Ik had ook al maaaaaaaaaaaaaaaanden niet getagged, totdat mijn ook viel op Moomin-sokkenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:03 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Ik tag en swap eigenlijk nog zelden! Taggen al heel lang niet meer! Is Morgan la Fay nog altijd zo fanatiek? Is zij ook fan hier?![]()
Ik was vandaag bij de Hema, sokken in de aanbiedingquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:37 schreef QTPi het volgende:
[..]
Ik had ook al maaaaaaaaaaaaaaaanden niet getagged, totdat mijn ook viel op Moomin-sokkenIk dacht díe moet ik hebben voor Anne
![]()
Ja, ik weet dat er op dat kaartje stond dat het er érg koud was... ik heb daar toen nog iets over opgezocht! En 't schijnt daar dus echt 30 graden te vriezen.. brrr!quote:Op zondag 21 januari 2007 16:25 schreef Vava het volgende:
Wow, dat lijntje naar Rusland, is Omsk ofzo?
Dan zul je het nog zwaar krijgen de komende week... temperaturen gaan flink zakken!quote:Op zondag 21 januari 2007 18:40 schreef Muck het volgende:
brrrr!
ik liep vandaag al te rillen
kan ook komen doordat mijn vriend en ik allebei snotverkouden zijn en ongelofelijk misselijk
al een tijdje geen post overigens....
Héérlijk!quote:Op zondag 21 januari 2007 18:41 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Dan zul je het nog zwaar krijgen de komende week... temperaturen gaan flink zakken!
ik wil z'o graag dat het gaat sneeuwen hequote:
Dat zie ik niet meer gebeuren.quote:Op zondag 21 januari 2007 18:51 schreef Muck het volgende:
[..]
ik wil z'o graag dat het gaat sneeuwen he
had ik al eens gezegd dat ik van je hou?quote:Op zondag 21 januari 2007 19:00 schreef Knoekie het volgende:
Je mag mee in mijn koffer
Ja eindelijk!!!quote:Op zondag 21 januari 2007 18:41 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Dan zul je het nog zwaar krijgen de komende week... temperaturen gaan flink zakken!
welnee schatquote:
Ja ja...me too.quote:Op zondag 21 januari 2007 19:54 schreef Fannetje het volgende:
Ik wil ook sneeuw!
Zo'n lekker dik pak, zoals in maart 2005!
me threequote:
quote:Op maandag 22 januari 2007 09:00 schreef Muck het volgende:
ik ontdek net 2 kaartjes die ik netjes geschreven heb en waarvan ik dacht dat ik ze op de post had gedaan...
ze hadden al 54 dagen onderweg moeten zijn! My god... ik snap niet dat ik ze niet eerder gezien heb
nou ja, snel op de post doen, en hopen dat ze aankomen voor ze expiren...
italie en amerikaquote:Op maandag 22 januari 2007 09:50 schreef Vava het volgende:
[..]waar moeten ze heen? Als het Finland is heb je nog kans dat ze nét op tijd arriveren.
Hmmm ja, misschien als je heel veel geluk hebt! Nou verdwijnen de kaarten gelukkig niet al na 60 dagen uit de lijst dus zullen ze uiteindelijk alsnog wel geregistreerd wordenquote:Op maandag 22 januari 2007 09:52 schreef Muck het volgende:
[..]
italie en amerika
dat kan ik op mijn buik cshrijven dus
komt wel goedquote:Op maandag 22 januari 2007 09:58 schreef Vava het volgende:
[..]
Hmmm ja, misschien als je heel veel geluk hebt! Nou verdwijnen de kaarten gelukkig niet al na 60 dagen uit de lijst dus zullen ze uiteindelijk alsnog wel geregistreerd worden
Jawel! En nu niet meer verbaasd zijn als je geen kaarten krijgt hequote:
ja, ineens is het me duidelijkquote:Op maandag 22 januari 2007 10:30 schreef Vava het volgende:
[..]
Jawel! En nu niet meer verbaasd zijn als je geen kaarten krijgt heWe weten nu hoe het komt
![]()
quote:Op maandag 22 januari 2007 10:43 schreef Muck het volgende:
ik ga zo gelijk naar het postkantoor voor nieuwe zegels (en als ze een beetje leuke hebben, ook nieuwe kaarten)
ja, ik vind ze ook kei-stomquote:Op maandag 22 januari 2007 10:47 schreef Vava het volgende:
[..]
De nieuwe zegels voor buiten NL zijn trouwens wel heel saai zo allemaal hetzelfde
kijk, DAT vind ik tenminste nog leuk om te versturen!quote:Op maandag 22 januari 2007 12:13 schreef Vava het volgende:
Ik kan er zo snel geen plaatje van vinden (op de site van TNT zijn ze te klein) maar er zitten leuke bij. Ook van een tulp en een bakfiets
dat is denk ik de reden dat ik ze nog hebquote:Die van Nijntje zijn schattig, bijna zonde om te versturen
Gelukkig kun je met blijfrankeren ook de postzegels van 44 cent gebruiken!quote:Op maandag 22 januari 2007 12:15 schreef Muck het volgende:
kijk, DAT vind ik tenminste nog leuk om te versturen!
Dat is toch ook veel leuker danquote:dat is denk ik de reden dat ik ze nog heb
ik heb ook nijntje-kaarten, dan vind ik het gewoon leuk om er een nijntje zegel op te plakken, en dan bij te frankeren
quote:donder op met je kaasschaaf!
alleen als ik het een leuk profiel vindquote:Op maandag 22 januari 2007 12:25 schreef Vava het volgende:
[..]
Gelukkig kun je met blijfrankeren ook de postzegels van 44 cent gebruiken!
quote:[..]
Dat is toch ook veel leuker dan
quote:[..]
Ik koop die bijplakzegels eigenlijk altijd bij het postkantoor hier al waren ze de laatste keer wel uitverkocht....quote:Op maandag 22 januari 2007 12:42 schreef Troel het volgende:
Ik ben nog op zoek naar bijplakzegels, maar ik kan ze nergens vinden
Ik heb dus nog behoorlijkw at "oude" zegels. Kijk ik erover heen op de site of wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |