Nee, TR wel.quote:Op donderdag 21 december 2006 17:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb ik zo vaak op send gedrukt![]()
moet je wel je nick veranderen in "hele_nare_mod"quote:Op donderdag 21 december 2006 17:13 schreef hele_nare_user het volgende:
Hebben jullie mijn solli gelezen?
Dus nu ben ik afgekeurd?quote:Op donderdag 21 december 2006 17:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
moet je wel je nich veranderen in "hele_nare_mod"
nee want je solli was wel erg goed.quote:Op donderdag 21 december 2006 17:15 schreef hele_nare_user het volgende:
[..]
Dus nu ben ik afgekeurd?
wow, kan jij ze ook lezen dan?quote:Op donderdag 21 december 2006 17:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee want je solli was wel erg goed.
Nee maar ook hun moeten zich aan de regeltjes houdenquote:Op donderdag 21 december 2006 16:17 schreef hele_nare_user het volgende:
[..]
voel je je door zo'n opmerking direct beledigd?![]()
als ex mod word ik in dit soort moeilijke kwesties nog geraadpleegd.quote:Op donderdag 21 december 2006 17:25 schreef hele_nare_user het volgende:
[..]
wow, kan jij ze ook lezen dan?
Vooral als het gaat om de spelling,quote:Op donderdag 21 december 2006 18:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als ex mod wordt ik in dit soort moeilijke kwesties nog geraadpleegd.
En ze sturen jou mijn solli?quote:Op donderdag 21 december 2006 18:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als ex mod word ik in dit soort moeilijke kwesties nog geraadpleegd.
Wat hoop ik dat jij het niet word......quote:Op donderdag 21 december 2006 18:08 schreef hele_nare_user het volgende:
[..]
En ze sturen jou mijn solli?![]()
vind je me te naar?quote:Op donderdag 21 december 2006 19:58 schreef Sethje het volgende:
[..]
Wat hoop ik dat jij het niet word......![]()
Eerder iets te bijdehand en te blij...op het opdringerige af....quote:
Ach, het is maar waar je allergisch voor bent, sommigen zijn dat voor kerstbomen.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:35 schreef Sethje het volgende:
[..]
Eerder iets te bijdehand en te blij...op het opdringerige af....
Ik vind het bestquote:Op donderdag 21 december 2006 20:36 schreef Messenga het volgende:
Mja, laten we het nu weer eens serieus doen.
Kiek es an.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:29 schreef dndiek het volgende:
Voetbalkwis #190 : Nieuwe plaatjes voor wakkerblijvers
kan iemand hier kwis van maken
Waarschuwing.quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:12 schreef Beschouw het volgende:
onderschrifttopic: dvdk's 'humor' kan niet door de beugel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |