abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 januari 2007 @ 11:56:44 #201
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_45591898
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 11:54 schreef Vava het volgende:
Jahoor was hij nat geworden of gevallen? Anders heb je toch meestal wel een jaar garantie
nee, en nee
er was echt helemaal niks mee gebeurd! Hij wilde ineens niet meer afspelen, en nieuwe muziek kon ik er ook niet meer opzetten...
ja, lijkt mij ook dat er een jaar garantie op zit, maar dit valt onder "overmacht"
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_45592062
Vaag nou heb ik er ook niet zo heel veel verstand van maar je zou haast denken dat ze het met een software-update niet op konden lossen en er zo makkelijk vanaf wilden komen

Heb je inmiddels wel weer een nieuwe MP3-speler?
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  dinsdag 23 januari 2007 @ 12:03:22 #203
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_45592071
Telefoon ging net, heleboel herrie en gekraak maar niemand aan de lijn, ik hang op, gaat de telefoon weer, deze keer wel iemand aan de lijn, een verkoopdame van @home, ze zegt sorry de verbinding viel weg.

Ik antwoord dat komt er van als je belt via @home, hangt ze boos op
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  dinsdag 23 januari 2007 @ 12:07:53 #204
112545 Muck
pi_45592197
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 12:03 schreef Vava het volgende:
Vaag nou heb ik er ook niet zo heel veel verstand van maar je zou haast denken dat ze het met een software-update niet op konden lossen en er zo makkelijk vanaf wilden komen
mja dat denk ik ook
quote:
Heb je inmiddels wel weer een nieuwe MP3-speler?
eentje vna 15 euro van de blokker, en hij doet het pri-ma
  dinsdag 23 januari 2007 @ 12:08:25 #205
112545 Muck
pi_45592212
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 12:03 schreef Klonk het volgende:
Telefoon ging net, heleboel herrie en gekraak maar niemand aan de lijn, ik hang op, gaat de telefoon weer, deze keer wel iemand aan de lijn, een verkoopdame van @home, ze zegt sorry de verbinding viel weg.

das wel heel erg gevat!
pi_45592231
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 12:03 schreef Klonk het volgende:

Zulke grappen hoor ik ook zo vaak he maar om dan boos op te hangen
Let's plant a tree
pi_45592274
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 12:07 schreef Muck het volgende:

[..]

mja dat denk ik ook
[..]

eentje vna 15 euro van de blokker, en hij doet het pri-ma
Ah mooi! Ik zag er net ook een voor een redelijke prijs in de folder van Blokker staan
Let's plant a tree
  dinsdag 23 januari 2007 @ 12:10:19 #208
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_45592275
het was echt zo'n kribbig ''dag meneer'' en daarna tuut-tuut-tuut
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_45592318
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 12:10 schreef Klonk het volgende:
het was echt zo'n kribbig ''dag meneer'' en daarna tuut-tuut-tuut

Dan is het niet te hopen voor haar dat er is meegeluisterd
Let's plant a tree
  dinsdag 23 januari 2007 @ 12:13:21 #210
112545 Muck
pi_45592362
niks mis met blokker mp3-spelers

mja, om nou op te hangen vind ik ook een beetje sneu
pi_45593126
Ik had ook zo'n goedkoop geval, werkte prima! Nu heb ik een iPod Mini omdat ik die bij een telefoonabonnement kreeg. Alleen dat gedoe met iTunes om er muziek op te zetten Bovendien werkt iTunes niet op mijn computer
Let's plant a tree
pi_45593187
Kaartje naar Finland aangekomen, nieuwe mag naar Finland.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_45593503
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 12:42 schreef Jaguarized het volgende:
Kaartje naar Finland aangekomen, nieuwe mag naar Finland.
Let's plant a tree
pi_45593576
Staat er toch 1 naar Finland in m'n lijst met verstuurde kaartjes.
pi_45593585
NL-33998 maajaann Estonia 10 Jan, 2007 13 Travelling
NL-34565 chimoy United States of America 16 Jan, 2007 7 Travelling
NL-34641 DarkAvatar Singapore 17 Jan, 2007 6 Travelling
NL-34955 vera Slovakia 20 Jan, 2007 3 Travelling
NL-35216 Amity Finland 23 Jan, 2007 0 Travelling
pi_45593597
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 11:56 schreef Muck het volgende:

[..]

nee, en nee
er was echt helemaal niks mee gebeurd! Hij wilde ineens niet meer afspelen, en nieuwe muziek kon ik er ook niet meer opzetten...
ja, lijkt mij ook dat er een jaar garantie op zit, maar dit valt onder "overmacht"
Euh.......... waar heb je die gekocht? Want binnen het jaar garantie vind ik dit wel een erg slap excuus van de winkelier.

* Sonja27 hoopt niet bij BCC want daar werkt ze zelf!
pi_45593880
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 12:57 schreef Jaguarized het volgende:
Staat er toch 1 naar Finland in m'n lijst met verstuurde kaartjes.
Ja, mij lukt het ook niet om geen Finland in dat lijstje te hebben. Ik heb er nu 1 onderweg naar Finland, dat vond ik al heel wat
Let's plant a tree
pi_45594215
Hier een kaart uit Oostenrijk van een UNESCO RR en een officiële kaart uit Duitsland.
Let's plant a tree
  dinsdag 23 januari 2007 @ 13:49:12 #219
112545 Muck
pi_45594882
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 12:40 schreef Vava het volgende:
Ik had ook zo'n goedkoop geval, werkte prima! Nu heb ik een iPod Mini omdat ik die bij een telefoonabonnement kreeg. Alleen dat gedoe met iTunes om er muziek op te zetten Bovendien werkt iTunes niet op mijn computer
ow das ook lastig...
kijk, als ik een iPod zou krijgen, zou ik hem ook zeker gaan gebruiken

ik kreeg een H&M bon van 50 euro bij mijn telefoonabonnement
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 12:58 schreef Sonja27 het volgende:

[..]

Euh.......... waar heb je die gekocht? Want binnen het jaar garantie vind ik dit wel een erg slap excuus van de winkelier.

* Sonja27 hoopt niet bij BCC want daar werkt ze zelf!
bij 4launch, een internetbedrijfje waar mijn broer voorheen ook nooit problemen mee had.
pi_45595718
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 13:49 schreef Muck het volgende:
bij 4launch, een internetbedrijfje waar mijn broer voorheen ook nooit problemen mee had.
Daar heb ik ook nooit problemen mee gehad.

Geen post overigens.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 14:28:08 #221
112545 Muck
pi_45595969
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 14:19 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Daar heb ik ook nooit problemen mee gehad.
ik ook niet, tot nu toe dus...
quote:
Geen post overigens.
ik ben bij mijn ouders, dus ik weet het niet....
pi_45598412
Geen PC-post vandaag.
Gisteren een officiele kaart uit Finland en een tag-envelop.
pi_45599832
Kaartje naar Estland aangekomen. Geen bedankje ofzo. Nieuwe mag weer naar Finland
  dinsdag 23 januari 2007 @ 16:26:46 #224
112545 Muck
pi_45600227
lekker dan
pi_45600737
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 16:16 schreef Jaguarized het volgende:
Kaartje naar Estland aangekomen. Geen bedankje ofzo. Nieuwe mag weer naar Finland
Jahoor gaat goed zo Finland
Let's plant a tree
pi_45603859
Hier een brief (in het Nederlands) uit Amerika! Erg leuk om te lezen. Verder (weer) niks officieels. Ik moet het laatste kaartje nog steeds schrijven trouwens... meteen ff doen!
pi_45614111
Doet Fok het, is dat andere forum down
Let's plant a tree
pi_45614459
Post van Vava schriftje is binnen!
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_45615611
Schriftje van Allan24 heeft echt een leuk thema! Ik knip, plak, schrijf en teken wat af deze avond! Vava, schriftje komt denk ik donderdag jouw kant op! Ik krijg het niet op tijd af om hem morgen al te posten. Ik vind alle thema's leuk tot nu toe maar deze spreekt mij het meeste aan omdat ik er momenteel veel mee bezig ben.

Zo snel weer verder freubelen!
pi_45616613
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 22:31 schreef Allan24 het volgende:
Post van Vava schriftje is binnen!
Mooi!
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 22:59 schreef Sonja27 het volgende:
Schriftje van Allan24 heeft echt een leuk thema! Ik knip, plak, schrijf en teken wat af deze avond! Vava, schriftje komt denk ik donderdag jouw kant op! Ik krijg het niet op tijd af om hem morgen al te posten. Ik vind alle thema's leuk tot nu toe maar deze spreekt mij het meeste aan omdat ik er momenteel veel mee bezig ben.

Zo snel weer verder freubelen!
Okay! Ik kan er toch niet eerder dan zondag aan beginnen en waarschijnlijk moet ik ook wat foto's af laten drukken dus dat kan pas maandag of dinsdag

Dat is dan het laatste schriftje want ik stuur hem weer naar Allan.

Ik ben heel erg benieuwd wat jullie allemaal van mijn schriftje gemaakt hebben
Let's plant a tree
pi_45617057
Zeker weten? Er doen toch meer mensen mee aan deze travel notebook dinges? De mensen die nu in het boekje van Allan staan:

Allan
Klonk
Muck
Anne
Marjol
Ik
pi_45617175
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 23:36 schreef Sonja27 het volgende:
Zeker weten? Er doen toch meer mensen mee aan deze travel notebook dinges? De mensen die nu in het boekje van Allan staan:

Allan
Klonk
Muck
Anne
Marjol
Ik
En dan met mij erbij is 7. We waren eerst wel met wat meer mensen maar uiteindelijk bleven wij over, volgens mij klopt dat wel hoor
Let's plant a tree
pi_45617525
*lol* Ik dacht dat inderdaad meer mensen meededen! Dan zal mijn schriftje ook weer snel terug zijn! Sneller dan mijn traveling notebook die heel de wereld over gaat. Ik hoor er niets meer van en vrees dat hij verdwenen is. Baal er behoorlijk van!
pi_45617693
Dat is balen ja hoe lang ben je hem al kwijt en heb je een idee bij wie hij is? Ik vraag me dat toch wel eens af, hoeveel van die travelling notebooks er uiteindelijk weer bij de eigenaar terecht komen, als ik die topics bekijk lijkt het of er heel wat zoek zijn
Let's plant a tree
pi_45619507
Waarom hebben jullie het telkens over een boekje?
pi_45619511
Kan ik ook meedoen?
  woensdag 24 januari 2007 @ 06:43:53 #237
35189 Troel
scherp en bot
pi_45620959
Mijn travelling notebook is ook nog steeds zoek. Het ergste vind ik nog wel dat het iemand uit Nederland is die hem niet doorstuurd, terwijl ze haar eigen dus al wel heeft. Zelfs op mijn voorstel dat ik hem kom halen zodat ze niet hoeft te betalen wordt niet gereageerd. Ik vind dat best behoorlijk kut, zitten toch wel behoooorlijk wat euro's in.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_45621785
Knoekie, dat boekje (ofwel travelling notebook) is iets waarmee een aantal PC'ers een poosje geleden (november?) is gestart. Elke deelnemer heeft een schriftje gemaakt met een bepaald thema dat steeds wordt doorgestuurd naar de volgende in de rij, totdat het uiteindelijk weer terugkomt bij de maker. Zo heeft iedereen aan het eind zijn/haar eigen schriftje terug waarin iedereen wat geschreven heeft! En volgende week is de laatste verzendingsronde waarbij het schriftje bij de eigenaar terug thuiskomt, dus meedoen gaat helaas niet meer
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_45623654
Misschien kunnen we een nieuwe schriftjes ronde doen als er genoeg animo is.

Die traveling notebook over heel de wereld begon heel leuk met iets van 12 deelnemers, maar tijdens het "spel" waren er ongeveer 3 mensen die afhaakten waardoor er nog eens 3 mensen ook geen zin meer hadden. Ben dus bang dat mijn schrift bij 1 van die 6 is en die geen zin hebben om het door te sturen. Ik heb al zoveel berichtjes gepost, maar er wordt nauwelijks gereageerd. Ben er erg teleurgesteld door want ik heb er veel geld ingestoken door die schrifjtjes van anderen steeds door te sturen. Ik ga daar in dat topic ook nog een boos berichtje posten, maar mijn engels is ook niet zo denderend. Ook de organisator van de travelnotebook daar hoor ik niets van. Maar denk dat zij al heel lang niet meer online is geweest.

Kijk er kan altijd een goede reden zijn dat iemand onverwachts afhaakt, is met deze travelnotebook ronde ook gebeurd. Kan gebeuren! Maar als je dan onverwacht toch een schrifjtje krijgt, stuur het dan gewoon even door. QTPI was ook zo lief om mijn schriftje te forwarden aan Vava!

Maar volgens mij is er in die andere travelnotebook dus iemand in amerika die ook niet reageert op mailtjes enzo die iets van 3 boeken heeft. Ze heeft zelfs een brief gehad van iemand maar ook daar wordt niet op gereageerd. Ik baal er heel erg van dat er dus mensen zijn die de boel zo kunnen frustreren!

Tot zover even mijn frustratie! Wat betreft het Fok boek, alleen maar lof! Vind het leuk en jammer dat het al bijna afgelopen is! Dus als er een volgende ronde komt, count me in!
  woensdag 24 januari 2007 @ 10:56:20 #240
112545 Muck
pi_45623857
ik vind het prima hoor
wat mij beterft komt er nog wel een 2e ronde, dan kan knoekie ook nog meedoen
pi_45632812
Ik heb in ieder geval het schriftje van Sonja en Vava nog niet gehad... ik neem aan dat het schriftje van Vava nu bij ijsmeis ligt
pi_45633277
Hoe zat dat ook al weer met het betalen van strafport? Wie had er ervaring met het niet-betalen daarvan?

Ik moet namelijk 3,12 aan strafport betalen en heb daar helemaal geen zin in
pi_45633359
Oh, laat maar, ik heb het al gevonden

Ik ga het dus mooi niet betalen, want het systeem werkt als volgt:

Bij TNT post heeft men dat goed in de gaten, wanneer het gaat om strafport. Al jarenlang bestaat een simpel en effectief middel om strafport te incasseren. Het onjuist gefrankeerde poststuk wordt niet naar de afzender geretourneerd, maar doorgestuurd naar de geadresseerde met een aangehechte briefkaart met uitleg en het verzoek de kaart met de strafport te frankeren en te retourneren. Wanneer men dit verzuimt, volgt na 2 weken een tweede kaartje ter herinnering. Daarna hoort men niets meer, want de kaartjes zijn op. Hoe werkt dit? Bij onjuiste frankering van een poststuk wordt een duo-kaartje geschreven; het ene exemplaar wordt aan het poststuk gehecht en het andere verdwijnt in een bakje op datum. Wanneer het eerste kaartje met voldoende strafport ontvangen wordt, licht men het bijbehorende duo-kaartje uit het bakje. Dagelijks licht men de duo-kaartjes die na veertien dagen nog niet uit het bakje verwijderd zijn en deze worden aan de postbode meegegeven in de bestelronde. Alle strafport die deze kaartjes nog binnenhalen, is mooi meegenomen, maar of er gereageerd wordt of niet, kan niet worden vastgesteld. Men heeft zojuist het controlemiddel ingeleverd.
Zolang dit strafportsysteem werkt, gaat men er mee door. De meeste mensen kennen deze methode niet en geven trouw gehoor aan de oproep. De hoogte van de strafport is in vergelijking met de kosten op deze wijze in evenwicht. Zou men meer kosten maken, dan wegen die niet meer op tegen de verschuldigde strafport. Zo houdt men grip op de zaak en verliest de verhoudingen
  woensdag 24 januari 2007 @ 17:19:35 #244
112545 Muck
pi_45635658
precies, gewoon negeren
pi_45636668
Ah vandaar Zag weleens iets voorbij komen met dat boekje, dacht het zal wel Volgende keer doe ik zeker mee.
  woensdag 24 januari 2007 @ 18:17:32 #246
112545 Muck
pi_45637467
als we helemaal rond zijn, dan beginnen we wel met een nieuwe. tegen die tijd (over 2 weken?) zien we wel wie er mee doet enzo.
Ik wil de planning wel weer doen ( )
pi_45637509
Ik ben er in Februari niet veel
  woensdag 24 januari 2007 @ 18:21:44 #248
112545 Muck
pi_45637585
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 18:19 schreef Knoekie het volgende:
Ik ben er in Februari niet veel
hmmm, moeten we wachten tot je er wel weer bent dan?
hebben degenen die nog door willen gaan ook even "pauze"
pi_45638037
Wel 4!!! kaarten vandaag!

Als er weer een schriftjesronde komt zou ik het wel fijn vinden als er even een pauze is, als het gelijk door zou gaan zou ik iig niet mee doen.
Let's plant a tree
  woensdag 24 januari 2007 @ 18:43:55 #250
112545 Muck
pi_45638187
wow! 4! hoe leuk
waar vandaan?
mja, een pauze is wel een goed idee... ergens begin maart weer een nieuwe ronde ofzo

oh ja, heb je de nieuwe foto's in mijn fobo al gezien?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')