hum? voor zover ik weet, komt britney toch uit een "normaal" welstellend gezin.quote:ik denk dat sommigen vergeten, of niet weten, dat BS van huisuit gewoon een soort van tokkie is, dus al die onflatteuze foto's, kledingkeuze en gedrag, is eigenlijk helemaal niet zo vreemd.
wat vreemd was, was dat brave, cleane, girlnextdoor imago van haar, volgens mij was dát dus juist niet BS zoals ze is.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:18 schreef Posdnous het volgende:
TvPotbelly.
Dat is eh... apart.quote:
Ik dacht dat het een zij was..quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat is eh... apart.
edit: al zijn video's zijn nogal bijzonder.
Zou heel goed kunnen. Een toch wat simpeler gezin.quote:ik denk dat sommigen vergeten, of niet weten, dat BS van huisuit gewoon een soort van tokkie is, dus al die onflatteuze foto's, kledingkeuze en gedrag, is eigenlijk helemaal niet zo vreemd.
wat vreemd was, was dat brave, cleane, girlnextdoor imago van haar, volgens mij was dát dus juist niet BS zoals ze is.
quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:57 schreef KinkyGiraf het volgende:
Eerlijk is eerlijk, je hebt mijn Openingspost van het vorige deel overtroffen. Ere wie ere toekomt!
Ik wil het wel veranderen, maar kan er met de beste wil van de wereld de bedoelde TT niet uithalen!quote:
En wat dacht je van de TT?quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:57 schreef KinkyGiraf het volgende:
Eerlijk is eerlijk, je hebt mijn Openingspost van het vorige deel overtroffen. Ere wie ere toekomt!
Ja, ik dacht: dat niveauverschil is zo hoog, laat ik daar maar niet over beginnen want dan zet ik mezelf pas écht voor lul.quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
En wat dacht je van de TT?
Ook daar kun jij nog een puntje aan zuigen!
Ah, ik had die g0Gog0 nog niet ontcijferd. Maar ik heb even een ballonnetje opgelaten in het feedback-topic. Ik hoop dat je je niet op de vingers getikt voelt, TS, dat zou ik echt heel vervelend vindenquote:Op dinsdag 11 september 2007 18:26 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat deek deel moet zijn, Spears met een hoofletter en go go go.
Maar die tt mag strakker.
SHE'S A HUMAN BEING!!!!quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:33 schreef cinnamongirl het volgende:
Oh my god!!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
Leave Britney Spears alone right.. now... i mean it! Anyone who has a problem with her you deal with me... 'cause she's not well right now..quote:
Oh, het is een hij. Ik dacht nog 'best een mooi meisje'.quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:45 schreef cinnamongirl het volgende:
Hier ligt hij in zijn 'Britney pool'. In zijn monoloog zit aan het eind ook nog een doodsbedreiging gericht aan Britney-haters.
[afbeelding]
'I don't care if she never feeds her kids again, quite frankley. I love Britney for Britney'.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:46 schreef MisterO het volgende:
Voor wie het nog niet gezien heeft:
Sarah Silverman tijdens de VMA's
http://video.yahoo.com/video/play?vid=1101271&fr=yfp-t-471
DAT HAD IK WILLEN ZIEN! NOG HILARISCHER!quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:51 schreef MisterO het volgende:
Het is sowieso waar dat de geplande optreden niet door is gegaan. Ze zou eerst een hele andere optreden doen, met verdwijntrucs en vliegstunts, maar het hotel heeft alles op het laatste moment afgeblzen vanwege de veiligheid
Maar dan nog kan Britney toch wel iets meer opbrengen dan dit wanstaltige optreden?quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:51 schreef MisterO het volgende:
Het is sowieso waar dat de geplande optreden niet door is gegaan. Ze zou eerst een hele andere optreden doen, met verdwijntrucs en vliegstunts, maar het hotel heeft alles op het laatste moment afgeblzen vanwege de veiligheid
dit verhaal zou toch al naar het rijk der fabels zijn verwezen ? de dansers hebben toch al gezegd dat dit wel degelijk het geplande optreden was ( ook op de videofragmentjes van de repetities van dagen ervoor zie je niets anders dan dit).quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:51 schreef MisterO het volgende:
O jezusquote:Op dinsdag 11 september 2007 18:45 schreef cinnamongirl het volgende:
Hier ligt hij in zijn 'Britney pool'. In zijn monoloog zit aan het eind ook nog een doodsbedreiging gericht aan Britney-haters.
[afbeelding]
'I don't care if she never feeds her kids again, quite frankley. I love Britney for Britney'.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, het is een hij. Ik dacht nog 'best een mooi meisje'.
Misschien pikt Britney de danspasjes minder snel op!quote:Op woensdag 12 september 2007 09:35 schreef Hapertje het volgende:
De dansroutines zaten er bij iedereen toch wel erg goed in! En bij Britney op zich ook. Alleen wilde ze ze niet enthousiast uitvoeren. Je kan mij niet wijsmaken dat de show ineens omgegooid is. Die dansers dansten allemaal compleet synchroom! Gewoon een kut excuus!
Deze doet het nog gewoon hoorquote:Op woensdag 12 september 2007 16:19 schreef jeanne_darc2 het volgende:
Heeft iemand nog een link naar het optreden? Op youtube hebben ze alles weggehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |