abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42967625
Vervolg van: Het Grote SSC Napoli topic, nu vanuit de Serie B

Sinds gistermiddag al 24.000 losse kaarten verkocht voor Napoli - Juve. Da's dus morgen wel uitverkocht met ook al ruim 20.000 seizoenkaarthouders.

Lippi is na het bericht in de Gazzetta Dello Sport wel gesprek van de dag op alle radio en TV zenders als het om Napoli gaat. Maar da's nog ver weg, Serie B is pas net begonnen, voorlopig wordt er redelijk gespeeld (maar met name te onconstant) en is de klassering prima, maar straks volgen nog de grote wedstrijden tegen Juve, Bologna, Lecce, Genoa, Brescia, Bari etc. dus de route is nog lang en zwaar.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammą, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_42967802
Hoop dat ze winnen van Juve, al zal het erg moeilijk worden.
13 januari ga ik naar Napoli-Hellas, nu al zin in
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_42968282
Maar goed, dat de naam belangrijker is dan de prestaties maakt voor niemand iets uit in Napels?
pi_42975816
Reja heeft niet zo'n geweldige lijst prestaties op zich BliksemSchigt, hij is ook niet zo geliefd bij de fans. En ik ben ook niet zo'n fan van hem, hoewel hij me dit seizoen meevalt, hij lijkt nu tactisch sterker dan vorig seizoen.
pi_42976858
Dit topic gaan we weer geinteresseerd volgen.
pi_42980332
Napoli zelf heeft overigens de geruchten ontkend (logisch). Al zou er wel wat spelen, altijd ontkennen.
pi_42997344
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 22:01 schreef DIGGER het volgende:
dus de route is nog lang en zwaar.
© Castel di Sangro
smook is ook travel agent/journalist?
pi_43015739
GVD vanmiddag totaal onnodig verloren, Bucchi had gewoon van dichtbij totaal ongedekt de 0-1 moeten inkoppen en dan was je wel klaar geweest tegen die prutsers van Albinoleffe.

Ze krijgen amper een (halve) kans en komt er eens een halve kans, dan maak je toch geen domme overtreding? Nu verlies je van een ploeg die bijna zelfstandig geen kans weet te creeeren doordat je ze een penalty schenkt.

Daarbovenop nog een gele kaart voor Cannavaro die nu geschorst if voor de grote clash volgende week maandagavond
pi_43015847
O en Reja, die boerenlul, houdt de Zerbi op de bank, "want het was maar Albinoleffe".

Juventus is pas over 9 dagen man, voorbereidingstijd zat, hij had gewoon vanaf de 1e minuut moeten spelen.
pi_43020972
Op het journaal vanavond kort wat beelden uit Piacenza, waar vanmorgen rellen waren tussen Bari fans (Bari speelde in Piacenza) en Napoli fans (onderweg naar Bergamo per trein die een tussenstop maakte in Piacenza).

In totaal 8 agenten het ziekenhuis in geslagen, een hoop auto's vernield, 2 bars geplunderd en 5 Bari fans aangehouden.

Wordt nog gezellig als de clubs tegen elkaar spelen.
pi_43062607
Digger, ik ben een maandje in Nederland en mis de wedstrijd van volgende week. Heb jij een idee hoe ik deze wedstrijd op televisie kan kijken?
  maandag 30 oktober 2006 @ 14:48:17 #12
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_43066744
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 09:29 schreef MaxPower het volgende:
Dit topic gaan we weer geinteresseerd volgen.
Dan doe ik mee.
  maandag 30 oktober 2006 @ 17:36:50 #13
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_43072551
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 14:48 schreef pfaf het volgende:

[..]

Dan doe ik mee.
Anders ik wel
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  maandag 30 oktober 2006 @ 17:39:43 #14
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_43072662
In Napoli beside the sea....it happend on a night like this.
pi_43073516
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 17:39 schreef PLAE@ het volgende:

In Napoli beside the sea....it happend on a night like this.
Wat?
  maandag 30 oktober 2006 @ 18:10:55 #16
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_43073855
Hopen dat Napoli iets kan uitrichten.
  maandag 30 oktober 2006 @ 18:55:38 #17
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_43075301
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 18:01 schreef smook.biz het volgende:

[..]

Wat?
bekend nr over Napoli. M'n tvp
pi_43075694
Het heeft niet geheel te maken met Napoli, maar omdat ik las over die rellen tussen supporters van Bari en Napoli toch dit bericht:

Giovanni Montani, jeugdspeler van Serie B-club Bari, is gisteren om het leven gebracht. Dit meldt La Gazetta dello Sport in haar editie van vandaag.

Volgens de Italiaanse krant reed de 18-jarige aanvaller in zijn auto, toen twee motorrijders naast hem opdoken en het vuur opende. Het voertuig kwam tot stilstand in een tuin en de speler overleed vlak daarna.

Montani was overigens de kleinzoon van Andrea Montani, een maffiabaas uit de jaren tachtig. Het is nog onduidelijk of deze familieband de reden van de moord is.
pi_43075759
.

Beschamend, niet?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_43075928
Vanavond bij Holland Sport een reportage over Maradona. Wellicht met wat mooie shots vanuit San Paolo.....
pi_43077801
Beschamend, tsjaaah. Misschien was de hele familie wel niet zo netjes, en niet alleen opa. Vind het wel een beetje een suggerende zin, want als je een beetje googled op die naam, kom je hem niet zomaar tegen. Wat mij wel duidelijk is, is dat hij lid moet zijn geweest van Sacra Corona Unitą, en die doen vooral in drugs wat ik heb begrepen, en mensen die zich daar mee bezig houden zijn meestal geen lieverdjes.

Maarjaaah, het is gewoon een triest voorval, en voor smook zal het wel bekend zijn natuurlijk hoe Italie er nog van in de ban is, toch zeker?
pi_43080531
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 12:30 schreef smook.biz het volgende:
Digger, ik ben een maandje in Nederland en mis de wedstrijd van volgende week. Heb jij een idee hoe ik deze wedstrijd op televisie kan kijken?
Bij iemand met een SKY Italia decoder in elk geval.

Zou niet weten welke andere sportzender deze wedstrijd verder nog live zou brengen.
Volgens mij kan he took via een schotel op de Hotbird en p.p.v. maar weet niet of dit ook vanuit buiten Italie kan.
En de Mediaset premium kanalen kun je ook niet over de grens ontvangen.

Wie weet via de website van Talpa of Sport 1?
pi_43080681
E Auguri Pibe D'Oro!!!

Buon Compleanno
pi_43091075
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 19:58 schreef o9_Franky het volgende:
Beschamend, tsjaaah.
Ik zie dat mijn post beetje verkeerd opgevat kan worden...

Het ging meer over de beschamende tvp zeg maar, de timing van die post was niet zo best...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_43138473
Haha, okeee.
Inderdaad beetje verkeerd opgevat. Doe dan ook wat aan je timing, zeg.. haha

Beschamend :p
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: