Schutting weggewaaid?quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:51 schreef Knoekie het volgende:
Ik zal er maar wat positiefs van maken!
Onze tuin is nu 2 keer zo groot
quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:12 schreef Vava het volgende:
[..]
En die van jullie achterburen ook zeker
Hmm.....quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:08 schreef Jaguarized het volgende:
Kut, iemand moet 90 dagen niet ingelogd zijn voordat hij/zij verwijderd wordt. Dat wordt dus pas 12 maart.
Zwaar irritant, dat moet gewoon 60 dagen worden.quote:
Ja, als iemand van te voren weet langer dan 60 dagen niet in te gaan loggen kan hij/zij dat misschien aangeven. En als iemand om wat voor reden dan ook langer dan 60 dagen onaangekondigd niet in kan loggen is misschien een systeem waarbij de gegevens bewaard blijven handig. Net zoals Hotmail heeft bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zwaar irritant, dat moet gewoon 60 dagen worden.
Finland Finland Finlandquote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:37 schreef Jaguarized het volgende:
Net als dat Finland afgeschaft wordt.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:10 schreef Jaguarized het volgende:
Nostalgie: zo deed Ällän het vroegâh:
[afbeelding]
![]()
quote:Thank you for your card. You live in a wonderful area. We spent our holidays often in Bergen. I think it's in Zeeland, too?
Morgen ff een nieuw adres aanvragen.quote:WAU! You know couple Finnish word, nice! Thank you for your postcard. :-)Sari
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:30 schreef QTPi het volgende:
Op mijn dochters account mag ik een kaartje sturen naar iemand van wie ik van de week zelf een kaartje heb ontvangen
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:47 schreef Vava het volgende:
[..]
een account voor mijn katten te doen maar daar heb ik toch vanaf gezien.
quote:Hello! I'm Vava's cat! How cool is that!?!
Rrrrrrrrrr...
quote:
Mijn kat lust geen postzegels. Wel keukenpapier, maar om dat er nou op te plakkenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:23 schreef Vava het volgende:
[..]![]()
Mogen ze corresponderen met hun vriendjes en vriendinnetjes van over de hele wereldMaar wel met zijn alleen op 1 account, het moet niet te gek worden natuurlijk!
Dan lik jij toch wel even voor hem aan die postzegelquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:34 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Mijn kat lust geen postzegels. Wel keukenpapier, maar om dat er nou op te plakken
Ik vind het wel humor eigenlijkquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:03 schreef Jaguarized het volgende:
Best sneu eigenlijk als je een account voor je huisdier gaat aanmaken. Dan heb je zelf écht een kaartentekort.
Als het gratis was, maakte ik voor ieder kind in mijn klas een account aan!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:26 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik vind het wel humor eigenlijkIk zou zo gek nog zijn ook
ware het niet dat ik genoeg kaarten krijg en stuur, als het gratis was deed ik het
Taggen doe ik niet meer. Swappen des te meerquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:34 schreef Vava het volgende:
Ja, als ik sommige mensen daar bezig zie met taggen enz... dat moet toch kapitalen kosten. En om het dan allemaal nog bij te gaan houden![]()
Ik tag soms, maar echt alleen bij dingen die ik echt leuk vind. In het begin deed ik het meer. Swaps/trades doe ik idd vaker. Vooral kaarten, dat vind ik toch wel het leukst maar de teatag bevalt me ook welquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:35 schreef Fannetje het volgende:
Taggen doe ik niet meer. Swappen des te meerEn daar gaat inderdaad best wat geld inzitten. Maar ik vind het zo leuk! En op één uitzondering na, is alles nog aangekomen.
Idd, en zolang het me niet meer geld kost dan ik zou willen vind ik het goedquote:Tja, het is een hobby he?
Hey, dat is grappig, iemand tagde mij ook al voor Kanjersquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:44 schreef Vava het volgende:
[..]
graag stroopwafels wilde hebben dus vandaag een pak Kanjers verstuurd, [..]
Ik heb ze wel in de verpakking laten zitten en er nog wat bubbeltjesplastic omheen gedaan. Het verschil met brievenbuspost of pakketpost was ongeveer 25 cent (zonder priority).quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:47 schreef QTPi het volgende:
[..]
Hey, dat is grappig, iemand tagde mij ook al voor Kanjersik ga ze wel even uit de buitenverpakking halen, want het past net niet door de brievenbus. Die krengen zijn wel zwaar om te versturen, maar natuurlijk überlekker
![]()
Vandaag voor mij een kaartje uit Duitsland en voor Anne kwam er een kaartje uit Frankrijk.
Ik tag en swap eigenlijk nog zelden! Taggen al heel lang niet meer! Is Morgan la Fay nog altijd zo fanatiek? Is zij ook fan hier?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:34 schreef Vava het volgende:
Ja, als ik sommige mensen daar bezig zie met taggen enz... dat moet toch kapitalen kosten. En om het dan allemaal nog bij te gaan houden![]()
Er zou wel post moeten komen bij jou -> schriftjequote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:52 schreef Vava het volgende:
Hier is nog geen post geweest, ik ben al wel 10 keer naar de brievenbus gelopen
Volgens mij is ze nog best actiefquote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:03 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Ik tag en swap eigenlijk nog zelden! Taggen al heel lang niet meer! Is Morgan la Fay nog altijd zo fanatiek? Is zij ook fan hier?![]()
Ja!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:05 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Er zou wel post moeten komen bij jou -> schriftje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |