quote:Op donderdag 28 december 2006 17:11 schreef Messenga het volgende:
[..]
.
Het woord consequent is bij mij ook onbekend.
Nou ik vind hem in zn eentje al irritant genoeg..quote:Op donderdag 28 december 2006 17:17 schreef Messenga het volgende:
[..]
Irritatie van beide kanten wat ervoor zorgde dat het gebeurde.. achja, emoties.. Hij is een gewaarschuwd man, hij telt dus voor 2.
Welke irritatie? Ik reageer over de match, die we dankzij een dubieuze scheids verliezen, en dan mag ik een doodsverwensing krijgen?quote:Op donderdag 28 december 2006 17:17 schreef Messenga het volgende:
[..]
Irritatie van beide kanten wat ervoor zorgde dat het gebeurde.. achja, emoties.. Hij is een gewaarschuwd man, hij telt dus voor 2.
Jij was ook niet even vriendelijkquote:Op donderdag 28 december 2006 17:18 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Welke irritatie? Ik reageer over de match, die we dankzij een dubieuze scheids verliezen, en dan mag ik een doodsverwensing krijgen?
Weet ik dat voor zondag als ik terugben van het voetbal
quote:
quote:Op donderdag 28 december 2006 17:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou ik vind hem in zn eentje al irritant genoeg..
quote:Op donderdag 28 december 2006 17:20 schreef Messenga het volgende:
[..]
Jij was ook niet even vriendelijk
Over non-argumenten gesproken.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:09 schreef twi het volgende:
[..]
Met die lui valt niet te discussieren, dus heeft dat toch geen nut. Je krijgt meestal van die non-argumenten, en ondertussen geven ze hun mening over wie er gekocht moet worden en wat de opstelling wordt. Dan mag je ineens wel oordelen over zaken waar je niet direct bij betrokken bent
Consequent zijn ze hier in VBL nog nooit geweest.quote:Op donderdag 28 december 2006 02:25 schreef DarkShine het volgende:
Goed dat ik nu weet dat doodsverwensingen in VBL zijn toegestaan
Zeker uit ervaringen met een vorig accountquote:Op donderdag 28 december 2006 21:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Consequent zijn ze hier in VBL nog nooit geweest.
We zijn voor iedereen.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:05 schreef Vakkie_W het volgende:
Het valt me wel op dat in de korte periode dat ik op FOK! zit, de moderaters niet echt aan de kant van Feyenoord staan![]()
Heeft geen drol te maken met mijn vorige account, is gewoon een feit.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zeker uit ervaringen met een vorig account
Dat zeg ik niet. Ik zie aan je registratiedatum dat je pas ruim een week onder Happel post. DUs vraag ik alleen maar of je eerst onder een andere account postte.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Heeft geen drol te maken met mijn vorige account, is gewoon een feit.
Hah, ik vind jou altijd het minst consuquent van alle mods. Tenminste, tijdens relletjes tussen Ajacieden en Feyenoorders. Meestal kies jij dan toch de kant van Ajax. Maar dat kan toevallig zo zijn. Ik weet niet hoe dat in de tijd hiervoor was.quote:
quote:Op donderdag 28 december 2006 22:12 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Hah, ik vind jou altijd het minst consuquent van alle mods. Tenminste, tijdens relletjes tussen Ajacieden en Feyenoorders. Meestal kies jij dan toch de kant van Ajax. Maar dat kan toevallig zo zijn. Ik weet niet hoe dat in de tijd hiervoor was.
Het lijkt mij een strak plan dat je mij eens gaat mailen over wat je allemaal te klagen hebt. Ik begin je ernstig vervelend te vinden, en dat mag van beide kanten maar eens afgelopen zijn. Laat eens iets positiefs zien van jou kant, dan ben ik bereid om weer eens normaal op je te reageren.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waarom probeer je je als iets voor te doen wat je niet bent?
Dan hadden er Feijenoorders moeten solliciteren.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:23 schreef Malibu-06 het volgende:
Ach, als er hier Feijenoord-mods zouden zijn, zouden Ajacieden weer iets meer benadeeld worden. Dat blijf je toch wel houden... Bovendien vind ik het wel meevallen.
quote:Op donderdag 28 december 2006 22:21 schreef Messenga het volgende:. Kijk eerst eens naar jezelf voordat je een ander aanspreekt. Daarnaast zijn de Feijenoorders helaas vaak iets geėmotioneerder dan de Ajacieden. Ik kan er vrij weinig aan doen dat dat bestraft wordt. Ik heb echt niets tegen Feijenoorders. Sterker nog, een van mijn beste vrienden is Ras-Feijenoorder.
Ik heb em niet geband, so don't blame me.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:26 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Wat is dit voor een onzin? Naar mezelf kijken? Waarom?
Wat heeft het er mee te maken dat Feyenoorders geėmotioneerder zijn dan Ajacieden? En als je zo denkt ben je wederom niet consequent. Want ik las toch echt dat iemand geen ban krijg voor een doodsverwensing, omdat het met emoties te maken had!
En dat een van je beste vrienden een Ras-Feyenoorder is zegt ook helemaal niets. In mijn vriendengroep zitten genoeg Ajacieden. Ik mag hun gewoon. Zou wat zijn om je vriendschap vanaf de basischool te vergooien omdat ze toevallig voor een andere club zijn![]()
Gaan we een referendum houden over jou aanblijven als er een Feyenoorder zich beschikbaar stelt als mod?quote:Op donderdag 28 december 2006 22:25 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dan hadden er Feijenoorders moeten solliciteren.
Er zijn genoeg Feijenoorders die daar anders over denken.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:26 schreef Vakkie_W het volgende:
En dat een van je beste vrienden een Ras-Feyenoorder is zegt ook helemaal niets. In mijn vriendengroep zitten genoeg Ajacieden. Ik mag hun gewoon. Zou wat zijn om je vriendschap vanaf de basischool te vergooien omdat ze toevallig voor een andere club zijn![]()
Ik kom van het platteland. Ik ken al mijn vrienden al vanaf mijn 3e jaar. 20 jaar vriendschap ga ik niet vergooien omdat ze toevallig voor Ajax zijn.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:28 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg Feijenoorders die daar anders over denken.
Helaas.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:28 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Gaan we een referendum houden over jou aanblijven als er een Feyenoorder zich beschikbaar stelt als mod?
Ik zie niet in waarom ik jou zou mailen. Jij hebt blijkbaar last van mij ik niet van jou. Ik gebruik de TR functie, ik zeik nauwelijks meer in Feedback en alles waar je om gevraagd heb. En ik stel jou een normale vraag. Niemand is namelijk 100% subjectief. En als duidelijk ajax supporter met recentelijk nog een anti feyenoord sig is het een beetje raar om te roepen dat jullie voor iedereen zijn.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:21 schreef Messenga het volgende:
Het lijkt mij een strak plan dat je mij eens gaat mailen over wat je allemaal te klagen hebt. Ik begin je ernstig vervelend te vinden, en dat mag van beide kanten maar eens afgelopen zijn. Laat eens iets positiefs zien van jou kant, dan ben ik bereid om weer eens normaal op je te reageren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |