abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 september 2026 @ 09:55:54 #276
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221782164
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2026 09:01 schreef Cupfighter het volgende:
Kabar was gisteren de slechtste , wat werd die regelmatig kinderlijk voorbij gelopen zeg
Die rookt ook zware shag ofzo? Vies dik ook. Zat gister in het stadion en hij zat er na 15 minuten al doorheen. Speelde ook nog de hele pot (lol)

Zocht ik hem op blijkt hij bij Dortmund te zitten. _O-
pi_221782181
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2026 09:01 schreef Cupfighter het volgende:
Wat was het slecht gisteren zeg, alles wat de club vorig seizoen zo goed maakte was gisteren weg, de aanvalsdrang, energie en felheid
Kabar was gisteren de slechtste , wat werd die regelmatig kinderlijk voorbij gelopen zeg

Dan volgt nu Juventus uit
Dat gaat een drama worden als er zo gespeeld word
Het was gisteren echt slecht.
Er is geen drang om aan te vallen of om de bal te veroveren.
Alles wat Cambuur gisteren wel had, ontbrak bij NEC.
pi_221782296
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2026 10:00 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]
Het was gisteren echt slecht.
Er is geen drang om aan te vallen of om de bal te veroveren.
Alles wat Cambuur gisteren wel had, ontbrak bij NEC.
Ik denk dat je met aankopen als Tadic ook de plank behoorlijk misslaat. Ik zie die voorzitter van jullie nog zo trots als een kind op de foto staan. Dat heeft weinig meer te maken met goed beleid, maar vooral met het kopen van namen. Beetje Turkse topclub praktijken.
  zondag 13 september 2026 @ 10:46:23 #279
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221782343
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2026 10:37 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Ik denk dat je met aankopen als Tadic ook de plank behoorlijk misslaat. Ik zie die voorzitter van jullie nog zo trots als een kind op de foto staan. Dat heeft weinig meer te maken met goed beleid, maar vooral met het kopen van namen. Beetje Turkse topclub praktijken.
Maar Tadic speelde gister niet.
pi_221782351
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2026 10:46 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Maar Tadic speelde gister niet.
Het gaat om de grote lijn die je als club inzet. NEC deed het juist leuk met de wat onbekendere parels, ik denk dat ze met dit soort aankopen hun hand een beetje overspelen.
  zondag 13 september 2026 @ 10:48:58 #281
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221782362
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2026 10:47 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Het gaat om de grote lijn die je als club inzet. NEC deed het juist leuk met de wat onbekendere parels, ik denk dat ze met dit soort aankopen hun hand een beetje overspelen.
Types als Cherry en Linssen zaten er vorig jaar ook al. NEC mist gewoon o.a. Sano & Ouaisa en heeft last van een dubbel programma, zoals elke niet topclub.
pi_221782380
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2026 10:48 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Types als Cherry en Linssen zaten er vorig jaar ook al. NEC mist gewoon o.a. Sano & Ouaisa en heeft last van een dubbel programma, zoals elke niet topclub.
Een dubbel programma na 4 of 5 midweekse wedstrijden? Dat is wel heel vroeg in het seizoen om dat excuus op te voeren.

Maar goed, just my 2 cents. Ik denk dat ze nu afwijken van hun koers en daardoor niet lekker gaan.
  zondag 13 september 2026 @ 10:54:22 #283
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221782383
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2026 10:53 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Een dubbel programma na 4 of 5 midweekse wedstrijden? Dat is wel heel vroeg in het seizoen om dat excuus op te voeren.

Maar goed, just my 2 cents. Ik denk dat ze nu afwijken van hun koers en daardoor niet lekker gaan.
Je ziet toch hoeveel blessures en pijntjes ze hebben.
  zondag 13 september 2026 @ 11:23:20 #284
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221782521
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2026 10:54 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Je ziet toch hoeveel blessures en pijntjes ze hebben.
Heeft toch ook nog weinig te maken met een dubbel programma. Gewoon net iets teveel blessuregevoelige gokjes gehaald
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221782525
Toch niet ineens topclub @Cupfighter
  zondag 13 september 2026 @ 11:27:28 #286
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221782551
quote:
1s.gif Op zondag 13 september 2026 11:23 schreef Caland het volgende:

[..]
Heeft toch ook nog weinig te maken met een dubbel programma. Gewoon net iets teveel blessuregevoelige gokjes gehaald
Denk dat het wel meespeelt dat ze nu al wat extra wedstrijden moesten spelen en niet de luxe hadden om in die potjes veel te rouleren. Daardoor krijg je een sneeuwbaleffect bij alle spelers.

Buiten dat het wonderseizoen van vorig jaar ook niet structureel gaat zijn natuurlijk.
pi_221782612
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2026 11:23 schreef Wotte het volgende:
Toch niet ineens topclub @:Cupfighter
Volgens mij heb ik dat ook nooit ergens gezegd, vorig seizoen was geweldig , het kan eigenlijk alleen maar slechter gaan , spelers vertrokken, nieuwe spelers, veel blessures en Europees voetbal erbij.
Een Sano bijvoorbeeld is lastig te vervangen
pi_221782788
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2026 11:34 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Volgens mij heb ik dat ook nooit ergens gezegd, vorig seizoen was geweldig , het kan eigenlijk alleen maar slechter gaan , spelers vertrokken, nieuwe spelers, veel blessures en Europees voetbal erbij.
Een Sano bijvoorbeeld is lastig te vervangen
Ik hoorde hier toch dat vooral Nejasmic erg belangrijk was.
pi_221783086
Dit gaat pijnlijk worden tegen Juve (als ze het serieus nemen)
  Redactie Sport zondag 13 september 2026 @ 13:01:56 #290
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221783300
quote:
6s.gif Op zondag 13 september 2026 12:34 schreef DobbyDobby het volgende:
Dit gaat pijnlijk worden tegen Juve (als ze het serieus nemen)
Als NEC het niet serieus neemt gaan ze winnen?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221785003
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2026 11:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik hoorde hier toch dat vooral Nejasmic erg belangrijk was.
Klopt die is ook belangrijk
pi_221789801
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2026 10:53 schreef Solispolar het volgende:

[..]

Het aantrekken van Tadic is geen koerswijziging. Dit hebben ze ook gedaan met Chery, Linssen, Cillessen en dan vergeet ik er vast nog een. Juist de combinatie van jong en ervaren zorgde voor groei en succes.
Tadic lijkt echter niet in het systeem van Schreuder te passen, want hij kan alleen op de positie van Chery.

Het probleem zit hem denk ik vooral in het feit dat een deel van de selectie wel de opdracht van Schreuder durft uit te voeren (aanvallen en drukzetten) en een deel niet. Hierdoor ontstaat er teveel ruimte, win je de afvallende bal niet en kan de tegenstander makkelijker voetballen.
Daarnaast hebben we geen goeie spits. Ik begrijp nog steeds niet dat Ogawa geen kans kreeg bij Schreuder.
pi_221798975
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2026 10:41 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]
Het aantrekken van Tadic is geen koerswijziging. Dit hebben ze ook gedaan met Chery, Linssen, Cillessen en dan vergeet ik er vast nog een. Juist de combinatie van jong en ervaren zorgde voor groei en succes.
Tadic lijkt echter niet in het systeem van Schreuder te passen, want hij kan alleen op de positie van Chery.

Het probleem zit hem denk ik vooral in het feit dat een deel van de selectie wel de opdracht van Schreuder durft uit te voeren (aanvallen en drukzetten) en een deel niet. Hierdoor ontstaat er teveel ruimte, win je de afvallende bal niet en kan de tegenstander makkelijker voetballen.
Daarnaast hebben we geen goeie spits. Ik begrijp nog steeds niet dat Ogawa geen kans kreeg bij Schreuder.
Barreto, Schöne passen ook wel in dat rijtje.
^ To je nesmysl ^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')