Die rookt ook zware shag ofzo? Vies dik ook. Zat gister in het stadion en hij zat er na 15 minuten al doorheen. Speelde ook nog de hele pot (lol)quote:Op zondag 13 september 2026 09:01 schreef Cupfighter het volgende:
Kabar was gisteren de slechtste , wat werd die regelmatig kinderlijk voorbij gelopen zeg
Het was gisteren echt slecht.quote:Op zondag 13 september 2026 09:01 schreef Cupfighter het volgende:
Wat was het slecht gisteren zeg, alles wat de club vorig seizoen zo goed maakte was gisteren weg, de aanvalsdrang, energie en felheid
Kabar was gisteren de slechtste , wat werd die regelmatig kinderlijk voorbij gelopen zeg
Dan volgt nu Juventus uit
Dat gaat een drama worden als er zo gespeeld word
Ik denk dat je met aankopen als Tadic ook de plank behoorlijk misslaat. Ik zie die voorzitter van jullie nog zo trots als een kind op de foto staan. Dat heeft weinig meer te maken met goed beleid, maar vooral met het kopen van namen. Beetje Turkse topclub praktijken.quote:Op zondag 13 september 2026 10:00 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Het was gisteren echt slecht.
Er is geen drang om aan te vallen of om de bal te veroveren.
Alles wat Cambuur gisteren wel had, ontbrak bij NEC.
Maar Tadic speelde gister niet.quote:Op zondag 13 september 2026 10:37 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik denk dat je met aankopen als Tadic ook de plank behoorlijk misslaat. Ik zie die voorzitter van jullie nog zo trots als een kind op de foto staan. Dat heeft weinig meer te maken met goed beleid, maar vooral met het kopen van namen. Beetje Turkse topclub praktijken.
Het gaat om de grote lijn die je als club inzet. NEC deed het juist leuk met de wat onbekendere parels, ik denk dat ze met dit soort aankopen hun hand een beetje overspelen.quote:
Types als Cherry en Linssen zaten er vorig jaar ook al. NEC mist gewoon o.a. Sano & Ouaisa en heeft last van een dubbel programma, zoals elke niet topclub.quote:Op zondag 13 september 2026 10:47 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het gaat om de grote lijn die je als club inzet. NEC deed het juist leuk met de wat onbekendere parels, ik denk dat ze met dit soort aankopen hun hand een beetje overspelen.
Een dubbel programma na 4 of 5 midweekse wedstrijden? Dat is wel heel vroeg in het seizoen om dat excuus op te voeren.quote:Op zondag 13 september 2026 10:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Types als Cherry en Linssen zaten er vorig jaar ook al. NEC mist gewoon o.a. Sano & Ouaisa en heeft last van een dubbel programma, zoals elke niet topclub.
Je ziet toch hoeveel blessures en pijntjes ze hebben.quote:Op zondag 13 september 2026 10:53 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Een dubbel programma na 4 of 5 midweekse wedstrijden? Dat is wel heel vroeg in het seizoen om dat excuus op te voeren.
Maar goed, just my 2 cents. Ik denk dat ze nu afwijken van hun koers en daardoor niet lekker gaan.
Heeft toch ook nog weinig te maken met een dubbel programma. Gewoon net iets teveel blessuregevoelige gokjes gehaaldquote:Op zondag 13 september 2026 10:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je ziet toch hoeveel blessures en pijntjes ze hebben.
Denk dat het wel meespeelt dat ze nu al wat extra wedstrijden moesten spelen en niet de luxe hadden om in die potjes veel te rouleren. Daardoor krijg je een sneeuwbaleffect bij alle spelers.quote:Op zondag 13 september 2026 11:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft toch ook nog weinig te maken met een dubbel programma. Gewoon net iets teveel blessuregevoelige gokjes gehaald
Volgens mij heb ik dat ook nooit ergens gezegd, vorig seizoen was geweldig , het kan eigenlijk alleen maar slechter gaan , spelers vertrokken, nieuwe spelers, veel blessures en Europees voetbal erbij.quote:
Ik hoorde hier toch dat vooral Nejasmic erg belangrijk was.quote:Op zondag 13 september 2026 11:34 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat ook nooit ergens gezegd, vorig seizoen was geweldig , het kan eigenlijk alleen maar slechter gaan , spelers vertrokken, nieuwe spelers, veel blessures en Europees voetbal erbij.
Een Sano bijvoorbeeld is lastig te vervangen
Als NEC het niet serieus neemt gaan ze winnen?quote:Op zondag 13 september 2026 12:34 schreef DobbyDobby het volgende:
Dit gaat pijnlijk worden tegen Juve (als ze het serieus nemen)
Klopt die is ook belangrijkquote:Op zondag 13 september 2026 11:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik hoorde hier toch dat vooral Nejasmic erg belangrijk was.
Het aantrekken van Tadic is geen koerswijziging. Dit hebben ze ook gedaan met Chery, Linssen, Cillessen en dan vergeet ik er vast nog een. Juist de combinatie van jong en ervaren zorgde voor groei en succes.quote:Op zondag 13 september 2026 10:53 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Een dubbel programma na 4 of 5 midweekse wedstrijden? Dat is wel heel vroeg in het seizoen om dat excuus op te voeren.
Maar goed, just my 2 cents. Ik denk dat ze nu afwijken van hun koers en daardoor niet lekker gaan.
Barreto, Schöne passen ook wel in dat rijtje.quote:Op maandag 14 september 2026 10:41 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Het aantrekken van Tadic is geen koerswijziging. Dit hebben ze ook gedaan met Chery, Linssen, Cillessen en dan vergeet ik er vast nog een. Juist de combinatie van jong en ervaren zorgde voor groei en succes.
Tadic lijkt echter niet in het systeem van Schreuder te passen, want hij kan alleen op de positie van Chery.
Het probleem zit hem denk ik vooral in het feit dat een deel van de selectie wel de opdracht van Schreuder durft uit te voeren (aanvallen en drukzetten) en een deel niet. Hierdoor ontstaat er teveel ruimte, win je de afvallende bal niet en kan de tegenstander makkelijker voetballen.
Daarnaast hebben we geen goeie spits. Ik begrijp nog steeds niet dat Ogawa geen kans kreeg bij Schreuder.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |