Vraag me af of dat net zo leuk is als met zijn valse zus.quote:Er kan nog meer bij! RTL is flink sterren aan het inslaan. Na o.a. Humberto Tan, Caroline Tensen, Linda de Mol en Beau van Erven Dorens, gaat nu ook Gordon naar de zender.
Gordon gaat op RTL 4 het vakantieprogramma Gillend naar huis presenteren. In een oproep op de site van RTL komt naar voren dat 'Goor' op zoek is naar kandidaten die twee dagen met hem op vakantie willen.
Kandidaten kunnen Gordon uitnodigen voor hun perfecte vakantiebestemming. Daarbij is het van belang dat de diva zich vermaakt. "Overtuig Gordon van jouw ultieme zomergeluk, voordat hij maar één ding wil: Gillend naar huis!”, is te lezen in de oproep.
quote:Crew Gordon oververhit.
"De opnames voor Gordon's programma Gillend naar huis zijn gisteren vroegtijdig afgebroken omdat drie leden van zijn crew onwel waren geworden. Een van hen is zelfs in het ziekenhuis belandt wegens uitdrogingsverschijnselen", zo staat vrijdag op de site van de zanger te lezen.
"Gordon zelf heeft de hitte goed doorstaan en laat weten dat de opnames hilarisch zijn. De zanger verlaat Kreta om naar Zuid-Frankrijk af te reizen om daar de laatste opnames te maken."
In het najaar denk ik, en het wordt op vrijdag uitgezonden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:06 schreef Ricard0j het volgende:
Wanneer komt het nou precies op tv?
Ik dacht begin september dat Gordon vorige week zei op het afscheidsfeest van Tien... Op de vrijdagavond.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
In het najaar denk ik, en het wordt op vrijdag uitgezonden.
Laat zoonlief dan maar wel thuis. Ik denk niet dat Goor de poepluiers en ikkrijgtanden-huiltjes pruimt..quote:Op maandag 23 juli 2007 17:00 schreef Vivi het volgende:
Als goor de vakantie dokt dan weet ik hem wel te vermaken heur
Gerard Joling?quote:Op zondag 22 juli 2007 22:18 schreef static het volgende:
[..]
Vraag me af of dat net zo leuk is als met zijn valse zus.
Oeh ik ben jaloersquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:50 schreef mister_kripple het volgende:
Gaat wel lachen worden denk ik. Ik had het geluk dat ik samen met een vriend van me een dagje mee mocht met de opnames op Kreta. Hebben vreselijk gelachen. 2 september komt die uitzending op tv dus ik ben benieuwd......
Wat nou precies de bedoeling is van het programma kon ik niet ontdekken. Zit niet echt lijn in ( ik kon um in ieder geval niet vinden:p ) Maar zoals Gordon ook al op zijn site schreef: Het gaat hilarisch worden. En mocht je een gozer in een rolstoel met rooie spaken zien.....it's me!!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Oeh ik ben jaloers.
Lijkt me echt een geweldig programma!
Mensen gaan op vakantie en Gordon gaat mee.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:25 schreef mister_kripple het volgende:
[..]
Wat nou precies de bedoeling is van het programma kon ik niet ontdekken.
Ghehehe, ja, zover was ik idd ook gekomen. Voor de rest zien we het zondag en daarna welquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:25 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Mensen gaan op vakantie en Gordon gaat mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |