nee, en neequote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:54 schreef Vava het volgende:
Jahoorwas hij nat geworden of gevallen? Anders heb je toch meestal wel een jaar garantie
mja dat denk ik ookquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:03 schreef Vava het volgende:
Vaagnou heb ik er ook niet zo heel veel verstand van maar je zou haast denken dat ze het met een software-update niet op konden lossen en er zo makkelijk vanaf wilden komen
eentje vna 15 euro van de blokker, en hij doet het pri-maquote:Heb je inmiddels wel weer een nieuwe MP3-speler?
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:03 schreef Klonk het volgende:
Telefoon ging net, heleboel herrie en gekraak maar niemand aan de lijn, ik hang op, gaat de telefoon weer, deze keer wel iemand aan de lijn, een verkoopdame van @home, ze zegt sorry de verbinding viel weg.
Ik antwoord dat komt er van als je belt via @home, hangt ze boos op![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:03 schreef Klonk het volgende:
Telefoon ging net, heleboel herrie en gekraak maar niemand aan de lijn, ik hang op, gaat de telefoon weer, deze keer wel iemand aan de lijn, een verkoopdame van @home, ze zegt sorry de verbinding viel weg.
Ik antwoord dat komt er van als je belt via @home, hangt ze boos op![]()
Ah mooi! Ik zag er net ook een voor een redelijke prijs in de folder van Blokker staanquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:07 schreef Muck het volgende:
[..]
mja dat denk ik ook
[..]
eentje vna 15 euro van de blokker, en hij doet het pri-ma
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:10 schreef Klonk het volgende:
het was echt zo'n kribbig ''dag meneer'' en daarna tuut-tuut-tuut
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:42 schreef Jaguarized het volgende:
Kaartje naar Finland aangekomen, nieuwe mag naar Finland.
Euh.......... waar heb je die gekocht? Want binnen het jaar garantie vind ik dit wel een erg slap excuus van de winkelier.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:56 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, en nee
er was echt helemaal niks mee gebeurd! Hij wilde ineens niet meer afspelen, en nieuwe muziek kon ik er ook niet meer opzetten...
ja, lijkt mij ook dat er een jaar garantie op zit, maar dit valt onder "overmacht"
Ja, mij lukt het ook niet om geen Finland in dat lijstje te hebben. Ik heb er nu 1 onderweg naar Finland, dat vond ik al heel watquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:57 schreef Jaguarized het volgende:
Staat er toch 1 naar Finland in m'n lijst met verstuurde kaartjes.
ow das ook lastig...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:40 schreef Vava het volgende:
Ik had ook zo'n goedkoop geval, werkte prima! Nu heb ik een iPod Mini omdat ik die bij een telefoonabonnement kreeg. Alleen dat gedoe met iTunes om er muziek op te zettenBovendien werkt iTunes niet op mijn computer
![]()
bij 4launch, een internetbedrijfje waar mijn broer voorheen ook nooit problemen mee had.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:58 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Euh.......... waar heb je die gekocht? Want binnen het jaar garantie vind ik dit wel een erg slap excuus van de winkelier.
* Sonja27 hoopt niet bij BCC want daar werkt ze zelf!![]()
Daar heb ik ook nooit problemen mee gehad.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:49 schreef Muck het volgende:
bij 4launch, een internetbedrijfje waar mijn broer voorheen ook nooit problemen mee had.
ik ook niet, tot nu toe dus...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Daar heb ik ook nooit problemen mee gehad.
ik ben bij mijn ouders, dus ik weet het niet....quote:Geen post overigens.
Jahoorquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:16 schreef Jaguarized het volgende:
Kaartje naar Estland aangekomen. Geen bedankje ofzo. Nieuwe mag weer naar Finland![]()
![]()
Mooi!quote:
Okay! Ik kan er toch niet eerder dan zondag aan beginnen en waarschijnlijk moet ik ook wat foto's af laten drukken dus dat kan pas maandag of dinsdagquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:59 schreef Sonja27 het volgende:
Schriftje van Allan24 heeft echt een leuk thema!Ik knip, plak, schrijf en teken wat af deze avond! Vava, schriftje komt denk ik donderdag jouw kant op! Ik krijg het niet op tijd af om hem morgen al te posten. Ik vind alle thema's leuk tot nu toe maar deze spreekt mij het meeste aan omdat ik er momenteel veel mee bezig ben.
![]()
Zo snel weer verder freubelen!![]()
En dan met mij erbij is 7. We waren eerst wel met wat meer mensen maar uiteindelijk bleven wij over, volgens mij klopt dat wel hoorquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:36 schreef Sonja27 het volgende:
Zeker weten? Er doen toch meer mensen mee aan deze travel notebook dinges? De mensen die nu in het boekje van Allan staan:
Allan
Klonk
Muck
Anne
Marjol
Ik
hmmm, moeten we wachten tot je er wel weer bent dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |