Zowel Ajax als NEC hadden dit weekend vier Nederlanders in de basis staan.quote:Op zondag 1 februari 2026 12:30 schreef Wotte het volgende:
[..]
Individuele kwaliteit en een elftal zijn twee verschillende dingen. De tweede kan het eerste vrij aardig camoufleren andersom veelal niet.
Denk dat vrijwel iedere speler bij Ajax individueel meer kwaliteit heeft dan wat er bij NEC loopt behalve verassend genoeg Sano. Bijzonder knap van Schreuder dat hij wat maakt van dat vreemdelingenlegioen.
Hopelijk doen ze dit niet inderdaad. Dit seizoen zijn Ajax en NEC concurrenten van elkaar. Best bijzonder, aangezien Ajax in alles een grotere club is. Geeft ook wel aan wat een puinhoop het in Amsterdam is.quote:Op zondag 1 februari 2026 11:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
NEC zal wel dom zijn om zijn beste speler naar de concurrent te laten gaan.
15M en halfjaar terug huren zou perfect zijn.quote:Op zondag 1 februari 2026 11:41 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
En die denken dat te kunnen betalen
Hoor dat het bod 10 miljoen +Kaplan is
Denk niet dat NEC daar in mee gaat
Zeker niet als er ploegen uit de PL 20 miljoen of meer gaan bieden
Denk overigens niet dat NEC Sano kan houden tot de zomer
Aan het eind van het seizoen wel. maar niet halverwege het seizoen waarbij je nog alles kunt winnen. De hype rondom Sano is er niet voor niets. Deze speler is zo goed, dat hij enorm bepalend is in ons team. Hij kan het verschil maken mbt een Europese ticket en of eventueel de beker. Hij is niet zomaar vervangbaar.quote:Op zondag 1 februari 2026 19:01 schreef Wotte het volgende:
[..]
Wat dan? Lijkt me een prachtige transfer voor NEC toch?
Ik moet het nog allemaal zien. Ajax speelt het hard, denk dat NEC de hakken in het zand gaat zetten.quote:Op zondag 1 februari 2026 20:45 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Aan het eind van het seizoen wel. maar niet halverwege het seizoen waarbij je nog alles kunt winnen. De hype rondom Sano is er niet voor niets. Deze speler is zo goed, dat hij enorm bepalend is in ons team. Hij kan het verschil maken mbt een Europese ticket en of eventueel de beker. Hij is niet zomaar vervangbaar.
Op dit moment is Ajax een concurrent en die wil je niet beter maken.
Met de eerste helft had Volendam op 0-2 of 0-3 moeten staan, dan hadden de wissels niets meer aan kunnen richten. We hebben echt 'geluk' gehad.quote:Op woensdag 4 februari 2026 21:52 schreef TyVole het volgende:
Ja, rare opstelling. Al het voetbal is er dan gelijk uit. En je mist Nejasmic wederom gelijk. Sano - Proper loopt gewoon minder. Tweede hekft draaide het al en na de wissels helemaal, maar je maakt het jezelf wel moeilijk.
Druk programma, dus snap de afweging wel, maar gaat steeds nét goed.
Wacht, wat?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 18:58 schreef BasNijmegen het volgende:
Thuis tegen PSV voor de KNVB beker is misschien wel de meest gunstige loting.
Dit was de enige kans om PSV echt thuis te treffen, dus in die zin snap ik hem wel. Als je er vanuit gaat dat PSV in Eindhoven, Alkmaar of Velsen sowieso de finale zou halen.quote:
Ze willen de beker na 3482 verloren finales een keertje winnen, met deze teams er nog in maak je de grootste kans daarop als je PSV thuis in de halve finale treftquote:
Zou toch liever hopen dat AZ probeert PSV uit te schakelen, maar ik snap het punt nu.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit was de enige kans om PSV echt thuis te treffen, dus in die zin snap ik hem wel. Als je er vanuit gaat dat PSV in Eindhoven, Alkmaar of Velsen sowieso de finale zou halen.
Oké akkoord.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze willen de beker na 3482 verloren finales een keertje winnen, met deze teams er nog in maak je de grootste kans daarop als je PSV thuis in de halve finale treft
Wat hierboven geschreven wordt.quote:
Mag ik na 1 miljoen bier en chickie die loopt te klotenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:00 schreef Paul het volgende:
HAHAHA @:jigggy vraagt mij in DM of er woensdag kaartjes koop zijn bij de Galgenwaard
Deze NEC-supporter!!!!!!!!!!!!!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |