Moet iedereen nou weleens een Badguy zijn in GTST?quote:Op zondag 1 april 2007 02:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Laat haar dan eens iemand neersteken met een mes !
Ik kijk nog altijd gemiddeld 2 keer in de week. De vrijdag en de maandagquote:
een personage haten heeft geen zin, tis maar gespeeltquote:
Dat is echt bijna nooit iddquote:Op zondag 1 april 2007 11:41 schreef janimie het volgende:
[..]
een personage haten heeft geen zin, tis maar gespeelt
overigens kijk ik bijna nooit meer gtst, hooguit 1 a 2 keer in de week
Ik ben benieuwd.quote:Op zondag 1 april 2007 15:46 schreef Canisfire het volgende:
Vadim voelt zich in het nauw gedreven nu Sjors, Bing, Anita, Dennis, Rikki en Noud op de hoogte zijn van zijn geheime deal met Jack. Zal hij de zes voorgoed de mond snoeren?
Ieder zijn stevig onderbouwde meningquote:Op zondag 1 april 2007 01:16 schreef Dizer het volgende:
Damn... jullie zijn echt triest.
Och dat gaat gewoon vanzelfquote:Hoe kan je iemand nou haten?.
quote:Barbara is een lekker ding
Ik sta versteld, ik wou dat ik net zo goed kon argumenteren als jijquote:en ze mag er niet uit. Punt.
Net zoals we Laura te danken hebben aan meneer en mevrouw Selmhorst nietwaar?quote:Ze acteert goed en door haar hebben we een Charlie en een Florien.
Ja okee, maar deze topics zijn sowieso bedoelt om er wat dieper op in te gaan allemaal, en er zijn sommige mensen die een compleet programma haten, zo zou je dus ook een personage kunnen haten (de actrice erachter niet uiteraard)quote:
Beeld, geluid of dat het blijft hangen?quote:Op maandag 2 april 2007 20:37 schreef Frey het volgende:
Hebben jullie de laatste tijd ook vaak last van kleine storinkjes tijdens de uitzending?
Ben ik toch niet de enige die daar last van heeft.quote:Op maandag 2 april 2007 20:37 schreef Frey het volgende:
Hebben jullie de laatste tijd ook vaak last van kleine storinkjes tijdens de uitzending?
Nee jouw argumenten slaan anders een spijker op een zijn kopquote:Op maandag 2 april 2007 15:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik sta versteld, ik wou dat ik net zo goed kon argumenteren als jij![]()
Heb ik hier wel echt met Dizer te doen eigenlijk?![]()
Hopelijk maakt het wel de The Noudsterquote:Op zondag 1 april 2007 15:46 schreef Canisfire het volgende:
Vadim voelt zich in het nauw gedreven nu Sjors, Bing, Anita, Dennis, Rikki en Noud op de hoogte zijn van zijn geheime deal met Jack. Zal hij de zes voorgoed de mond snoeren?
Volgens mij een stukje chocoladetaart dat ze wilde eten met die kinderenquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:30 schreef heaven7 het volgende:
Wat zat er nou in dat doosje van Dian?
Dankje dat vind ik zelf ookquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:07 schreef Dizer het volgende:
Nee jouw argumenten slaan anders een spijker op een zijn kop.
Even serieus, ik denk echt niet dat ik dat ooit zal begrijpen, gek genoeg heb ik eerder begrip voor die 50 jarige kerels die een 25 jaar jongere vrouw hebben.quote:Barbara is een mooie rijpe vrouw. Rijpe vrouwen kunnen ontzettend mooi zijn. Maar als je een keertje volwassen wordt, zul je dat begrijpen.
Ja maar mensen kunnen veranderen, aangezien Barbara sterk is veranderd (in wat ik noem de meest negatieve zin van het woord) sinds het moment dat jij d'r leuk vondquote:En ja, ik ben het Dizer, en als je het nog niet door had, had je het kunnen weten dat ik al vanaf het begin al gek op Barbara ben, dus had je dit gewoon moeten zien aankomen.
Ik ook niet, poging 5647 om Ludo naar de grond te brengen en ik maar denken dat die makers iets geleerd zouden hebben.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:17 schreef roooosje het volgende:
Ik heb geen zin in die verhaallijn tussen Dian en Ludo![]()
Inderdaad, sterker nog ik vind haar gedrag als een zielige zieke alleen maar vervelendquote:Op zondag 1 april 2007 00:54 schreef Frey het volgende:
Dat merk ik ook, omdat ik nu totaal geen medelijden heb met Barbara. Sylvia, dat was een ander verhaal![]()
![]()
Het wordt wel vervelend ja. Als dit maar niet weer één of ander idee is om Ludo maar weer slechterik te maken. Ik ben blij dat ie nou eens niet de grote, boze Ludo loopt uit te hangen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik ook niet, poging 5647 om Ludo naar de grond te brengen en ik maar denken dat die makers iets geleerd zouden hebben.
Laat die man nou toch eens met rust, waarom moet hij altijd alles kwijt zijn![]()
Dian beland bij Ludo in bed en dan komt Mo binnen vallequote:Op dinsdag 3 april 2007 21:17 schreef roooosje het volgende:
Ik heb geen zin in die verhaallijn tussen Dian en Ludo![]()
Dat vond ik ook al opvallend, ook omdat het ook al eergisteren in het voorstukje te zien was. Maar mijn hoop zal wel weer tevergeefs zijn.quote:
Hebben ze zijn lijk gevonden ?quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:33 schreef Canisfire het volgende:
WAs het maar waar . Maar mo is echt dood![]()
en de reden ze hadden teveel vaste cast leden als Rosa Milan en die dochter er bij zouden komen.![]()
Barbara ? Echt niet meest vervelende van de laatste tijdquote:Op woensdag 4 april 2007 09:46 schreef Dizer het volgende:
Wat mij betreft mag bijna iedereen dood en een volledig nieuwe cast komen op een aantal na...
Barbara
Jef
Charlie
Nina
Anita
Dennis
Noud
Florien
En puur alleen voor de looks, Janine
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |