die handbeweging ook die ze volgens die visagist maakte...zo die arm zwaaien en dan een knip met de vingersquote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:29 schreef MissBliss het volgende:
Lois had eruit gemoetenEr is nog een perfecte kopie van haar, die misschien een wat betere attitude heeft. Tanimara vind ik te grof in haar gezicht, Kim is gewoon irritant met haar spraakgebrek, Sandra presteerde best slecht nadat ze heel de dag de kunst had mogen afkijken... En Yfke..... tja
De jury lijken allemaal een soort Janice te willen zijn, met het verschil dat Janice's opmerkingen wél ergens op sloegen en ze soms ook nog wel iets positiefs te melden had.. Die Rosalie is helemaal een verschrikking zeg.
Ik vond de meeste meisjes ook gewoon een te jonge look hebben om Marilyn Monroe te moeten imiteren..
en ze had een vieze mond van het eten, zo'n dikke vette druppel op haar kinquote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:52 schreef Toeps het volgende:
Tanimara is echt geen model imo. Ik vind die foto ook echt 3x niks. En dan dat 'roddelclubje'... Kim, de tweeling en zij.
ten eerste geloof ik er geen bal van, ten tweede is het niet de bedoeling dat er gespoilerd wordt in dit topic!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:19 schreef cohen het volgende:
Ik kan jullie alvast verklappen dat ********** heeft gewonnen! Ze is mijn nichtje..
Piep heeft daarbij totaal geen modellenuitstraling. Die moet lekker half ontkleed op housefeestjes blijven rondlopen met d'r dikke kuiten en ordinaire uitstraling.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:25 schreef Puckzzz het volgende:
ten eerste geloof ik er geen bal van, ten tweede is het niet de bedoeling dat er gespoilerd wordt in dit topic!
pssssssst....haal die naam ff wegquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
************ heeft daarbij totaal geen modellenuitstraling. Die moet lekker half ontkleed op housefeestjes blijven rondlopen met d'r dikke kuiten en ordinaire uitstraling.
Gedaanquote:
uhm, de vorige cyclus werd opgenomen in de zomer, deze in de winter, vandaar het verschil in Rosalie's tint denk ik. En ik vind Yfke beter overkomen in de reportage stukken in ieder geval, in de interview gedeelten tussendoor is t nog wat stijfjes...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:59 schreef duivelin1 het volgende:
ik wist niet dat yfke nog slechter dan vorig jaar kon zijn, maar t is echt zo. En dan dat achterlijke Yfke briefke.
Verder heeft rosalie begrepen dat ze door zo'n smerig bruine kop die ze de vorige cyclus had, veel ouder lijkt, nu is t wat minder.
Ze doet net alsof ze tegen iemand praat die naast de camera staat, maar ze leest het gewoon op. Ik hoop dat ze niet net als Tyra gaat 'acteren' (dat stukje dat Tyra flauwviel), wat dat wordt een ramp. Wacht, ik hoop het eigenlijk wel, kan ik lachen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:28 schreef robster16 het volgende:
En ik vind Yfke beter overkomen in de reportage stukken in ieder geval, in de interview gedeelten tussendoor is t nog wat stijfjes...
vijf appels als ontbijt, maar met twee zat ze al volquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:34 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Bengü en Christa zijn op dit moment mijn favorieten, hoewel ik de foto van Sabrina ook erg goed vind!
Ik schrok ook best wel toen Yfke van haar dieet vertelde... "en misschien een beetje groente". Zul je zien dat sommige meisjes het nog gaan overnemen ook...
"Je mag bij wijze van spreken 5 appels eten!"quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
vijf appels als ontbijt, maar met twee zat ze al vol
Maanquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:05 schreef cohen het volgende:
Waarom heeft niemand een normale naam? Ok sabrina...maar de rest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |