was ik na mun laatste bier in het home naar binenn te hebben gekeild al gewaarschuwd dat het twenul was, en hoogst zeldzaam ben ik direct door naard e kroeg gelopen, zo ziek was ik ervan.... maar elke keer als ik door de poorten van de Vliert loop kom ik thuis, en zo lang ik dat nog heb zal ik gaan..

Heya Den Bosch!!!
NAAR HET ANDERE FORUM!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')