Het blijkt dat ze bij NEC niet gek veel verschillen van een club zo’n 20 kilometer noordelijkerquote:Op donderdag 12 februari 2026 13:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ron Jans wil een wedstrijd winnen. Superbeschamende gedachte. Moet je wel willen winnen?
Ah joh. Tegen PSV speelde NEC ook alleen maar lange ballen om van daaruit te voetballen. Het resultaat? 90 minuten lang Hotseknotsenbegoniavoetbal. Daar zei toch ook niemand wat van?quote:Op donderdag 12 februari 2026 13:24 schreef TyVole het volgende:
Je had vanaf minuut 70 de bal de 16 in moeten pompen. Je hed 3 centrumspitsen in het veld staan. Helaas bleef het breien en breien.
Dit heeft Utrecht slim aangepakt maar eigenlijk beschamend om je zo in te graven.
PSV > NEC, dat verschil begrijp je hopelijk wel?quote:Op donderdag 12 februari 2026 14:04 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ah joh. Tegen PSV speelde NEC ook alleen maar lange ballen om van daaruit te voetballen. Het resultaat? 90 minuten lang Hotseknotsenbegoniavoetbal. Daar zei toch ook niemand wat van?
Jij begrijpt dan hopelijk ook dat Utrecht momenteel niet in de vorm steekt om uit bij NEC even het spel te gaan maken?quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:30 schreef TyVole het volgende:
[..]
PSV > NEC, dat verschil begrijp je hopelijk wel?
Utrecht is in principe een grotere club dan NEC (zeker, kleiner verschil dan met PSV) en komt dan zo voor de dag.
Mooie opstellingquote:Op donderdag 19 februari 2026 14:29 schreef BasNijmegen het volgende:
Hopelijk kunnen we komend weekend weer een beetje voetballen en graaft Ajax zich niet in. Ben benieuwd of Chery weer terug zal zijn, want in vorm is hij wel bepalend voor dit elftal. Danilo mag van mij ook wel in de basis.
Crettaz
Sandler - Kaplan - Fonville
Ouiassa - Nejasmic - Sano - Önal
Chery - Linssen
Danilo
Maar waarschijnlijk durft Schreuder dit niet aan.
We hebben geen échte afmaker.quote:Op zondag 22 februari 2026 00:46 schreef TyVole het volgende:
1e helft: 50/50
2e helft: 100 NEC
Zo frustrerend dat je niet "doorbijt". Te weinig gevaar gesticht ondanks het overwicht. Soms gewoon eens uithalen ipv breien.
Het brengen van Bram en Jetro pakte gelukkig goed uit. Ik hield wel mijn hart vast toen zij voor de laatste 10 minuten ingebracht werden.quote:Op woensdag 4 maart 2026 09:28 schreef Cupfighter het volgende:
Het was knap hoe NEC in de tweede helft behoorlijk terug drong, het laatste kwartier drong PSV aan, het inbrengen van Bram was slim die kopte veel ballen weg
AZ of Telstar beide leuke tegenstanders
Jetro kan echt niet meer iddquote:Op woensdag 4 maart 2026 12:48 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Het brengen van Bram en Jetro pakte gelukkig goed uit. Ik hield wel mijn hart vast toen zij voor de laatste 10 minuten ingebracht werden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |