abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44509390
quote:
Op zondag 17 december 2006 15:40 schreef hoM3r het volgende:
Vind ik altijd wat overdreven, NEC is nou eenmaal niet zo goed dat ze elke middelmatige tot slechte tegenstander kunnen oprollen, tegen Utrecht hadden ze ook net zo goed kunnen verliezen bijvoorbeeld.
Klopt. Utrecht verslaan was een hele mooie prestatie. Maar ik vind utrecht van een andere categorie als Sparta en Willem II

Maar Willem II bakt er helemaal niks van deze competitie, helemaal in uitwedstrijden. En Sparta was in de tijd toen die nog heel slecht draaiden.

Maar ja, als....

als mijn moeder een man was, dan...
pi_44509428
quote:
Op zondag 17 december 2006 15:46 schreef EKterror het volgende:

[..]

Klopt. Utrecht verslaan was een hele mooie prestatie. Maar ik vind utrecht van een andere categorie als Sparta en Willem II

Maar Willem II bakt er helemaal niks van deze competitie, helemaal in uitwedstrijden. En Sparta was in de tijd toen die nog heel slecht draaiden.

Maar ja, als....

als mijn moeder een man was, dan...
Dan was het ongetwijfeld een hele mooie man geweest?
pi_44509580
quote:
Op zondag 17 december 2006 15:47 schreef hoM3r het volgende:

[..]

Dan was het ongetwijfeld een hele mooie man geweest?
Ik krijg hele vreemde visioenen nu.
pi_44510224
quote:
Op zondag 17 december 2006 15:52 schreef EKterror het volgende:

[..]

Ik krijg hele vreemde visioenen nu.
  zondag 17 december 2006 @ 16:33:04 #55
103740 NMGN23
NMGN Keizerstad
pi_44510699
Terug van een gezellige middag NEC.
Hele saaie wedstrijd met goede kansen voor Niedzielan en Holman en een spannende slotfase.
Het biertje op de kerstmarkt in Waalwijk was bijna het hoogtepunt geweest ;-P
Makkelijker kan ik het niet maken, wel leuker.
pi_44515047
Nu 2 moeilijke wedstrijden..
Brett Holman
pi_44519094
quote:
Op zondag 17 december 2006 19:09 schreef endr0me het volgende:
Nu 2 moeilijke wedstrijden..
3

AZ uit
Heerenveen thuis
Ajax thuis
pi_44520984
Dat worden 9 punten.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_44521260
We komen wel weer boven jullie te staan , is het het eind van het jaar niet , dan is het wel het eind van het seizoen
  zondag 17 december 2006 @ 22:02:03 #60
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_44521663
Houden jullie Zonneveld nou maar in de gaten
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zondag 17 december 2006 @ 23:43:04 #61
85985 cazzie
i am online therefore i am
pi_44525096
weer 3 nuttige puntjes erbij en dat is wel zo prettig met nog 3 lastige wedstrijden te gaan dit jaar
pi_44536943
quote:
Op zondag 17 december 2006 21:51 schreef vitessezuid113 het volgende:
We komen wel weer boven jullie te staan , is het het eind van het jaar niet , dan is het wel het eind van het seizoen
Kun je nou niet gewoon een week je bakkes houden?
  maandag 18 december 2006 @ 15:02:54 #63
103740 NMGN23
NMGN Keizerstad
pi_44538037
quote:
Op maandag 18 december 2006 14:30 schreef hoM3r het volgende:

[..]

Kun je nou niet gewoon een week je bakkes houden?
Ik kon me goed inhouden maar ben bang dat de kleuter nu alleen maar irritanter wordt...
pi_44541546
Boukhari wil terug naar Nederland.. iets voor NEC ?
Brett Holman
pi_44543768
edit

[ Bericht 98% gewijzigd door Bomenverzameling op 21-12-2006 05:18:26 ]
pi_44573481
quote:
Op maandag 18 december 2006 16:40 schreef endr0me het volgende:
Boukhari wil terug naar Nederland.. iets voor NEC ?
Als ie niet duur is en wil komen Denk alleen dat dat er niet in zit.
pi_44578075
Die Amerikaanse verdediger is dus ook al afgetest.. niet goed genoeg bevonden..

Komen er uberhaupt nog wel versterkingen ?
Brett Holman
  dinsdag 19 december 2006 @ 20:42:53 #68
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_44580205
Denk niet dat we op verdedigers of middenvelders zitten te wachten. Voorin moet er een bij!
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 20 december 2006 @ 01:54:34 #69
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44588413
Beerens
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_44588582

Vanwaar dit logo in de OP? Verlangen jullie terug naar het oude logo, net zoals een aantal andere supportersgroepen in de eredivisie? Hoezo dan juist dit logo? Jullie hebben er toch een aantal gehad? Deze is wel ok, net zoals de huidige trouwens.

Deze was daarentegen echt verschrikkelijk

Kwam deze ook bij toeval tegen. Lijkt qua stijl wel op het logo uit de OP, best een aardige ook. Doet door de vale kleuren oud aan. Zal die ook wel zijn, lijkt me.

En voor de volledigheid (als er niet nog eens 50 zijn) ook nog maar even de huidige Ik vind hem wel mooi dus, alleen dat witte vlak waarin de stadsnaam en oprichtingsdatum ('since'? waarom Engels?) staan is er lelijk in verwerkt. De kleuren hadden moeten doorlopen.

[ Bericht 11% gewijzigd door Cruoninga op 20-12-2006 02:39:00 ]
pi_44588725
quote:
Op woensdag 20 december 2006 02:28 schreef Cruoninga het volgende:
[afbeelding]

Vanwaar dit logo in de OP? Verlangen jullie terug naar het oude logo, net zoals een aantal andere supportersgroepen in de eredivisie? Hoezo dan juist dit logo? Jullie hebben er toch een aantal gehad? Deze is wel ok, net zoals de huidige trouwens.

[afbeelding]
Deze was daarentegen echt verschrikkelijk

[afbeelding]
Kwam deze ook bij toeval tegen. Lijkt qua stijl wel op het logo uit de OP, best een aardige ook. Doet door de vale kleuren oud aan. Zal die ook wel zijn, lijkt me.

[afbeelding]
En voor de volledigheid (als er niet nog eens 50 zijn) ook nog maar even de huidige Ik vind hem wel mooi dus, alleen dat witte vlak waarin de stadsnaam en oprichtingsdatum ('since'? waarom Engels?) staan is er lelijk in verwerkt. De kleuren hadden moeten doorlopen.
Met dat bovenste logo in de OP zetten ben ik inderdaad begonnen, voor de meeste fanatieke supporters toch het "echte" logo. Dat zal langzaam wel vervagen, omdat mensen toch het meest hechten aan het logo uit de tijd dat ze voor het eerst met de club in aanraking kwamen. Ik vind het persoonlijk ook het mooiste logo dat NEC ooit heeft gehad, het heeft een stoere uitstraling. Het huidige logo heeft een beetje een gekke kleur groen, de adelaars zijn er wat lullig in verwerkt en dat "since" snap ik ook niet echt. Maar van mij mogen ze dit logo houden, over een jaar of 20 heeft dit net zoveel waarde, zogaat dat nou eenmaal met die dingen.
pi_44595655
Dat 2e logo vond ik toendertijd ook niet echt lelijk, maargoed ik ben denk ik een van de weinige
  woensdag 20 december 2006 @ 13:13:03 #73
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_44596029
quote:
Op woensdag 20 december 2006 03:09 schreef hoM3r het volgende:

[..]

Met dat bovenste logo in de OP zetten ben ik inderdaad begonnen, voor de meeste fanatieke supporters toch het "echte" logo. Dat zal langzaam wel vervagen, omdat mensen toch het meest hechten aan het logo uit de tijd dat ze voor het eerst met de club in aanraking kwamen. Ik vind het persoonlijk ook het mooiste logo dat NEC ooit heeft gehad, het heeft een stoere uitstraling. Het huidige logo heeft een beetje een gekke kleur groen, de adelaars zijn er wat lullig in verwerkt en dat "since" snap ik ook niet echt. Maar van mij mogen ze dit logo houden, over een jaar of 20 heeft dit net zoveel waarde, zogaat dat nou eenmaal met die dingen.
Dat oude shirtje met dat logo is ook vet, zie je nog wel eens
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_44596047
Denk het wel ja. Dat is toch geen logo voor een voetbalclub. Iemand die niet weet wat NEC is, zou zeggen dat het een één of ander logistiek bedrijf is ofzo..

Er is trouwens altijd gedoe om het logo geweest. Hier nog een boel..

Halverwege de jaren negentig wilde enkele N.E.C.-leden dat er eindelijk eens duidelijkheid kwam over het logo. De bedoeling was dat beide takken van N.E.C. een en hetzelfde nieuwe logo zouden gaan gebruiken. Daartoe werden vijf ontwerpen gemaakt en vervolgens vond een heuse verkiezing plaats. Het winnende ontwerp is niet meer bekend en werd ook nooit ingevoerd.
van nec-nijmegen.nl
pi_44596321
quote:
Op woensdag 20 december 2006 13:13 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Dat oude shirtje met dat logo is ook vet, zie je nog wel eens
Met de groen-zwarte baan

PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  woensdag 20 december 2006 @ 13:36:55 #76
103740 NMGN23
NMGN Keizerstad
pi_44596826
Nieuw te koop bij Richard Kregting:

pi_44599248
Ja, dat BNN shirt was prachtig! En bij die ontwerpen die Swansson heeft geplaatst vind ik ook wel vette logo's zitten eigenlijk
  woensdag 20 december 2006 @ 15:41:24 #78
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_44600346
Hmm, ik doelde eigenlijk op een nog ouder shirt, volgens mij zat er geen shirtreclame op...
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_44600677
quote:
Op woensdag 20 december 2006 15:02 schreef hoM3r het volgende:
Ja, dat BNN shirt was prachtig! En bij die ontwerpen die Swansson heeft geplaatst vind ik ook wel vette logo's zitten eigenlijk
Wie is Swansson?
pi_44600682
Deze waarschijnlijk maar dan met logo, kon zo snel geen grotere vinden

PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_44600757
quote:
Op woensdag 20 december 2006 15:53 schreef Greetings het volgende:

[..]

Wie is Swansson?
Oei, ik bedoel natuurlijk Kabouter_Krulleput, die in het echte leven Swansson heet.
pi_44601076
quote:
Op woensdag 20 december 2006 15:55 schreef hoM3r het volgende:

[..]

Oei, ik bedoel natuurlijk Kabouter_Krulleput, die in het echte leven Swansson heet.
pi_44602876
quote:
Op woensdag 20 december 2006 03:09 schreef hoM3r het volgende:
Het huidige logo heeft een beetje een gekke kleur groen, de adelaars zijn er wat lullig in verwerkt en dat "since" snap ik ook niet echt. Maar van mij mogen ze dit logo houden, over een jaar of 20 heeft dit net zoveel waarde, zogaat dat nou eenmaal met die dingen.
Het is gewoon gemaakt door een prutser die niks van NEC snapt. Maarja, daar zit de organisatie van NEC tegenwoordig vol mee.

Die adelaars zijn gay, het logo an sich is bijna een kopie van het Heerenveen logo (kijk maar eens naar de omtrek), het heeft totaal geen binding met eerdere logo's van NEC en dan hebben we nog "since", waar gaat dit over? En dan ben ik uiteraard nog vergeten te melden dat het er héél erg lelijk en lomp uitziet maar bovenal héél erg nep en zonder traditie.

Komt nog bij dat het ons door de strot is geduwd zonder ook maar enige vorm van inspraak door de supporters. Nee, Van Delft is maar liefst twee keer in de fout gegaan met zijn kutlogo's. Blij dat die dictator weg is.

Nu nog een voorzitter die het allemaal wel snapt en het oude logo in ere herstelt.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
  woensdag 20 december 2006 @ 20:23:27 #84
103740 NMGN23
NMGN Keizerstad
pi_44607838
quote:
Op woensdag 20 december 2006 15:54 schreef mcyodogg het volgende:
Deze waarschijnlijk maar dan met logo, kon zo snel geen grotere vinden

[afbeelding]
Dit is het shirt wat nu te koop is bij Richard Kregting, ontworpen door de HKN.
  donderdag 21 december 2006 @ 15:33:39 #85
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_44629697
Eagles per 1 januari terug naar Manchester
Dommage arachide-fromage
pi_44655522
NEC richt zijn vizier op Amerika qua versterkingen ofzo

Maargoed, nu is het wel weer mooi geweest hoor met die opmars van jullie. Ik kan niet eens meer uit de hoogte doen hier
  vrijdag 22 december 2006 @ 14:07:19 #87
103740 NMGN23
NMGN Keizerstad
pi_44657527
Dat kon je al niet met droge ogen...
pi_44658512
Amerikanen richten hun vizier op NEC. Martino en Benditson hebben zichzelf hier aangeboden, ze zijn niet gevraagd door NEC.
pi_44662082
Allemaal stemmen op Saidi Ntibazonkiza in het bijnamentoernooi natuurlijk!

Die Amerikanen zijn toch afgetest?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_44662308
Yup. Vielen erg tegen. Overigens:
quote:
NEC wil versterking in winterstop
Geplaatst op 22-12-2006 10:13 door Gino Ninaber

NEC zal zich in de winterstop versterken. Na de terugkeer van Chris Eagles naar Manchester United hopen de Nijmegenaren in de transferperiode een nieuwe speler aan te trekken.

Eagles kwam bij NEC niet uit de verf en zal per 1 januari terugkeren naar Engeland. En dus heeft de club ruimte voor een nieuwe speler, maar onder één voorwaarden. ,,Het moet een echte aanwinst zijn", meldde trainer Mario Been tegen het AD."
pi_44665352
Been heeft tot dusverre geen domme aankopen gedaan, die kent de GGD natuurlijk als z'n broekzak.
pi_44679807
Kuitblessure Barreto, en doet dus niet mee dit weekend.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_44680036
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 19:33 schreef DeVinger het volgende:
Been heeft tot dusverre geen domme aankopen gedaan, die kent de GGD natuurlijk als z'n broekzak.
Holman, El-Akchaoui en Kivuvu zijn echt goeie aankopen. Otten, Snoyl, Vanaudenaerde en Jans hebben nog niet echt bewezen meerwaarde te hebben.
pi_44680179
Ik denk dat Otten wel wat kan, die lijkt me mentaal ook wel ok.
Snoyl heb ik mijn twijfels over, maar ik hem natuurlijk niet vaak spelen dus dat is makkelijk.
Vanaudenaerde komt toch van Brugge? Is al gauw uit de basis verdreven door Nalbantoglu toch?
Jans heeft ook nog geen kans gehad toch, mss kan die volgend jaar opstaan als Denneboom weg is...
pi_44680322
Otten deed het goed achterin, maar op het middenveld was hij echt een drama. Morgen staat hij daar weer..
Snoyl, tja, valt niet erg op en laat nog al eens een steekje vallen. Niet slecht, maar geen meerwaarde. Tininho was beter.
Vanaudenaerde is echt een miskoop. Enorm traag en kan niet mandekken (net zoals Leonard bij Feyenoord).
Jans heeft gek genoeg nog geen kans gehad. Enige aanspeelpunt in de selectie. Die zal hier wel niet blijven, hij is vooralsnog gewoon gehuurd.
pi_44680673
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 13:20 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Otten deed het goed achterin, maar op het middenveld was hij echt een drama. Morgen staat hij daar weer..
Snoyl, tja, valt niet erg op en laat nog al eens een steekje vallen. Niet slecht, maar geen meerwaarde. Tininho was beter.
Vanaudenaerde is echt een miskoop. Enorm traag en kan niet mandekken (net zoals Leonard bij Feyenoord).
Jans heeft gek genoeg nog geen kans gehad. Enige aanspeelpunt in de selectie. Die zal hier wel niet blijven, hij is vooralsnog gewoon gehuurd.
Vanaudenaerde heeft ook amper een kans gehad. Zie jij veel wedstrijden van het tweede of zo? Ik heb hem pas 1 of 2 zien voetballen.
pi_44681274
Ik heb 'm in de voorbereiding een paar keer gezien. Niet genoeg voor een beoordeling. Maar ik lees het NEC-forum ook veel, en daar zijn wel veel mensen die hem vaker hebben zien spelen. Het feit dát hij op de bank zit zegt ook genoeg. Muslu is een aardige speler, maar niet veel meer.
pi_44681577
Ben ik het niet mee eens. Muslu is gewoon een betrouwbare back die het niveau bij NEC uitstekend aan kan. Na een foutje tegen RKC had Lok hem vervangen, maar sinds hij weer in de basis staat, is het een zekerheidje.
Vanaudenaerde heb ik in een oefenduel gezien, en een keer zien invallen. Dat is voor mij ook te weinig om een oordeel te vellen. Wat mensen op het NEC-forum zeggen, zegt me niet zoveel. Daar lees ik zoveel onzin. Sommigen leven met de waan van de dag. De ene dag is een speler een held, de andere dag is hij een miskoop. Vanaudenaerde nu al een echte miskoop noemen gaat mij tien stappen te ver.
pi_44682872
Ik ben benieuwd hoe het voorin zich gaat ontwikkelen het komende seizoen.
Denneboom weg, Holman toch geen echte goalgetter, Niedzielan die zijn laastste ( ) kans grijpt?
Jans die dus waarschijnlijk weer terugkeert. Die neger die aangetrokken is laatst.
Daar moet idd, zoals vaker hier aangegeven, echt versterking komen.
  zondag 24 december 2006 @ 12:57:49 #100
103740 NMGN23
NMGN Keizerstad
pi_44703712
Nog even en dan gaan ze strijden om een puntje, zou heel mooi zijn...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')