Goeie gozert die Hans.quote:Kluivert overweegt aangifte te doen
Geschreven door Pieter Hanson op donderdag, 28 december om 11:11
Patrick Kluivert overweegt om juridische stappen te ondernemen tegen Radio Rijnmond. Een verslaggever van de regionale omroep zou tijdens de topper Feyenoord - PSV kwetsende spreekkoren hebben vergoeilijkt aan het adres van de aanvaller.
Tijdens het duel, dat eindigde in een 1-1 gelijkspel, zou Kluivert door een gedeelte van de Feyenoord-aanhang zijn uitgemaakt voor moordenaar. De verslaggever van Radio Rijnmond zou de spreekkoren niet hebben afgekeurd, zo meldt het Algemeen Dagblad vandaag.
Hoewel de verslaggever inmiddels zijn excuses heeft aangeboden, overweegt Kluivert om aangifte te doen. De aanvaller liet eerder al weten dat niet te zullen te doen tegen de supporters die hem hem uitscholden.
Emiel Schelvis? Daar had ik nog een hele mee gepraat toen ik bij de Kuip was om Harry te interviewen.quote:Op donderdag 28 december 2006 12:54 schreef Brownietje het volgende:
Goed, hij wilt weten wat er gezegd werd?
door Legioen: Kluivert is een moordenaar
Radio Rijnmond (was het niet Emile Schelvis?): ach, het is wel waar.
Was Emile niet.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:00 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Emiel Schelvis? Daar had ik nog een hele mee gepraat toen ik bij de Kuip was om Harry te interviewen.
Was wel een aardige gozer met een gezond verstand. Ik had ook nog met hem over Kluivert gepraat (dat speelde toen ook) en toen zei hij hele andere dingen. Valt me tegen als hij zich zo laat meeslepen door die kansloze spreekkoren.
Onze moraalridder komt ook weer eens buurtenquote:Op donderdag 28 december 2006 13:00 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Emiel Schelvis? Daar had ik nog een hele mee gepraat toen ik bij de Kuip was om Harry te interviewen.
Was wel een aardige gozer met een gezond verstand. Ik had ook nog met hem over Kluivert gepraat (dat speelde toen ook) en toen zei hij hele andere dingen. Valt me tegen als hij zich zo laat meeslepen door die kansloze spreekkoren.
ga janken siebertquote:Op donderdag 28 december 2006 13:00 schreef koningdavid het volgende:
[..]
die zal wel komenquote:Op donderdag 28 december 2006 14:19 schreef denthemen het volgende:
Lindenbergh sprak al met Feyenoord
Feyenoord en Olaf Lindenbergh hebben de eerste gesprekken met elkaar al gevoerd. De middenvelder mag en wil vertrekken bij Ajax, waar hij voornamelijk op de bank moet plaatsnemen. Eerder gaf Lindenbergh nog aan dat hij niet naar Feyenoord zou gaan.
Lindenbergh gaf in Sportweek aan dat Feyenoord niet zijn nieuwe werkgever zou worden. Daarbij speelde het financiële aspect een grote rol. Dinsdagmiddag meldde Radio Rijnmond dat Feyenoord en Lindenbergh de eerste gesprekken er al op hebben zitten. Feyenoord ontkent het nieuws.
Feyenoord-trainer Erwin Koeman wacht met smart op een ervaren middenvelder en ziet in Olaf Lindenbergh de ontbrekende schakel. Het enige struikelblok in de onderhandelingen is de vraagprijs, Lindenbergh heeft nog een contract tot medio 2009.
Aangezien Lindenbergh graag weg wil, is een vertrek bespreekbaar. Ajax-leermeester Henk ten Cate liet in Het Parool weten enkel met spelers te willen werken die ook voor hém willen werken. "Wie niet voor ajax wil voetballen, gaat maar met het tweede meetrainen."
quote:
Bron?quote:Op donderdag 28 december 2006 14:19 schreef denthemen het volgende:
Lindenbergh sprak al met Feyenoord
Feyenoord en Olaf Lindenbergh hebben de eerste gesprekken met elkaar al gevoerd. De middenvelder mag en wil vertrekken bij Ajax, waar hij voornamelijk op de bank moet plaatsnemen. Eerder gaf Lindenbergh nog aan dat hij niet naar Feyenoord zou gaan.
Lindenbergh gaf in Sportweek aan dat Feyenoord niet zijn nieuwe werkgever zou worden. Daarbij speelde het financiële aspect een grote rol. Dinsdagmiddag meldde Radio Rijnmond dat Feyenoord en Lindenbergh de eerste gesprekken er al op hebben zitten. Feyenoord ontkent het nieuws.
Feyenoord-trainer Erwin Koeman wacht met smart op een ervaren middenvelder en ziet in Olaf Lindenbergh de ontbrekende schakel. Het enige struikelblok in de onderhandelingen is de vraagprijs, Lindenbergh heeft nog een contract tot medio 2009.
Aangezien Lindenbergh graag weg wil, is een vertrek bespreekbaar. Ajax-leermeester Henk ten Cate liet in Het Parool weten enkel met spelers te willen werken die ook voor hém willen werken. "Wie niet voor ajax wil voetballen, gaat maar met het tweede meetrainen."
Nou met jullie bestuur weet je het maar nooitquote:Op donderdag 28 december 2006 14:41 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat dit niet gaat gebeuren.
quote:Op donderdag 28 december 2006 14:39 schreef denthemen het volgende:
http://i16.tinypic.com/2qwotj9.jpg
Dat bestuur is al wegquote:Op donderdag 28 december 2006 14:43 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nou met jullie bestuur weet je het maar nooit
Voor jou hoeft ie niet bang te zijn, jij zit op fok! tijdens de wedstrijdenquote:Op donderdag 28 december 2006 14:44 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dat bestuur is al wegMaar idd, ik zie die mongool van een Koeman er wel voor aan
Maar als ie ook maar een beetje nadenkt weet ie dat alle protesten destijds tegen Jorien zich nu op hem gaan richten en dat het werken hem onmogelijk gemaakt zal worden.
Nee hoor, bij Feijenoord weten ze dat er even geprotesteerd wordt maar dat na een tijdje de storm wel gaat liggen. Zie Charisteas, eerst vond iedereen hem een kankerjood en nou hebben een hoop hem (helaas) geaccepteerd.quote:Op donderdag 28 december 2006 14:44 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dat bestuur is al wegMaar idd, ik zie die mongool van een Koeman er wel voor aan
Maar als ie ook maar een beetje nadenkt weet ie dat alle protesten destijds tegen Jorien zich nu op hem gaan richten en dat het werken hem onmogelijk gemaakt zal worden.
quote:Op donderdag 28 december 2006 14:46 schreef denthemen het volgende:
[..]
Voor jou hoeft ie niet bang te zijn, jij zit op fok! tijdens de wedstrijden![]()
![]()
Kan er een ban komen op dit soort opmerkingen op vrijwel al m'n posts?quote:Op donderdag 28 december 2006 14:46 schreef denthemen het volgende:
[..]
Voor jou hoeft ie niet bang te zijn, jij zit op fok! tijdens de wedstrijden![]()
![]()
hahaquote:Op donderdag 28 december 2006 14:48 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Kan er een ban komen op dit soort opmerkingen op vrijwel al m'n posts?
quote:Op donderdag 28 december 2006 14:48 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
nou nou nou, een beetje humor mag toch wel in deze zware tijden? Beetje triest om iemand een ban proberen aan te naaien.. wat ook triest is om tijdens een wedstrijd de grootste bek te hebben over joden dit, joden dat, maar zelf gewoon thuis te blijvenquote:Op donderdag 28 december 2006 14:48 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
hij is nog het minste tegen de joden geloof ikquote:Op donderdag 28 december 2006 14:50 schreef denthemen het volgende:
[..]
nou nou nou, een beetje humor mag toch wel in deze zware tijden? Beetje triest om iemand een ban proberen aan te naaien.. wat ook triest is om tijdens een wedstrijd de grootste bek te hebben over joden dit, joden dat, maar zelf gewoon thuis te blijvenMet zo'n grote bek zet je je medesupporters toch wel een beetje voor lul
Dit is geen humor meer. Verzin eens iets nieuws.quote:Op donderdag 28 december 2006 14:50 schreef denthemen het volgende:
[..]
nou nou nou, een beetje humor mag toch wel in deze zware tijden?
Dus alleen als je een mongolide hooligan bent die elke week stoer ssss doet in het stadion mag je hier wat zeggen?quote:Beetje triest om iemand een ban proberen aan te naaien.. wat ook triest is om tijdens een wedstrijd de grootste bek te hebben over joden dit, joden dat, maar zelf gewoon thuis te blijven
Dat doen ze zelf al welquote:Met zo'n grote bek zet je je medesupporters toch wel een beetje voor lul
En nog zo'n grote mond hebben dan? Maakt het alleen maar triesterquote:Op donderdag 28 december 2006 14:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hij is nog het minste tegen de joden geloof ik![]()
houd je bek johquote:Op donderdag 28 december 2006 14:52 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dit is geen humor meer. Verzin eens iets nieuws.
[..]
Dus alleen als je een mongolide hooligan bent die elke week stoer ssss doet in het stadion mag je hier wat zeggen?
[..]
Dat doen ze zelf al wel
jij zit er gelukkig wel altijdquote:Op donderdag 28 december 2006 14:53 schreef denthemen het volgende:
[..]
En nog zo'n grote mond hebben dan? Maakt het alleen maar triester![]()
Tuurlijk kan je tegen de "joden" zijn maar om dan op internet(!) zo'n grote mond te hebben terwijl je in het stadion hoort te zitten vind ik wel weer erg triest![]()
En jij bent een hersenloze hooliganquote:Op donderdag 28 december 2006 14:54 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
houd je bek joh
je zit niet eens elke week in het stadion
jaquote:Op donderdag 28 december 2006 14:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
jij zit er gelukkig wel altijd![]()
volgens mij neemt bijna niemand hem meer serieus hierquote:Op donderdag 28 december 2006 14:53 schreef denthemen het volgende:
[..]
En nog zo'n grote mond hebben dan? Maakt het alleen maar triester![]()
Tuurlijk kan je tegen de "joden" zijn maar om dan op internet(!) zo'n grote mond te hebben terwijl je in het stadion hoort te zitten vind ik wel weer erg triest![]()
Ga snuiven of blowen ofzoquote:Op donderdag 28 december 2006 14:55 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
volgens mij neemt bijna niemand hem meer serieus hier
+ havenarbeider/bouwvakkerquote:Op donderdag 28 december 2006 14:55 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
En jij bent een hersenloze hooligan
Dat zat ik me inderdaad net te bedenkenquote:Op donderdag 28 december 2006 14:55 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
Waaronder Malibu-06quote:Op donderdag 28 december 2006 14:47 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Nee hoor, bij Feijenoord weten ze dat er even geprotesteerd wordt maar dat na een tijdje de storm wel gaat liggen. Zie Charisteas, eerst vond iedereen hem een kankerjood en nou hebben een hoop hem (helaas) geaccepteerd.
Welke rellen?quote:Op donderdag 28 december 2006 14:56 schreef Malibu-06 het volgende:
de rellen in Rotterdam 3 jaar geleden.
Welke rellen lul jij nou weer over?quote:Op donderdag 28 december 2006 14:56 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ga snuiven of blowen ofzoIk hoef niet serieus genomen te worden door mensen die trots zijn op o.a. de rellen in Rotterdam 3 jaar geleden.
Nooitquote:Op donderdag 28 december 2006 14:59 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Waaronder Malibu-06![]()
![]()
![]()
En dan nu de grootste bek over Lindenbergh. Dalijk loopt ie die gozer te pijpen als hij er 3 inknalt en 2 assists geeft.
quote:Op donderdag 28 december 2006 14:55 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 december 2006 14:54 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
houd je bek joh
je zit niet eens elke week in het stadion
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |