23,9 kilo. Nee, dat kan geen toeval zijn. Rachel de nieuwe Char?quote:DRIE JAAR NA ZIJN DOOD! Rachel Hazes krijgt nog altijd berichten van Andre
Precies drie jaar na zijn dood weet weduwe Rachel Hazes dat Andre nog altijd in haar nabjheid is.... "Ik ben er heilig van overtuigd dat hij alles wat we doen, volgt", zegt ze!
Drie jaar geleden maakte een hartstilstand een einde aan het leven van volkszanger Andre Hazes. Maar voor Rachel en de kinderen Dre en Roxanna is Hazes nog altijd in leven. "Mama, Dreetje en ik denken vandaag nóg meer aan hem dan dat we normaal gesproken al doen. Ik begin steeds meer te bevatten dat hij overleden is, maar het gemis wordt alleen maar groter," zegt roxanna vandaag in De Telegraaf.
En wedwuwe Rachel weet zeker dat Andre nog altijd meekijkt in hun leven. "We worden heel vaak geconfronteerd met de cijfercombinatie 2309, de dag waarop hij stierf. Afgelopen zomer nog stonden we bij de incheckbalie op het vliegveld. Woog onze koffer 23,9 kilo. Dat kan geen toeval zijn."
20 per persoon he. Dus misschien compenseerde Andre het met de andere koffer. Die was 16 kilo ofzo, gelijk aan het liter bier dat hij per dag dronkquote:
Ik wilde er eerst mee wachten tot 23:09, maar dat duurde nog zo langquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:43 schreef Dodecahedron het volgende:
Toch wel verdacht dat BVO dit topic 23 minuten over 2 plaatst.
Eigenlijk 23 over 14. En 1+4 = 5 (+4) = 9quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:43 schreef Dodecahedron het volgende:
Toch wel verdacht dat BVO dit topic 23 minuten over 2 plaatst.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:02 schreef nexhil het volgende:
Als ik op 23:09 een enorme drang krijg om te schijten dan kan het geen toeval zijn!!!!
Had de koffer dan niet 23,09 kg moeten wegen?quote:We worden heel vaak geconfronteerd met de cijfercombinatie 2309
Woog onze koffer 23,9 kilo
Stttt, nou verpest je haar teken jaquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:31 schreef MrData het volgende:
[..]
Had de koffer dan niet 23,09 kg moeten wegen?![]()
Nee hoor, 23 september kun je zien als 23-9 of 23-09quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Stttt, nou verpest je haar teken ja [afbeelding]
Dit is de 23ste post.quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Stttt, nou verpest je haar teken ja [afbeelding]
9 woorden.quote:It's
mercy,
compassion
and
forgiveness
I
lack...
not
rationality!
|