Nee, TR wel.quote:Op donderdag 21 december 2006 17:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb ik zo vaak op send gedrukt![]()
moet je wel je nick veranderen in "hele_nare_mod"quote:Op donderdag 21 december 2006 17:13 schreef hele_nare_user het volgende:
Hebben jullie mijn solli gelezen?
Dus nu ben ik afgekeurd?quote:Op donderdag 21 december 2006 17:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
moet je wel je nich veranderen in "hele_nare_mod"
nee want je solli was wel erg goed.quote:Op donderdag 21 december 2006 17:15 schreef hele_nare_user het volgende:
[..]
Dus nu ben ik afgekeurd?
wow, kan jij ze ook lezen dan?quote:Op donderdag 21 december 2006 17:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee want je solli was wel erg goed.
Nee maar ook hun moeten zich aan de regeltjes houdenquote:Op donderdag 21 december 2006 16:17 schreef hele_nare_user het volgende:
[..]
voel je je door zo'n opmerking direct beledigd?![]()
als ex mod word ik in dit soort moeilijke kwesties nog geraadpleegd.quote:Op donderdag 21 december 2006 17:25 schreef hele_nare_user het volgende:
[..]
wow, kan jij ze ook lezen dan?
Vooral als het gaat om de spelling,quote:Op donderdag 21 december 2006 18:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als ex mod wordt ik in dit soort moeilijke kwesties nog geraadpleegd.
En ze sturen jou mijn solli?quote:Op donderdag 21 december 2006 18:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als ex mod word ik in dit soort moeilijke kwesties nog geraadpleegd.
Wat hoop ik dat jij het niet word......quote:Op donderdag 21 december 2006 18:08 schreef hele_nare_user het volgende:
[..]
En ze sturen jou mijn solli?![]()
vind je me te naar?quote:Op donderdag 21 december 2006 19:58 schreef Sethje het volgende:
[..]
Wat hoop ik dat jij het niet word......![]()
Eerder iets te bijdehand en te blij...op het opdringerige af....quote:
Ach, het is maar waar je allergisch voor bent, sommigen zijn dat voor kerstbomen.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:35 schreef Sethje het volgende:
[..]
Eerder iets te bijdehand en te blij...op het opdringerige af....
Ik vind het bestquote:Op donderdag 21 december 2006 20:36 schreef Messenga het volgende:
Mja, laten we het nu weer eens serieus doen.
Kiek es an.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:29 schreef dndiek het volgende:
Voetbalkwis #190 : Nieuwe plaatjes voor wakkerblijvers
kan iemand hier kwis van maken
Waarschuwing.quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:12 schreef Beschouw het volgende:
onderschrifttopic: dvdk's 'humor' kan niet door de beugel![]()
Nee, maar er is al een nieuw topic. Gebeurd is gebeurt in dit geval.quote:Op vrijdag 22 december 2006 07:23 schreef Vakkie_W het volgende:
Het grote AFC Ajax Topic #511: met kerstkado's uit Arnhem
Is dit normaal wat daar gebeurd?
quote:Op vrijdag 22 december 2006 07:23 schreef Vakkie_W het volgende:
Het grote AFC Ajax Topic #511: met kerstkado's uit Arnhem
Is dit normaal wat daar gebeurd?
Staat er ook pas een half jaar ofzo. Sherlockquote:Op vrijdag 22 december 2006 06:08 schreef PLAE@ het volgende:
haha jouw onderschrift. Hoe toepasselijk![]()
Kijk eens.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:46 schreef methodmich het volgende:
Welke gave mod kan even hier Hoofdklasse A zaterdagamateurs 2006/07 deel 2 doen wat ik in de OP heb gezet?
Bij voorbaat dank!
Slap beleid hoor....quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:41 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee, maar er is al een nieuw topic. Gebeurd is gebeurt in dit geval.
Een keer en nooit meer.
Nou ik moest al oppassen toen ik 26 posts achter elkaar deed in het SC-topic ([HOOLS]) en dit gaat zo maar..... lijkt me niet echt logisch. De redenering dat er al een nieuw topic is en gebeurd is gebeurd is natuurlijk ook een argumentatie van niks maar goedquote:Op vrijdag 22 december 2006 17:59 schreef Messenga het volgende:
[..]
Enige argumentatie zou wel gewenst zijn?
Ik heb hem ook gePM't over het feit dat hij een waarschuwing heeft. Het nieuwe topic zat ook al op dik 30 posts, dus heb ik het even zo gelaten.quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:01 schreef dndiek het volgende:
[..]
Nou ik moest al oppassen toen ik 26 posts achter elkaar deed in het SC-topic ([HOOLS]) en dit gaat zo maar..... lijkt me niet echt logisch. De redenering dat er al een nieuw topic is en gebeurd is gebeurd is natuurlijk ook een argumentatie van niks maar goed
Ok maar dat zei je er niet bijquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:03 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik heb hem ook gePM't over het feit dat hij een waarschuwing heeft. Het nieuwe topic zat ook al op dik 30 posts, dus heb ik het even zo gelaten.
Ik hoef ook niet alles te wetenquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:05 schreef Messenga het volgende:
[..]
Alles weten maakt niet gelukkig.
Als je alles wist, heb je met kerst geen verrassing meer!
Niet ontvangen dusquote:Op vrijdag 22 december 2006 19:09 schreef PLAE@ het volgende:
Ik heb geen pm gehad hoor
ban me maarboeie. Zal toch niet de eerste en laatste zijn.
calimerootjes. Die kakkerlak die hier gaat klagen en het mannetje dat na 26 posts al een waarschuwing kreeg
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |