eind 1996/begin 1997quote:Op woensdag 4 april 2007 20:32 schreef heaven7 het volgende:
Das lang geleden!! Welk jaar was dat? Toen keek ik al
Kun je em ff verwijderen zeg, doe niet zo achterlijk.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:38 schreef Canisfire het volgende:
-achterlijke post-
ik heb het gemist, wat was erquote:Op woensdag 4 april 2007 20:13 schreef Atori het volgende:
mooie scene tussen Jef en barbara
quote:Op woensdag 4 april 2007 21:48 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Kun je em ff verwijderen zeg, doe niet zo achterlijk.
Volgende keer, hou dat soort dingen voor jezelf. Totaal misplaatst en niet grappigquote:
En Ludo niet?quote:Op woensdag 4 april 2007 22:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Barbara is in mijn ogen echt allang over d'r hoogtepunt heen, een uitgemolken en opgebrand personage, tot op het bot vervelend om naar te kijken![]()
Als die de oude zou zijn gebleven wel, maar nu niet nee, het personage Ludo heeft net als het personage Laura een stapje terug gedaan.quote:
Was nogal dubbel.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:10 schreef Frey het volgende:
Janine: die vriendelijkheid is net zo vals als der haarkleur![]()
http://img440.imageshack.us/img440/9979/342432yb6.pngquote:Op donderdag 5 april 2007 20:38 schreef jorienvdherik het volgende:
Wie is mo ? foto ?
Die marokkaan.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:38 schreef jorienvdherik het volgende:
Wie is mo ? foto ?
Ik kwam niet meer bijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorrie heb even me bui
[b]ben jij die lekkere vent? bewijs me maar!!!![/b]
zaterdag [b]11 maart[/b] 2007 [b]13:22[/b] schreef BerenDD: Ik vind VW lief :Y Want ze vind mij lief!
woensdag [b]17 oktober[/b] 2006 [b]14:12[/b] schreef yvonne: viswijfje (L)
Als je je shirt uit trekt beantwoord ik je vraagquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:38 schreef Viswijfje het volgende:
WAAROM GEEFT ER VEDOMME NIEMAND ANTWOORD ALS IK WAT VRAAG?
NOEMEN JULLIE DAT NORMAAL?!?!?
ze waren een verassing op aan het voeren voor barbara en robert. omdat ze dachten dat ze gingen trouwen. maar niet dusquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:43 schreef Viswijfje het volgende:
ik heb m uit en nu!!
Omdat die dan gekust zou worden door barbara en dan een knappe prins zou wordenquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:52 schreef Viswijfje het volgende:
maar waarom dan een kiker?
Dat laatste shot van Fos in dat debiele kikkerpakquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:14 schreef Otmed het volgende:
Ik vind dat Barbara op een kikker lijkt.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:14 schreef Otmed het volgende:
Ik vind dat Barbara op een kikker lijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |