Eentje is genoeg babettequote:Op donderdag 4 januari 2007 16:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
je hebt er nog twee he
kun je ook zo'n mooie mix van maken!
wie dan?!?quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:15 schreef Haaibaaike het volgende:
Thanx Dizer al had ik liever iemand anders![]()
![]()
Trek je er maar niks van aan, hoor, Haaibaaike! Ik weet wat je bedoelt!quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:15 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Thanx Dizer al had ik liever iemand anders![]()
![]()
ik zal 'm wel missenquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:32 schreef Zhenar het volgende:
Hopelijk komt de Bridget Maasland Award snel![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:32 schreef Zhenar het volgende:
Hopelijk komt de Bridget Maasland Tyra Banks Award snel![]()
Zal jij leuk vinden als jij meest gesproken user bent/of wasquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
"meest spraakmakend" is wel tof toch
Thanx Buupquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Trek je er maar niks van aan, hoor, Haaibaaike! Ik weet wat je bedoelt!
Doe niet alsof je je nog niet zevenentwintig keer hebt gevingerd op je awards!quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:33 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zal jij leuk vinden als jij meest gesproken user bent/of was![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Doe niet alsof je je nog niet zevenentwintig keer hebt gevingerd op je awards!![]()
alle Awards krijgen een ava (op de Lama's Award na natuurlijk)quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:27 schreef cinnamongirl het volgende:
Dizer: Wil je alsjeblieft ook een Paris Icon maken?![]()
Babette21 is een kloon van Dizerquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
alle Awards krijgen een ava (op de Lama's Award na natuurlijk)
nee, ik heet geen Dizer...![]()
Ik gebruik Jasc Animation Shop. Als je dat hebt, moet je de plaatjes inladen en een 'Image Transition' invoeren...quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:27 schreef cinnamongirl het volgende:
Thanks allemaal voor jullie stemmen!
Dizer: Wil je alsjeblieft ook een Paris Icon maken?![]()
Bupatih: Zou je mij ook willen mailen met instructies voor het maken van een flipover-icon?![]()
Wow!!quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik gebruik Jasc Animation Shop. Als je dat hebt, moet je de plaatjes inladen en een 'Image Transition' invoeren...
Maar ik kan het ook wel even voor je doen als je wilt:
[afbeelding], [afbeelding].
Zoiets?
Ik mis er nog eentje.quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:08 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De rest komt later...
Allebei zijn ze er toch nog nietquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:06 schreef static het volgende:
[..]
Ik mis er nog eentje.
Kan iemand die mengen met mijn 'eigen' plaatje?
quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:37 schreef Ole het volgende:
Jij hebt tenminste een paar awards, kan ik niet zeggen
Zodra je alle avatars bij elkaar geraapt hebt, wil ik het wel achter elkaar proppen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:06 schreef static het volgende:
[..]
Ik mis er nog eentje.
Kan iemand die mengen met mijn 'eigen' plaatje?
tnx!!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |