Mandekking is hem niet bekend. Hij kan niet bij een man blijven, die lopen altijd uit zijn rug weg en dan staat hij te kijken wtf.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:47 schreef Klingon het volgende:
Ik geef Sansoni trouwens best nog wel wat krediet. Hij kan wel verdedigen, maar moet alleen leren op bepaalde momenten die bal de rollerside in te rossen.
Hij wil idd teveel voetballend oplossen. Dat deed hij overigens in het begin van het seizoen niet eens onaardig, zo vond iedereen hier ook kan ik me nog herinneren. Ook De Mos had niks dan lovende woorden na de voorbereiding. Maar wat je goed kan in de tweede Griekse divisie geldt natuurlijk niet voor de Eredivisie. Hier stelt de tegenstander zich in op zulke spelers, loeren op foutjes en Sansoni is er nu al meer dan eens ingetrapt.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:49 schreef DeVinger het volgende:
Daarnaast is het idd een voetballende verdediger, maar laat hem dat maar in de vakantie met zijn vriend Cantona op het strand doen.
Inderdaad, en ik vind het niet erg als je fouten maakt, maar waar ik mij aan irriteer is zijn nonchalante houding. Ik zie hem nooit is balen of kwaad op zichzelf worden. Altijd huppelt hij maar weer verder. Hij heeft echt teveel fouten gemaakt om hem nog een kans te geven. Van de tweede griekse divisie naar de eredivisie vond ik al een hele rare aankoop, maar de verhalen van de voorbereiding waren geweldig positief (heb hem zelf nooit zien spelen). Sparta uit moeten missen (tv weliswaar) ivm Lowlands en toen heb ik thuis AZ gezien. Speelde hij een dijk van een wedstrijd, maar dat is ook zowat de enige keer dat het goed ging. Uit Ajax begon het gesodemieter met hem en Wapie (en blondelle).quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:58 schreef Klingon het volgende:
[..]
Hij wil idd teveel voetballend oplossen. Dat deed hij overigens in het begin van het seizoen niet eens onaardig, zo vond iedereen hier ook kan ik me nog herinneren. Ook De Mos had niks dan lovende woorden na de voorbereiding. Maar wat je goed kan in de tweede Griekse divisie geldt natuurlijk niet voor de Eredivisie. Hier stelt de tegenstander zich in op zulke spelers, loeren op foutjes en Sansoni is er nu al meer dan eens ingetrapt.
Heracles heeft ze gevonden...So far danquote:Gezocht: 3 punten in Almelo
Wacht eerst het eindoffensief maar eens af. Met zulke spitsen MOET je minstens nog kunnen scoren tegen Pieckenhagen.quote:Op zondag 31 december 2006 13:45 schreef Klingon het volgende:
De verdediging staat echt te kloten volgens de radio. Miscommunicatie tussen Sprockel en Velthuizen, Sansoni die niet oplet... ik denk dat ik vanavond weer vol aan de bier ga om de laatste 2 wedstrijden weg te spoelen
Nog eentje dan maar?quote:
Het komt bij mij meer over als... "Het boeit me niet"quote:Op zondag 31 december 2006 17:06 schreef defranseslag het volgende:
Niet zo brutaal! En Sansoni had wel gewoon de assist op Benson maar ja dat vergeten jullie er natuurlijk weer bij te zeggen. Jullie leggen alles wat De Franse Slag doet alleen maar negatief uit en benadrukken ook alleen maar het negatieve. Het is juist goed dat hij nooit in paniek raakt, dat kun je van andere verdedigers niet zeggen.
Hoe blij zijn wij hiermee? Ik heel blij, en we weten allemaal vast wel waarom...quote:De Mos wil opvolger voor Wapenaar
31 december 2006
Vitesse-trainer Aad de Mos wil in de winterstop een doelman aantrekken. De oefenmeester is niet tevreden over keeper Harald Wapenaar. Daarnaast hoopt De Mos op een nieuwe centrale verdediger, aangezien Ruud Knol na dit seizoen uit Arnhem vertrekt.
"Wapenaar draait een ongelukkig seizoen, al komt dat ook omdat de verdediging vaak niet goed staat. Daarnaast is hij de laatste tijd erg blessuregevoelig", aldus De Mos na afloop van het competitieduel tussen Heracles en Vitesse (2-2), waarin goalie Piet Velthuizen zijn debuut voor de Arnhemmers maakte. "Velthuizen heeft het goed gedaan, maar is een keeper voor de toekomst."
De Mos besluit: "Ik wil ook graag een centrale verdediger naast Sprockel. Iemand met ervaring. We hebben ons netwerk aangewend en zijn op alle onderdelen klaar."
Pff welke promotie? Wat heeft ie gedaan dan?quote:Op zondag 31 december 2006 20:14 schreef Positive_Thinking het volgende:
Zoals ik al zei de promotie van de Vinger heeft uitwerking.
Verschil van intepretatie ben ik bang.quote:Op zondag 31 december 2006 18:16 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Het komt bij mij meer over als... "Het boeit me niet"![]()
Erg goed nieuws! De Mosquote:Op zondag 31 december 2006 20:06 schreef Rhinestone het volgende:
Goed nieuws voor DeVinger:
[..]
Hoe blij zijn wij hiermee? Ik heel blij, en we weten allemaal vast wel waarom...
Daar zou ik niet zomaar vanuit gaan. Hij is de meest solide verdediger en vooral gisteren.quote:
Benson is pinchitter da bombquote:Op maandag 1 januari 2007 16:22 schreef koningdavid het volgende:
Die goal van Benson mocht er wezen trouwens.![]()
nu weet ik het godzijdank zekerquote:Op maandag 1 januari 2007 16:23 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Daar zou ik niet zomaar vanuit gaan. Hij is de meest solide verdediger en vooral gisteren.
Wat?quote:Op maandag 1 januari 2007 16:24 schreef DeVinger het volgende:
Benson is pinchitter da bomb
[..]
nu weet ik het godzijdank zeker
Nu was Sansoni gisteren idd wat beter, maar dat is ook niet zo heel moeilijk na zijn laatste paar wedstrijden. Overigens geven solide verdedigers niet zoveel doelpunten weg. De verdediging van Vitesse is momenteel alles behalve solide.quote:Op maandag 1 januari 2007 16:23 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Daar zou ik niet zomaar vanuit gaan. Hij is de meest solide verdediger en vooral gisteren.
quote:Op maandag 1 januari 2007 16:33 schreef Domenica het volgende:
[..]
Dat je een schande bent voor alle vitesse supporters.
Zeg, De Mos zegt duidelijk dat hij een ervaren kerel naast Sprockel wil halen. Lijkt me vrij duidelijk dat we niet met 5 man achterin gaat spelen, maar dat die ervaren man ipv Sansoni gaat spelen.quote:Op maandag 1 januari 2007 16:34 schreef Klingon het volgende:
[..]
Nu was Sansoni gisteren idd wat beter, maar dat is ook niet zo heel moeilijk na zijn laatste paar wedstrijden. Overigens geven solide verdedigers niet zoveel doelpunten weg. De verdediging van Vitesse is momenteel alles behalve solide.
Dat er een centrale verdediger wordt gehaald/gezocht houdt natuurlijk niet direct in dat Sansoni uit de basis verdwijnt. Denk dat een nieuwe aankoop meer gericht is op het vertrek van Knol, en niet ter vervanging van Sansoni.
En wederom gaan er mensen offtopic als ze eruit geluld dreigen te worden.quote:Op maandag 1 januari 2007 17:19 schreef DeVinger het volgende:
Ik haat vrijheid van meningsuiting
Ik vind Paul Verhaegh toch echt niet in het rijtje van Purrel Frankel horen, zeker niet na de eerste seizoenshelft.quote:Op maandag 1 januari 2007 17:17 schreef defranseslag het volgende:
Of we offeren 1 of 2 backs op en we gaan een soort 3-5-2 spelen...
Uiteindelijk horen de 11 kwalitatief sterkste spelers te spelen. Sansoni, Sprockel en de verdediger die er straks bij komt, horen daar sowieso wel bij. Purrel Frankel niet en Paul Verhaegh misschien ook wel niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |