abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28339443
Nieuw contract getekend, tegen internationalsalaris?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 29 juni 2005 @ 15:03:20 #202
15869 gr8w8
Better by design.
pi_28339645
In elk geval wel hoger en een jaar extra.
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_44745426
Een dik jaar verder en Maduro lijkt enorm stil te staan in zijn ontwikkeling.

Totaal geen kracht, totaal geen vertrouwen in z'n passes en duels. Veel onnodige fouten en het lijkt alsof het maar niet wil lukken.

Wat moet er gebeuren voor Maduro om weer terug te komen op z'n oude niveau of wordt hij toch enorm overschat na een aardig begin?
pi_44745517
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:57 schreef methodmich het volgende:
Nieuw contract getekend, tegen internationalsalaris?
Is niet te hopen voor Ajax
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_44745520
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 05:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Een dik jaar verder en Maduro lijkt enorm stil te staan in zijn ontwikkeling.

Totaal geen kracht, totaal geen vertrouwen in z'n passes en duels. Veel onnodige fouten en het lijkt alsof het maar niet wil lukken.

Wat moet er gebeuren voor Maduro om weer terug te komen op z'n oude niveau of wordt hij toch enorm overschat na een aardig begin?
Enorm overschat door mensen die er geen kijk op hebben
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 26 december 2006 @ 06:03:03 #206
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_44745532
Geweldige voetballer, maar zal er niet komen door mentale problemen.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_44746207
Diego laatste waarschuwing. We beginnen je gezuig en uitlokkend gedrag spuugzat te worden. Daarnaast kunnen jullie DAM het beste gewoon negeren. NIet altijd even makkellijk maar ook dat houdt het topic redelijk schoon.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_44746679
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 06:03 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Geweldige voetballer, maar zal er niet komen door mentale problemen.
Lijkt het wel op. Ik snap alleen niet wat voor mentale problemen.

Ik heb hem voor school een keer geinterviewd (vlak voor het WK), en het leek mij echt een 'opgeruimde' gozer. Toffe kerel ook, erg vriendelijk. Ik hoop het echt van harte voor hem dat hij snel weer in orde is.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_44746756
Wat kan hij geweldig?
pi_44746795
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 11:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat kan hij geweldig?
Solo's.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_44747019
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 11:21 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Solo's.
"Als Kaises Franz Beckenbauer"

Maar is Maduro niet beter als rechtshalf?
  dinsdag 26 december 2006 @ 11:37:43 #212
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44747054
Nee, vanaf rechts kan je 180 graden minder spelverdelen.

Ben blij dat Diego na z'n laatste waarschuwing en die laatste verwijderde post na die waarschuwing ongetwijfeld weer eens een paar maandjes weekjes daagjes uurtjes toe mag kijken.
pi_44747065
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 11:35 schreef keijz het volgende:
Maar is Maduro niet beter als rechtshalf?
Daar heeft hij te weinig diepgang voor denk ik. Hij heeft een aantal wedstrijd uitstekend gespeeld als controlerende man op het middenveld. Ik weet nog bij het WK van Jong-Oranje (in Nederland) dat hij toen geweldig speelde. Ook bij Ajax heeft hij daar een aantal keer goed gespeeld.

Maar goed, op dit moment komt hij helaas nergens goed tot zijn recht. Ik ben benieuwd hoe Ten Cate van plan is dit op te lossen.
pi_44747072
Vogel verdeelde het spel ook altijd goed
  dinsdag 26 december 2006 @ 11:39:19 #215
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44747080
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 11:38 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Daar heeft hij te weinig diepgang voor denk ik. Hij heeft een aantal wedstrijd uitstekend gespeeld als controlerende man op het middenveld. Ik weet nog bij het WK van Jong-Oranje (in Nederland) dat hij toen geweldig speelde. Ook bij Ajax heeft hij daar een aantal keer goed gespeeld.

Maar goed, op dit moment komt hij helaas nergens goed tot zijn recht. Ik ben benieuwd hoe Ten Cate van plan is dit op te lossen.
Ten Cate moet hem gewoon terugsturen naar Jong Ajax, totdat 'ie daar weer de grote man is.
pi_44747101
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 11:38 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Tja als er een middenvelder bijkomt in de winterstop, zal het moeilijk worden voor Hedwiges om het vertrouwen terug te winnen
pi_44747112
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 11:39 schreef twi het volgende:

[..]

Ten Cate moet hem gewoon terugsturen naar Jong Ajax, totdat 'ie daar weer de grote man is.
Lijkt me ook ja. Wel triest eigenlijk.... van international tot Jong-Ajax.
pi_44747126
Van Basten is de bondscoach
  dinsdag 26 december 2006 @ 11:46:16 #219
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44747174
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 11:41 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Lijkt me ook ja. Wel triest eigenlijk.... van international tot Jong-Ajax.
Is met Heitinga ook gebeurd toch? Die kwam vorig jaar omstreeks deze tijd niet eens meer in aanmerking voor Jong Oranje. Soms moet je gewoon een stap terug maken om twee stappen vooruit te zetten.
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 11:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Van Basten is de bondscoach
Joh. Al meer dan twee jaar hoor. Maar fijn dat je ook eens met wat nieuws komt.
pi_44747186
Is dat bij Heitinga gebeurt? Of Steekelenburg?
  dinsdag 26 december 2006 @ 11:48:06 #221
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44747196
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 11:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is dat bij Heitinga gebeurt? Of Steekelenburg?
Heitinga of Stekelenburg, geen idee wie van de twee dat nou was. Die twee lijken qua uiterlijk, positie en achternaam zoveel op elkakar.
pi_44747344
Zo'n goed WK u20 speelde Maduro ook niet hoor, dat is schromelijk overdreven door de media. Hij was aanvoerder (meen ik) en speelde zich daarom redelijk in de kijker. Maar naarmate de tegenstanders beter werden, werd er wat druk op Maduro gezet, of een dynamische aanvallende middenvelder (Mikel bijvoorbeeld), waardoor hij óf de tijd niet had om een betere pass te geven dan een tikkie breed/terug, óf hij telkens werd overlopen wat met zijn logge lichaamsbouw en weinige dynamiek voor veel gevaar zorgde.

Die problemen heeft hij nu nog steeds.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  dinsdag 26 december 2006 @ 12:12:01 #223
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44747615
Klopt, vooral tegen Nigeria was Maduro een drama. Maar de wedstrijden ervoor was hij flink belangrijk. Overigens is die logge lichaamsbouw niet funest hoor, die is vrijwel hetzelfde als die van Rijkaard. En dat was ook niet de snelste qua handelen, geen Sneijder in elk geval. Wanneer Maduro de conditie opbouwt en misschien een paar kilootjeskwijt raakt voor de vele meters die hij loopt (de meeste op het jeugd WK), en de balans in z'n spel terug weet te brengen dan kan 'ie gewoon een heel goede voetballer worden.

Helaas wordt 'ie nu geforceerd om te presteren. De pers kraakt 'm af, de supporters zien het niet meer in 'm zitten en zelfs de coach valt 'm publiekelijk af. Zoals ik zeg, hou 'm een half jaartje uit de schijnwerpers en wellicht komt 'ie veel sterker terug.

Want hoewel hij de kwaliteit nog lang niet heeft, heeft 'ie wel de potentieom een type Rijkaard te worden.
pi_44751511
Rijkaard had wel dynamiek en Madura niet en zal het ook nooit krijgen. Of denk jij van wel?
  dinsdag 26 december 2006 @ 18:52:27 #225
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44751568
Ja.
pi_44752143
Ajax 1 is voor de korte termijn inderdaad geen optie lijkt mij. Ajax 2 of verhuur lijkt mij het beste.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_44752334
Hier maakt V. Basten denk ik een blunder. Eerst roept hij Maduro zo op, en nu is hij niet goed genoeg voor Ajax. Van Basten is denk ik wel zo snugger dat hij hem nog steeds oproept
pi_46555684
quote:
22/2/2007 - Contractverlenging Hedwiges Maduro onzeker
(Gepost door P.)

BRON: Het Parool

Het Parool meldt dat Ajax vooralsnog weinig haast heeft het tot 2008 lopende contract van middenvelder Hedwiges Maduro te verlengen. "Ik weet ook niet waarom. Maar er spreekt weinig vertrouwen uit.", zegt Maduro.

Zijn zaakwaarnemer Roger Lindse ziet er een signaal in, maar onderstreept dat Maduro desondanks wil slagen bij Ajax. Tegelijkertijd stelt Lindse dat hij het vanwege de opstelling van Ajax logisch is dat "we ons nu de vraag stellen of hij toekomst heeft in Amsterdam. Mochten club en speler uit elkaar gaan, dan hoop ik dat het in goed overleg gebeurt. Er zit geen gelimiteerde transfersom in het contract." Maduro zelf kent de bedrijfsfilosofie van Ajax en stelt: "Als er niets verandert, zou ik deze zomer eigenlijk moeten worden verkocht" zegt Maduro.

Martin van Geel wilde geen commentaar geven.
pi_46555785
ze mogen van mij zijn contract wel verlengen maar hij moet dan zeker verhuurd worden want op deze manier wordt het niks meer
pi_46555824
Dat wordt niks meer met hem. Hij is gefaald.
pi_46556175
Gewoon deze zomer beslissen wat het wordt, dan heeft hij nog een aantal (cruciale) maanden op zich te bewijzen.

Maar het blijft een dilemma. We weten allemaal dat hij goed kan voetballen, maar als dat er al een tijd niet uitkomt is dat toch merkwaardig.
  donderdag 22 februari 2007 @ 13:14:18 #232
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_46556234
Hij heeft in zijn eerste half jaar goed gevoetbald. Daarna viel hij vooral op door enorme blunders te maken (denk aan de "terugspeelbal" tijdens Ajax-Roda vorig seizoen). Kortom, wegdoen, want hij haalt het benodigde niveau niet.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 22 februari 2007 @ 13:30:27 #233
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_46556732
we horen het wel, zullen hem niet missen
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_46557311
Ik zal hem ook niet missen. Laat hem maar een niveautje lager spelen, is voor hem zelf ook het beste.
pi_46559568
Einde verhaal voor Maduro dus, jammer vond het in het begin nog wel wat..
pi_46560384
Er stond een tijdje geleden wel een interessant stuk van hem in dat Ajax blaadje. Ben het alleen vergeten, maar dat verklaarde zijn slechte spelen mede.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_49923471
quote:
29/5/2007 - Maduro wil na EK duidelijkheid van Ajax
(Gepost door RvN)

Hedwiges Maduro liet in een interview met Het Parool weten dat hij na het EK onder 21 duidelijkheid wil van Ajax over zijn toekomstmogelijkheden in Amsterdam. Van Geel heeft hem laten weten dat hij zich gewoon moet melden bij de start van de voorbereiding en dat dan in juli de situatie bekeken wordt. 'Kijk, als Ajax niet met me verder wil en ik hoor dat in een vroeg stadium, dan kan ik me in de voorbereiding bij een andere club aansluiten. Daarom wil ik eigenlijk duidelijkheid meteen na het EK. Ik kan namelijk niet nog zo'n slecht seizoen meemaken als het vorige.'

Maduro realiseert zich dat een vertrek lastig ligt, omdat hij dan eigenlijk wel naar een topclub wil. 'En ik denk niet dat ze me naar een directe concurrent laten vertrekken.' Andere opties zijn het buitenland of zijn contract bij Ajax uitdienen en dan vertrekken, als Ajax niet langer met hem doorwil.
Goed dat hij zelf ook doorheeft dat het een matig seizoen van hem was. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren en hoe hij zich verder zal gaan ontwikkelen bij Ajax of een andere club. Een goed EK zou wonderen voor hem kunnen doen.
pi_50307477
Ongelooflijk wat een verschil tussen de Maduro bij Ajax en bij Jong Oranje. Vandaag met veel vertrouwen, zekerheid, aanvallende oplossingen.

Als hij dit nou het toernooi doorzet en daarna ook bij Ajax, dan kan ie Gabri echt wel opvolgen. Maar echt bizar wat er een verschil tussen zit.
  zondag 10 juni 2007 @ 20:15:36 #239
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50307612
Ik vond 't wel meevallen, ik vond Maduro beresterk in z'n invalbeurten de laatste tijd. Hij heeft alleen tot pakweg april bijna een jaar gekwakkeld me z'n 'vorm.
pi_50307666
Maduro was vandaag de Maduro zoals we hem kennen. Rustig maar oh zo nuttig.
pi_50307762
Ik vond m zeker nuttig. Misschien is ie alleen nog net iets beter als vrije verdediger omdat ie dan meer tijd en ruimte heeft. Maar deze Maduro hebben we een tijdje niet gezien
pi_50322460
quote:
Op zondag 10 juni 2007 20:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik vond m zeker nuttig. Misschien is ie alleen nog net iets beter als vrije verdediger omdat ie dan meer tijd en ruimte heeft.
Maar ik vind Vlaar en Donk achterin ook wel een veilig idee eigenlijk. Niks aan veranderen.
  maandag 11 juni 2007 @ 10:05:59 #243
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_50322542
Goede speler, Maduro. Al heeft hij het dit jaar niet laten zien. Denk dat hij in een team als dat van Feyenoord veel beter uit de verf zou komen. Hij bezit de kwaliteiten wel
pi_50322752
quote:
Op maandag 11 juni 2007 10:05 schreef leolinedance het volgende:
Goede speler, Maduro. Al heeft hij het dit jaar niet laten zien. Denk dat hij in een team als dat van Feyenoord veel beter uit de verf zou komen. Hij bezit de kwaliteiten wel
Geloof je het zelf .

Lekker zn EK spelen, contractverlenging bij Ajax en een lekker seizoen spelen
  maandag 11 juni 2007 @ 10:16:28 #245
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_50322842
quote:
Op maandag 11 juni 2007 10:13 schreef Rumille het volgende:

[..]

Geloof je het zelf .

Lekker zn EK spelen, contractverlenging bij Ajax en een lekker seizoen spelen
Er waren geruchten een tijdje terug dat hij naar PSV zou gaan. Maar dat zie ik (nu zeker) niet meer gebeuren. Waarom zou Feyenoord dan geen optie zijn? Ik vind hem trouwens ook wel een sympatieke voetballer, vooral vergeleken met een hoop andere spelers van Ajax
pi_50328126
quote:
Op maandag 11 juni 2007 10:03 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Maar ik vind Vlaar en Donk achterin ook wel een veilig idee eigenlijk. Niks aan veranderen.
Ik heb het eigenlijk ook niet specifiek over jOranje, maar meer in het algemeen. Tegen 1 spits kan je best met 1 mandekker en 1 vrije verdediger spelen. En die vrije, opbouwende verdediger kan dan heel goed Maduro zijn.
  maandag 11 juni 2007 @ 13:59:16 #247
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_50330426
Laatst kwam ik Maduro nog tegen op de Dam.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  maandag 11 juni 2007 @ 17:07:20 #248
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_50337652
quote:
Op maandag 11 juni 2007 13:59 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Laatst kwam ik Maduro nog tegen op de Dam.
tof.
pi_50374846
spam +reacties verwijderd
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_50421271
De Haan is een betere coach voor Maduro dan Ten Cate?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')