Zie je juf, nu trekt ze aan m'n haar.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 17:12 schreef cinnamongirl het volgende:
Het is aangepast, skip de Advil maar!
Laat dat mens op houden !quote:Op maandag 16 april 2007 12:17 schreef rena het volgende:
[..]
Wat lul je? Je moet serieus een keer normaal gaan doen mensIk weet niet wat voor drugs je gebruikt, maar ik denk niet dat het goed voor je is
![]()
Zat me al aan mijn kop te krabben, maar heb het inderdaad weggehaald, de FA's hebben het nagekeken. Was min of meer een nutteloze schop, vandaar.quote:Op maandag 23 april 2007 12:29 schreef PLAE@ het volgende:
Ik had vannacht in [Breaking news] X-Factor presentatrice dumpt Chris Zegers! een reactie geplaatst, nou kom ik net weer online en is weg![]()
Is het expres temtation?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:09 schreef Fendy het volgende:
static, wil je van Temtation Island 2007 #5 Ciska: muhhuhueohoeoeoehoe effe moehoehoehoehoe veranderen in muhhuhueohoeoeoehoe ?
Nope, P vergeten blijkbaar.quote:
Klopt.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:28 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
En ik dacht dat dit Langspeel platen halen. meer in het muziek-forum zou horen? Tenminste, daar hebben ze het ook over lp's...
Ah, ok cool! Die 2 edits op 10 mei zijn van mij trouwens, mislukte pogingen tot terugzetten van die OPquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:52 schreef alwaysthebest het volgende:
Op de wiki van de OP staat bovenaan de pagina een knopje geschiedenis. Daar kun je alle oude versies terughalen.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:09 schreef static het volgende:
Hij staat er weer, met dank aan --Christiaan-- .
Aangepast!quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:51 schreef Zhenar het volgende:
Kan aan de TT van het topic Paradise Hotel 2 [USA] [USA] worden toegevoegd?![]()
Thanks alvast![]()
T filmpje staat er nog steeds op een beetje naar boven scrollen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:46 schreef static het volgende:
Weg. En het zelf quoten is niet zo handig.
quote:
Betekent dat er weinig geklaagd wordt.quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:35 schreef Fendy het volgende:
Wat een langlopend topic dit ook echt zeg, staat al zooo lang in my at...
quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:45 schreef static het volgende:
[..]
Betekent dat er weinig geklaagd wordt.
Jij komt ook overalquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:35 schreef static het volgende:
Hier in Dubai gaat het allemaal wat langzamer.
Ik kan er de humor niet van inzien.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ga dan maar gewoon lekker dood.
Ik heb het al weggehaaldquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |