hum? voor zover ik weet, komt britney toch uit een "normaal" welstellend gezin.quote:ik denk dat sommigen vergeten, of niet weten, dat BS van huisuit gewoon een soort van tokkie is, dus al die onflatteuze foto's, kledingkeuze en gedrag, is eigenlijk helemaal niet zo vreemd.
wat vreemd was, was dat brave, cleane, girlnextdoor imago van haar, volgens mij was dát dus juist niet BS zoals ze is.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:18 schreef Posdnous het volgende:
TvPotbelly.
Dat is eh... apart.quote:
Ik dacht dat het een zij was..quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat is eh... apart.
edit: al zijn video's zijn nogal bijzonder.
Zou heel goed kunnen. Een toch wat simpeler gezin.quote:ik denk dat sommigen vergeten, of niet weten, dat BS van huisuit gewoon een soort van tokkie is, dus al die onflatteuze foto's, kledingkeuze en gedrag, is eigenlijk helemaal niet zo vreemd.
wat vreemd was, was dat brave, cleane, girlnextdoor imago van haar, volgens mij was dát dus juist niet BS zoals ze is.
quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:57 schreef KinkyGiraf het volgende:
Eerlijk is eerlijk, je hebt mijn Openingspost van het vorige deel overtroffen. Ere wie ere toekomt!
Ik wil het wel veranderen, maar kan er met de beste wil van de wereld de bedoelde TT niet uithalen!quote:
En wat dacht je van de TT?quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:57 schreef KinkyGiraf het volgende:
Eerlijk is eerlijk, je hebt mijn Openingspost van het vorige deel overtroffen. Ere wie ere toekomt!
Ja, ik dacht: dat niveauverschil is zo hoog, laat ik daar maar niet over beginnen want dan zet ik mezelf pas écht voor lul.quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
En wat dacht je van de TT?
Ook daar kun jij nog een puntje aan zuigen!
Ah, ik had die g0Gog0 nog niet ontcijferd. Maar ik heb even een ballonnetje opgelaten in het feedback-topic. Ik hoop dat je je niet op de vingers getikt voelt, TS, dat zou ik echt heel vervelend vindenquote:Op dinsdag 11 september 2007 18:26 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat deek deel moet zijn, Spears met een hoofletter en go go go.
Maar die tt mag strakker.
SHE'S A HUMAN BEING!!!!quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:33 schreef cinnamongirl het volgende:
Oh my god!!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
Leave Britney Spears alone right.. now... i mean it! Anyone who has a problem with her you deal with me... 'cause she's not well right now..quote:
Oh, het is een hij. Ik dacht nog 'best een mooi meisje'.quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:45 schreef cinnamongirl het volgende:
Hier ligt hij in zijn 'Britney pool'. In zijn monoloog zit aan het eind ook nog een doodsbedreiging gericht aan Britney-haters.
[afbeelding]
'I don't care if she never feeds her kids again, quite frankley. I love Britney for Britney'.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:46 schreef MisterO het volgende:
Voor wie het nog niet gezien heeft:
Sarah Silverman tijdens de VMA's
http://video.yahoo.com/video/play?vid=1101271&fr=yfp-t-471
DAT HAD IK WILLEN ZIEN! NOG HILARISCHER!quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:51 schreef MisterO het volgende:
Het is sowieso waar dat de geplande optreden niet door is gegaan. Ze zou eerst een hele andere optreden doen, met verdwijntrucs en vliegstunts, maar het hotel heeft alles op het laatste moment afgeblzen vanwege de veiligheid
Maar dan nog kan Britney toch wel iets meer opbrengen dan dit wanstaltige optreden?quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:51 schreef MisterO het volgende:
Het is sowieso waar dat de geplande optreden niet door is gegaan. Ze zou eerst een hele andere optreden doen, met verdwijntrucs en vliegstunts, maar het hotel heeft alles op het laatste moment afgeblzen vanwege de veiligheid
dit verhaal zou toch al naar het rijk der fabels zijn verwezen ? de dansers hebben toch al gezegd dat dit wel degelijk het geplande optreden was ( ook op de videofragmentjes van de repetities van dagen ervoor zie je niets anders dan dit).quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:51 schreef MisterO het volgende:
O jezusquote:Op dinsdag 11 september 2007 18:45 schreef cinnamongirl het volgende:
Hier ligt hij in zijn 'Britney pool'. In zijn monoloog zit aan het eind ook nog een doodsbedreiging gericht aan Britney-haters.
[afbeelding]
'I don't care if she never feeds her kids again, quite frankley. I love Britney for Britney'.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, het is een hij. Ik dacht nog 'best een mooi meisje'.
Misschien pikt Britney de danspasjes minder snel op!quote:Op woensdag 12 september 2007 09:35 schreef Hapertje het volgende:
De dansroutines zaten er bij iedereen toch wel erg goed in! En bij Britney op zich ook. Alleen wilde ze ze niet enthousiast uitvoeren. Je kan mij niet wijsmaken dat de show ineens omgegooid is. Die dansers dansten allemaal compleet synchroom! Gewoon een kut excuus!
Deze doet het nog gewoon hoorquote:Op woensdag 12 september 2007 16:19 schreef jeanne_darc2 het volgende:
Heeft iemand nog een link naar het optreden? Op youtube hebben ze alles weggehaald.
Ja hoor, kijk hier maar eens.quote:Op woensdag 12 september 2007 16:19 schreef jeanne_darc2 het volgende:
Heeft iemand nog een link naar het optreden? Op youtube hebben ze alles weggehaald.
Ja, idd. Hij valt ook nog wel mee, maar kent Britney dan helemaal geen schaamte?quote:Op woensdag 12 september 2007 23:03 schreef Vivi het volgende:
OMG Ik hoop niet dat ie Brit ontvoert en een pak maakt van haar overtollige buikvel
(Hoewel ik dat nog best vind meevallen hoor, die buik)
Briljantquote:Op woensdag 12 september 2007 22:16 schreef BVO het volgende:
Perez Hilton die Chris' filmpje omdraait en moe wordt van Brit:
Britney, leave me alone!
Die rechter wenkbrouwquote:Op woensdag 12 september 2007 22:16 schreef BVO het volgende:
Britney, leave me alone!
Onzin, er zijn zat andere beroemdheden die de deur ook niet uitkunnen zonder paparazzi om hun heen. Bijvoorbeeld een Madonna, een Angelina Jolie en een Gwen Stefani zijn toch ook niet aan het flippen?quote:Op donderdag 13 september 2007 14:53 schreef iLeon het volgende:
Weet je we kunnen wel allemaal weer lekker kritiek hebben op Britney maar probeer zelf maar eens zo lang elke dag te worden geleefd en normaal te blijven. Op een dag dan knap je en ga je zoals zij er onder door. Blijft overeind staan dat haar act op MTV natuurlijk niet slim was. Maar ja, artiest he, die kunnen niet zonder media-aandacht en krijg je dus dit.![]()
Nou, van haar weet ik dat zo net nog niet. Vind 'r ook hysterisch dun geworden..........quote:Op donderdag 13 september 2007 16:23 schreef Nuna het volgende:
[..]
Onzin, er zijn zat andere beroemdheden die de deur ook niet uitkunnen zonder paparazzi om hun heen. Bijvoorbeeld een Madonna, een Angelina Jolie en een Gwen Stefani zijn toch ook niet aan het flippen?
Britney moet gewoon zorgen dat ze alles weer op een rijtje krijgt, maar de paparazzi is heus niet de oorzaak van al haar problemen. Ze heeft nu gewoon de pech dat ze een beroemdheid is en zelf uit een onstabiel gezin komt.
Ja, maar dat vind ik niet echt flippen. Ik zie haar nog niet zo snel haar haar afscheren, in hoerenoutfitjes lopen, geen onderbroek dragen, etc.. Er is nogal een verschil met Britney.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou, van haar weet ik dat zo net nog niet. Vind 'r ook hysterisch dun geworden..........
Laten we zeggen dat ze anders flipt.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:51 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ja, maar dat vind ik niet echt flippen. Ik zie haar nog niet zo snel haar haar afscheren, in hoerenoutfitjes lopen, geen onderbroek dragen, etc.. Er is nogal een verschil met Britney.
tja, ik vind haren afscheren persoonlijk minder erg en dan je anorectisch dun laten worden, je vol met tatoes laten zetten en het vermengde bloed van jezelf en je ex rond je hals dragen ( in de tijd van billly bob thornton).quote:Op donderdag 13 september 2007 16:51 schreef Nuna het volgende:
Ja, maar dat vind ik niet echt flippen. Ik zie haar nog niet zo snel haar haar afscheren, in hoerenoutfitjes lopen, geen onderbroek dragen, etc.. Er is nogal een verschil met Britney.
quote:Op woensdag 12 september 2007 22:16 schreef BVO het volgende:
Britney, leave me alone!
Dat is gewoon iets van jezelf, wat je zelf mooi vind. Ik zal zelf ook nooit tatoo's laten zetten, maar als anderen dat wel doen zijn ze meteen van de kaartquote:Op donderdag 13 september 2007 18:38 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
tja, ik vind haren afscheren persoonlijk minder erg en dan je anorectisch dun laten worden, je vol met tatoes laten zetten en het vermengde bloed van jezelf en je ex rond je hals dragen ( in de tijd van billly bob thornton).
wel, als men mij de keuze geeft om de helf van mijn rug en nog meer te laten voltatoeeren of mijn haar af te scheren, kies ik voor het scheren van mijn haar.quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:04 schreef Nuna het volgende:
Dat is gewoon iets van jezelf, wat je zelf mooi vind. Ik zal zelf ook nooit tatoo's laten zetten, maar als anderen dat wel doen zijn ze meteen van de kaartEn het vermengde bloed dragen, tja, creepy maar als zij zich daarbij prima voelt. Mensen van andere geloven hebben ook zo hun eigen rituelen, waarbij ik ook mijn twijfels heb. Ik vind Angelina dus echt niet flippen.. En over dat dun worden, de laatste tijd ziet ze er al veel beter uit
.
HAHAHAHAHAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:35 schreef Ziewoarut het volgende:
Wtf kijk die gast op dit filmpje...
http://www.youtube.com/watch?v=h863nXDqCM0
Ik vergelijk haar meestal maar met Christina Aguilera. Christina begon volgens mij kort na Britney en Britney was met het eerste album de 'baas' over Christina. Later bleek alleen dat Christina veel meer in haar mars had bij Britney (qua vocaal, qua variateit in nummers en optredens) en heeft die haar sociale leven een stuk beter op orde.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:23 schreef Nuna het volgende:
[..]
Onzin, er zijn zat andere beroemdheden die de deur ook niet uitkunnen zonder paparazzi om hun heen. Bijvoorbeeld een Madonna, een Angelina Jolie en een Gwen Stefani zijn toch ook niet aan het flippen?
Britney moet gewoon zorgen dat ze alles weer op een rijtje krijgt, maar de paparazzi is heus niet de oorzaak van al haar problemen. Ze heeft nu gewoon de pech dat ze een beroemdheid is en zelf uit een onstabiel gezin komt.
Ja, dat dacht ik nou ook!quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:33 schreef Michellee het volgende:
Hebben ze nu met de uitzending van de VMA's, het optreden van Britney eruit gehaald???
Platenmaatschappij heeft vast een paar centjes betaald om haar niet in de rest van de wereld voor lul te laten zettenquote:Op zaterdag 15 september 2007 21:42 schreef Michellee het volgende:
Best raar, want in die preview hadden alle gasten het alleen maar over Britney en dan wordt het eruit geknipt. Slaat nergens op, wat willen ze er nu mee bereiken?
inderdaad, wat een waardeloze load of crap was datquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:26 schreef Rebbedebje het volgende:
Wat een waardeloze show verder trouwens die VMA's
Lijkt wel of het elk jaar slechter wordt.
Of ik word gewoon oud.![]()
Er waren slechts 3 leuke dingen aan de show:quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:26 schreef Rebbedebje het volgende:
Wat een waardeloze show verder trouwens die VMA's
Lijkt wel of het elk jaar slechter wordt.
Of ik word gewoon oud.![]()
Nou dat van die optredens achter snapte ik ook niet echt...quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:04 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
inderdaad, wat een waardeloze load of crap was dat, een paar halve optredens in enkele obscure zaaltjes, een stuk of vier "grote optredens", een paar warrige award-uitreikingen ertussen gesmasht, en dan krijgen we zondere enig formeel afscheid de aftiteling.
raar gedoe![]()
quote:De kleine mollige smeerpijp heeft zich met haar bizarre gedrag nu woede van het chique Chateau Marmont-hotel in LA op de hals gehaald. Britney zou een bord haute cuisine in haar gezicht hebben gesmeerd, tot weerzin van de aanwezige gasten. ‘Dit gedrag was zou je niet eens van een puber in een fast food-tent verwachten’, aldus een ooggetuige.Een poosje terug nog zou Britney Posh Spice niet hebben herkend in hetzelfde restaurant. Ook toen was een flinke hoeveelheid drank in het spel.
quote:Britney Bombshell: Custody of Kids Imperiled
Britney Spears could lose custody of her two little kids as early as tomorrow morning.
This is a real possibility thanks to crusading Los Angeles attorney Gloria Allred. She’s bringing a “secret” witness to court tomorrow for the custody battle between Spears and ex-husband Kevin Federline.
Forget reports that the “secret” witness doesn’t matter or won’t be heard. In fact, last week Allred filed a signed declaration from the witness, described only as a man who’s had close observation of Spears behavior with her kids, with the court.
The judge in the closed hearing case, Commissioner Scott Gordon, has the declaration, and does not have to rule on it. He can simply read it and enter it into the case’s existing papers. The only way the witness would testify is under cross examination. In other words, the declaration has already served as testimony. It would only be if Spears’s side decided to question that the witness would be asked to speak.
And the witness will be there with Allred at 8:30am. I am told that the witness could blow Spears’s chances of keeping little Sean Preston and Jayden James. The likely observations from the witness concern drug usage by Spears in her home and in front of her kids.
Spears can simply forget reports that were spun to other websites that Gordon wouldn’t allow Allred in, or simply rejected the testimony of the unnamed witness. Allred told me yesterday when I reached her by phone that Gordon accepted the declaration and even praised her work.
That’s not good news for Spears, who just had a disaster on the MTV Video Awards and is also trying to complete an album due in stores on November 13th. Last week photos of her without underwear were widely disseminated on the internet. Federline’s attorney is sure to mention that in court on Monday as well.
Allred, who is often embroiled in very public cases, means business here by the way. She’s kept the witness’s identity a “secret” so as not to start a publicity war. But when the declaration was filed on Friday, Spears and her attorney Laura Wasser would have learned his name. I am assured the person in question is not a drug dealer, and that his credentials will hold up if examined in court.
“You may recognize him as we walk into court,” Allred told me. “But maybe not. He is not famous. He’s just someone who’s concerned about the kids.”
Ja, dat snap ik ook niet zo. Maar goed, ik moet toegeven dat ze er nu wel beter uitzietquote:Op maandag 17 september 2007 13:14 schreef Posdnous het volgende:
W'rom die gaten in dr broek. Is dat hip?.
WTF?? Wa unne gek zeg!!quote:Britney hired a hitman to kill Kevin
Our guy down at the courthouse today tells us a celeb news magazine show had a producer there for the hearing in Britney and Kevin's custody case where uber-attorney Gloria Allred was to produce a 'secret witness' and the mic-holder was yelling out questions about allegations of Britney having hired a hitman to kill Kevin Federline?!!! What?!
Even Allred looked shocked and she seemed to have no idea what this ill-informed producer was talking about and we're pretty certain that info is totally WACK!
Anyway, we've got tape of all of this AND an ID on the 'secret witness' coming soon!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |