pfff, graag!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:59 schreef Vava het volgende:
Rookpauzes ja, voor de personen die dat willen natuurlijk
Ja, ik weet hetquote:
ben ik de enige die dit niet snapt?quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:12 schreef buzzer het volgende:
en centraal
Het Postcrossingtopic is een centraal topic, vandaarquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:38 schreef Fannetje het volgende:
[..]
ben ik de enige die dit niet snapt?
Geen PC post vandaag. Wel een hoop inkopen gedaan voor enkele swaps (in de druipende regen...)
Ik dacht dat ze bedoelde dat we 't centraal moesten houdenquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:12 schreef buzzer het volgende:
en centraal
Dat dacht ik ook... maar ja, ik ben nog steeds blondquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:49 schreef Smittend het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze bedoelde dat we 't centraal moesten houden..ik dacht: maar het gaat toch allemaal over PC ..jaha.. ben vroeger blond geweest.
![]()
enne ter informatie ik heb ook geen rookpauze nodig![]()
Jij ook alquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:27 schreef Allan24 het volgende:
Geen behoefte aan rookpauze. Bronchitis FTW
BTW, Jag moment vandaag.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:14 schreef QTPi het volgende:
Potbodinnetje is hier ook geweest, maar ze had geen PC post
Kaartje Portugal aangekomen, nieuw mag naar Rusland![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:13 schreef Smittend het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ze een pot is ?
![]()
sorry ik kon 't niet laten
Het ging behoorlijk te keer jaquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:10 schreef Fannetje het volgende:
Hier een pakketje uit Finland.
En sodeju, wat een weer. Ik heb er drie kwartier over gedaan om thuis te komen (normaal een kwartier). Ik fietste 6 km per uur en heb hele stukken moeten lopen
En mijn collega, die de andere kant op moest, fietste met 47 km per uur en is de weg opgewaaid!
[..]
![]()
[..]
![]()
Had jij nou alweer een schriftje ontvangen?quote:
Gelukkig!quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:26 schreef Allan24 het volgende:
Ja, ik heb je schriftje binnenook bijna een boom, trouwens (zie [afbeelding])
En die van jullie achterburen ook zekerquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:51 schreef Knoekie het volgende:
Ik zal er maar wat positiefs van maken!
Onze tuin is nu 2 keer zo groot
Schutting weggewaaid?quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:51 schreef Knoekie het volgende:
Ik zal er maar wat positiefs van maken!
Onze tuin is nu 2 keer zo groot
quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:12 schreef Vava het volgende:
[..]
En die van jullie achterburen ook zeker
Hmm.....quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:08 schreef Jaguarized het volgende:
Kut, iemand moet 90 dagen niet ingelogd zijn voordat hij/zij verwijderd wordt. Dat wordt dus pas 12 maart.
Zwaar irritant, dat moet gewoon 60 dagen worden.quote:
Ja, als iemand van te voren weet langer dan 60 dagen niet in te gaan loggen kan hij/zij dat misschien aangeven. En als iemand om wat voor reden dan ook langer dan 60 dagen onaangekondigd niet in kan loggen is misschien een systeem waarbij de gegevens bewaard blijven handig. Net zoals Hotmail heeft bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zwaar irritant, dat moet gewoon 60 dagen worden.
Finland Finland Finlandquote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:37 schreef Jaguarized het volgende:
Net als dat Finland afgeschaft wordt.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:10 schreef Jaguarized het volgende:
Nostalgie: zo deed Ällän het vroegâh:
[afbeelding]
![]()
quote:Thank you for your card. You live in a wonderful area. We spent our holidays often in Bergen. I think it's in Zeeland, too?
Morgen ff een nieuw adres aanvragen.quote:WAU! You know couple Finnish word, nice! Thank you for your postcard. :-)Sari
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:30 schreef QTPi het volgende:
Op mijn dochters account mag ik een kaartje sturen naar iemand van wie ik van de week zelf een kaartje heb ontvangen
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:47 schreef Vava het volgende:
[..]
een account voor mijn katten te doen maar daar heb ik toch vanaf gezien.
quote:Hello! I'm Vava's cat! How cool is that!?!
Rrrrrrrrrr...
quote:
Mijn kat lust geen postzegels. Wel keukenpapier, maar om dat er nou op te plakkenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:23 schreef Vava het volgende:
[..]![]()
Mogen ze corresponderen met hun vriendjes en vriendinnetjes van over de hele wereldMaar wel met zijn alleen op 1 account, het moet niet te gek worden natuurlijk!
Dan lik jij toch wel even voor hem aan die postzegelquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:34 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Mijn kat lust geen postzegels. Wel keukenpapier, maar om dat er nou op te plakken
Ik vind het wel humor eigenlijkquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:03 schreef Jaguarized het volgende:
Best sneu eigenlijk als je een account voor je huisdier gaat aanmaken. Dan heb je zelf écht een kaartentekort.
Als het gratis was, maakte ik voor ieder kind in mijn klas een account aan!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:26 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik vind het wel humor eigenlijkIk zou zo gek nog zijn ook
ware het niet dat ik genoeg kaarten krijg en stuur, als het gratis was deed ik het
Taggen doe ik niet meer. Swappen des te meerquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:34 schreef Vava het volgende:
Ja, als ik sommige mensen daar bezig zie met taggen enz... dat moet toch kapitalen kosten. En om het dan allemaal nog bij te gaan houden![]()
Ik tag soms, maar echt alleen bij dingen die ik echt leuk vind. In het begin deed ik het meer. Swaps/trades doe ik idd vaker. Vooral kaarten, dat vind ik toch wel het leukst maar de teatag bevalt me ook welquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:35 schreef Fannetje het volgende:
Taggen doe ik niet meer. Swappen des te meerEn daar gaat inderdaad best wat geld inzitten. Maar ik vind het zo leuk! En op één uitzondering na, is alles nog aangekomen.
Idd, en zolang het me niet meer geld kost dan ik zou willen vind ik het goedquote:Tja, het is een hobby he?
Hey, dat is grappig, iemand tagde mij ook al voor Kanjersquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:44 schreef Vava het volgende:
[..]
graag stroopwafels wilde hebben dus vandaag een pak Kanjers verstuurd, [..]
Ik heb ze wel in de verpakking laten zitten en er nog wat bubbeltjesplastic omheen gedaan. Het verschil met brievenbuspost of pakketpost was ongeveer 25 cent (zonder priority).quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:47 schreef QTPi het volgende:
[..]
Hey, dat is grappig, iemand tagde mij ook al voor Kanjersik ga ze wel even uit de buitenverpakking halen, want het past net niet door de brievenbus. Die krengen zijn wel zwaar om te versturen, maar natuurlijk überlekker
![]()
Vandaag voor mij een kaartje uit Duitsland en voor Anne kwam er een kaartje uit Frankrijk.
Ik tag en swap eigenlijk nog zelden! Taggen al heel lang niet meer! Is Morgan la Fay nog altijd zo fanatiek? Is zij ook fan hier?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:34 schreef Vava het volgende:
Ja, als ik sommige mensen daar bezig zie met taggen enz... dat moet toch kapitalen kosten. En om het dan allemaal nog bij te gaan houden![]()
Er zou wel post moeten komen bij jou -> schriftjequote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:52 schreef Vava het volgende:
Hier is nog geen post geweest, ik ben al wel 10 keer naar de brievenbus gelopen
Volgens mij is ze nog best actiefquote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:03 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Ik tag en swap eigenlijk nog zelden! Taggen al heel lang niet meer! Is Morgan la Fay nog altijd zo fanatiek? Is zij ook fan hier?![]()
Ja!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:05 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Er zou wel post moeten komen bij jou -> schriftje
Ik had ook al maaaaaaaaaaaaaaaanden niet getagged, totdat mijn ook viel op Moomin-sokkenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:03 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Ik tag en swap eigenlijk nog zelden! Taggen al heel lang niet meer! Is Morgan la Fay nog altijd zo fanatiek? Is zij ook fan hier?![]()
Ik was vandaag bij de Hema, sokken in de aanbiedingquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:37 schreef QTPi het volgende:
[..]
Ik had ook al maaaaaaaaaaaaaaaanden niet getagged, totdat mijn ook viel op Moomin-sokkenIk dacht díe moet ik hebben voor Anne
![]()
Ja, ik weet dat er op dat kaartje stond dat het er érg koud was... ik heb daar toen nog iets over opgezocht! En 't schijnt daar dus echt 30 graden te vriezen.. brrr!quote:Op zondag 21 januari 2007 16:25 schreef Vava het volgende:
Wow, dat lijntje naar Rusland, is Omsk ofzo?
Dan zul je het nog zwaar krijgen de komende week... temperaturen gaan flink zakken!quote:Op zondag 21 januari 2007 18:40 schreef Muck het volgende:
brrrr!
ik liep vandaag al te rillen
kan ook komen doordat mijn vriend en ik allebei snotverkouden zijn en ongelofelijk misselijk
al een tijdje geen post overigens....
Héérlijk!quote:Op zondag 21 januari 2007 18:41 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Dan zul je het nog zwaar krijgen de komende week... temperaturen gaan flink zakken!
ik wil z'o graag dat het gaat sneeuwen hequote:
Dat zie ik niet meer gebeuren.quote:Op zondag 21 januari 2007 18:51 schreef Muck het volgende:
[..]
ik wil z'o graag dat het gaat sneeuwen he
had ik al eens gezegd dat ik van je hou?quote:Op zondag 21 januari 2007 19:00 schreef Knoekie het volgende:
Je mag mee in mijn koffer
Ja eindelijk!!!quote:Op zondag 21 januari 2007 18:41 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Dan zul je het nog zwaar krijgen de komende week... temperaturen gaan flink zakken!
welnee schatquote:
Ja ja...me too.quote:Op zondag 21 januari 2007 19:54 schreef Fannetje het volgende:
Ik wil ook sneeuw!
Zo'n lekker dik pak, zoals in maart 2005!
me threequote:
quote:Op maandag 22 januari 2007 09:00 schreef Muck het volgende:
ik ontdek net 2 kaartjes die ik netjes geschreven heb en waarvan ik dacht dat ik ze op de post had gedaan...
ze hadden al 54 dagen onderweg moeten zijn! My god... ik snap niet dat ik ze niet eerder gezien heb
nou ja, snel op de post doen, en hopen dat ze aankomen voor ze expiren...
italie en amerikaquote:Op maandag 22 januari 2007 09:50 schreef Vava het volgende:
[..]waar moeten ze heen? Als het Finland is heb je nog kans dat ze nét op tijd arriveren.
Hmmm ja, misschien als je heel veel geluk hebt! Nou verdwijnen de kaarten gelukkig niet al na 60 dagen uit de lijst dus zullen ze uiteindelijk alsnog wel geregistreerd wordenquote:Op maandag 22 januari 2007 09:52 schreef Muck het volgende:
[..]
italie en amerika
dat kan ik op mijn buik cshrijven dus
komt wel goedquote:Op maandag 22 januari 2007 09:58 schreef Vava het volgende:
[..]
Hmmm ja, misschien als je heel veel geluk hebt! Nou verdwijnen de kaarten gelukkig niet al na 60 dagen uit de lijst dus zullen ze uiteindelijk alsnog wel geregistreerd worden
Jawel! En nu niet meer verbaasd zijn als je geen kaarten krijgt hequote:
ja, ineens is het me duidelijkquote:Op maandag 22 januari 2007 10:30 schreef Vava het volgende:
[..]
Jawel! En nu niet meer verbaasd zijn als je geen kaarten krijgt heWe weten nu hoe het komt
![]()
quote:Op maandag 22 januari 2007 10:43 schreef Muck het volgende:
ik ga zo gelijk naar het postkantoor voor nieuwe zegels (en als ze een beetje leuke hebben, ook nieuwe kaarten)
ja, ik vind ze ook kei-stomquote:Op maandag 22 januari 2007 10:47 schreef Vava het volgende:
[..]
De nieuwe zegels voor buiten NL zijn trouwens wel heel saai zo allemaal hetzelfde
kijk, DAT vind ik tenminste nog leuk om te versturen!quote:Op maandag 22 januari 2007 12:13 schreef Vava het volgende:
Ik kan er zo snel geen plaatje van vinden (op de site van TNT zijn ze te klein) maar er zitten leuke bij. Ook van een tulp en een bakfiets
dat is denk ik de reden dat ik ze nog hebquote:Die van Nijntje zijn schattig, bijna zonde om te versturen
Gelukkig kun je met blijfrankeren ook de postzegels van 44 cent gebruiken!quote:Op maandag 22 januari 2007 12:15 schreef Muck het volgende:
kijk, DAT vind ik tenminste nog leuk om te versturen!
Dat is toch ook veel leuker danquote:dat is denk ik de reden dat ik ze nog heb
ik heb ook nijntje-kaarten, dan vind ik het gewoon leuk om er een nijntje zegel op te plakken, en dan bij te frankeren
quote:donder op met je kaasschaaf!
alleen als ik het een leuk profiel vindquote:Op maandag 22 januari 2007 12:25 schreef Vava het volgende:
[..]
Gelukkig kun je met blijfrankeren ook de postzegels van 44 cent gebruiken!
quote:[..]
Dat is toch ook veel leuker dan
quote:[..]
Ik koop die bijplakzegels eigenlijk altijd bij het postkantoor hier al waren ze de laatste keer wel uitverkocht....quote:Op maandag 22 januari 2007 12:42 schreef Troel het volgende:
Ik ben nog op zoek naar bijplakzegels, maar ik kan ze nergens vinden
Ik heb dus nog behoorlijkw at "oude" zegels. Kijk ik erover heen op de site of wat?
quote:Op maandag 22 januari 2007 12:42 schreef Muck het volgende:
ik ook, en heel, heel soms, als iemand echt een eisenlijst heeft van hier tot tokyo en terug, dan stuur ik juist een kaart waar ik zelf geen flikker aan vind
quote:kijk, ik moest pas een kaart naar een meisje in Duitsland sturen dat pas getrouwd was en nu zwanger is, toen heb ik een kaart met een foto van een klein olifantje dat knuffelt met een mama-olifant gestuurd
Oja, dat is ook zo ja. Dan haal ik ze inderdaad wel gewoon een keertje in de stad.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:52 schreef Allan24 het volgende:
Ze staan bij de postzegelvelletjes, Troeldenk er wel aan dat er verwerkingskosten bijkomen als je minder dan ¤15 bestelt, daardoor kan het goedkoper uitvallen om ze bij een TNT servicepunt of op het postkantoor te halen.
quote:Op maandag 22 januari 2007 12:55 schreef Allan24 het volgende:
Het ultieme voorbeeld van 'Happy Postcrossing'... blijfrankeren
ach, dat zie ik dan wel weerquote:Op maandag 22 januari 2007 12:53 schreef Vava het volgende:
[..]
alleen loop je dan weer het risico dat ze zo'n kaart niet registreren. Zeker als iemand met zo'n eisenlijst aan komt zetten, zulke mensen zie ik er voor aan om juist dan een kaart niet te registreren....
zelfs mijn vriend vond het een schattig kaartje! en dat zegt wel watquote:![]()
quote:Op maandag 22 januari 2007 12:55 schreef Allan24 het volgende:
Het ultieme voorbeeld van 'Happy Postcrossing'... blijfrankeren
Jij hebt ook standaard overal al Finland op staan en een Europazegel erop tochquote:Op maandag 22 januari 2007 13:00 schreef Jaguarized het volgende:
Mijn kaartjes liggen hier al voorbeschreven. Hoef er alleen nog maar een adres op te kalken.Elk kaartje heeft ook dezelfde tekst.
![]()
Ik zie je ook al helemaal bezig met zo'n kaartjequote:Op maandag 22 januari 2007 12:59 schreef Muck het volgende:
[..]
ach, dat zie ik dan wel weer
[..]
zelfs mijn vriend vond het een schattig kaartje! en dat zegt wel wat
quote:Op maandag 22 januari 2007 13:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Jij hebt ook standaard overal al Finland op staan en een Europazegel erop toch
quote:Op maandag 22 januari 2007 13:03 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik zie je ook al helemaal bezig met zo'n kaartje![]()
![]()
Gelukkig zeg je het zelfquote:Op maandag 22 januari 2007 13:05 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben stiekem wel een beetje een muts he
Ik moet even kijken of het vandaag lukt om er wat in de schrijven en op tijd in de brievenbus te krijgen, moet straks nog weg namelijk. Anders wordt het morgen en is hij donderdag bij Allan.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:59 schreef Klonk het volgende:
Schriftje gaat vanmiddag op de post, en volgens mij schiet het dan aardig op dat het rondje weer vol is.
ach ja...mijn gemiddelde zaterdagavond: ik brei een trui met lars zijn hoofd op mijn schoot terwijl we vruchtensap drinken en xfactor kijkenquote:Op maandag 22 januari 2007 13:07 schreef Vava het volgende:
[..]
Gelukkig zeg je het zelf![]()
ik vind het wel grappig![]()
Je was toch pas 21 gewordenquote:Op maandag 22 januari 2007 13:14 schreef Muck het volgende:
[..]
ach ja...mijn gemiddelde zaterdagavond: ik brei een trui met lars zijn hoofd op mijn schoot terwijl we vruchtensap drinken en xfactor kijken
Bijna wel.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Jij hebt ook standaard overal al Finland op staan en een Europazegel erop toch
Jij bent wel een goeie kaartenklant voor hemquote:Op maandag 22 januari 2007 16:26 schreef Klonk het volgende:
post uit Finland en de VS, tevens waren mijn vaste kaartjes op, de winkelmeneer gaat kijken of ie nog ergens een doos heeft, tijdelijke stop dus.
Hier ook al nietquote:Op maandag 22 januari 2007 16:56 schreef Jaguarized het volgende:
Geen post.
Hm, volgens mij moet ik er nog wel een paar hoor!quote:Op maandag 22 januari 2007 12:59 schreef Klonk het volgende:
Schriftje gaat vanmiddag op de post, en volgens mij schiet het dan aardig op dat het rondje weer vol is.
Vanaf zondagquote:Op maandag 22 januari 2007 19:58 schreef Sonja27 het volgende:
Ik moet nog beginnen met schrijven en foto's maken voor dit schriftje die ik nu heb. Vava wanneer heb je tijd om in eht volgende schrifjte te schrijven? Dan weet ik hoeveel tijd ik nog heb
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 01:41 schreef Knoekie het volgende:
Finland, Brazillie en Finland...
En allemaal schrijven ze op die kaarten dat ze in die kutstad zijn geweest
Tof Muck!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:07 schreef Muck het volgende:
[..]
oh ja, ik schrijf dit op mijn nieuwe laptop
nou kijk, mijn eigen computer is al een behoorlijk tijdje stuk, en ik gebruikte tijdelijk de computer van een huisgenoot, of als ik bij mijn ouders was die van mijn vader.quote:
ow, das wel lang jaquote:Oja, straks nog eens langs de Dixons, mijn laptop is al 5 weken weg voor een reparatie
wat zonde man!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:01 schreef Knoekie het volgende:
Ik heb ook een laptop, maar ik gebruik hem dus echt nooit
Wat aardig van die vriend! En 2 jaar oud, dat is nog een prima laptopquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:05 schreef Muck het volgende:
[..]
nou kijk, mijn eigen computer is al een behoorlijk tijdje stuk, en ik gebruikte tijdelijk de computer van een huisgenoot, of als ik bij mijn ouders was die van mijn vader.
Nou ging mijn broer bij een vriend van hem op bezoek en die was zijn computerspullen aan het opruimen. Mijn broer vroeg dus gelijk of er niks voor mij bij zat. Toen kwam die vriend met deze laptop aan!
Het is een sony vaio van ongeveer 2, 21/2 jaar oud. Het enige probleem is dat het backlight regelmatig uitvalt. Daarom issie nu aangesloten op een externe monitor, maar daar hoor je mij niet over klagen!
En het lieve van het hele verhaal is, dat die vriend er echt helemaal niks voor wilde hebben!
[..]
ow, das wel lang ja
Hmm... ja, ziek op bed liggen doe je ook niet iedere dagquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:09 schreef Knoekie het volgende:
Weet ik ook niet, heb hem eigenlijk nooit nodig, behalve als ik ziek op bed lig, maar mijn vader gebruikt hem nu trouwens het meest.
zeker wetenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:12 schreef Vava het volgende:
[..]
Wat aardig van die vriend! En 2 jaar oud, dat is nog een prima laptop
lekker danquote:Ik ben vorige week al gaan vragen, toen was hij er nog niet.... Ik heb hem voor kerst enz... gebracht dus ik hield er wel rekening mee dat het wat langer kon duren (ze zeiden 3 weken wat ik al vrij lang vind maar goed, hij is nu al 5 weken weg)
Hmm.. ja, boos worden schiet niet zo erg op, ik blijf wel gewoon netjes maar zal wel duidelijk maken dat ik het wel érg vervelend vind en nodig voor werk bla bla bla....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:19 schreef Muck het volgende:
[..]
zeker weten![]()
[..]
lekker dan
tijd om een beetje boos te worden
nee okee, na een week piepen is ook belachelijk....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:27 schreef Vava het volgende:
[..]
Hmm.. ja, boos worden schiet niet zo erg op, ik blijf wel gewoon netjes maar zal wel duidelijk maken dat ik het wel érg vervelend vind en nodig voor werk bla bla bla....
Op mijn werk heb ik ook regelmatig met mensen te maken die een telefoon in hebben geleverd voor reparatie en die zijn dan al boos als hij na een week nog niet terug is![]()
tofquote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:07 schreef Muck het volgende:
[..]
oh ja, ik schrijf dit op mijn nieuwe laptop
nee, en neequote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:54 schreef Vava het volgende:
Jahoorwas hij nat geworden of gevallen? Anders heb je toch meestal wel een jaar garantie
mja dat denk ik ookquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:03 schreef Vava het volgende:
Vaagnou heb ik er ook niet zo heel veel verstand van maar je zou haast denken dat ze het met een software-update niet op konden lossen en er zo makkelijk vanaf wilden komen
eentje vna 15 euro van de blokker, en hij doet het pri-maquote:Heb je inmiddels wel weer een nieuwe MP3-speler?
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:03 schreef Klonk het volgende:
Telefoon ging net, heleboel herrie en gekraak maar niemand aan de lijn, ik hang op, gaat de telefoon weer, deze keer wel iemand aan de lijn, een verkoopdame van @home, ze zegt sorry de verbinding viel weg.
Ik antwoord dat komt er van als je belt via @home, hangt ze boos op![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:03 schreef Klonk het volgende:
Telefoon ging net, heleboel herrie en gekraak maar niemand aan de lijn, ik hang op, gaat de telefoon weer, deze keer wel iemand aan de lijn, een verkoopdame van @home, ze zegt sorry de verbinding viel weg.
Ik antwoord dat komt er van als je belt via @home, hangt ze boos op![]()
Ah mooi! Ik zag er net ook een voor een redelijke prijs in de folder van Blokker staanquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:07 schreef Muck het volgende:
[..]
mja dat denk ik ook
[..]
eentje vna 15 euro van de blokker, en hij doet het pri-ma
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:10 schreef Klonk het volgende:
het was echt zo'n kribbig ''dag meneer'' en daarna tuut-tuut-tuut
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:42 schreef Jaguarized het volgende:
Kaartje naar Finland aangekomen, nieuwe mag naar Finland.
Euh.......... waar heb je die gekocht? Want binnen het jaar garantie vind ik dit wel een erg slap excuus van de winkelier.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:56 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, en nee
er was echt helemaal niks mee gebeurd! Hij wilde ineens niet meer afspelen, en nieuwe muziek kon ik er ook niet meer opzetten...
ja, lijkt mij ook dat er een jaar garantie op zit, maar dit valt onder "overmacht"
Ja, mij lukt het ook niet om geen Finland in dat lijstje te hebben. Ik heb er nu 1 onderweg naar Finland, dat vond ik al heel watquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:57 schreef Jaguarized het volgende:
Staat er toch 1 naar Finland in m'n lijst met verstuurde kaartjes.
ow das ook lastig...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:40 schreef Vava het volgende:
Ik had ook zo'n goedkoop geval, werkte prima! Nu heb ik een iPod Mini omdat ik die bij een telefoonabonnement kreeg. Alleen dat gedoe met iTunes om er muziek op te zettenBovendien werkt iTunes niet op mijn computer
![]()
bij 4launch, een internetbedrijfje waar mijn broer voorheen ook nooit problemen mee had.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:58 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Euh.......... waar heb je die gekocht? Want binnen het jaar garantie vind ik dit wel een erg slap excuus van de winkelier.
* Sonja27 hoopt niet bij BCC want daar werkt ze zelf!![]()
Daar heb ik ook nooit problemen mee gehad.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:49 schreef Muck het volgende:
bij 4launch, een internetbedrijfje waar mijn broer voorheen ook nooit problemen mee had.
ik ook niet, tot nu toe dus...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Daar heb ik ook nooit problemen mee gehad.
ik ben bij mijn ouders, dus ik weet het niet....quote:Geen post overigens.
Jahoorquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:16 schreef Jaguarized het volgende:
Kaartje naar Estland aangekomen. Geen bedankje ofzo. Nieuwe mag weer naar Finland![]()
![]()
Mooi!quote:
Okay! Ik kan er toch niet eerder dan zondag aan beginnen en waarschijnlijk moet ik ook wat foto's af laten drukken dus dat kan pas maandag of dinsdagquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:59 schreef Sonja27 het volgende:
Schriftje van Allan24 heeft echt een leuk thema!Ik knip, plak, schrijf en teken wat af deze avond! Vava, schriftje komt denk ik donderdag jouw kant op! Ik krijg het niet op tijd af om hem morgen al te posten. Ik vind alle thema's leuk tot nu toe maar deze spreekt mij het meeste aan omdat ik er momenteel veel mee bezig ben.
![]()
Zo snel weer verder freubelen!![]()
En dan met mij erbij is 7. We waren eerst wel met wat meer mensen maar uiteindelijk bleven wij over, volgens mij klopt dat wel hoorquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:36 schreef Sonja27 het volgende:
Zeker weten? Er doen toch meer mensen mee aan deze travel notebook dinges? De mensen die nu in het boekje van Allan staan:
Allan
Klonk
Muck
Anne
Marjol
Ik
hmmm, moeten we wachten tot je er wel weer bent dan?quote:
vreemd zeg... naja ik kijk er nog wel een keertje naarquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:20 schreef Vava het volgende:
Leuke nieuwe foto's!!! Ik kan ze alleen niet groot maken![]()
Dat was ikke.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:08 schreef Fannetje het volgende:
Hoe zat dat ook al weer met het betalen van strafport? Wie had er ervaring met het niet-betalen daarvan?
Ik moet namelijk 3,12 aan strafport betalen en heb daar helemaal geen zin in
Het schoot al niet op idd maar over het laatste stukje wel een uur gedaan, we hebben zelfs nog even stilgestaan langs de wegquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:22 schreef Muck het volgende:
[..]
vreemd zeg... naja ik kijk er nog wel een keertje naar
dank je!
mja, als je een uur moest wachten dan snap ik het nog wel
maar dan ben je toch nog best lang onderweg geweest
quote:
Dat zijn er 5 aangekomen in 3 dagenquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:04 schreef Allan24 het volgende:
Kaart naar Portugal aangekomen, nieuwe naar Duitsland
hoeraquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:42 schreef Vava het volgende:
Oja! Ik had een brief van Dixons bij de post, mijn laptop is gerepareerd en ik kan hem op komen halen![]()
Misschien heeft mijn gemopper van gisteren gewerktquote:
Dat doet het hem denk ik! Lief zijnquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:15 schreef Muck het volgende:
kan ik me voorstellen
mijn laptop heeft nu al 2 dagen gewoon backlight
ik ben nu kei-lief tegen hem, misschien dat ie het gewoon blijft doen
Dat werkt bij jou misschienquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:16 schreef Knoekie het volgende:
Misschien moet je hem water geven
Ik ben altijd liefquote:
ik denk dat ik het toch niet aandurfquote:
Misschien wil Knoekie testen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:28 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben altijd lief
[..]
ik denk dat ik het toch niet aandurf
Je moet je website eens update.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:21 schreef Vava het volgende:
[..]
Merci! De mijne blijft lekker droog
Kloptquote:Op donderdag 25 januari 2007 00:22 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Je moet je website eens update.
Okquote:Op donderdag 25 januari 2007 00:26 schreef Vava het volgende:
[..]
Kloptmaar momenteel wat andere bezigheden
![]()
En jij mag leren dat het in dit geval updaten moet zijnquote:
Zo nu al wat geleerd vandaag!quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:29 schreef Vava het volgende:
[..]
En jij mag leren dat het in dit geval updaten moet zijn![]()
Ja.. ik snap nu ook niet meer hoe het zitquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:57 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb in ieder geval het schriftje van Sonja en Vava nog niet gehad... ik neem aan dat het schriftje van Vava nu bij ijsmeis ligt
Als het goed is krijgt ze hem overmorgenquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:20 schreef Muck het volgende:
hmm, das wel sneu dan
heb je deze week nog geen schriftje gehad?
Het travel-schriftje?quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:23 schreef Muck het volgende:
das heel mooi
is het schriftje dat ik gestuurd heb al aangekomen?
oh jaquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het travel-schriftje?. Anders kon ik hem morgen niet op de bus doen
.
Spannendquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:25 schreef Muck het volgende:
[..]
oh ja
dan is de tnt een keertje sneller dan in verwacht had
je krijgt er snel weer een
en daarna die van je eigen!
Forum Opties | |
---|---|