SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe de mods te bereiken:
static[@]fok.nl
cinnamongirl[@]fok.nlMijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
Albert is net nog doorgegaan en de categorie ronde tv presentatrices is begonnen.quote:
Welquote:Op maandag 1 januari 2007 16:07 schreef Zhenar het volgende:
Die spoiler uit de OP klopt van geen kant![]()
Dat kon beter, maar toch bedankt.quote:Op maandag 1 januari 2007 19:40 schreef cinnamongirl het volgende:
Heb tt veranderd in: Revenge of the Nerds # 1: eigen show Arjan & Erik
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 03:13 schreef Svensational het volgende:
Spoiler in de TT, erg vervelend, niet iedereen kijkt direct als het op TV is.
Done!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:01 schreef marky het volgende:
Kunnen er niet wat Topics over mo en tijn en de andere BBers worden samengevoed het loopt nu allemaal een beetje doorelkaar.
Tja, dit is ook een opmerking...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:06 schreef Bupatih het volgende:
Hoi.
Ik heb geen vragen en/of opmerkingen.
Alvast bedankt.
Waarmee?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:23 schreef static het volgende:
Huh? Daar was ik gisteren mee bezig.
Oops, dat heb ik niet eens gezienquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:28 schreef static het volgende:
In het ANTM topic werden foto's geplaatst van afleveringen die nog moesten komen, heb verzocht om daar linkjes van te maken omdat ze niet in spoiler-tags werken. Of lullen we nu langselkaar?
Neequote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:28 schreef static het volgende:
In het ANTM topic werden foto's geplaatst van afleveringen die nog moesten komen, heb verzocht om daar linkjes van te maken omdat ze niet in spoiler-tags werken. Of lullen we nu langselkaar?
quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:06 schreef static het volgende:
[..]
Ik mis er nog eentje.
Kan iemand die mengen met mijn 'eigen' plaatje?
quote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:32 schreef cinnamongirl het volgende:
Eens.......je kunt er niets m.b.t. de eliminatie van de deelneemsters uit afleiden, dus ik zie 't probleem ook niet zo
Dames, zoeken jullie het lekker uit; maakt mij geen bal uit.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee.
Alleen is het altijd zo geweest dat de foto's van de volgende afleveringen gewoon in het topic komen te staan, persoonlijk zie ik niet in waarom daar nu zo omslachtig over moet worden gedaan met linkjes en zo.
Je kunt niets concreets aan die foto's aflezen, alleen een beetje speculeren en dat maakt het juist leuk. Vind ik dan.
Dan zijn we klaarquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:39 schreef static het volgende:
[..]
[..]
Dames, zoeken jullie het lekker uit; maakt mij geen bal uit.
Snelle besluitvorming (in mijn voordeel). Daar houd ik van!quote:
Hij staat.quote:
Dizer heeft het verwijderd!quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:06 schreef Dada het volgende:
Kan dit prachtige jubileumtopic weer open?
SC #1000: Labiele mensen die waarde hechten aan
Dizer misbruikt zijn modrechtenquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:08 schreef Dizer het volgende:
Nee dat kan niet. En dada, ga ergens anders lopen baggeren
.
Jij bent hier geen modquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:10 schreef Dizer het volgende:
Als jullie eens ophouden met al dat gekut met dubbele topics openen.
Ga ergens anders lopen kutten.
Dude, jij gooit het slowchattopic dicht; wat verwacht je dan?!quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:10 schreef Dizer het volgende:
Als jullie eens ophouden met al dat gekut met dubbele topics openen.
Ga ergens anders lopen kutten.
Dat komt hier, en dat doet maarquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:12 schreef Dizer het volgende:
Ga lekker maar ergens lopen kutten. Ik ga niet in FB lopen baggeren samen met jullie.
Wat jij wil. Open er zo veel maar als je wiltquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:13 schreef Dada het volgende:
[..]
Dat komt hier, en dat doet maar
Voelt zich gelijk te goed, straks moet ik mijn schoenen uitdoen voor ik een topic mag openen
JIJ gooit lukraak topics dichtquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat jij wil. Open er zo veel maar als je wilt.
Maar ik heb je wel gewaarschuwd dat je moet ophouden met baggeren en steeds maar topics te openen die nodig zijn.
Als topicstarter heb ik daar niet om gevraagd. Gelieve er dus gewoon weer 1004 van te makenquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:26 schreef cinnamongirl het volgende:
Ok, zullen we het nu gewoon bij het huidige SC topic houden?
Heb de TT veranderd naar #1000.
Knurft, wat denk je zelfquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:30 schreef Dada het volgende:
[..]
Als topicstarter heb ik daar niet om gevraagd. Gelieve er dus gewoon weer 1004 van te maken
Ik meen rechten te hebbenquote:
Nopes, #1000 is nooit echt van de grond gekomen, nu krijgt 'ie nog een kans!quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:30 schreef Dada het volgende:
[..]
Als topicstarter heb ik daar niet om gevraagd. Gelieve er dus gewoon weer 1004 van te maken
Ik meen van niet.quote:
Precies en nu dus weerquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:38 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Nopes, #1000 is nooit echt van de grond gekomen, nu krijgt 'ie nog een kans!
Wees consequent en verander het TT nummer weer in 1000 danquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:15 schreef cinnamongirl het volgende:
Je had ook gewoon niet het 1000ste topic van SC kunnen verneuken.
Verder lijkt het me niet echt nodig om meteen te gaan schelden.
Werken al die mods hier in hun dagelijks leven soms bij de politie ofzoquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:28 schreef Dada het volgende:
[..]
Wees consequent en verander het TT nummer weer in 1000 dan
Doe je normaal?quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:03 schreef Dada het volgende:
[..]
Flikker toch op joh inconsequente hoer met gevoelens
Jullie eerstquote:
Aangepast.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:52 schreef Harmen1984 het volgende:
WIDM 2007 #8: Zonder Menno, en zonder geld
Moet deel 8 zijn...
quote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 03:13 schreef Svensational het volgende:
Spoiler in de TT, erg vervelend, niet iedereen kijkt direct als het op TV is.
Volgens mij hebben we elk deel nog de naam van de afvaller uit de TT moeten halenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Dank daarvoor, nu maar hopen dat het eens een topic zónder kan straks...
Misschien voortaan zelf de topics openen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:54 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we elk deel nog de naam van de afvaller uit de TT moeten halen![]()
Misschien voortaan zorgen dat je er bovenop zit, je weet dat dat soort dingen gebeuren, je bent niet voor niets mod, een beetje inzet lijkt me toch niet teveel gevraagd.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:16 schreef static het volgende:
Misschien is dat niet te doen.
Grapje, jullie doen het goed hoorquote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:35 schreef static het volgende:
Ja, je hebt gelijk, inzet doen we niet aan, stel je voor zeg.
Waarom? Wat is dat voor flauwekul?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Kan de titel van het Wie is de Mol topic even spoilervrij gemaakt worden?
Het is vrij irritant om spoilers in een TT te zien als je de serie nog wilt kijken. Helemaal in zo'n kort tijdsbestek.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waarom? Wat is dat voor flauwekul?
Zoals ik ook al in het topic zei:quote:Op zondag 11 februari 2007 18:50 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Het is vrij irritant om spoilers in een TT te zien als je de serie nog wilt kijken. Helemaal in zo'n kort tijdsbestek.
Het topic zelf mag wel spoilers bevatten, dat is wel logisch dat die even niet gelezen moet worden. Maar een titel, die verschijnt in de active topics en in de fora, die zijn moeilijker te vermijden. Om dan maar helemaal niet meer de FOK!en is wel erg veel van het goede. Waarom zou je überhaupt per se spoilers in een TT willen?
Niet iedereen kijkt direct op donderdagavond WIDM, en die wil dan dus logischerwijs niet weten wie er uit is. Die persoon zal dan zo slim zijn om het topic niet te lezen, maar op zo'n TT kun je moeilijk heen, aangezien dat in de topiclist van SHO en in de AT te lezen is.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waarom? Wat is dat voor flauwekul?
WIDM 2007 #9: met acteurs, Dj en scheidsrechterquote:Op zondag 11 februari 2007 18:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zoals ik ook al in het topic zei:
Waarom gold het dan niet voor deeltje 9?![]()
Die was pas op zaterdag geopend, en bovendien stond er niet echt een spoiler in, want Alex Klaassen ging er toen uit en die is ook een acteur.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zoals ik ook al in het topic zei:
Waarom gold het dan niet voor deeltje 9?![]()
Oh nee? Bij welke groep hoorde Alex dan?quote:Op zondag 11 februari 2007 18:53 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
WIDM 2007 #9: met acteurs, Dj en scheidsrechter
Ik zie de spoiler niet.
Caberetier!quote:Op zondag 11 februari 2007 18:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die was pas op zaterdag geopend, en bovendien stond er niet echt een spoiler in, want Alex Klaassen ging er toen uit en die is ook een acteur.
Dus 2 dagen is de maatstaf?quote:Op zondag 11 februari 2007 18:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die was pas op zaterdag geopend, en bovendien stond er niet echt een spoiler in, want Alex Klaassen ging er toen uit en die is ook een acteur.
Hij werd door Karel acteur genoemd, en dat is ie ook:quote:
En acteur.quote:
Mijn hemel...zo kun je alles goed pratenquote:Op zondag 11 februari 2007 18:57 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
En acteur.
Die typetjes zijn natuurlijk ook een vorm van acteren.
Nou ja, eigenlijk moet er in de TT gewoon helemaal niet meer staan wie of wat er inzitquote:Op zondag 11 februari 2007 18:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dus 2 dagen is de maatstaf?![]()
En stel nou dat je pas zaterdagavond kan kijken? Of zondag?
I rest my case!quote:Alex Klaasen, cabaretier
Alex Klaasen is op 22 mei 1976 geboren in Oirschot. Hij groeide op in een creatief gezin en volgde als kind viool-, piano- en balletles. Na de middelbare school werd hij direct toegelaten tot de kleinkunstacademie in Amsterdam.
Waar staat dat?quote:Op zondag 11 februari 2007 18:59 schreef alwaysthebest het volgende:
En sowieso, omdat er 1 titel een mogelijke spoiler bevat wil dat zeggen dat het altijd mag? Een modje kan er bijvoorbeeld overheen hebben gekeken. Regel is dat er geen spoilers in de TT horen.
quote:De kijker is getuige van overwinningen, teleurstellingen, spelplezier, uitbarstingen, spanningen, ontluikende vriendschappen maar ook conflicten. Niet kijken betekent de volgende dag ook niet meepraten over de grote vraag: ... Wie is...de Mol?
De spoiler was iig een stuk verkapter dan 'Dag Alexquote:Op zondag 11 februari 2007 19:00 schreef peaceman het volgende:
Van de website van Wie is de Mol?
[..]
I rest my case!![]()
Je moet ook in Huisregeltjes SHO. [Update 20.08.06]. kijken. Daar staan de algemene regels van SHO.quote:Op zondag 11 februari 2007 19:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waar staat dat?
Wel staat in de OP van het topic:
[..]
quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:01 schreef static het volgende:
Spoileren.
Het spoileren (het bijvoorbeeld vooraf bekendmaken van een winnaar of plot(wending) en dergelijke) gelieve to voorzien van de spoiler tag, daar het vooraf lekken van informatie het plezier van anderen ernstig kan vergallen.
Spoilers zonder tag zullen worden weggehaald.
De tag gebruik je als volgt:
[ code verwijderd ]
Het resultaat is het volgende:Probeer jij zo'n tag maar eens in een TT te stoppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
Dit vind ik een zwaktebod antwoord.quote:Op zondag 11 februari 2007 19:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
De spoiler was iig een stuk verkapter dan 'Dag Alex' o.i.d. Blijkbaar is het niemand opgevallen dus heeft niemand geklaagd. Maar het is gewoon erg irritant dat het bijna elke week weer raak is wb spoilers in de TT.
Lees de SHO-regels eens door.quote:Op zondag 11 februari 2007 19:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waar staat dat?
Wel staat in de OP van het topic:
[..]
quote:Op zondag 11 februari 2007 19:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dit vind ik een zwaktebod antwoord.Toegeven mag hoor
Ik gééf daar toch ook toe dat het een spoiler isquote:
Wat betekent het dan dat Renate ook niet in de TT van #9 genoemd is. Zij is immers presentatrice..quote:Op zondag 11 februari 2007 19:00 schreef peaceman het volgende:
Van de website van Wie is de Mol?
[..]
I rest my case!![]()
Tja volgens jullie redenatie kan Jol ook onder acteurs vallen (al stond er actrices... en ik borduurde nota bene voort op de vorige titel), die speelt op het voetbalveld immers ook altijd een rolquote:Op zondag 11 februari 2007 19:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je moet ook in Huisregeltjes SHO. [Update 20.08.06]. kijken. Daar staan de algemene regels van SHO.
Dat lukt niet inderdaad.quote:[..]
Probeer jij zo'n tag maar eens in een TT te stoppen.
Opgelost.quote:Op zondag 11 februari 2007 19:11 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb in de OP op de wiki maar even gezet dat spoilers niet in de TT horen.
En die van anderen ook niet, daar ging het om....quote:Op zondag 11 februari 2007 19:07 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Wat betekent het dan dat Renate ook niet in de TT van #9 genoemd is. Zij is immers presentatrice..
Je "case" is blijkbaar niet waterdicht!![]()
Dat schept duidelijkheid!quote:Op zondag 11 februari 2007 19:11 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb in de OP op de wiki maar even gezet dat spoilers niet in de TT horen.
Ja, we waren al lang klaar. Opgelost zonder inmenging van modjes. Wat is de wereld mooiquote:Op zondag 11 februari 2007 21:57 schreef static het volgende:
Klaar?
Wij wilden juist niet in ShowChatquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:45 schreef static het volgende:
En 'ander publiek' is niet welkom in showchat ofzo?
Daarbij komt nog, dat we juist naar FTR wilden omdat we (al een tijd geleden) constateerden dat we bijna allemaal televisieserie freaks waren. Pauzeknop leek mij een logische en leuke plek voor de mensen van die groep die affiniteit met TV hebben, en mensen die met die mensen affiniteit hebben, om daar te gaan posten.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Wij wilden juist niet in ShowChat.
Het is meer dat het andere publiek dáár niet welkom is.
Wij hebben die topics niet hierheen verplaatst hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:06 schreef static het volgende:
Ga daar verder knoeien ofzo. Klaar. Hoi Mike.
Ik zou die laatste gewoon terug laten gooien naar XFA.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:08 schreef PeRi het volgende:
XFactor nieuwtjes of X Factor #65: De laatste avond met Wendy..Wat een feest! voor XFactor nieuwtjes? Eerste is misschien overzichtelijker vanwege de TT, hoewel er in de tweede ook wat feitjes en nieuws rondslingeren en het over de show gaat.
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:46 schreef static het volgende:
Hij staat niemand in de weg.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:45 schreef static het volgende:
Geen SHOchats meer, te danken aan alwaysthebest.
Dicht.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:41 schreef Californian_dreamer het volgende:
XFA Liveshow Tournament [Round 4]: not over yet
weer een ronde afgelopen, weer een topic dat dicht kan
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:16 schreef oYo het volgende:
Static kerel, denk je dat een heel nieuw seizoen BB Vlaanderen (wat net begint) en Idool 2007 in een ditjes en datjes topic past voor Hollanders?
Waarom gooi je dan ook de american idol niet in dat Idols 4 topic? Je slaat de plank aardig mis. Maar ja Nederlanders zijn bekrompen.
Ja het werd dus verhuisd naar SHO.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:29 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Edit: misschien kom je in TV verder, of heb je het daar ook al geprobeerd..?
Je kan ook normaal antwoordenquote:Op dinsdag 3 april 2007 02:01 schreef static het volgende:
Dat zegt genoeg.
Geenstijl.nl maar kreeg die tekst niet gecopieerdquote:Op dinsdag 3 april 2007 02:18 schreef static het volgende:
Wat is de bron, behalve een gekunstige Photoshop?
quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:02 schreef static het volgende:
Kan momenteel niet op GS komen, straks weer proberen.
bronquote:Vera Keur wil Claudia de Breij wippen
gaarne vier flesjes Evian in mijn kleedkamerOpmerkelijke geruchten vanuit de Vara-bunker op het Mediapark! Vera Keur wil opnieuw de bezem halen door de talkhost-stal van De Wereld Draait Door (DWDD). Gaat de VARA-akela dan eindelijk Matthijs van Nieuwkerk aanpakken? Nee, dat durft mevrouw niet. La Keur zou afwillen van presentatrice Claudia de Breij, waterballerina aan tafel en sprankelende opvolgster van miscast Van Jole. En dat allemaal omdat de kijkcijfers op maandag iets minder zijn dan de overige weekuitzendingen van DWDD. Het liefste wil Vera dat Van Nieuwkerk ook de maandag voor zijn rekening neemt, maar die verdomt het vanwege zijn sportieve ijdeltuiterij bij Holland Sport, later die avond. Waarop Vera zelfs voorgesteld heeft om dan maar de maandageditie van DWDD te schrappen, dit weer tot verbijstering van Van Nieuwkerk. En wat nu? Keur kookt van binnen en VARA-hofdame Astrid Joosten staat te trappelen van ongeduld. Joosten wil dolgraag weer eens een live talkshow doen, nu ze toch gebukt gaat onder een slappe schnabbel-agenda. Nou, Vera, da's dan maar mooi opgelost: op maandag de koelkast vol met contractueel vastgelegd Evian bronwater en de autocue op bejaardenstand...
Het is nog niet eens photoshop ookquote:Op dinsdag 3 april 2007 02:18 schreef static het volgende:
Wat is de bron, behalve een gekunstige Photoshop?
Waarom ga je niet gewoon in ONZ baggeren? Je post was totaal misplaatst. Punt.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:26 schreef Canisfire het volgende:
Gtst 221 : Rip Mo
Tik bemoeial Dizer eens op die turkse vingers van hem.
Ja gast dit is jou sub forum toch nietquote:Op woensdag 4 april 2007 22:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waarom ga je niet gewoon in ONZ baggeren? Je post was totaal misplaatst. Punt.
En trouwens, best zielig dat je hier gaat lopen janken.
En ik ben geen Turks. En als je dat als scheldwoord heb bedoeld, dan is dat niet bepaald netjes.
Klopt, en daarom was dat ook een gast-moderatiequote:Op woensdag 4 april 2007 22:35 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja gast dit is jou sub forum toch niet![]()
Ach zou allemaal ook wel weer boeit me verder ook niet.
Loop dan in godsnaam niet zo te huilieënquote:
Zie je juf, nu trekt ze aan m'n haar.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 17:12 schreef cinnamongirl het volgende:
Het is aangepast, skip de Advil maar!
Laat dat mens op houden !quote:Op maandag 16 april 2007 12:17 schreef rena het volgende:
[..]
Wat lul je? Je moet serieus een keer normaal gaan doen mensIk weet niet wat voor drugs je gebruikt, maar ik denk niet dat het goed voor je is
![]()
Zat me al aan mijn kop te krabben, maar heb het inderdaad weggehaald, de FA's hebben het nagekeken. Was min of meer een nutteloze schop, vandaar.quote:Op maandag 23 april 2007 12:29 schreef PLAE@ het volgende:
Ik had vannacht in [Breaking news] X-Factor presentatrice dumpt Chris Zegers! een reactie geplaatst, nou kom ik net weer online en is weg![]()
Is het expres temtation?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:09 schreef Fendy het volgende:
static, wil je van Temtation Island 2007 #5 Ciska: muhhuhueohoeoeoehoe effe moehoehoehoehoe veranderen in muhhuhueohoeoeoehoe ?
Nope, P vergeten blijkbaar.quote:
Klopt.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:28 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
En ik dacht dat dit Langspeel platen halen. meer in het muziek-forum zou horen? Tenminste, daar hebben ze het ook over lp's...
Ah, ok cool! Die 2 edits op 10 mei zijn van mij trouwens, mislukte pogingen tot terugzetten van die OPquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:52 schreef alwaysthebest het volgende:
Op de wiki van de OP staat bovenaan de pagina een knopje geschiedenis. Daar kun je alle oude versies terughalen.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:09 schreef static het volgende:
Hij staat er weer, met dank aan --Christiaan-- .
Aangepast!quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:51 schreef Zhenar het volgende:
Kan aan de TT van het topic Paradise Hotel 2 [USA] [USA] worden toegevoegd?![]()
Thanks alvast![]()
T filmpje staat er nog steeds op een beetje naar boven scrollen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:46 schreef static het volgende:
Weg. En het zelf quoten is niet zo handig.
quote:
Betekent dat er weinig geklaagd wordt.quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:35 schreef Fendy het volgende:
Wat een langlopend topic dit ook echt zeg, staat al zooo lang in my at...
quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:45 schreef static het volgende:
[..]
Betekent dat er weinig geklaagd wordt.
Jij komt ook overalquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:35 schreef static het volgende:
Hier in Dubai gaat het allemaal wat langzamer.
Ik kan er de humor niet van inzien.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ga dan maar gewoon lekker dood.
Ik heb het al weggehaaldquote:
quote:
En toen ik het deed was het huis te klein en was meneer Sational hoogst gepikeerd! De pot verwijt de ketel.quote:
Dat van jou was na 4 november, toen had ik mijn leven gebeterdquote:Op woensdag 23 januari 2008 07:04 schreef Marble het volgende:
[..]
En toen ik het deed was het huis te klein en was meneer Sational hoogst gepikeerd! De pot verwijt de ketel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |