Moet iedereen nou weleens een Badguy zijn in GTST?quote:Op zondag 1 april 2007 02:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Laat haar dan eens iemand neersteken met een mes !
Ik kijk nog altijd gemiddeld 2 keer in de week. De vrijdag en de maandagquote:
een personage haten heeft geen zin, tis maar gespeeltquote:
Dat is echt bijna nooit iddquote:Op zondag 1 april 2007 11:41 schreef janimie het volgende:
[..]
een personage haten heeft geen zin, tis maar gespeelt
overigens kijk ik bijna nooit meer gtst, hooguit 1 a 2 keer in de week
Ik ben benieuwd.quote:Op zondag 1 april 2007 15:46 schreef Canisfire het volgende:
Vadim voelt zich in het nauw gedreven nu Sjors, Bing, Anita, Dennis, Rikki en Noud op de hoogte zijn van zijn geheime deal met Jack. Zal hij de zes voorgoed de mond snoeren?
Ieder zijn stevig onderbouwde meningquote:Op zondag 1 april 2007 01:16 schreef Dizer het volgende:
Damn... jullie zijn echt triest.
Och dat gaat gewoon vanzelfquote:Hoe kan je iemand nou haten?.
quote:Barbara is een lekker ding
Ik sta versteld, ik wou dat ik net zo goed kon argumenteren als jijquote:en ze mag er niet uit. Punt.
Net zoals we Laura te danken hebben aan meneer en mevrouw Selmhorst nietwaar?quote:Ze acteert goed en door haar hebben we een Charlie en een Florien.
Ja okee, maar deze topics zijn sowieso bedoelt om er wat dieper op in te gaan allemaal, en er zijn sommige mensen die een compleet programma haten, zo zou je dus ook een personage kunnen haten (de actrice erachter niet uiteraard)quote:
Beeld, geluid of dat het blijft hangen?quote:Op maandag 2 april 2007 20:37 schreef Frey het volgende:
Hebben jullie de laatste tijd ook vaak last van kleine storinkjes tijdens de uitzending?
Ben ik toch niet de enige die daar last van heeft.quote:Op maandag 2 april 2007 20:37 schreef Frey het volgende:
Hebben jullie de laatste tijd ook vaak last van kleine storinkjes tijdens de uitzending?
Nee jouw argumenten slaan anders een spijker op een zijn kopquote:Op maandag 2 april 2007 15:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik sta versteld, ik wou dat ik net zo goed kon argumenteren als jij![]()
Heb ik hier wel echt met Dizer te doen eigenlijk?![]()
Hopelijk maakt het wel de The Noudsterquote:Op zondag 1 april 2007 15:46 schreef Canisfire het volgende:
Vadim voelt zich in het nauw gedreven nu Sjors, Bing, Anita, Dennis, Rikki en Noud op de hoogte zijn van zijn geheime deal met Jack. Zal hij de zes voorgoed de mond snoeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |