Klopt. Utrecht verslaan was een hele mooie prestatie. Maar ik vind utrecht van een andere categorie als Sparta en Willem IIquote:Op zondag 17 december 2006 15:40 schreef hoM3r het volgende:
Vind ik altijd wat overdreven, NEC is nou eenmaal niet zo goed dat ze elke middelmatige tot slechte tegenstander kunnen oprollen, tegen Utrecht hadden ze ook net zo goed kunnen verliezen bijvoorbeeld.
Dan was het ongetwijfeld een hele mooie man geweest?quote:Op zondag 17 december 2006 15:46 schreef EKterror het volgende:
[..]
Klopt. Utrecht verslaan was een hele mooie prestatie. Maar ik vind utrecht van een andere categorie als Sparta en Willem II
Maar Willem II bakt er helemaal niks van deze competitie, helemaal in uitwedstrijden. En Sparta was in de tijd toen die nog heel slecht draaiden.
Maar ja, als....
als mijn moeder een man was, dan...
Ik krijg hele vreemde visioenen nu.quote:Op zondag 17 december 2006 15:47 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Dan was het ongetwijfeld een hele mooie man geweest?
quote:Op zondag 17 december 2006 15:52 schreef EKterror het volgende:
[..]
Ik krijg hele vreemde visioenen nu.![]()
Kun je nou niet gewoon een week je bakkes houden?quote:Op zondag 17 december 2006 21:51 schreef vitessezuid113 het volgende:
We komen wel weer boven jullie te staan, is het het eind van het jaar niet , dan is het wel het eind van het seizoen
![]()
Ik kon me goed inhouden maar ben bang dat de kleuter nu alleen maar irritanter wordt...quote:Op maandag 18 december 2006 14:30 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Kun je nou niet gewoon een week je bakkes houden?
Als ie niet duur is en wil komenquote:Op maandag 18 december 2006 16:40 schreef endr0me het volgende:
Boukhari wil terug naar Nederland.. iets voor NEC ?
Met dat bovenste logo in de OP zetten ben ik inderdaad begonnen, voor de meeste fanatieke supporters toch het "echte" logo. Dat zal langzaam wel vervagen, omdat mensen toch het meest hechten aan het logo uit de tijd dat ze voor het eerst met de club in aanraking kwamen. Ik vind het persoonlijk ook het mooiste logo dat NEC ooit heeft gehad, het heeft een stoere uitstraling. Het huidige logo heeft een beetje een gekke kleur groen, de adelaars zijn er wat lullig in verwerkt en dat "since" snap ik ook niet echt. Maar van mij mogen ze dit logo houden, over een jaar of 20 heeft dit net zoveel waarde, zogaat dat nou eenmaal met die dingen.quote:Op woensdag 20 december 2006 02:28 schreef Cruoninga het volgende:
[afbeelding]
Vanwaar dit logo in de OP? Verlangen jullie terug naar het oude logo, net zoals een aantal andere supportersgroepen in de eredivisie? Hoezo dan juist dit logo? Jullie hebben er toch een aantal gehad? Deze is wel ok, net zoals de huidige trouwens.
[afbeelding]
Deze was daarentegen echt verschrikkelijk
[afbeelding]
Kwam deze ook bij toeval tegen. Lijkt qua stijl wel op het logo uit de OP, best een aardige ook. Doet door de vale kleuren oud aan. Zal die ook wel zijn, lijkt me.
[afbeelding]
En voor de volledigheid (als er niet nog eens 50 zijn) ook nog maar even de huidigeIk vind hem wel mooi dus, alleen dat witte vlak waarin de stadsnaam en oprichtingsdatum ('since'? waarom Engels?) staan is er lelijk in verwerkt. De kleuren hadden moeten doorlopen.
Dat oude shirtje met dat logo is ook vet, zie je nog wel eensquote:Op woensdag 20 december 2006 03:09 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Met dat bovenste logo in de OP zetten ben ik inderdaad begonnen, voor de meeste fanatieke supporters toch het "echte" logo. Dat zal langzaam wel vervagen, omdat mensen toch het meest hechten aan het logo uit de tijd dat ze voor het eerst met de club in aanraking kwamen. Ik vind het persoonlijk ook het mooiste logo dat NEC ooit heeft gehad, het heeft een stoere uitstraling. Het huidige logo heeft een beetje een gekke kleur groen, de adelaars zijn er wat lullig in verwerkt en dat "since" snap ik ook niet echt. Maar van mij mogen ze dit logo houden, over een jaar of 20 heeft dit net zoveel waarde, zogaat dat nou eenmaal met die dingen.
Met de groen-zwarte baanquote:Op woensdag 20 december 2006 13:13 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Dat oude shirtje met dat logo is ook vet, zie je nog wel eens![]()
Wie is Swansson?quote:Op woensdag 20 december 2006 15:02 schreef hoM3r het volgende:
Ja, dat BNN shirt was prachtig! En bij die ontwerpen die Swansson heeft geplaatst vind ik ook wel vette logo's zitten eigenlijk
quote:Op woensdag 20 december 2006 15:55 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Oei, ik bedoel natuurlijk Kabouter_Krulleput, die in het echte leven Swansson heet.
Het is gewoon gemaakt door een prutser die niks van NEC snapt. Maarja, daar zit de organisatie van NEC tegenwoordig vol mee.quote:Op woensdag 20 december 2006 03:09 schreef hoM3r het volgende:
Het huidige logo heeft een beetje een gekke kleur groen, de adelaars zijn er wat lullig in verwerkt en dat "since" snap ik ook niet echt. Maar van mij mogen ze dit logo houden, over een jaar of 20 heeft dit net zoveel waarde, zogaat dat nou eenmaal met die dingen.
Dit is het shirt wat nu te koop is bij Richard Kregting, ontworpen door de HKN.quote:Op woensdag 20 december 2006 15:54 schreef mcyodogg het volgende:
Deze waarschijnlijk maar dan met logo, kon zo snel geen grotere vinden
[afbeelding]
quote:NEC wil versterking in winterstop
Geplaatst op 22-12-2006 10:13 door Gino Ninaber
NEC zal zich in de winterstop versterken. Na de terugkeer van Chris Eagles naar Manchester United hopen de Nijmegenaren in de transferperiode een nieuwe speler aan te trekken.
Eagles kwam bij NEC niet uit de verf en zal per 1 januari terugkeren naar Engeland. En dus heeft de club ruimte voor een nieuwe speler, maar onder één voorwaarden. ,,Het moet een echte aanwinst zijn", meldde trainer Mario Been tegen het AD."
Holman, El-Akchaoui en Kivuvu zijn echt goeie aankopen. Otten, Snoyl, Vanaudenaerde en Jans hebben nog niet echt bewezen meerwaarde te hebben.quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:33 schreef DeVinger het volgende:
Been heeft tot dusverre geen domme aankopen gedaan, die kent de GGD natuurlijk als z'n broekzak.
Vanaudenaerde heeft ook amper een kans gehad. Zie jij veel wedstrijden van het tweede of zo? Ik heb hem pas 1 of 2 zien voetballen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:20 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Otten deed het goed achterin, maar op het middenveld was hij echt een drama. Morgen staat hij daar weer..
Snoyl, tja, valt niet erg op en laat nog al eens een steekje vallen. Niet slecht, maar geen meerwaarde. Tininho was beter.
Vanaudenaerde is echt een miskoop. Enorm traag en kan niet mandekken (net zoals Leonard bij Feyenoord).
Jans heeft gek genoeg nog geen kans gehad. Enige aanspeelpunt in de selectie. Die zal hier wel niet blijven, hij is vooralsnog gewoon gehuurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |