Is niet te hopen voor Ajaxquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:57 schreef methodmich het volgende:
Nieuw contract getekend, tegen internationalsalaris?
Enorm overschat door mensen die er geen kijk op hebbenquote:Op dinsdag 26 december 2006 05:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Een dik jaar verder en Maduro lijkt enorm stil te staan in zijn ontwikkeling.
Totaal geen kracht, totaal geen vertrouwen in z'n passes en duels. Veel onnodige fouten en het lijkt alsof het maar niet wil lukken.
Wat moet er gebeuren voor Maduro om weer terug te komen op z'n oude niveau of wordt hij toch enorm overschat na een aardig begin?
Lijkt het wel op. Ik snap alleen niet wat voor mentale problemen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 06:03 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Geweldige voetballer, maar zal er niet komen door mentale problemen.
Solo's.quote:Op dinsdag 26 december 2006 11:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat kan hij geweldig?
Daar heeft hij te weinig diepgang voor denk ik. Hij heeft een aantal wedstrijd uitstekend gespeeld als controlerende man op het middenveld. Ik weet nog bij het WK van Jong-Oranje (in Nederland) dat hij toen geweldig speelde. Ook bij Ajax heeft hij daar een aantal keer goed gespeeld.quote:Op dinsdag 26 december 2006 11:35 schreef keijz het volgende:
Maar is Maduro niet beter als rechtshalf?
Ten Cate moet hem gewoon terugsturen naar Jong Ajax, totdat 'ie daar weer de grote man is.quote:Op dinsdag 26 december 2006 11:38 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Daar heeft hij te weinig diepgang voor denk ik. Hij heeft een aantal wedstrijd uitstekend gespeeld als controlerende man op het middenveld. Ik weet nog bij het WK van Jong-Oranje (in Nederland) dat hij toen geweldig speelde. Ook bij Ajax heeft hij daar een aantal keer goed gespeeld.
Maar goed, op dit moment komt hij helaas nergens goed tot zijn recht. Ik ben benieuwd hoe Ten Cate van plan is dit op te lossen.
Tja als er een middenvelder bijkomt in de winterstop, zal het moeilijk worden voor Hedwiges om het vertrouwen terug te winnenquote:Op dinsdag 26 december 2006 11:38 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Daar heeft hij te weinig diepgang voor denk ik. Hij heeft een aantal wedstrijd uitstekend gespeeld als controlerende man op het middenveld. Ik weet nog bij het WK van Jong-Oranje (in Nederland) dat hij toen geweldig speelde. Ook bij Ajax heeft hij daar een aantal keer goed gespeeld.
Maar goed, op dit moment komt hij helaas nergens goed tot zijn recht. Ik ben benieuwd hoe Ten Cate van plan is dit op te lossen.
Lijkt me ook ja. Wel triest eigenlijk.... van international tot Jong-Ajax.quote:Op dinsdag 26 december 2006 11:39 schreef twi het volgende:
[..]
Ten Cate moet hem gewoon terugsturen naar Jong Ajax, totdat 'ie daar weer de grote man is.
Is met Heitinga ook gebeurd toch? Die kwam vorig jaar omstreeks deze tijd niet eens meer in aanmerking voor Jong Oranje. Soms moet je gewoon een stap terug maken om twee stappen vooruit te zetten.quote:Op dinsdag 26 december 2006 11:41 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Lijkt me ook ja. Wel triest eigenlijk.... van international tot Jong-Ajax.
Joh. Al meer dan twee jaar hoor. Maar fijn dat je ook eens met wat nieuws komt.quote:Op dinsdag 26 december 2006 11:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Van Basten is de bondscoach
Heitinga of Stekelenburg, geen idee wie van de twee dat nou was. Die twee lijken qua uiterlijk, positie en achternaam zoveel op elkakar.quote:Op dinsdag 26 december 2006 11:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is dat bij Heitinga gebeurt? Of Steekelenburg?
quote:22/2/2007 - Contractverlenging Hedwiges Maduro onzeker
(Gepost door P.)
BRON: Het Parool
Het Parool meldt dat Ajax vooralsnog weinig haast heeft het tot 2008 lopende contract van middenvelder Hedwiges Maduro te verlengen. "Ik weet ook niet waarom. Maar er spreekt weinig vertrouwen uit.", zegt Maduro.
Zijn zaakwaarnemer Roger Lindse ziet er een signaal in, maar onderstreept dat Maduro desondanks wil slagen bij Ajax. Tegelijkertijd stelt Lindse dat hij het vanwege de opstelling van Ajax logisch is dat "we ons nu de vraag stellen of hij toekomst heeft in Amsterdam. Mochten club en speler uit elkaar gaan, dan hoop ik dat het in goed overleg gebeurt. Er zit geen gelimiteerde transfersom in het contract." Maduro zelf kent de bedrijfsfilosofie van Ajax en stelt: "Als er niets verandert, zou ik deze zomer eigenlijk moeten worden verkocht" zegt Maduro.
Martin van Geel wilde geen commentaar geven.
Goed dat hij zelf ook doorheeft dat het een matig seizoen van hem was. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren en hoe hij zich verder zal gaan ontwikkelen bij Ajax of een andere club. Een goed EK zou wonderen voor hem kunnen doen.quote:29/5/2007 - Maduro wil na EK duidelijkheid van Ajax
(Gepost door RvN)
Hedwiges Maduro liet in een interview met Het Parool weten dat hij na het EK onder 21 duidelijkheid wil van Ajax over zijn toekomstmogelijkheden in Amsterdam. Van Geel heeft hem laten weten dat hij zich gewoon moet melden bij de start van de voorbereiding en dat dan in juli de situatie bekeken wordt. 'Kijk, als Ajax niet met me verder wil en ik hoor dat in een vroeg stadium, dan kan ik me in de voorbereiding bij een andere club aansluiten. Daarom wil ik eigenlijk duidelijkheid meteen na het EK. Ik kan namelijk niet nog zo'n slecht seizoen meemaken als het vorige.'
Maduro realiseert zich dat een vertrek lastig ligt, omdat hij dan eigenlijk wel naar een topclub wil. 'En ik denk niet dat ze me naar een directe concurrent laten vertrekken.' Andere opties zijn het buitenland of zijn contract bij Ajax uitdienen en dan vertrekken, als Ajax niet langer met hem doorwil.
Maar ik vind Vlaar en Donk achterin ook wel een veilig idee eigenlijk. Niks aan veranderen.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik vond m zeker nuttig. Misschien is ie alleen nog net iets beter als vrije verdediger omdat ie dan meer tijd en ruimte heeft.
Geloof je het zelfquote:Op maandag 11 juni 2007 10:05 schreef leolinedance het volgende:
Goede speler, Maduro. Al heeft hij het dit jaar niet laten zien. Denk dat hij in een team als dat van Feyenoord veel beter uit de verf zou komen. Hij bezit de kwaliteiten wel![]()
Er waren geruchten een tijdje terug dat hij naar PSV zou gaan. Maar dat zie ik (nu zeker) niet meer gebeuren. Waarom zou Feyenoord dan geen optie zijn? Ik vind hem trouwens ook wel een sympatieke voetballer, vooral vergeleken met een hoop andere spelers van Ajaxquote:Op maandag 11 juni 2007 10:13 schreef Rumille het volgende:
[..]
Geloof je het zelf.
Lekker zn EK spelen, contractverlenging bij Ajax en een lekker seizoen spelen![]()
Ik heb het eigenlijk ook niet specifiek over jOranje, maar meer in het algemeen. Tegen 1 spits kan je best met 1 mandekker en 1 vrije verdediger spelen. En die vrije, opbouwende verdediger kan dan heel goed Maduro zijn.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:03 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Maar ik vind Vlaar en Donk achterin ook wel een veilig idee eigenlijk. Niks aan veranderen.
tof.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:59 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Laatst kwam ik Maduro nog tegen op de Dam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |