Temptation Island, Darkest Secrets wordt vanaf 27 maart, elke dinsdag en donderdag om 20.30u uitgezonden. Bij Veronica.quote:Niemand kijkt het, maar iedereen kent het, Temptation Island. Inmiddels staat de zesde editie op ons te wachten, die 27 maart begint. Ook deze keer staan zestien vrijgezellen te popelen om hun liefdespijlen te richten op iemand van de vier koppeltjes. Tegen het Jamaicaanse decor van een ondergaande zon, plaatselijke rum en glimmende lijven wordt de spanning twee weken lang opgebouwd. Wie bezwijkt in de armen van een bruingebrande verleid(st)er en wie houdt dapper stand?
Helemaal leuk dat de vorige serie 3 vrouwen vreemd gingen en geen man..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:45 schreef Karina het volgende:
Ik ga ook weer kijken, altijd lachen, vooral die mannen die na 1 dag hun pik al achterna lopen.
en die wijven die 3 dagen onverleidbaar lijkenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:45 schreef Karina het volgende:
Ik ga ook weer kijken, altijd lachen, vooral die mannen die na 1 dag hun pik al achterna lopen.
Ook leuk, vrouwen die hun kut achterna lopenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:53 schreef Giem het volgende:
[..]
Helemaal leuk dat de vorige serie 3 vrouwen vreemd gingen en geen man..![]()
Vooroordelen![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:53 schreef Giem het volgende:
[..]
Helemaal leuk dat de vorige serie 3 vrouwen vreemd gingen en geen man..![]()
Vooroordelen![]()
Dan is het toch niet leuk.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:56 schreef chatter het volgende:
Kijken of ze dit jaar eens 4 koppels hebben die wel zonder vreemd gaan kunnen.
Al heb ik toch weer mijn twijfels.
Juist dan zou het een enorme verrassing zijn.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:10 schreef hardsilence het volgende:
[..]
Dan is het toch niet leuk.
Come on, showtv.
quote:Dit zijn de koppels van Temptation Island VI
24 Maart 2007 15:53: Herman Roggeveen
Temptation Island gaat maandag zijn zesde seizoen in op Veronica. Opnieuw zijn er setjes die hun relaties wel aan de ultieme test willen onderwerpen door een week of drie onafhankelijk van elkaar op een tropisch eiland door te brengen voor verleiders. De lokatie is dit keer Jamaica waar acht vrouwelijke en negen mannelijke verleiders rondlopen. Bovendien is er een gastrol voor popartiest Shaggy, die ook met een vrouwelijke koppelhelft zal daten. Als dat maar goed gaat... Zappen stelt de koppels aan je voor.
Dit zijn Bianca (25) en Takis (29) uit Nederland.
Dit zijn Ciska (28) en Gringo (26) uit België.
Veronique (21) en Frederik (24) uit België.
Rachel (22) en Danny (22) uit Nederland.
De vrouwen kunnen dit seizoen kiezen uit Dave, Dion, Filip, Jeroen, Kevin, Laurent, Roberto, Wojca en Yoni. De heren worden verleid door Amina, Bianca, Christina, Dorien, Ellen, Melissa, Nelleke en Patricia.
De presentatie is in handen van Co Rowold en de Vlaamse Veronique de Cock. Dat kan nog voor verwarring gaan zorgen met koppelhelft Veronique. Maandag de eerste uitzending, waarin al het vrouwelijk en mannelijk schoon op tv wordt voorgesteld. Wie denken jullie dat overspel gaat plegen?
Nu je het zegtquote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:05 schreef PeRi het volgende:
Zijn die koppen op de lichamen gesoept door een noob ofzo? Djeez wat een verachtelijke mensen.
denk het ookquote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:33 schreef Kuukske het volgende:
Vreselijk programma, maar stiekem kijk je toch.
Dalijk word ik jaloersquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:35 schreef Camplo het volgende:
Teeveepeee..
leuk stukje:
http://zappen.blog.nl/sbs(...)t-keer-de-prostituee
Veronique de Cock is er ook weer![]()
![]()
![]()
bij jullie is dus al de eerste uitzending geweestquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:38 schreef woeshie het volgende:
Als Belgische meid voel ik plaatsvervangende schaamte voor de Belgische koppels ..![]()
Gringo heeft het IQ van een strontvlieg .. om nog maar te zwijgen over die Frederik en zijn groot 'libidos'![]()
ben benieuwd!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:54 schreef staticdata het volgende:
[..]
bij jullie is dus al de eerste uitzending geweest
Die zag ik ook ja...quote:
WHahah ja dat dacht ik ook gelijkquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:48 schreef Gershom het volgende:
Ik dacht dat zijn vriendin iets heel anders bedoelde met: "als je het even moeilijk hebt, moet je apart gaan"
nou volgens mij hebben die meiden dit keer wel heel specifiek opgekregen dat welke jongen ze moeten gaan versieren. vanaf dat die frederik met zijn libido in de kooi stond, werd er al verteld dat die melissa hem gek ging maken. Nou ben ik niet een deskundige op mannen gebied, maar hij lijkt me nou niet de meest aantrekkelijke om te kiezen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:05 schreef Hik het volgende:
Het valt altijd zo op dat zelfs de meest grote loser bij de mannen zich na de eerste avond de koning voelt omdat er een meid met een bikini haar tieten in z'n gezicht duwt.
Hebben ze eerdere seizoenen niet gezien ofzo? Niet begrepen dat die meiden dat niet doen omdat ze hem de meest sexy god allertijden vinden, maar omdat ze... tja, waarom eigenlijk!?
quote:Elke dinsdag en donderdag om 20.30 uur en herhaling maandag rond 23.00 uur
Dat gebit van die gast ook....quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik vind die RObertoooecht een gladjanus die voor Bianca ging.
Hij had haar wel "in de pocket"quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik vind die RObertoooecht een gladjanus die voor Bianca ging.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:00 schreef Ja-Ik het volgende:
Ligt het aan mij of heeft die Ciska echt een groot hoofd ?!?
Neehee..quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:25 schreef staticdata het volgende:
gisteren toch geleerd dat een penis in belgie ook wel een duikboot wordt genoemd
Inderdaad, het is vragen om moeilijkheden.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:06 schreef Ja-Ik het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat mensen aan zo'n programa meedoen.
Je weet toch dat je relatie kapot gaat als je hieraan begint![]()
Die zich nergens voor schaamde en vol met der memmen in beeld kwam.. die?quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:25 schreef chatter het volgende:
Zijn er al mannen of vrouwen die qua uiterlijk goed liggen bij de mensen hier op FOK! ???
En daar bedoel ik dus de vrijgezelle mannen en vrouwen van Temptation Island mee.
Ik heb snel even gekeken en heb niet alles en iedereen goed kunnen zien, maar voor wat ik zag is er een dametje met kort blond haar bij, die er niet slecht uit zag.
Zodra ik een naam gevonden heb, kan ik zeggen wie ik ermee bedoel.
Ja, voor ieder van die 8 Jamaicaanse dragers mogen ze mij 's nachts wakker maken!quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:25 schreef chatter het volgende:
Zijn er al mannen of vrouwen die qua uiterlijk goed liggen bij de mensen hier op FOK! ???
Dat is wel tof van ze, gewoon op eigen site de aflevering kunnen kijkenquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:49 schreef BonJovi het volgende:
http://www.temptation-island.nl/aflevering
Ja preciesquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:08 schreef avotar het volgende:
[afbeelding]
Hij is toch net een junk..
Jankerd.. ja .. ik ben boos, want ik hoor nou ineens dat ik niet meer met andere meisje mag zoenen...
Wie is dat dan?? En ik vind het allemaal 3x niks.quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:54 schreef Rhanna het volgende:
Ik vond het allemaal waardeloos om naar de kijken.
Alleen die extra mannelijke vrijgezel : Dave.
Die mag mij wel eens alle hoeken van het resort laten zien. Wooha
Alleen komt hij dan echt voor een .. ehm ja. Ik heb geen woorden voor Rachel.
Ja, Nellekequote:Op woensdag 28 maart 2007 21:25 schreef chatter het volgende:
En daar bedoel ik dus de vrijgezelle mannen en vrouwen van Temptation Island mee.
Ik heb snel even gekeken en heb niet alles en iedereen goed kunnen zien, maar voor wat ik zag is er een dametje met kort blond haar bij, die er niet slecht uit zag.
Zodra ik een naam gevonden heb, kan ik zeggen wie ik ermee bedoel.
Dat vind ik ook. En hij heeft een super irrritant lachje.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:37 schreef MissX het volgende:
Die Takis is echt heel eng.
Ik vind het echt zo een figuur die als die je in een club probeert te versieren, geen nee snapt. En waarbij je heeel snel weg wilt rennen. En de hulp van alles en iedereen inschakelt om maar van hem af te komen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:46 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. En hij heeft een super irrritant lachje.
Wat is dat trouwens met die eau de toilette?. Zal iemand dat kopen?
Ik word daar nu al schijtziek van, libido komt in elke zin over Frederik voorquote:
Ja als je zo overtuigd bent van je eigen mening zou de mening van van die twee flapdrollen toch echt niks uitmaken lijkt mij. Mutsquote:
'omdat jullie mij niet liggen'quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:10 schreef amaranta het volgende:
waarom zou je ons niet kussen...
quote:ondertitel Schildpadje:
Het schijnt dat fitness en in het bijzonder het fenomeen joggen populair is gemaakt door de Amerikaan Jim Fixx. Hij overleed in 1984 aan een hartaanval. Tijdens het joggen.
ow danquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:13 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
'omdat jullie mij niet liggen'![]()
voor meer info: Jim Fixxquote:
Nu ben ik dus zo lui als een varken, dus weer een reden om niet te hoeven sporten.quote:
Ik ook niet. Wat een griezelig ventjequote:Op donderdag 29 maart 2007 21:33 schreef MissX het volgende:
Ik snap ook niet hoe je je ooit fysiek aangetrokken hebt kunnen voelen tot Frederik
Hmmm... ik geloof nooit dat ze zomaar uit de kleren zou gaan voor Gringo. Ik wed dat ze een en ander meteen hebben gecombineerd met een Playboy shoot...quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:38 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
Die Nelleke gaat wel ver, een naakt fotoshoot voor The Grinche die zegt 'wel van dat lichaam te kunnen genieten.'
Ja, dat is het meisje wat ik bedoelde.quote:
Oh, maar ik sprak voornamelijk voor mezelf ...beetje biseksuele verkapte trekjes in zich heeftquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:49 schreef chatter het volgende:
[..]
Ja, dat is het meisje wat ik bedoelde.
![]()
Dat je dat gelijk wist, Frau.Pfeffertopf, dat ik haar bedoelde.
Jemig, dat is echt goed, zeg.
Zohee, dus we hebben een beetje de zelfde smaak.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:54 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Oh, maar ik sprak voornamelijk voor mezelf ...beetje biseksuele verkapte trekjes in zich heeft
Maar ik vind haar duidelijk de mooiste van de vrouwen.
Die Bianca daarentegen vind ik een regelrechte draak. [afbeelding]Met zo'n hoofd vul je toch geen theaterslaat staan Temptation Island.
[afbeelding] Wat een verlept hoofd voor iemand van 23 jaar. Als je zou beweren dat ze 40+ is zou je het ook geloven.
maandag 23:00quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:15 schreef the_legend_killer het volgende:
wan s herhaling heb gemist vandaaag
Absoluut! Hij heeft het uitgevonden volgens mij. En hij is ook erg dom. "daarentegen ben je wel erg knap"quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:03 schreef amaranta het volgende:
roberto is gay! zeker weten.
Alleen is hij een latino en dus not done....
Die serie met die Katrien en Ralph, dat waren leuke koppelsquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:44 schreef Jenny_ het volgende:
Ik vind het geen leuke koppels. Maar ja, ik blijf toch kijken![]()
Ik vind dat ene meisje zo irritant die heel de dag ligt te janken op d'r nest, blehh. Die Dave is trouwens![]()
jah ik zag het.... thx...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:21 schreef BonJovi het volgende:
Ja en kijk nog paar posts ik heb de afleveringen site gepost
Ik kan ze gewoon bekijken...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:25 schreef Lotjeb het volgende:
Weet iemand wanneer ze de aflevering van gisteravond online zetten? Hij doet nu nog niks, behalve dan de laptop hier over de zeik maken![]()
"liebiedos"!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:56 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
Takis is echt om te huilenen Frederik met zijn 'liebiedoow' vult ook geen theaters.
Ik vind het lachwekkende kandidaten.
werd ook tijdens de promo film voor maandag gezegdquote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:53 schreef piertje2 het volgende:
Nelleke gaat de playboy in ... Stond in Spits!
Ik vind Danny ook wel leuk... zijn vriendin is echt raar vind ik...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:47 schreef maaike1987 het volgende:
Ikvind die Danny er niet slecht uit zienmisschien dat ik eens op internet naar de herhalingen ga kijken..
Waar heb je die bekeken als ik vragen mag?quote:Op zondag 1 april 2007 01:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Aflevering 2 op internet gezien.
Die Robertooo is zo stom heBianca smelt voor hem en dan doet hij zo iets...
Hij moet ook naar de kapper
Hans Teeuwen idd.. vond hem ook al ergens op lijken, maar wist niet meer op wie of wat.quote:Op zondag 1 april 2007 23:58 schreef Tim86 het volgende:
haha die Takis lijkt echt op een vieze, gladde versie van Hans Teeuwen inclusief zweterigheid
Je kunt de herhalingen op de website bekijken.quote:Op maandag 2 april 2007 10:48 schreef Camplo het volgende:
Wanneer was die herhaling ook weer?
Bedankt voor de tipquote:Op maandag 2 april 2007 10:51 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Je kunt de herhalingen op de website bekijken.
Danny is toch die gabber met z'n onregelmatige baardgroei?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:44 schreef Franneh het volgende:
Danny is wel sexy..Alleen zijn vriendin heeft zo een half mongolen gezicht.
Ze heeft wel een lekkere verleiding uitgekozen.
Whehe, die gozer is lache man.quote:Die Takis vind ik trouwens maar een irritant homo mannetje!
Gouden tip merci.quote:Op maandag 2 april 2007 10:51 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Je kunt de herhalingen op de website bekijken.
Dat geld natuurlijk alleen voor de mannenquote:Op maandag 2 april 2007 10:35 schreef peterfan het volgende:
Sowieso hebben die mannen in TI altijd last van een dubbele moraal. Lekker in de whirpool helemaal los met die sletjes, maar o jee als hun vriendin een keer gemasseerd wordt door een van de vrijgezellen![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 3 april 2007 08:51 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
Oee vanavond weer![]()
Ik vind het echt weer te leuk![]()
Yoni![]()
Roberto
Joling & Gordonquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:51 schreef Urquhart het volgende:
Vanavond voetbal en Joling & Gordon. Ik denk niet dat ik het kan zien.
Oooh joepie, een naakt wijf.. hoeraaaaa!quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:11 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
En er gaat iemand naakt poseren!(Volgens mij Nelleke)
Daar gaat het hele programma toch omquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:13 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Oooh joepie, een naakt wijf.. hoeraaaaa!
En ja, Nelleke ja.. dat was duidelijk te zien en te horen in de vooraankondigingen.. wat een nieuws.
Ikquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:34 schreef charmed_angel het volgende:
het gaat beginnen.. ik zit er klaar voor, wie kijkt en nog meer?
quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht al dat ik alleen was
Trouwens Dave is echt![]()
Nog 1 keer danquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:48 schreef hannekethemaster het volgende:
oh is het seizoen alweer begonnen! vandaag maar weer eens voor t eerst kijken.
zitten er een beetje lekkere mannen in dit keer?
en ze trapt er nog in ookquote:
Ja precies, Nude Islandquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:22 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Daar gaat het hele programma toch om
idd, ze lijkt wel een soort mongooltjequote:Op dinsdag 3 april 2007 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
Die Veronique heeft echt een vaag gezicht zeg
ja indd . vind de spelopzet dit jaar wel leuk met die leugendetectors enzo maar de koppels en veel singles zijn waardeloosquote:Op woensdag 4 april 2007 09:24 schreef Camplo het volgende:
Wat een kneuskoppeltjes vind ik het maar.
Die kerels stellen geen flikker voor.
Wat een babyquote:Op woensdag 4 april 2007 09:22 schreef peterfan het volgende:
Die Roberto lekker fake aan het janken!!
WHAHAHquote:[quote]Op woensdag 4 april 2007 10:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wat een baby
Ik vind hem echt de slechte verleider die ik ooit heb gezien.
Maf kapsel en dan palmt hij iemand in dan gaat hij liegen
Nu zit hij te janken als een wijf.
Jah hahaha, hoe vet was dat. Donder op met je hoogstaande kutanalyses en ga die vrouw verleiden mafkees.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Die gast uit Heerlen vind ik het vetste
Ging hij in aflevering 2 dat wijf afkraken inplaats van haar te verleiden
WHahah ja wat een pauperquote:Op woensdag 4 april 2007 11:52 schreef Camplo het volgende:
[..]
Jah hahaha, hoe vet was dat. Donder op met je hoogstaande kutanalyses en ga die vrouw verleiden mafkees.
Volgens mij was het idee van het stukje juist dat zij beweerden dat Gringo te graag wilde en dat dat de lol juist niet was. Ik vond het hilarisch in elk geval, vooral omdat Gringo zich heel wat voelt en er nu geen enkele verleidster voor hem gaat...quote:Op woensdag 4 april 2007 10:44 schreef _Boo_ het volgende:
Die vrijgezelle vrouwen gister ook zo van "ja Gringo wil graag verleid worden maar niemand vindt hem leuk". Wat kan mij dat nou schelen, je zit daar niet voor je eigen gerief, je zit daar als verleidster.
Qua vrouwen vind ik Nelleke echt wel een mooi uitgesproken gezicht hebben(lichaam ook maar dat interesseert me niet zoquote:Op woensdag 4 april 2007 13:55 schreef peterfan het volgende:
Ik zou trouwens door geen enkele van die mannen, de vrijgezellen of de "verleiders", () ook maar een tikkeltje opgewonden raken. Ze zijn allemaal te dom, simpel en achterlijk, en ook echt mijn types niet.
![]()
tja, maar ik geloof niet zo in wat ze te zien hebben gekregen bij die leugendetectot. Dus als die man de duim omlaag deed....quote:Op woensdag 4 april 2007 13:59 schreef peterfan het volgende:
Ik snap ook niet dat ze zich altijd laten opnnaaien door dingen die door anderen gezegd worden.
Niets geloven tot je beelden ziet, toch?
You're kidding, hoop ik?quote:
Nellekequote:Op woensdag 4 april 2007 14:04 schreef Feya het volgende:
[..]
Qua vrouwen vind ik Nelleke echt wel een mooi uitgesproken gezicht hebben(lichaam ook maar dat interesseert me niet zo).
[afbeelding]
Qua mannen vind ik DE temptation voor Rachel het mooist.
[afbeelding]
(heb ik het dus alleen over uiterlijk)
Is zij niet datzelfde snollebolletje dat vorig jaar meedeed, steeds bij die Belgische gozer wiens wijf eerst helemaal de trut speelde en daarna liep te neuken op de TV (waarvan later nog het verhaal ging dat zij en hij in de sexindustrie werkten), hoofd op hol bracht en die na de show opeens met 1 vd andere verleiders ervandoor bleek te zijn gegaan?quote:Op woensdag 4 april 2007 14:04 schreef Feya het volgende:
[..]
Qua vrouwen vind ik Nelleke echt wel een mooi uitgesproken gezicht hebben(lichaam ook maar dat interesseert me niet zo).
[afbeelding]
Kalequote:Qua mannen vind ik DE temptation voor Rachel het mooist.
[afbeelding]
Nee dat was een hele andere toch, die was kleiner, maar lijkt er wel opquote:Op woensdag 4 april 2007 15:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Is zij niet datzelfde snollebolletje dat vorig jaar meedeed, steeds bij die Belgische gozer wiens wijf eerst helemaal de trut speelde en daarna liep te neuken op de TV (waarvan later nog het verhaal ging dat zij en hij in de sexindustrie werkten), hoofd op hol bracht en die na de show opeens met 1 vd andere verleiders ervandoor bleek te zijn gegaan?
[..]
Kale
Pijp me vieze slet, JAAAAH laat maar zien waar je goed in bent.quote:
Hij had wel een punt, maar het gaat toch om het verleiden jaquote:Op woensdag 4 april 2007 11:52 schreef Camplo het volgende:
[..]
Jah hahaha, hoe vet was dat. Donder op met je hoogstaande kutanalyses en ga die vrouw verleiden mafkees.
Nou, lelijk kan ik hem niet echt noemen, maar het ging me om het feit dat hij de enige is die zijn handjes bewust heeft thuisgehouden nogquote:Op woensdag 4 april 2007 14:08 schreef Hik het volgende:
[..]
You're kidding, hoop ik?
Die gast is echt te lelijk en te dom.
ik vind dat meisje met het donkere haar ook te lelijk voor haar vriend... dus blijkbaar kan alles. En die vrijgezelle meiden sloven zich toch ook uit om de vier mannen te verleiden, en die meiden zijn ook VEEL te mooi voor die mannen...quote:Op donderdag 5 april 2007 00:19 schreef LoveProfusion het volgende:
De koppels zijn alleen vrij lelijk. Dat dikke meisje met het donkere haar die uit de buurt bleef van haar temptation (die jongen die speciaal voor haar is overgevlogen en overigens gewoon relaxed is en ECHT niet met haar zou zoenen, ze is echt TE lelijk voor hem) maakt echt totaal geen kans bij die jongen.
kwilde het al niet zeggenquote:Op donderdag 5 april 2007 12:30 schreef Giem het volgende:
Takis is juist de kneus, met zijn scheve smoel..
Oeff Nellekequote:Op woensdag 4 april 2007 14:04 schreef Feya het volgende:
[..]
[afbeelding]
Qua mannen vind ik DE temptation voor Rachel het mooist.
[afbeelding]
Ja eet maar een beschuitje met haar dan maak ik het wel afquote:Op donderdag 5 april 2007 13:35 schreef Giem het volgende:
[..]
Idddaar willen we wel een beschuitje mee eten
![]()
Geen van die vrijgezelle meiden wil Gringo verleiden, zeiden ze.quote:Op donderdag 5 april 2007 08:27 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik vind dat meisje met het donkere haar ook te lelijk voor haar vriend... dus blijkbaar kan alles. En die vrijgezelle meiden sloven zich toch ook uit om de vier mannen te verleiden, en die meiden zijn ook VEEL te mooi voor die mannen...
Hehehe!quote:Op woensdag 4 april 2007 16:37 schreef Lipton-Anubis het volgende:
[..]
Pijp me vieze slet, JAAAAH laat maar zien waar je goed in bent.
Kijk me aan met die mooie oogjes MWHUHAHAHAHAHAA! 'pets'
quote:Darkest Secrets
Het thema van het zesde seizoen van Temptation Island is Darkest Secrets. Met deze ondertitel gaat Veronica op zoek naar het meest duistere, nooit eerder vertelde geheim van de deelnemende koppelhelften.Programma Info
Seizoen zes van het Nederlandse Temptation Island is dit jaar nog spannender en donkerder. De opzet van vier koppels en acht verleid(st)ers in beide resorts is hetzelfde als in voorgaande jaren, maar dit keer worden de diepste geheimen van de koppelhelften ontrafeld. Ze maken kennis met een Jamaicaanse waarzegster, die hen verschillende voorspellingen doet, maar ze worden ook onderworpen aan een leugendetector, die voor de echte harde bewijzen gaat zorgen.Presentatie
Co Rowold en de Belgische Veronique de Kock presenteren Temptation Island - Darkest Secrets.Uitzendingen
Elke dinsdag en donderdag om 20.30 uur en herhaling maandag rond 23.00 uur.De Koppels
Bianca en Takis
Ciska en Gringo
Rachel en Danny
Veronique en FrederikDe Verleidsters
Van links naar rechts: Amina, Bianca, Christina, Dorien, Ellen en Melissa
Van links naar rechts: Nelleke en PatriciaDe Verleiders
Van links naar rechts: Dave, Dion, Filip, Jeroen, Kevin en Laurent
Van links naar rechts: Roberto, Wojca en YoniLinks
Klik hier voor leuke T-shirts en andere leuke merchandise.
Klik hier voor de echte Temptation Island website.
Klik hier voor de website van Veronica.Eerdere Topics
Temptation Island 'Darkest Secrets'OP
Klik hier voor de OP. Wil de afsluiter van dit topic graag een nieuwe topic openen met deze OP en deze zonodig verversen.
Ja. Eventjes.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:39 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hey. Ja gezellig
.
Kijk jij ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |