Ik ga het ook maar eens kijkenquote:PUBERS HOOGTEPUNT
De voorlopig laatste Puberruil op Nederland 1 bij de KRO heeft de serie afgesloten met de meeste kijkers totnutoe. Zo'n 748.000 kijkers waren getuige van de ruil tussen Jan en Sjefie. Het martkaandeel bedroeg 15%. Puberruil was verder by far markleider bij vrouwen 20-34 jaar (23%). Maar ook de pubers zelf: 28%. Voor het late tijdstip is dit opmerkelijk. Als het format zou verhuizen naar prime time, zou dat een aanzienlijke aanwas in kijkers kunnen betekenen.
[update, via Mediakrant] Op de website kan men tevens reageren op de afleveringen. Iemand die reageert onder de naam Sjakiela, tevens de naam van de 17-jarige zuster van deelnemer Sjefie, haalt in de reactie flink uit naar het commentaar van opvoeddeskundige Kitty Verheul. "Mensen jullie hebben een verkeerd beeld van ons gehad", luidt de reactie. "Het spijt ons daarvoor hopelijk kunnen we het een keer overdoen om een goed beeld te krijgen."
Bron
Ja, maar meestal lul ze ook uit haar nek. Ze had van Jan voorspelt dat het een hele relnicht zou worden en zich recalcitrantzou opstellen. Nou, dat viel reuze mee, gaat gewoon braaf naar Koranles zonder zich al te verwijfd op te stellen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:07 schreef Airelle het volgende:
[..]
En totaal overbodig.
Ze zegt allemaal dingen die je zelf ook wel kan bedenken.
Je kan de afleveringen allemaal ook via internet bekijken hè.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:01 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb toevallig van de week een aflevering opgenomen om eens te kijken wat het is. K ben heel nieuwsgierig
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:53 schreef nietzman het volgende:
Ik vond Jeldou van de hele serie by far het schattigst.
quote:ey mensen dit is geen site om elkaar zo af te gaan kraken!! de mensen die anderen afkraken die zijn pas laag!!!! de ruil en uitzending is bedoeld om verschillen te laten zien en ook hoe Candice en ik hier mee omgingen!! Candice en ik hebben het beide erg naar ons zin gehad!! maar het is nu echt niet de bedoeling dat jullie er allemaal zo op gaan reageren!!! daar zijn de uitzending en deze site helemaal niet voor bedoeld!!!! we moeten elkaar respecteren zo als we zijn! en iemand zo af te gaan kraken meiden daar kan ik niet tegen!!! respecteer elkaar nou gewoon een keer!!! Candice je was top hier hoor!!! dikke kus jeldou
Tenenkrommend zijn die analyses van haarquote:Op donderdag 14 juli 2005 01:46 schreef Bluezz het volgende:
En gooi Mw. ten Kate een volgend seizoen er AUB uit zeg
Idd.quote:Op donderdag 14 juli 2005 09:22 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Tenenkrommend zijn die analyses van haar
quote:Sediek Joelfan
dinsdag 12 juli 2005
Ik heb toch wel medelijden met de deskundige in dit programma en haar leugens over mij en mijn gezin.
je mag je mening geven, maar liegen is geen mening. dit is kwaadsprekerij wat zij nu doet. ik hoop dat ze wakker wordt uit haar boze droom.
Ik mis het vanavond in ieder gevalquote:Pubers blikken terug op uitruilavontuur
NED. 1, 22.45 UUR
In de slotaflevering van KRO’s Puberruil is te zien hoe de verschillende pubers, die de afgelopen weken van huis hebben geruild, terugblikken op de gebeurtenissen.
Een week lang hebben acht pubers in een voor hen totaal andere en onbekende leefomgeving gewoond en werden daarbij geobserveerd en geanalyseerd door opvoedkundige Kitty Verheul. Tijdens de slotbijeenkomst analyseert zij dit unieke sociale experiment en geeft in het bijzijn van de pubers een afsluitend oordeel.
Puberruil begon 17 juni met een ruil tussen tieners uit een Nederlands plattelandsgezin en een Antilliaans gezin uit de grote stad, gevolgd door een ruil tussen jongeren uit een groot arm en een klein rijk gezin. Verder wisselden christelijke en ongelovige tieners en een heteromoslim met een moderne homojongen van huishouden.
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:52 schreef Toad het volgende:
Zo te zien is Kitty de presentator vanavond..... [afbeelding]
Het lukt mij ook niet echtquote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:01 schreef MissX het volgende:
Ik kan niet kijken als dat wijf het presenteert hoort.
Hahah ja die sekte! Wat een wijf. Lekker eerst dood normaal daarna begint ze helemaal gebrainwashed over jezus en ze komt klaar???quote:
Ik vond die sjeffie wel verrassend. HIj wilde best vrienden zijn met die overdreven kut homo. Maar dat nichtje wilde naar niks van weten die kan alleen met vrouwtjes praten.quote:
Kittyquote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:52 schreef Toad het volgende:
Zo te zien is Kitty de presentator vanavond..... [afbeelding]
Ik heb even het gastenboek gelezen en daar heeft de vader van Sjefie veel gereageerd. Hij zegt dat er een negatief beeld van zijn familie is gevormd. En na het lezen van zijn reactie kan ik dat begrijpen. Dat is dus de reden dat hij er niet bij was denk ik.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:30 schreef cora4034 het volgende:
Het was min of meer een herhaling van hoogtepunten.
Weinig nieuws en ik miste de vader van Sjefie, of was ie wel op de boot?
Natuurlijk, da's logischquote:Op zondag 17 juli 2005 10:30 schreef Gorro het volgende:
Vanaf nu zal het topic in SHO staan.
Bovendien zijn in Nederland juist de christenen andersdenkenden, want in de minderheid. God De ontkerkelijking zij dank.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:46 schreef Mr-Coffee het volgende:
Ik heb die aflevering van dat christen meisje is zitten kijken, en ik bespeur al gelijk de bekrompenheid.
Zoals die opvoedkundige zegt dat niet gelovigen Andersdenkenden zijn.
Andersdenkenden.............................we zijn verdomme geen minderwaardige subsoort ofzo hoor!!!!
En niet zo nep als die VS series.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:12 schreef borisz het volgende:
was best lollige aflevering. In Zeeland hebben ze een reller erbij en die ander heeft een beetje nagedacht over het leven.
Dat was inderdaad een bijdehande opmerking.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:36 schreef Wepeel2 het volgende:
Die zoon van die Hells Angle was verrassend scherp:
"Ik denk dat God zou willen dat je voor je kinderen zou kiezen en niet voor hem."
En die vrouw enigzins beschaamd wegkijken. Mooie tv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |