Nou moet je me seizoenskaart kopen ook Bosquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:53 schreef Bos81 het volgende:
Is dicht
Ga je ontkennen ook nog.quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Waar heb ik hem eikel genoemd?
Er wordt gezegd dat de grootste eikel bij Arsenal langs het veld staat. Waarop ik de vraag stel of hij toevallig Dutchgooner bedoelt.
Ik heb nergens iemand voor eikel uitgemaakt.
En waarom edit je dat over die ban aanvraag weg?
DutchGooner staat niet langs de lijn bij Arsenal. Dat weet je donders goed. Dus weet je ook wel dat Dylan DOg zeker niet hem bedoeld. Dus is het een onfatsoenlijke opmerking die TERECHT is weggehaald.quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat heb ik waar gezegd dan? Citeer mij nu dan. Waar ik DG een eikel heb genoemd.
Lees je PM nog maar eens goed. Ik heb gezegd dat het genoeg geweest is. Daarnaast verdraai je nu mijn woorden, want ik zeg nergens dat je DG geen eikel hebt genoemd.quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Dylan dog heeft het over lang het veld niet langs de lijn. En daar staat DG wel eens. Dus zo'n gekke vraag van mij was het niet.
Tuurlijk was het een onschuldig grapje, er werd positief op gereageerd en helemaal niks aan de hand dus. Tot dat overspannen gedrag van jou.
Daarnaast ga je nu weer dingen verdraaien eerst zeg je dat ik hem een eikel hebt genoemd en nu zeg je weer iets anders.
Beetje overdreven, hij maakt mijn inziens gewoon een grapje....quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:31 schreef Bos81 het volgende:
Je noemt DutchGooner een eikel, dat is schelden en wordt zoveel mogelijk weggehaald.
Deze was onder de gordel, note.quote:Op zondag 17 december 2006 11:47 schreef Messenga het volgende:
Nja, ik doe het op de snelheid van Lindenbergh bij Feyenoord.
Hehequote:Op zondag 17 december 2006 11:50 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Deze was onder de gordel, note.
Feit.quote:Op zondag 17 december 2006 16:47 schreef Doc het volgende:
DG is toch ook een eikel? Ik snap de hele ophef niet eigenlijk...
quote:Op maandag 18 december 2006 22:27 schreef StarGazer het volgende:
Hoe lang mag DAM blijven door baggeren in het KJH topic?
Jap, en als je baggert zoals jij nu ook.quote:Op maandag 18 december 2006 22:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kan je een ban krijgen als je iemand niet betaalt?
Kuis je taal eens, mannetje.quote:Op maandag 18 december 2006 22:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Oh dan mag je Cult een ban geven, daar heb ik nog steeds 10 euro van tegoed.
Maar die loser wil niet betalen
quote:Op maandag 18 december 2006 22:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kan je een ban krijgen als je iemand niet betaalt?
Is dat gebeurd via een topic op FOK! of hebben jullie het via mail/MSN geregeld?quote:Op maandag 18 december 2006 22:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik weet van iemand die een ban versierde voor iemand die niet betaalde, dus ik denk ik zal het eens proberen
nou is dat ook weer klaar hier in FB. En we zijn inderdaad lekker snel bij deel 40quote:Op maandag 18 december 2006 23:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
MSN, dus niet schijnbaar
Nee, want dan staat FOK er los van.quote:Op maandag 18 december 2006 23:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
MSN, dus niet schijnbaar
The crap goes on.quote:Op maandag 18 december 2006 22:15 schreef Bos81 het volgende:
Dank je en defranseslag heeft een waarschuwing te pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |