Ajax is geen kutclub,quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:25 schreef SCH het volgende:
Zondag 24-12-'06: Vitesse-Ajax
Gewone wedstrijd tussen 2 kutclubs
Gezien en gemeld.quote:Op zondag 24 december 2006 14:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Kan iemand iets aan Yoppertje doen in het liveverslagen topic?
Zo goedquote:Op zondag 24 december 2006 14:47 schreef Urquhart het volgende:
Ik ben vergeten in de titel te zetten.
Het Grote AFC Ajax-topic #513: Gezakt voor het examen
quote:
moet mijn reactie daar weg? ik zou ook even naar de reactie op mij kijken,aangezien ik die minder vriendelijk vind dan mijn eigen post.quote:Op zondag 24 december 2006 17:44 schreef Messenga het volgende:
Slot en schoon.
Even kijken.quote:Op zondag 24 december 2006 17:46 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
moet mijn reactie daar weg? ik zou ook even naar de reactie op mij kijken,aangezien ik die minder vriendelijk vind dan mijn eigen post.
ik neem aan dat mijn post is verwijderd doordat ik iets soortgelijks over hem zei.quote:Op zondag 24 december 2006 17:49 schreef Messenga het volgende:
[..]
Even kijken.
Op 2 woorden na wmb geen probleem.
Die konden niet door de beugel inderdaad. hetgeen wat er nu staat vind ik niet erg.quote:Op zondag 24 december 2006 17:52 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ik neem aan dat mijn post is verwijderd doordat ik iets soortgelijks over hem zei.
ik heb er opnieuw op gereageerd,op een normale manier imo.quote:Op zondag 24 december 2006 17:53 schreef Messenga het volgende:
[..]
Die konden niet door de beugel inderdaad. hetgeen wat er nu staat vind ik niet erg.
Klopt.quote:Op zondag 24 december 2006 17:54 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ik heb er opnieuw op gereageerd,op een normale manier imo.
Er was een ander topic.quote:Op zondag 24 december 2006 20:18 schreef Malibu-06 het volgende:
Dat jullie mods onprofessioneel zijn als het om Ajax gaat, en gefrusteerd door het verlies van je clubje wist ik al, maar het is geen gewoonte om zomaar topics op slot te gooien zonder even te vermelden waarom.
Het Grote AFC Ajax-topic #514: Terug bij af.
Sorry, het spijt me, vanuit het diepst van mn hart, vergeef je me?quote:
Gaat het niet om.quote:Op zondag 24 december 2006 23:51 schreef Messenga het volgende:
[..]
Sorry, het spijt me, vanuit het diepst van mn hart, vergeef je me?
Je had ook gewoon kunnen kijken.
Wat lief.quote:Op zondag 24 december 2006 23:58 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Gaat het niet om.
Maar ik vergeef je, omdat het kerst is
Ik heb al wat gedelete. DAM heeft zijn laatste waarschuwing gekregen (en dan ben ik nog kerstgezind bezig).quote:Op dinsdag 26 december 2006 06:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het grote Maduro (de International) topic #2
Ik gok dat wanneer het zo doorgaat er straks wel wat weggehaald kan worden.
Oh, en dat ultrahilarische topic van tong kan natuurlijk ook een driedubbelslot op.
Als mod onmogelijk, ik zal vragen of FA's het kunnen doen.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:44 schreef existenz het volgende:
Kan iemand ff de [afbeelding] als topic icon in Willem II #5: Topics gaan net zo hard als de punten ff naar iets neutralers veranderen. We spelen misschien triest, maar dit was iets te negatief van me![]()
Oh, niet zo belangrijk hoor. Ik dacht dat jullie dat ook kondenquote:Op woensdag 27 december 2006 19:45 schreef Messenga het volgende:
[..]
Als mod onmogelijk, ik zal vragen of FA's het kunnen doen.
Ik heb de ander net op slot gedaanquote:Op woensdag 27 december 2006 19:47 schreef existenz het volgende:
Gooi maar op slot, die van Toma heeft een mooiere op
Ok.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:49 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik heb de ander net op slot gedaan
Wijzig je OP maar dan.
Eens. In ONZ.quote:Op woensdag 27 december 2006 23:18 schreef MeneerTim het volgende:
Er kunnen niet genoeg Aad de Mos topics zijn Messenga. Huppel topics hebben bestaansrecht.
Zijn gewoon verwijderd hoorquote:Op donderdag 28 december 2006 02:25 schreef DarkShine het volgende:
Goed dat ik nu weet dat doodsverwensingen in VBL zijn toegestaan
Neequote:Op donderdag 28 december 2006 09:17 schreef vitessezuid113 het volgende:
Tel je Leo ook onder die 3 zwakzinnige![]()
With all do respect, niet om Cantona te naaien (om hem ging het in deze geloof ik), maar een doodsverwensing behoort gewoon een ban te zijn. Je mod regelmatig prima, maar op z'n tijd zitten er rare beslissingen tussen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |