zeker welquote:
ja ik moest daar vragen of deze sticky kon; dat gaat niet als die vol is!quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:47 schreef borisz het volgende:
nu wel
dat mag ik toch wel hopen. Of is er achter de schermen een strijd gaande?quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:06 schreef Bos81 het volgende:
WIe zegt dat topic nog open is als de nieuwe blauwe bekend wordt gemaakt![]()
The crap goes on.quote:Op maandag 18 december 2006 22:15 schreef Bos81 het volgende:
Dank je en defranseslag heeft een waarschuwing te pakken.
Het is precies dezelfde strekkingquote:Op dinsdag 19 december 2006 14:45 schreef Messenga het volgende:
[..]
Het wakkert geen discussie aan.
Foto's.
Helemaal niet.quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is precies dezelfde strekking.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Kicken, een rel waar ik niet betrokken bij ben.![]()
Nee hoor, maar ik ik wilde er even voor zorgen dat die discussie zich niet zou ontwikkelen in dat leuke foto topic.quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Nja goed, het is geen groot issue hoor, vond het alleen raar dat mijn post zomaar wordt weggehaald. Ik kan er niet aan doen dat TR (je doet toch mee) dan over de prijzen begint
.
Donequote:Op dinsdag 19 december 2006 19:17 schreef dndiek het volgende:
Kan iemand weer even een antwoord toevoegen aan de OP van het Nostradamus topic?
Zie topic.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vandaag; uitspraak engelse transferschandaal.
Misschien een duidelijkere titel? Uitspraak transferschandaal Engeland oid?
Voila.quote:Op woensdag 20 december 2006 15:34 schreef DIGGER het volgende:
Gezien dit topic ( Het Grote SSC Napoli topic - Strijd om promotie! ) niet supersnel loopt is de titel al wel ff achterhaald. Zou een mod dat willen veranderen svp naar "De strijd voor promotie"
Mille Grazie!
gezien en geedit, dank je.quote:Op woensdag 20 december 2006 19:57 schreef Beschouw het volgende:
Kijk eens ff in voetbal onderschrift topic. dvdk is alweer aan het kwallen.
DIt is helemaal niet klikken,. DIt is ons gewoon wijzen op foute posts, daar is helemaal niets ergs aan. We zullen hem in ieder geval in de gaten houden.quote:Op woensdag 20 december 2006 20:01 schreef Beschouw het volgende:
Merci Bos.
Ging niet over het onderschrift, maar over de inmiddels weggehaalde opmerking. Wil niet klikken, maar die gozer is al langer aan het eikelen. Lees de vorige aflevering maar eens terug.
En het is zo'n leuk topic.
voel je je door zo'n opmerking direct beledigd?quote:
quote:Op donderdag 21 december 2006 16:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Moderator Voetbal gezocht!
Mag mijn naam uit de TT?
Kijk es in je PM box..quote:Op donderdag 21 december 2006 16:48 schreef RayMania het volgende:
heb ik zo vaak op send gedruktquote:Op donderdag 21 december 2006 17:06 schreef Messenga het volgende:
Tsjah, de sollicitaties komen echt met 1000en binnen.
Nee, TR wel.quote:Op donderdag 21 december 2006 17:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb ik zo vaak op send gedrukt![]()
moet je wel je nick veranderen in "hele_nare_mod"quote:Op donderdag 21 december 2006 17:13 schreef hele_nare_user het volgende:
Hebben jullie mijn solli gelezen?
Dus nu ben ik afgekeurd?quote:Op donderdag 21 december 2006 17:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
moet je wel je nich veranderen in "hele_nare_mod"
nee want je solli was wel erg goed.quote:Op donderdag 21 december 2006 17:15 schreef hele_nare_user het volgende:
[..]
Dus nu ben ik afgekeurd?
wow, kan jij ze ook lezen dan?quote:Op donderdag 21 december 2006 17:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee want je solli was wel erg goed.
Nee maar ook hun moeten zich aan de regeltjes houdenquote:Op donderdag 21 december 2006 16:17 schreef hele_nare_user het volgende:
[..]
voel je je door zo'n opmerking direct beledigd?![]()
als ex mod word ik in dit soort moeilijke kwesties nog geraadpleegd.quote:Op donderdag 21 december 2006 17:25 schreef hele_nare_user het volgende:
[..]
wow, kan jij ze ook lezen dan?
Vooral als het gaat om de spelling,quote:Op donderdag 21 december 2006 18:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als ex mod wordt ik in dit soort moeilijke kwesties nog geraadpleegd.
En ze sturen jou mijn solli?quote:Op donderdag 21 december 2006 18:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als ex mod word ik in dit soort moeilijke kwesties nog geraadpleegd.
Wat hoop ik dat jij het niet word......quote:Op donderdag 21 december 2006 18:08 schreef hele_nare_user het volgende:
[..]
En ze sturen jou mijn solli?![]()
vind je me te naar?quote:Op donderdag 21 december 2006 19:58 schreef Sethje het volgende:
[..]
Wat hoop ik dat jij het niet word......![]()
Eerder iets te bijdehand en te blij...op het opdringerige af....quote:
Ach, het is maar waar je allergisch voor bent, sommigen zijn dat voor kerstbomen.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:35 schreef Sethje het volgende:
[..]
Eerder iets te bijdehand en te blij...op het opdringerige af....
Ik vind het bestquote:Op donderdag 21 december 2006 20:36 schreef Messenga het volgende:
Mja, laten we het nu weer eens serieus doen.
Kiek es an.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:29 schreef dndiek het volgende:
Voetbalkwis #190 : Nieuwe plaatjes voor wakkerblijvers
kan iemand hier kwis van maken
Waarschuwing.quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:12 schreef Beschouw het volgende:
onderschrifttopic: dvdk's 'humor' kan niet door de beugel![]()
Nee, maar er is al een nieuw topic. Gebeurd is gebeurt in dit geval.quote:Op vrijdag 22 december 2006 07:23 schreef Vakkie_W het volgende:
Het grote AFC Ajax Topic #511: met kerstkado's uit Arnhem
Is dit normaal wat daar gebeurd?
quote:Op vrijdag 22 december 2006 07:23 schreef Vakkie_W het volgende:
Het grote AFC Ajax Topic #511: met kerstkado's uit Arnhem
Is dit normaal wat daar gebeurd?
Staat er ook pas een half jaar ofzo. Sherlockquote:Op vrijdag 22 december 2006 06:08 schreef PLAE@ het volgende:
haha jouw onderschrift. Hoe toepasselijk![]()
Kijk eens.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:46 schreef methodmich het volgende:
Welke gave mod kan even hier Hoofdklasse A zaterdagamateurs 2006/07 deel 2 doen wat ik in de OP heb gezet?
Bij voorbaat dank!
Slap beleid hoor....quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:41 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee, maar er is al een nieuw topic. Gebeurd is gebeurt in dit geval.
Een keer en nooit meer.
Nou ik moest al oppassen toen ik 26 posts achter elkaar deed in het SC-topic ([HOOLS]) en dit gaat zo maar..... lijkt me niet echt logisch. De redenering dat er al een nieuw topic is en gebeurd is gebeurd is natuurlijk ook een argumentatie van niks maar goedquote:Op vrijdag 22 december 2006 17:59 schreef Messenga het volgende:
[..]
Enige argumentatie zou wel gewenst zijn?
Ik heb hem ook gePM't over het feit dat hij een waarschuwing heeft. Het nieuwe topic zat ook al op dik 30 posts, dus heb ik het even zo gelaten.quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:01 schreef dndiek het volgende:
[..]
Nou ik moest al oppassen toen ik 26 posts achter elkaar deed in het SC-topic ([HOOLS]) en dit gaat zo maar..... lijkt me niet echt logisch. De redenering dat er al een nieuw topic is en gebeurd is gebeurd is natuurlijk ook een argumentatie van niks maar goed
Ok maar dat zei je er niet bijquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:03 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik heb hem ook gePM't over het feit dat hij een waarschuwing heeft. Het nieuwe topic zat ook al op dik 30 posts, dus heb ik het even zo gelaten.
Ik hoef ook niet alles te wetenquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:05 schreef Messenga het volgende:
[..]
Alles weten maakt niet gelukkig.
Als je alles wist, heb je met kerst geen verrassing meer!
Niet ontvangen dusquote:Op vrijdag 22 december 2006 19:09 schreef PLAE@ het volgende:
Ik heb geen pm gehad hoor
ban me maarboeie. Zal toch niet de eerste en laatste zijn.
calimerootjes. Die kakkerlak die hier gaat klagen en het mannetje dat na 26 posts al een waarschuwing kreeg
![]()
Ajax is geen kutclub,quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:25 schreef SCH het volgende:
Zondag 24-12-'06: Vitesse-Ajax
Gewone wedstrijd tussen 2 kutclubs
Gezien en gemeld.quote:Op zondag 24 december 2006 14:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Kan iemand iets aan Yoppertje doen in het liveverslagen topic?
Zo goedquote:Op zondag 24 december 2006 14:47 schreef Urquhart het volgende:
Ik ben vergeten in de titel te zetten.
Het Grote AFC Ajax-topic #513: Gezakt voor het examen
quote:
moet mijn reactie daar weg? ik zou ook even naar de reactie op mij kijken,aangezien ik die minder vriendelijk vind dan mijn eigen post.quote:Op zondag 24 december 2006 17:44 schreef Messenga het volgende:
Slot en schoon.
Even kijken.quote:Op zondag 24 december 2006 17:46 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
moet mijn reactie daar weg? ik zou ook even naar de reactie op mij kijken,aangezien ik die minder vriendelijk vind dan mijn eigen post.
ik neem aan dat mijn post is verwijderd doordat ik iets soortgelijks over hem zei.quote:Op zondag 24 december 2006 17:49 schreef Messenga het volgende:
[..]
Even kijken.
Op 2 woorden na wmb geen probleem.
Die konden niet door de beugel inderdaad. hetgeen wat er nu staat vind ik niet erg.quote:Op zondag 24 december 2006 17:52 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ik neem aan dat mijn post is verwijderd doordat ik iets soortgelijks over hem zei.
ik heb er opnieuw op gereageerd,op een normale manier imo.quote:Op zondag 24 december 2006 17:53 schreef Messenga het volgende:
[..]
Die konden niet door de beugel inderdaad. hetgeen wat er nu staat vind ik niet erg.
Klopt.quote:Op zondag 24 december 2006 17:54 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ik heb er opnieuw op gereageerd,op een normale manier imo.
Er was een ander topic.quote:Op zondag 24 december 2006 20:18 schreef Malibu-06 het volgende:
Dat jullie mods onprofessioneel zijn als het om Ajax gaat, en gefrusteerd door het verlies van je clubje wist ik al, maar het is geen gewoonte om zomaar topics op slot te gooien zonder even te vermelden waarom.
Het Grote AFC Ajax-topic #514: Terug bij af.
Sorry, het spijt me, vanuit het diepst van mn hart, vergeef je me?quote:
Gaat het niet om.quote:Op zondag 24 december 2006 23:51 schreef Messenga het volgende:
[..]
Sorry, het spijt me, vanuit het diepst van mn hart, vergeef je me?
Je had ook gewoon kunnen kijken.
Wat lief.quote:Op zondag 24 december 2006 23:58 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Gaat het niet om.
Maar ik vergeef je, omdat het kerst is
Ik heb al wat gedelete. DAM heeft zijn laatste waarschuwing gekregen (en dan ben ik nog kerstgezind bezig).quote:Op dinsdag 26 december 2006 06:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het grote Maduro (de International) topic #2
Ik gok dat wanneer het zo doorgaat er straks wel wat weggehaald kan worden.
Oh, en dat ultrahilarische topic van tong kan natuurlijk ook een driedubbelslot op.
Als mod onmogelijk, ik zal vragen of FA's het kunnen doen.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:44 schreef existenz het volgende:
Kan iemand ff de [afbeelding] als topic icon in Willem II #5: Topics gaan net zo hard als de punten ff naar iets neutralers veranderen. We spelen misschien triest, maar dit was iets te negatief van me![]()
Oh, niet zo belangrijk hoor. Ik dacht dat jullie dat ook kondenquote:Op woensdag 27 december 2006 19:45 schreef Messenga het volgende:
[..]
Als mod onmogelijk, ik zal vragen of FA's het kunnen doen.
Ik heb de ander net op slot gedaanquote:Op woensdag 27 december 2006 19:47 schreef existenz het volgende:
Gooi maar op slot, die van Toma heeft een mooiere op
Ok.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:49 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik heb de ander net op slot gedaan
Wijzig je OP maar dan.
Eens. In ONZ.quote:Op woensdag 27 december 2006 23:18 schreef MeneerTim het volgende:
Er kunnen niet genoeg Aad de Mos topics zijn Messenga. Huppel topics hebben bestaansrecht.
Zijn gewoon verwijderd hoorquote:Op donderdag 28 december 2006 02:25 schreef DarkShine het volgende:
Goed dat ik nu weet dat doodsverwensingen in VBL zijn toegestaan
Neequote:Op donderdag 28 december 2006 09:17 schreef vitessezuid113 het volgende:
Tel je Leo ook onder die 3 zwakzinnige![]()
With all do respect, niet om Cantona te naaien (om hem ging het in deze geloof ik), maar een doodsverwensing behoort gewoon een ban te zijn. Je mod regelmatig prima, maar op z'n tijd zitten er rare beslissingen tussen.quote:
't Is ook schokkend als ik zeg dat de 1-0 niet geteld mag worden en wij een onterecht afgekeurde goal krijgen. Schokkend ook als je zegt dat KJH weer aan een rode kaart ontsnapt.quote:Op donderdag 28 december 2006 10:44 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Nee
Terrorobbie
DAM
Darkshine
Ja dat zal het zijn......quote:Op donderdag 28 december 2006 12:21 schreef DarkShine het volgende:
[..]
't Is ook schokkend als ik zeg dat de 1-0 niet geteld mag worden en wij een onterecht afgekeurde goal krijgen. Schokkend ook als je zegt dat KJH weer aan een rode kaart ontsnapt.
Wat een getroll en gebash.
quote:Op donderdag 28 december 2006 12:28 schreef RayMania het volgende:
Laten we feedback houden waarvoor het is.
Het gaat een beetje om de context, zoals Cantona al aangeeft was het irritatie.. nouja, dan knjp ik mn ogen wel even dicht, gezien het tijfstip dat het gebeurde.quote:Op donderdag 28 december 2006 10:55 schreef twi het volgende:
[..]
With all do respect, niet om Cantona te naaien (om hem ging het in deze geloof ik), maar een doodsverwensing behoort gewoon een ban te zijn. Je mod regelmatig prima, maar op z'n tijd zitten er rare beslissingen tussen.
Maargoed, dat geld ook voor dat constante getroll van idioten in Ajax- en Huntelaar topics. Elders ongetwijfeld ook, maar daar kom ik minder en valt het me dus niet op.
Ik ben dit soort opmerkingen een beetje zat eigenlijk. Op vrijwel al m'n reacties wordt er zo gereageerd op mij, kan daar iets aan gedaan worden? Bedanktquote:Op donderdag 28 december 2006 14:46 schreef denthemen het volgende:
[..]
Voor jou hoeft ie niet bang te zijn, jij zit op fok! tijdens de wedstrijden![]()
![]()
Boeiend, dat heb ik ook wel eens naar m'n hoofd geslingerd gekregen. Je bent een grote kneus als je zo'n opmerking plaatst, maar ook wel een zeur als je wilt dat er tegen op getreden wordt. Of voel je je er erg door gekrenkt?quote:Op donderdag 28 december 2006 14:49 schreef Malibu-06 het volgende:
Ik ben dit soort opmerkingen een beetje zat eigenlijk. Op vrijwel al m'n reacties wordt er zo gereageerd op mij, kan daar iets aan gedaan worden? Bedankt
Nee, maar ik wil een normale discussie kunnen voeren hier, maar met dit soort opmerkingen wordt me dat redelijk onmogelijk gemaakt.quote:Op donderdag 28 december 2006 14:58 schreef twi het volgende:
[..]
Boeiend, dat heb ik ook wel eens naar m'n hoofd geslingerd gekregen. Je bent een grote kneus als je zo'n opmerking plaatst, maar ook wel een zeur als je wilt dat er tegen op getreden wordt. Of voel je je er erg door gekrenkt?
Normaal zou ik je gelijk geven, maar aangezien je zelf ook regelmatig in Ajax topics ziekt, krijg je dat gelijk niet.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:00 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil een normale discussie kunnen voeren hier, maar met dit soort opmerkingen wordt me dat redelijk onmogelijk gemaakt.
Met die lui valt niet te discussieren, dus heeft dat toch geen nut. Je krijgt meestal van die non-argumenten, en ondertussen geven ze hun mening over wie er gekocht moet worden en wat de opstelling wordt. Dan mag je ineens wel oordelen over zaken waar je niet direct bij betrokken bentquote:Op donderdag 28 december 2006 15:00 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil een normale discussie kunnen voeren hier, maar met dit soort opmerkingen wordt me dat redelijk onmogelijk gemaakt.
Das gewoon pesten, zoals over en weer gedaan wordt. Daar heb ik ook geen problemen mee, maar wel als steeds elke discussie wordt doodgeslagen met 1 one-liner.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:04 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Normaal zou ik je gelijk geven, maar aangezien je zelf ook regelmatig in Ajax topics ziekt, krijg je dat gelijk niet.![]()
Er zijn er wel een paar voor rede vatbaar hoor, niet eens dom ofzo. Ik snap niet hoe intelligente mensen de rellen in Rotterdam anderhalf jaar terug en die in Nancy goed kunnen keuren.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:09 schreef twi het volgende:
[..]
Met die lui valt niet te discussieren, dus heeft dat toch geen nut.
quote:Je krijgt meestal van die non-argumenten
Triest jaquote:en ondertussen geven ze hun mening over wie er gekocht moet worden en wat de opstelling wordt. Dan mag je ineens wel oordelen over zaken waar je niet direct bij betrokken bent
Even pesten is 1 of 2 reacties plaatsen, jij blijft meestal wat langer rondhangen.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:13 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Das gewoon pesten, zoals over en weer gedaan wordt. Daar heb ik ook geen problemen mee, maar wel als steeds elke discussie wordt doodgeslagen met 1 one-liner.
Omdat er in het Ajax-topic altijd zoveel mensen zittenquote:Op donderdag 28 december 2006 15:15 schreef twi het volgende:
[..]
Even pesten is 1 of 2 reacties plaatsen, jij blijft meestal wat langer rondhangen.
Dus als je aangeeft dat het uit irritatie is en je het snachts doet kun je zoveel doodverwensen als je wil.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:25 schreef Messenga het volgende:
[..]
Het gaat een beetje om de context, zoals Cantona al aangeeft was het irritatie.. nouja, dan knjp ik mn ogen wel even dicht, gezien het tijfstip dat het gebeurde.
quote:Op donderdag 28 december 2006 17:11 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dus als je aangeeft dat het uit irritatie is en je het snachts doet kun je zoveel doodverwensen als je wil.
Als iemand die binnen no-time 2 doodsverwensingen plaatst en daar nauwelijks iets tegen gedaan wordt, heb ik daar geen begrip voor nee.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:11 schreef Messenga het volgende:
[..]
.
Het woord begrip is bij jou ook onbekend.
Irritatie van beide kanten wat ervoor zorgde dat het gebeurde.. achja, emoties.. Hij is een gewaarschuwd man, hij telt dus voor 2.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Als iemand die binnen no-time 2 doodsverwensingen plaatst en daar nauwelijks iets tegen gedaan wordt, heb ik daar geen begrip voor nee.
quote:Op donderdag 28 december 2006 17:11 schreef Messenga het volgende:
[..]
.
Het woord consequent is bij mij ook onbekend.
Nou ik vind hem in zn eentje al irritant genoeg..quote:Op donderdag 28 december 2006 17:17 schreef Messenga het volgende:
[..]
Irritatie van beide kanten wat ervoor zorgde dat het gebeurde.. achja, emoties.. Hij is een gewaarschuwd man, hij telt dus voor 2.
Welke irritatie? Ik reageer over de match, die we dankzij een dubieuze scheids verliezen, en dan mag ik een doodsverwensing krijgen?quote:Op donderdag 28 december 2006 17:17 schreef Messenga het volgende:
[..]
Irritatie van beide kanten wat ervoor zorgde dat het gebeurde.. achja, emoties.. Hij is een gewaarschuwd man, hij telt dus voor 2.
Jij was ook niet even vriendelijkquote:Op donderdag 28 december 2006 17:18 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Welke irritatie? Ik reageer over de match, die we dankzij een dubieuze scheids verliezen, en dan mag ik een doodsverwensing krijgen?
Weet ik dat voor zondag als ik terugben van het voetbal
quote:
quote:Op donderdag 28 december 2006 17:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou ik vind hem in zn eentje al irritant genoeg..
quote:Op donderdag 28 december 2006 17:20 schreef Messenga het volgende:
[..]
Jij was ook niet even vriendelijk
Over non-argumenten gesproken.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:09 schreef twi het volgende:
[..]
Met die lui valt niet te discussieren, dus heeft dat toch geen nut. Je krijgt meestal van die non-argumenten, en ondertussen geven ze hun mening over wie er gekocht moet worden en wat de opstelling wordt. Dan mag je ineens wel oordelen over zaken waar je niet direct bij betrokken bent
Consequent zijn ze hier in VBL nog nooit geweest.quote:Op donderdag 28 december 2006 02:25 schreef DarkShine het volgende:
Goed dat ik nu weet dat doodsverwensingen in VBL zijn toegestaan
Zeker uit ervaringen met een vorig accountquote:Op donderdag 28 december 2006 21:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Consequent zijn ze hier in VBL nog nooit geweest.
We zijn voor iedereen.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:05 schreef Vakkie_W het volgende:
Het valt me wel op dat in de korte periode dat ik op FOK! zit, de moderaters niet echt aan de kant van Feyenoord staan![]()
Heeft geen drol te maken met mijn vorige account, is gewoon een feit.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zeker uit ervaringen met een vorig account
Dat zeg ik niet. Ik zie aan je registratiedatum dat je pas ruim een week onder Happel post. DUs vraag ik alleen maar of je eerst onder een andere account postte.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Heeft geen drol te maken met mijn vorige account, is gewoon een feit.
Hah, ik vind jou altijd het minst consuquent van alle mods. Tenminste, tijdens relletjes tussen Ajacieden en Feyenoorders. Meestal kies jij dan toch de kant van Ajax. Maar dat kan toevallig zo zijn. Ik weet niet hoe dat in de tijd hiervoor was.quote:
quote:Op donderdag 28 december 2006 22:12 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Hah, ik vind jou altijd het minst consuquent van alle mods. Tenminste, tijdens relletjes tussen Ajacieden en Feyenoorders. Meestal kies jij dan toch de kant van Ajax. Maar dat kan toevallig zo zijn. Ik weet niet hoe dat in de tijd hiervoor was.
Het lijkt mij een strak plan dat je mij eens gaat mailen over wat je allemaal te klagen hebt. Ik begin je ernstig vervelend te vinden, en dat mag van beide kanten maar eens afgelopen zijn. Laat eens iets positiefs zien van jou kant, dan ben ik bereid om weer eens normaal op je te reageren.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waarom probeer je je als iets voor te doen wat je niet bent?
Dan hadden er Feijenoorders moeten solliciteren.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:23 schreef Malibu-06 het volgende:
Ach, als er hier Feijenoord-mods zouden zijn, zouden Ajacieden weer iets meer benadeeld worden. Dat blijf je toch wel houden... Bovendien vind ik het wel meevallen.
quote:Op donderdag 28 december 2006 22:21 schreef Messenga het volgende:. Kijk eerst eens naar jezelf voordat je een ander aanspreekt. Daarnaast zijn de Feijenoorders helaas vaak iets geëmotioneerder dan de Ajacieden. Ik kan er vrij weinig aan doen dat dat bestraft wordt. Ik heb echt niets tegen Feijenoorders. Sterker nog, een van mijn beste vrienden is Ras-Feijenoorder.
Ik heb em niet geband, so don't blame me.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:26 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Wat is dit voor een onzin? Naar mezelf kijken? Waarom?
Wat heeft het er mee te maken dat Feyenoorders geëmotioneerder zijn dan Ajacieden? En als je zo denkt ben je wederom niet consequent. Want ik las toch echt dat iemand geen ban krijg voor een doodsverwensing, omdat het met emoties te maken had!
En dat een van je beste vrienden een Ras-Feyenoorder is zegt ook helemaal niets. In mijn vriendengroep zitten genoeg Ajacieden. Ik mag hun gewoon. Zou wat zijn om je vriendschap vanaf de basischool te vergooien omdat ze toevallig voor een andere club zijn![]()
Gaan we een referendum houden over jou aanblijven als er een Feyenoorder zich beschikbaar stelt als mod?quote:Op donderdag 28 december 2006 22:25 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dan hadden er Feijenoorders moeten solliciteren.
Er zijn genoeg Feijenoorders die daar anders over denken.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:26 schreef Vakkie_W het volgende:
En dat een van je beste vrienden een Ras-Feyenoorder is zegt ook helemaal niets. In mijn vriendengroep zitten genoeg Ajacieden. Ik mag hun gewoon. Zou wat zijn om je vriendschap vanaf de basischool te vergooien omdat ze toevallig voor een andere club zijn![]()
Ik kom van het platteland. Ik ken al mijn vrienden al vanaf mijn 3e jaar. 20 jaar vriendschap ga ik niet vergooien omdat ze toevallig voor Ajax zijn.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:28 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg Feijenoorders die daar anders over denken.
Helaas.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:28 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Gaan we een referendum houden over jou aanblijven als er een Feyenoorder zich beschikbaar stelt als mod?
Ik zie niet in waarom ik jou zou mailen. Jij hebt blijkbaar last van mij ik niet van jou. Ik gebruik de TR functie, ik zeik nauwelijks meer in Feedback en alles waar je om gevraagd heb. En ik stel jou een normale vraag. Niemand is namelijk 100% subjectief. En als duidelijk ajax supporter met recentelijk nog een anti feyenoord sig is het een beetje raar om te roepen dat jullie voor iedereen zijn.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:21 schreef Messenga het volgende:
Het lijkt mij een strak plan dat je mij eens gaat mailen over wat je allemaal te klagen hebt. Ik begin je ernstig vervelend te vinden, en dat mag van beide kanten maar eens afgelopen zijn. Laat eens iets positiefs zien van jou kant, dan ben ik bereid om weer eens normaal op je te reageren.
quote:Op donderdag 28 december 2006 22:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom ik jou zou mailen. Jij hebt blijkbaar last van mij ik niet van jou. Ik gebruik de TR functie, ik zeik nauwelijks meer in Feedback en alles waar je om gevraagd heb. En ik stel jou een normale vraag. Niemand is namelijk 100% subjectief. En als duidelijk ajax supporter met recentelijk nog een anti feyenoord sig is het een beetje raar om te roepen dat jullie voor iedereen zijn.
Daarnaast mail/pm ik, na nooit antwoord te hebben gekregen van Shmoopy en NJ op mails naar hun, nooit meer met mods of @'s van fok uit vrije wil.
Naar mijn weten had NJ toch echt teruggemaild.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:40 schreef Bos81 het volgende:
Robbie heeft n.a.v. die mail teruggemaild naar de FA's. DAAR heeft hij geen antwoord op gekregen.
Dan ga ik er niet op in.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Niet dus, doet er verder ook niet meer toe...
Het veranderd niks aan mijn vraag/statement.
Ik zie er telkens maar eentje in de Feijenoordtopics, vreemd.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:23 schreef Malibu-06 het volgende:
En er zitten gewoon veel josti's in de Feijenoord-topics helaas.
Ik kick tenminste niet op geweld.quote:Op donderdag 28 december 2006 23:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zie er telkens maar eentje in de Feijenoordtopics, vreemd.
Boeit het nou of ik er wel of niet op kick. Gaat over Feijenoord.quote:Op donderdag 28 december 2006 23:02 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik kick tenminste niet op geweld.
Das tenminste geen ajax supporterquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Achmed
Waarom wordt het dan geen ajacied?quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:46 schreef Messenga het volgende:
Geen idee.
Omdat er geen Ajacied heeft gesolliciteerd.quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:53 schreef dndiek het volgende:
[..]
Waarom wordt het dan geen ajacied?
quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:55 schreef dndiek het volgende:
Heeft er dan wel iemand gesolliciteerd?
Daar doe ik verder geen uitspraak over.quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoeveel sollicitaties zijn er binnen gekomen?
Door vrijlating van Vaduz en Suijk hebben we meer keuzes.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:04 schreef TerroRobbie het volgende:
- De door velen gezien als de grootste wannabe mod van vbl, ik zelf, heeft zelfs niet gesolliciteerd.
- Eerdere sollicitatierondes waren er ook nooit veel serieuze kandidaten.
- De bekende rel en gedoe van Danny hebben het ook allemaal niet aantrekkelijk gemaakt.
Dat er users zijn die door de bans van de 2 niet wilden solliciteren. Nu wel weer. De Reden voor Sandman destijds om ts stoppen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Leg uit?
Dat is natuurlijk geen reden om alsnog geen sollicitatie te sturen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:10 schreef TerroRobbie het volgende:
De unbanning was toch pas na de sluiting van de sollicitatieperiode?
Open sollicitaties zijn nooit verboden.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Op zich geen reden nee, behalve dat in dat geval een sollicitatietermijn nergens op slaat.
Bos ik heb zelden een aanmerking op je.... maar ik herhaal wat ik een tijdje terug een ander verweet. Als je een vraag post... post dan ook het vraagteken. Zoals het er stond was het geen vraag.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik zie aan je registratiedatum dat je pas ruim een week onder Happel post. DUs vraag ik alleen maar of je eerst onder een andere account postte.
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op vrijdag 29 december 2006 03:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Bos ik heb zelden een aanmerking op je.... maar ik herhaal wat ik een tijdje terug een ander verweet. Als je een vraag post... post dan ook het vraagteken. Zoals het er stond was het geen vraag.
Ik ben gewoon Cart_man. Niet een van die andere kneuzen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 07:30 schreef twi het volgende:
Maar op zich is het wel een leuk spelletje: wil de echte kloon van Dirk_Kuijt (en/of LoekB) opstaan
Klopt, maar dit is dan ook een uitzondering. Wij wisten niet dat de oude mods werden geunbanned op kerst. Door deze unban zijn er, zoals Messenga zegt, 'meer mogelijkheden' gekomen. De bans hadden ervoor gezorgd dat veel users nou niet echt staan te springen om mod te wordenquote:Op vrijdag 29 december 2006 01:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Dan slaan sollicitatietermijnen nog steeds nergens op.
Donequote:Op zaterdag 30 december 2006 12:16 schreef Spockjuh_ het volgende:
kunnen jullie in het links topic onder de noemer fansites de volgende site toevoegen namens AGOVV : www.agovvapeldoorn.com
Heb je weer 3 biertjes op Eric?quote:Op zondag 31 december 2006 04:13 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Hallo ik ben Eric en ik heb een erectie
quote:Op zondag 31 december 2006 13:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Heb je weer 3 biertjes shandy op Eric?
Niet uitlokken robbie, ik snap dat je geen leven hebt, maar niet doenquote:Op zondag 31 december 2006 13:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Heb je weer 3 biertjes op Eric?
Nu doe jij Robbie uitlokken. Stoppen nu dus.quote:Op zondag 31 december 2006 13:31 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Niet uitlokken robbie, ik snap dat je geen leven hebt, maar niet doen![]()
Heb offtopic verwijderd. In het Lazovic topic vind ik weinig aan de hand eerlijk gezegd.quote:Op zondag 31 december 2006 17:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Vitesse Arnhem #31 - Gezocht: 3 punten in Almelo
Het grote Danko Lazovic topic
Kan die Franse Slag eens kappen met dat gejank van hem als "Niet zo brutaal" en "jaloers?". Hij gaat gewoon weer op oude voet verder. Zwaar irritant.
Behoorlijk irritant inderdaad.quote:Op zondag 31 december 2006 17:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Bedankt,
Zoveel is er ook niet aan de hand. Maar het gaat overal door. En dat begint een beetje irritant te worden dat je niks over een speler van Vitesse kunt zeggen of je krijgt die blije reacties als jaloers of niet zo brutaal. Die gozer waar die het tegen heeft is notabene zelf ook vitesse
Hier begint het gejank ook weer trouwens:
Sebastien Sansoni deel 2
Goeiequote:Op maandag 1 januari 2007 18:27 schreef Bos81 het volgende:
Done
Als mods niet ingrijpen en ik scheld hem de volgende keer uit, ga me dan niet weer zielig lopen bannen.quote:Op maandag 1 januari 2007 19:11 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Hey ouwe homo, ben jij er ook weer!
quote:Op maandag 1 januari 2007 19:25 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Als mods niet ingrijpen en ik scheld hem de volgende keer uit, ga me dan niet weer zielig lopen bannen.
Verwijderd. Banwaardig is het niet hè, kom op.quote:Op maandag 1 januari 2007 19:25 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Als mods niet ingrijpen en ik scheld hem de volgende keer uit, ga me dan niet weer zielig lopen bannen.
Dankjequote:Op maandag 1 januari 2007 19:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Verwijderd. Banwaardig is het niet hè, kom op.
Is het er dus toch van gekomen.quote:Op maandag 1 januari 2007 19:33 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
DankjeNee, niet banwaardig, maar als ie nog even doorging kreeg ie van mij een reactie die wel banwaardig zou zijn
Mag zoiets uberhaupt wel?quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:36 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
heeey we hebben het achterneefje van Vreken op dit forum....leeft je opa nog, kankeraap?!![]()
Nope.quote:
Geen wonder dat jij zoveel posts hebtquote:
Hoezo, dat staat gewoon in het woordenboek, kankeraap nietquote:Op woensdag 3 januari 2007 06:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nope.
Iemand voor kneus uitmaken overigens ook niet
Elk topic heeft één of meerdere mongolen rare snuiters! Bij Vitesse is dat dezequote:Op woensdag 3 januari 2007 13:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Zijn niveau is helaas nog steeds bedroevend:
Reactie geedit en gewaarschuwd.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Zijn niveau is helaas nog steeds bedroevend:
Er staan wel meer beledigende woorden in het woordenboek. Elkaar uitschelden is niet de bedoeling. Natuurlijk is het een erger dan het ander. Maar ook kneus wordt zoveel mogelijk weggehaald.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:26 schreef Chen het volgende:
[..]
Geen wonder dat jij zoveel posts hebt!
[..]
Hoezo, dat staat gewoon in het woordenboek, kankeraap niet
Daar heb jij niets meer over te zeggenquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er staan wel meer beledigende woorden in het woordenboek. Elkaar uitschelden is niet de bedoeling. Natuurlijk is het een erger dan het ander. Maar ook kneus wordt zoveel mogelijk weggehaald.
Nu niet meer inderdaad. Nu is het meer een mening, waar ik nog steeds achter sta overigens.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Daar heb jij niets meer over te zeggen![]()
* sjimz sluit zich bij die mening aan!quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nu niet meer inderdaad. Nu is het meer een mening, waar ik nog steeds achter sta overigens.
Die is ooit 'stickie' geweest maar omdat er teveel topics sticky waren weer unsticky gemaaktquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:08 schreef tong80 het volgende:
Is het geen leuk idee dit topic stickie te maken ?
VBL: wie is wie? #2.
Slacht me maar als je het onzin vindt.
Hij is unsticky gemaakt, omdat er wat commentaar in FB op kwamquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:10 schreef RayMania het volgende:
Hij is al eens sticky geweest en weer unsticky gemaakt nadat bijna iedereen wel heeft gereageerd. Daarnaast is vijf sticky topics iets te veel
.
Je hebt gelijk. Ging over het aantal sticky topics inderdaad die teveel warenquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij is unsticky gemaakt, omdat er wat commentaar in FB op kwam
Dacht ik
Rare deadline trouwensquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ging over het aantal sticky topics inderdaad die teveel waren.
Kerstprijsvraag sticky gaat trouwens ook binnenkort weg, en dan is vier stickies wel genoeg.
Bedankt, ik denk ik vraag het voor de zekerheid hier ook nog maar evenquote:
Die staan thuis op m'n PC, zal ze vanavond postenquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Wil jij die antwoorden van de Quiz posten, Raymania
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |