hum? voor zover ik weet, komt britney toch uit een "normaal" welstellend gezin.quote:ik denk dat sommigen vergeten, of niet weten, dat BS van huisuit gewoon een soort van tokkie is, dus al die onflatteuze foto's, kledingkeuze en gedrag, is eigenlijk helemaal niet zo vreemd.
wat vreemd was, was dat brave, cleane, girlnextdoor imago van haar, volgens mij was dát dus juist niet BS zoals ze is.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:18 schreef Posdnous het volgende:
TvPotbelly.
Dat is eh... apart.quote:
Ik dacht dat het een zij was..quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat is eh... apart.
edit: al zijn video's zijn nogal bijzonder.
Zou heel goed kunnen. Een toch wat simpeler gezin.quote:ik denk dat sommigen vergeten, of niet weten, dat BS van huisuit gewoon een soort van tokkie is, dus al die onflatteuze foto's, kledingkeuze en gedrag, is eigenlijk helemaal niet zo vreemd.
wat vreemd was, was dat brave, cleane, girlnextdoor imago van haar, volgens mij was dát dus juist niet BS zoals ze is.
quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:57 schreef KinkyGiraf het volgende:
Eerlijk is eerlijk, je hebt mijn Openingspost van het vorige deel overtroffen. Ere wie ere toekomt!
Ik wil het wel veranderen, maar kan er met de beste wil van de wereld de bedoelde TT niet uithalen!quote:
En wat dacht je van de TT?quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:57 schreef KinkyGiraf het volgende:
Eerlijk is eerlijk, je hebt mijn Openingspost van het vorige deel overtroffen. Ere wie ere toekomt!
Ja, ik dacht: dat niveauverschil is zo hoog, laat ik daar maar niet over beginnen want dan zet ik mezelf pas écht voor lul.quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
En wat dacht je van de TT?
Ook daar kun jij nog een puntje aan zuigen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |