Eerder gewoon goed gekeken naar de zwaktes van NEC. Je weet toch dat Schreuder altijd hetzelfde doet en zij zijn juist sterk op de counter.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 09:43 schreef pyl het volgende:
Ik heb genoten van de sfeer in het stadion en ook toch wel van de inzet van NEC. Kansen en kansjes op doelpunten zijn er zeker geweest. Maar Bodo is een sterk team, te sterk voor NEC en denkelijk ook voor de Nederlandse top. Al die gasten waren groot en toch behendig en snel, bovendien goed op elkaar ingespeeld en uiterst koelbloedig. Echt wel indrukwekkend.
Zeker, ze waren ook tactisch slim - vergat ik nog te melden. Dat Schreuder een vast systeem heeft kun je ook positief uitleggen, is in ieder geval zeker niet alleen nadelig; veel teams hebben er immers geen antwoord op.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 09:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerder gewoon goed gekeken naar de zwaktes van NEC. Je weet toch dat Schreuder altijd hetzelfde doet en zij zijn juist sterk op de counter.
Je wil toch ook wel iets verzinnen op als teams je gewoon opvangen en het spel niet proberen te maken, dat gaat toch wel erg vaak mis in vrij cruciale wedstrijden.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 09:53 schreef pyl het volgende:
[..]
Zeker, ze waren ook tactisch slim - vergat ik nog te melden. Dat Schreuder een vast systeem heeft kun je ook positief uitleggen, is in ieder geval zeker niet alleen nadelig; veel teams hebben er immers geen antwoord op.
Dat klopt natuurlijk. Nou speelt NEC niet zo vaak cruciale wedstrijden; ja, gisteravond was een zeperd en vorig jaar de bekerfinale was nog erger. En natuurlijk win je met dit systeem lang niet alles, maar toch wel vaak (veel meer dan ooit in de geschiedenis van NEC) en het is vrijwel altijd spannend en attractief.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 09:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Je wil toch ook wel iets verzinnen op als teams je gewoon opvangen en het spel niet proberen te maken, dat gaat toch wel erg vaak mis in vrij cruciale wedstrijden.
Daarom denk ik dat te sterk voor de Nederlandse top wat overdreven is. Die lui werden niet eens kampioen van Noorwegen.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 10:06 schreef pyl het volgende:
[..]
Dat klopt natuurlijk. Nou speelt NEC niet zo vaak cruciale wedstrijden; ja, gisteravond was een zeperd en vorig jaar de bekerfinale was nog erger. En natuurlijk win je met dit systeem lang niet alles, maar toch wel vaak (veel meer dan ooit in de geschiedenis van NEC) en het is vrijwel altijd spannend en attractief.
Gister gaven ze heel erg de indruk op halve kracht deze wedstrijd te spelen. En toch wonnen ze eenvoudig met 1-3.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 10:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarom denk ik dat te sterk voor de Nederlandse top wat overdreven is. Die lui werden niet eens kampioen van Noorwegen.
Te sterk lijkt me ook overdreven maar elke Nederlandse club zou het zeer lastig hebben, overigens bleek dat ook wel de voorbije jaren.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 10:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarom denk ik dat te sterk voor de Nederlandse top wat overdreven is. Die lui werden niet eens kampioen van Noorwegen.
Bodo is ook wel een onderschatte ploeg. Al jaren bij elkaar, goeie trainer. En inderdaad ook best ervaren. Geen schande verder,quote:Op woensdag 19 augustus 2026 23:47 schreef Cupfighter het volgende:
Maatje te groot, en te slim, NEC speelde zeker niet slecht maar wel wat naïef wat geen schande is voor een onervaren ploeg in Europees verband
Uit ben je daar kansloos natuurlijk
Op naar de poulefase EL
Was inderdaad een kansloze missie. Nu opmaken voor de Europa League.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 07:01 schreef Cupfighter het volgende:
Mochten we een illusie hebben gisteren dan was dat na 3 minuten voorbij met de rode kaart
Bodo vond het wel best anders was het een zeer grote nederlaag geworden
Keeper Polster viel goed in , dat was het enige lichtpuntje gisteren
Op naar de EL
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |