Temptation Island, Darkest Secrets wordt vanaf 27 maart, elke dinsdag en donderdag om 20.30u uitgezonden. Bij Veronica.quote:Niemand kijkt het, maar iedereen kent het, Temptation Island. Inmiddels staat de zesde editie op ons te wachten, die 27 maart begint. Ook deze keer staan zestien vrijgezellen te popelen om hun liefdespijlen te richten op iemand van de vier koppeltjes. Tegen het Jamaicaanse decor van een ondergaande zon, plaatselijke rum en glimmende lijven wordt de spanning twee weken lang opgebouwd. Wie bezwijkt in de armen van een bruingebrande verleid(st)er en wie houdt dapper stand?
Helemaal leuk dat de vorige serie 3 vrouwen vreemd gingen en geen man..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:45 schreef Karina het volgende:
Ik ga ook weer kijken, altijd lachen, vooral die mannen die na 1 dag hun pik al achterna lopen.
en die wijven die 3 dagen onverleidbaar lijkenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:45 schreef Karina het volgende:
Ik ga ook weer kijken, altijd lachen, vooral die mannen die na 1 dag hun pik al achterna lopen.
Ook leuk, vrouwen die hun kut achterna lopenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:53 schreef Giem het volgende:
[..]
Helemaal leuk dat de vorige serie 3 vrouwen vreemd gingen en geen man..![]()
Vooroordelen![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:53 schreef Giem het volgende:
[..]
Helemaal leuk dat de vorige serie 3 vrouwen vreemd gingen en geen man..![]()
Vooroordelen![]()
Dan is het toch niet leuk.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:56 schreef chatter het volgende:
Kijken of ze dit jaar eens 4 koppels hebben die wel zonder vreemd gaan kunnen.
Al heb ik toch weer mijn twijfels.
Juist dan zou het een enorme verrassing zijn.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:10 schreef hardsilence het volgende:
[..]
Dan is het toch niet leuk.
Come on, showtv.
quote:Dit zijn de koppels van Temptation Island VI
24 Maart 2007 15:53: Herman Roggeveen
Temptation Island gaat maandag zijn zesde seizoen in op Veronica. Opnieuw zijn er setjes die hun relaties wel aan de ultieme test willen onderwerpen door een week of drie onafhankelijk van elkaar op een tropisch eiland door te brengen voor verleiders. De lokatie is dit keer Jamaica waar acht vrouwelijke en negen mannelijke verleiders rondlopen. Bovendien is er een gastrol voor popartiest Shaggy, die ook met een vrouwelijke koppelhelft zal daten. Als dat maar goed gaat... Zappen stelt de koppels aan je voor.
Dit zijn Bianca (25) en Takis (29) uit Nederland.
Dit zijn Ciska (28) en Gringo (26) uit België.
Veronique (21) en Frederik (24) uit België.
Rachel (22) en Danny (22) uit Nederland.
De vrouwen kunnen dit seizoen kiezen uit Dave, Dion, Filip, Jeroen, Kevin, Laurent, Roberto, Wojca en Yoni. De heren worden verleid door Amina, Bianca, Christina, Dorien, Ellen, Melissa, Nelleke en Patricia.
De presentatie is in handen van Co Rowold en de Vlaamse Veronique de Cock. Dat kan nog voor verwarring gaan zorgen met koppelhelft Veronique. Maandag de eerste uitzending, waarin al het vrouwelijk en mannelijk schoon op tv wordt voorgesteld. Wie denken jullie dat overspel gaat plegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |