quote:Op donderdag 28 december 2006 22:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom ik jou zou mailen. Jij hebt blijkbaar last van mij ik niet van jou. Ik gebruik de TR functie, ik zeik nauwelijks meer in Feedback en alles waar je om gevraagd heb. En ik stel jou een normale vraag. Niemand is namelijk 100% subjectief. En als duidelijk ajax supporter met recentelijk nog een anti feyenoord sig is het een beetje raar om te roepen dat jullie voor iedereen zijn.
Daarnaast mail/pm ik, na nooit antwoord te hebben gekregen van Shmoopy en NJ op mails naar hun, nooit meer met mods of @'s van fok uit vrije wil.
Naar mijn weten had NJ toch echt teruggemaild.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:40 schreef Bos81 het volgende:
Robbie heeft n.a.v. die mail teruggemaild naar de FA's. DAAR heeft hij geen antwoord op gekregen.
Dan ga ik er niet op in.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Niet dus, doet er verder ook niet meer toe...
Het veranderd niks aan mijn vraag/statement.
Ik zie er telkens maar eentje in de Feijenoordtopics, vreemd.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:23 schreef Malibu-06 het volgende:
En er zitten gewoon veel josti's in de Feijenoord-topics helaas.
Ik kick tenminste niet op geweld.quote:Op donderdag 28 december 2006 23:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zie er telkens maar eentje in de Feijenoordtopics, vreemd.
Boeit het nou of ik er wel of niet op kick. Gaat over Feijenoord.quote:Op donderdag 28 december 2006 23:02 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik kick tenminste niet op geweld.
Das tenminste geen ajax supporterquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Achmed
Waarom wordt het dan geen ajacied?quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:46 schreef Messenga het volgende:
Geen idee.
Omdat er geen Ajacied heeft gesolliciteerd.quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:53 schreef dndiek het volgende:
[..]
Waarom wordt het dan geen ajacied?
quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:55 schreef dndiek het volgende:
Heeft er dan wel iemand gesolliciteerd?
Daar doe ik verder geen uitspraak over.quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoeveel sollicitaties zijn er binnen gekomen?
Door vrijlating van Vaduz en Suijk hebben we meer keuzes.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:04 schreef TerroRobbie het volgende:
- De door velen gezien als de grootste wannabe mod van vbl, ik zelf, heeft zelfs niet gesolliciteerd.
- Eerdere sollicitatierondes waren er ook nooit veel serieuze kandidaten.
- De bekende rel en gedoe van Danny hebben het ook allemaal niet aantrekkelijk gemaakt.
Dat er users zijn die door de bans van de 2 niet wilden solliciteren. Nu wel weer. De Reden voor Sandman destijds om ts stoppen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Leg uit?
Dat is natuurlijk geen reden om alsnog geen sollicitatie te sturen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:10 schreef TerroRobbie het volgende:
De unbanning was toch pas na de sluiting van de sollicitatieperiode?
Open sollicitaties zijn nooit verboden.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Op zich geen reden nee, behalve dat in dat geval een sollicitatietermijn nergens op slaat.
Bos ik heb zelden een aanmerking op je.... maar ik herhaal wat ik een tijdje terug een ander verweet. Als je een vraag post... post dan ook het vraagteken. Zoals het er stond was het geen vraag.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik zie aan je registratiedatum dat je pas ruim een week onder Happel post. DUs vraag ik alleen maar of je eerst onder een andere account postte.
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op vrijdag 29 december 2006 03:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Bos ik heb zelden een aanmerking op je.... maar ik herhaal wat ik een tijdje terug een ander verweet. Als je een vraag post... post dan ook het vraagteken. Zoals het er stond was het geen vraag.
Ik ben gewoon Cart_man. Niet een van die andere kneuzen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 07:30 schreef twi het volgende:
Maar op zich is het wel een leuk spelletje: wil de echte kloon van Dirk_Kuijt (en/of LoekB) opstaan
Klopt, maar dit is dan ook een uitzondering. Wij wisten niet dat de oude mods werden geunbanned op kerst. Door deze unban zijn er, zoals Messenga zegt, 'meer mogelijkheden' gekomen. De bans hadden ervoor gezorgd dat veel users nou niet echt staan te springen om mod te wordenquote:Op vrijdag 29 december 2006 01:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Dan slaan sollicitatietermijnen nog steeds nergens op.
Donequote:Op zaterdag 30 december 2006 12:16 schreef Spockjuh_ het volgende:
kunnen jullie in het links topic onder de noemer fansites de volgende site toevoegen namens AGOVV : www.agovvapeldoorn.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |