WIDM 2007 #9: met acteurs, Dj en scheidsrechterquote:Op zondag 11 februari 2007 18:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zoals ik ook al in het topic zei:
Waarom gold het dan niet voor deeltje 9?![]()
Die was pas op zaterdag geopend, en bovendien stond er niet echt een spoiler in, want Alex Klaassen ging er toen uit en die is ook een acteur.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zoals ik ook al in het topic zei:
Waarom gold het dan niet voor deeltje 9?![]()
Oh nee? Bij welke groep hoorde Alex dan?quote:Op zondag 11 februari 2007 18:53 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
WIDM 2007 #9: met acteurs, Dj en scheidsrechter
Ik zie de spoiler niet.
Caberetier!quote:Op zondag 11 februari 2007 18:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die was pas op zaterdag geopend, en bovendien stond er niet echt een spoiler in, want Alex Klaassen ging er toen uit en die is ook een acteur.
Dus 2 dagen is de maatstaf?quote:Op zondag 11 februari 2007 18:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die was pas op zaterdag geopend, en bovendien stond er niet echt een spoiler in, want Alex Klaassen ging er toen uit en die is ook een acteur.
Hij werd door Karel acteur genoemd, en dat is ie ook:quote:
En acteur.quote:
Mijn hemel...zo kun je alles goed pratenquote:Op zondag 11 februari 2007 18:57 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
En acteur.
Die typetjes zijn natuurlijk ook een vorm van acteren.
Nou ja, eigenlijk moet er in de TT gewoon helemaal niet meer staan wie of wat er inzitquote:Op zondag 11 februari 2007 18:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dus 2 dagen is de maatstaf?![]()
En stel nou dat je pas zaterdagavond kan kijken? Of zondag?
I rest my case!quote:Alex Klaasen, cabaretier
Alex Klaasen is op 22 mei 1976 geboren in Oirschot. Hij groeide op in een creatief gezin en volgde als kind viool-, piano- en balletles. Na de middelbare school werd hij direct toegelaten tot de kleinkunstacademie in Amsterdam.
Waar staat dat?quote:Op zondag 11 februari 2007 18:59 schreef alwaysthebest het volgende:
En sowieso, omdat er 1 titel een mogelijke spoiler bevat wil dat zeggen dat het altijd mag? Een modje kan er bijvoorbeeld overheen hebben gekeken. Regel is dat er geen spoilers in de TT horen.
quote:De kijker is getuige van overwinningen, teleurstellingen, spelplezier, uitbarstingen, spanningen, ontluikende vriendschappen maar ook conflicten. Niet kijken betekent de volgende dag ook niet meepraten over de grote vraag: ... Wie is...de Mol?
De spoiler was iig een stuk verkapter dan 'Dag Alexquote:Op zondag 11 februari 2007 19:00 schreef peaceman het volgende:
Van de website van Wie is de Mol?
[..]
I rest my case!![]()
Je moet ook in Huisregeltjes SHO. [Update 20.08.06]. kijken. Daar staan de algemene regels van SHO.quote:Op zondag 11 februari 2007 19:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waar staat dat?
Wel staat in de OP van het topic:
[..]
quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:01 schreef static het volgende:
Spoileren.
Het spoileren (het bijvoorbeeld vooraf bekendmaken van een winnaar of plot(wending) en dergelijke) gelieve to voorzien van de spoiler tag, daar het vooraf lekken van informatie het plezier van anderen ernstig kan vergallen.
Spoilers zonder tag zullen worden weggehaald.
De tag gebruik je als volgt:
[ code verwijderd ]
Het resultaat is het volgende:Probeer jij zo'n tag maar eens in een TT te stoppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
Dit vind ik een zwaktebod antwoord.quote:Op zondag 11 februari 2007 19:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
De spoiler was iig een stuk verkapter dan 'Dag Alex' o.i.d. Blijkbaar is het niemand opgevallen dus heeft niemand geklaagd. Maar het is gewoon erg irritant dat het bijna elke week weer raak is wb spoilers in de TT.
Lees de SHO-regels eens door.quote:Op zondag 11 februari 2007 19:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waar staat dat?
Wel staat in de OP van het topic:
[..]
quote:Op zondag 11 februari 2007 19:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dit vind ik een zwaktebod antwoord.Toegeven mag hoor
Ik gééf daar toch ook toe dat het een spoiler isquote:
Wat betekent het dan dat Renate ook niet in de TT van #9 genoemd is. Zij is immers presentatrice..quote:Op zondag 11 februari 2007 19:00 schreef peaceman het volgende:
Van de website van Wie is de Mol?
[..]
I rest my case!![]()
Tja volgens jullie redenatie kan Jol ook onder acteurs vallen (al stond er actrices... en ik borduurde nota bene voort op de vorige titel), die speelt op het voetbalveld immers ook altijd een rolquote:Op zondag 11 februari 2007 19:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je moet ook in Huisregeltjes SHO. [Update 20.08.06]. kijken. Daar staan de algemene regels van SHO.
Dat lukt niet inderdaad.quote:[..]
Probeer jij zo'n tag maar eens in een TT te stoppen.
Opgelost.quote:Op zondag 11 februari 2007 19:11 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb in de OP op de wiki maar even gezet dat spoilers niet in de TT horen.
En die van anderen ook niet, daar ging het om....quote:Op zondag 11 februari 2007 19:07 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Wat betekent het dan dat Renate ook niet in de TT van #9 genoemd is. Zij is immers presentatrice..
Je "case" is blijkbaar niet waterdicht!![]()
Dat schept duidelijkheid!quote:Op zondag 11 februari 2007 19:11 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb in de OP op de wiki maar even gezet dat spoilers niet in de TT horen.
Ja, we waren al lang klaar. Opgelost zonder inmenging van modjes. Wat is de wereld mooiquote:Op zondag 11 februari 2007 21:57 schreef static het volgende:
Klaar?
Wij wilden juist niet in ShowChatquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:45 schreef static het volgende:
En 'ander publiek' is niet welkom in showchat ofzo?
Daarbij komt nog, dat we juist naar FTR wilden omdat we (al een tijd geleden) constateerden dat we bijna allemaal televisieserie freaks waren. Pauzeknop leek mij een logische en leuke plek voor de mensen van die groep die affiniteit met TV hebben, en mensen die met die mensen affiniteit hebben, om daar te gaan posten.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Wij wilden juist niet in ShowChat.
Het is meer dat het andere publiek dáár niet welkom is.
Wij hebben die topics niet hierheen verplaatst hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:06 schreef static het volgende:
Ga daar verder knoeien ofzo. Klaar. Hoi Mike.
Ik zou die laatste gewoon terug laten gooien naar XFA.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:08 schreef PeRi het volgende:
XFactor nieuwtjes of X Factor #65: De laatste avond met Wendy..Wat een feest! voor XFactor nieuwtjes? Eerste is misschien overzichtelijker vanwege de TT, hoewel er in de tweede ook wat feitjes en nieuws rondslingeren en het over de show gaat.
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:46 schreef static het volgende:
Hij staat niemand in de weg.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:45 schreef static het volgende:
Geen SHOchats meer, te danken aan alwaysthebest.
Dicht.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:41 schreef Californian_dreamer het volgende:
XFA Liveshow Tournament [Round 4]: not over yet
weer een ronde afgelopen, weer een topic dat dicht kan
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:16 schreef oYo het volgende:
Static kerel, denk je dat een heel nieuw seizoen BB Vlaanderen (wat net begint) en Idool 2007 in een ditjes en datjes topic past voor Hollanders?
Waarom gooi je dan ook de american idol niet in dat Idols 4 topic? Je slaat de plank aardig mis. Maar ja Nederlanders zijn bekrompen.
Ja het werd dus verhuisd naar SHO.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:29 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Edit: misschien kom je in TV verder, of heb je het daar ook al geprobeerd..?
Je kan ook normaal antwoordenquote:Op dinsdag 3 april 2007 02:01 schreef static het volgende:
Dat zegt genoeg.
Geenstijl.nl maar kreeg die tekst niet gecopieerdquote:Op dinsdag 3 april 2007 02:18 schreef static het volgende:
Wat is de bron, behalve een gekunstige Photoshop?
quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:02 schreef static het volgende:
Kan momenteel niet op GS komen, straks weer proberen.
bronquote:Vera Keur wil Claudia de Breij wippen
gaarne vier flesjes Evian in mijn kleedkamerOpmerkelijke geruchten vanuit de Vara-bunker op het Mediapark! Vera Keur wil opnieuw de bezem halen door de talkhost-stal van De Wereld Draait Door (DWDD). Gaat de VARA-akela dan eindelijk Matthijs van Nieuwkerk aanpakken? Nee, dat durft mevrouw niet. La Keur zou afwillen van presentatrice Claudia de Breij, waterballerina aan tafel en sprankelende opvolgster van miscast Van Jole. En dat allemaal omdat de kijkcijfers op maandag iets minder zijn dan de overige weekuitzendingen van DWDD. Het liefste wil Vera dat Van Nieuwkerk ook de maandag voor zijn rekening neemt, maar die verdomt het vanwege zijn sportieve ijdeltuiterij bij Holland Sport, later die avond. Waarop Vera zelfs voorgesteld heeft om dan maar de maandageditie van DWDD te schrappen, dit weer tot verbijstering van Van Nieuwkerk. En wat nu? Keur kookt van binnen en VARA-hofdame Astrid Joosten staat te trappelen van ongeduld. Joosten wil dolgraag weer eens een live talkshow doen, nu ze toch gebukt gaat onder een slappe schnabbel-agenda. Nou, Vera, da's dan maar mooi opgelost: op maandag de koelkast vol met contractueel vastgelegd Evian bronwater en de autocue op bejaardenstand...
Het is nog niet eens photoshop ookquote:Op dinsdag 3 april 2007 02:18 schreef static het volgende:
Wat is de bron, behalve een gekunstige Photoshop?
Waarom ga je niet gewoon in ONZ baggeren? Je post was totaal misplaatst. Punt.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:26 schreef Canisfire het volgende:
Gtst 221 : Rip Mo
Tik bemoeial Dizer eens op die turkse vingers van hem.
Ja gast dit is jou sub forum toch nietquote:Op woensdag 4 april 2007 22:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waarom ga je niet gewoon in ONZ baggeren? Je post was totaal misplaatst. Punt.
En trouwens, best zielig dat je hier gaat lopen janken.
En ik ben geen Turks. En als je dat als scheldwoord heb bedoeld, dan is dat niet bepaald netjes.
Klopt, en daarom was dat ook een gast-moderatiequote:Op woensdag 4 april 2007 22:35 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja gast dit is jou sub forum toch niet![]()
Ach zou allemaal ook wel weer boeit me verder ook niet.
Loop dan in godsnaam niet zo te huilieënquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |