Ik ben niet zo'n fan van internet aankopequote:Op woensdag 2 mei 2007 23:07 schreef HAL9000S het volgende:
Alles is zowat nog op internet te krijgen, 'de waaghals' (eerder genoemd in dit topic) is mijn persoonlijke platenboer.
Waarom niet? Veel zeldzaam spul kun je bijna alleen maar via internet krijgen. Als ik specifieke platen zoek bestel ik altijd via internet, als ik nieuw spul wil laat ik me wat aanbevelen door m'n platenboer.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:10 schreef MarsX het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van internet aankope![]()
weet niet, ik ben altijd bang dat ze beschadigen, en bij de platenboer koop ik de platen/cd's met korting dus kwa prijs is het voor mij vaak hetzelfde.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:13 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Waarom niet? Veel zeldzaam spul kun je bijna alleen maar via internet krijgen. Als ik specifieke platen zoek bestel ik altijd via internet, als ik nieuw spul wil laat ik me wat aanbevelen door m'n platenboer.
Oke dat kan. Zelf heb ik nooit problemen gehad via internet aankopen. Niet via ebay of andere sites. (waar ik vaak pas hoef te betalen als ik de platen binnen heb)quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:15 schreef MarsX het volgende:
[..]
weet niet, ik ben altijd bang dat ze beschadigen, en bij de platenboer koop ik de platen/cd's met korting dus kwa prijs is het voor mij vaak hetzelfde.
op de kleine berg heb je er ook nog 3quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:44 schreef Orbeatle het volgende:
Ray LP Eindhoven. Om ze gelijk maar even te quoten: "If you can't buy it at Ray LP its not on this planet earth."
Ja je kunt inderdaad ook nog naar de CDtheek of Bullit. En er zit ook nog zoiets als Memory ofzoiets? Beetje raar zaakje..quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:18 schreef Licko het volgende:
[..]
op de kleine berg heb je er ook nog 3
ik heb het idee dat ray lp niet zovaak nieuwe shit binnen krijgt ofso
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |