Dizer heeft het verwijderd!quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:06 schreef Dada het volgende:
Kan dit prachtige jubileumtopic weer open?
SC #1000: Labiele mensen die waarde hechten aan
Dizer misbruikt zijn modrechtenquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:08 schreef Dizer het volgende:
Nee dat kan niet. En dada, ga ergens anders lopen baggeren
.
Jij bent hier geen modquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:10 schreef Dizer het volgende:
Als jullie eens ophouden met al dat gekut met dubbele topics openen.
Ga ergens anders lopen kutten.
Dude, jij gooit het slowchattopic dicht; wat verwacht je dan?!quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:10 schreef Dizer het volgende:
Als jullie eens ophouden met al dat gekut met dubbele topics openen.
Ga ergens anders lopen kutten.
Dat komt hier, en dat doet maarquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:12 schreef Dizer het volgende:
Ga lekker maar ergens lopen kutten. Ik ga niet in FB lopen baggeren samen met jullie.
Wat jij wil. Open er zo veel maar als je wiltquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:13 schreef Dada het volgende:
[..]
Dat komt hier, en dat doet maar
Voelt zich gelijk te goed, straks moet ik mijn schoenen uitdoen voor ik een topic mag openen
JIJ gooit lukraak topics dichtquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat jij wil. Open er zo veel maar als je wilt.
Maar ik heb je wel gewaarschuwd dat je moet ophouden met baggeren en steeds maar topics te openen die nodig zijn.
Als topicstarter heb ik daar niet om gevraagd. Gelieve er dus gewoon weer 1004 van te makenquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:26 schreef cinnamongirl het volgende:
Ok, zullen we het nu gewoon bij het huidige SC topic houden?
Heb de TT veranderd naar #1000.
Knurft, wat denk je zelfquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:30 schreef Dada het volgende:
[..]
Als topicstarter heb ik daar niet om gevraagd. Gelieve er dus gewoon weer 1004 van te maken
Ik meen rechten te hebbenquote:
Nopes, #1000 is nooit echt van de grond gekomen, nu krijgt 'ie nog een kans!quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:30 schreef Dada het volgende:
[..]
Als topicstarter heb ik daar niet om gevraagd. Gelieve er dus gewoon weer 1004 van te maken
Ik meen van niet.quote:
Precies en nu dus weerquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:38 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Nopes, #1000 is nooit echt van de grond gekomen, nu krijgt 'ie nog een kans!
Wees consequent en verander het TT nummer weer in 1000 danquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:15 schreef cinnamongirl het volgende:
Je had ook gewoon niet het 1000ste topic van SC kunnen verneuken.
Verder lijkt het me niet echt nodig om meteen te gaan schelden.
Werken al die mods hier in hun dagelijks leven soms bij de politie ofzoquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:28 schreef Dada het volgende:
[..]
Wees consequent en verander het TT nummer weer in 1000 dan
Doe je normaal?quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:03 schreef Dada het volgende:
[..]
Flikker toch op joh inconsequente hoer met gevoelens
Jullie eerstquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |