kennersoog blaat ! ,,, vergelijken met Raul? geezquote:Op zondag 13 februari 2005 21:16 schreef tong80 het volgende:
Ach iedreeen kan zien dat Zlatan talent heeft.Bij Lazovic heb je een echt kennersoog nodig. Hij maakt het voetbal simpel. Net als Raoul, wat jij ziet als ballen die van zijn voet afspringen zijn juist kunststukjes kwa techniek. Hij heeft geen 3 balbehandelingen nodig om een bal goed neer te leggen. Lazovic is een speler voor de fijproevers.
hey ik zei hiervoor dat ie toevallig 1 goeie assist geeft blabla.... natuurlijk springt niet altijd de bal van ze poot, maar wel verdomd vaak...quote:Op zondag 13 februari 2005 23:24 schreef De_Ananas het volgende:
Ja DAMH, bij die assist op Kuijt liet ie de bal echt ver van zijn voet af springen ja....![]()
Maar dat had ik bij Zlatan ook nooit. Maar wel altijd het gevoel dat ie in 1 klap van een boel nutteloos dom gekloot ging switchen naar een levensgevaarlijke actie waarmee die ging scoren. Ik hoop dat Lazovic ook zo wordt, al zijn deze 2 spelers natuurlijk niet te vergelijkenquote:Op maandag 14 februari 2005 15:37 schreef methodmich het volgende:
Toch krijg je nooit het idee bij die jongen dat ie er eens lekker 3 in gaat peren ofzo...
Ejj lopen je ons nu te grappen of ben je seriquote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:07 schreef tong80 het volgende:
Alsof Stephan Petterson een kaatsertje werd genoemd.
Dat is zijn grootste kwaliteit. En dat zie je niet veel bij jonge spelers. Die pure techniek om een bal in één keer klaar te leggen.
Zozo, het wordt steeds meer. Ik geloof dat hij voor iets van 2m overkwam. Ik ben het wel eens met je stelling trouwens, het is jammer dat Lazovic niet nog een kans heeft gehad bij Feyenoord.quote:Op zondag 24 september 2006 15:30 schreef tong80 het volgende:
Ongelooflijk dat Feijenoord hem heeft laten gaan en voor 5 miljoen Charisteas kocht.
quote:Op zondag 10 december 2006 11:35 schreef tordesmonats het volgende:
meest overschatte speler eredivisie
nivootje nietzielan
Een talent dat bij Feyenoord zijn kans niet heeft gekregen.quote:Op zondag 10 december 2006 11:35 schreef tordesmonats het volgende:
meest overschatte speler eredivisie
nivootje nietzielan
Dat stel ik ook voor.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik stel voor dat Feijenoord hem terughuurt met optie tot koop.
Hoe pijnlijk het ook is.
Maar PSV is op zoek naar een buitenspeler, eentje die de achterlijn kan halen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:14 schreef twi het volgende:
Ik zie PSV 'm wel halen, om met hem centraal te gaan spelen en Kone en Farfan via de vleugels. Beetje een voetballende VoH.
quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:49 schreef RayMania het volgende:
En als Lazovic ook geflopt was bij Vitesse dan was het een perfect bestuur?
Hij heeft nooit een kans gehad bij Feyenoord.quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:49 schreef RayMania het volgende:
Als bestaat niet in voetbal. Als dit als dat...quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:49 schreef RayMania het volgende:
Mijns inziens ís het ook een perfect bestuur, die Rotterdammers.quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:49 schreef RayMania het volgende:
quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:55 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Hij heeft nooit een kans gehad bij Feyenoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |