abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44835184
En dat is één...

Nu Sansoni nog!
  zaterdag 30 december 2006 @ 13:26:33 #52
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_44854390
Tering, wat gaan die topics snel tegenwoordig.

Net terug van een paar dagen weg, Nac gevolgd via Teletekst (Teletekstsupporter, ), maar tegen Heracles waarschijnlijk weer in de stad. Laatst nog langs het Polman stadion gereden, ziet er wel lief uit We gaan voor de volle drie punten!
pi_44855037
Ik geef Sansoni trouwens best nog wel wat krediet. Hij kan wel verdedigen, maar moet alleen leren op bepaalde momenten die bal de rollerside in te rossen.
pi_44855112
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 13:47 schreef Klingon het volgende:
Ik geef Sansoni trouwens best nog wel wat krediet. Hij kan wel verdedigen, maar moet alleen leren op bepaalde momenten die bal de rollerside in te rossen.
Mandekking is hem niet bekend. Hij kan niet bij een man blijven, die lopen altijd uit zijn rug weg en dan staat hij te kijken wtf.

Daarnaast is het idd een voetballende verdediger, maar laat hem dat maar in de vakantie met zijn vriend Cantona op het strand doen.
pi_44855339
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 13:49 schreef DeVinger het volgende:
Daarnaast is het idd een voetballende verdediger, maar laat hem dat maar in de vakantie met zijn vriend Cantona op het strand doen.
Hij wil idd teveel voetballend oplossen. Dat deed hij overigens in het begin van het seizoen niet eens onaardig, zo vond iedereen hier ook kan ik me nog herinneren. Ook De Mos had niks dan lovende woorden na de voorbereiding. Maar wat je goed kan in de tweede Griekse divisie geldt natuurlijk niet voor de Eredivisie. Hier stelt de tegenstander zich in op zulke spelers, loeren op foutjes en Sansoni is er nu al meer dan eens ingetrapt.
pi_44855488
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 13:58 schreef Klingon het volgende:

[..]

Hij wil idd teveel voetballend oplossen. Dat deed hij overigens in het begin van het seizoen niet eens onaardig, zo vond iedereen hier ook kan ik me nog herinneren. Ook De Mos had niks dan lovende woorden na de voorbereiding. Maar wat je goed kan in de tweede Griekse divisie geldt natuurlijk niet voor de Eredivisie. Hier stelt de tegenstander zich in op zulke spelers, loeren op foutjes en Sansoni is er nu al meer dan eens ingetrapt.
Inderdaad, en ik vind het niet erg als je fouten maakt, maar waar ik mij aan irriteer is zijn nonchalante houding. Ik zie hem nooit is balen of kwaad op zichzelf worden. Altijd huppelt hij maar weer verder. Hij heeft echt teveel fouten gemaakt om hem nog een kans te geven. Van de tweede griekse divisie naar de eredivisie vond ik al een hele rare aankoop, maar de verhalen van de voorbereiding waren geweldig positief (heb hem zelf nooit zien spelen). Sparta uit moeten missen (tv weliswaar) ivm Lowlands en toen heb ik thuis AZ gezien. Speelde hij een dijk van een wedstrijd, maar dat is ook zowat de enige keer dat het goed ging. Uit Ajax begon het gesodemieter met hem en Wapie (en blondelle).

Sindsdien heeft hij mij nooit overtuigd. Je kan een 90minuten goed spelen en 3-0 voorstaan, maar een 3-1 in de laatste minuut door een foutje vind ik ook erg. Ik heb geen geduld meer met hem. Het ligt echt niet aan miscommunicatie, hij doet gewoon de meest rare dingen. Breedte pass, foute terugspeelballen, gevaarlijk uitkappen, man laten lopen etc.

Ik heb genoeg gezien, niet goed genoeg voor het Vitesse van de Mos
pi_44882481
Dan gaan we zo maar richting Almelo

Kan ik morgen weer die kant op , dus vitesse moet winnen
  zondag 31 december 2006 @ 11:03:38 #58
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_44883658
2-1 ?
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_44887106
Wat een brutaliteit over Sansoni, de Franse slag!

We staan nu wel al 0-1 voor dus Damzkieee moet niet zo brutaal doen.
Damzkieee is nu gewoon jaloers op de kwaliteiten van Lazovic.

Yakubu ook een mooie rantree met meteen een gele kaart

En Theo Maassen was idd geniaal!
House-muziek maakt jongeren kapot!
  zondag 31 december 2006 @ 13:11:50 #60
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_44887314
quote:
Gezocht: 3 punten in Almelo
Heracles heeft ze gevonden...So far dan
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  zondag 31 december 2006 @ 13:12:39 #61
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_44887350
Wat een stervende hoeren ******verdediging hebben we toch...
pi_44887920
tjonge jonge wat staan ze weer lekker te verdedigen
  zondag 31 december 2006 @ 13:36:43 #63
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_44888247
Lekker begin van de tweede helft ook .
pi_44888375
Hoerenzooi dit weer
  zondag 31 december 2006 @ 13:41:31 #65
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_44888408
Schwalbe van Lazo...
pi_44888583
De verdediging staat echt te kloten volgens de radio. Miscommunicatie tussen Sprockel en Velthuizen, Sansoni die niet oplet... ik denk dat ik vanavond weer vol aan de bier ga om de laatste 2 wedstrijden weg te spoelen
  zondag 31 december 2006 @ 13:54:36 #67
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_44888941
quote:
Op zondag 31 december 2006 13:45 schreef Klingon het volgende:
De verdediging staat echt te kloten volgens de radio. Miscommunicatie tussen Sprockel en Velthuizen, Sansoni die niet oplet... ik denk dat ik vanavond weer vol aan de bier ga om de laatste 2 wedstrijden weg te spoelen
Wacht eerst het eindoffensief maar eens af. Met zulke spitsen MOET je minstens nog kunnen scoren tegen Pieckenhagen.
  zondag 31 december 2006 @ 13:56:39 #68
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_44889016
Zei ik net niet zoiets? Benson!
pi_44889648
quote:
Op zondag 31 december 2006 13:56 schreef Yozzz het volgende:
Zei ik net niet zoiets? Benson!
Nog eentje dan maar?

Nou ja, een punje dan. Vooraf gezien tegen Ajax, NAC en Heracles is 4 punten misschien mooi... maar na de overwinning op Ajax hoop je natuurlijk op meer. In de winterstop is in ieder geval genoeg te doen.

[ Bericht 21% gewijzigd door Klingon op 31-12-2006 14:19:59 ]
  zondag 31 december 2006 @ 14:18:13 #70
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_44889797
Afgelopen met een 2-2... Niet zo goed
Maarja, we staan we boven NEC, innit?
pi_44889960

[ Bericht 2% gewijzigd door Klingon op 31-12-2006 15:39:45 ]
  zondag 31 december 2006 @ 14:49:37 #72
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_44890913
Leuke pot jongens.
Wat een vervelende vent trouwens die Lazovic
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_44895569
Niet zo brutaal! En Sansoni had wel gewoon de assist op Benson maar ja dat vergeten jullie er natuurlijk weer bij te zeggen. Jullie leggen alles wat De Franse Slag doet alleen maar negatief uit en benadrukken ook alleen maar het negatieve. Het is juist goed dat hij nooit in paniek raakt, dat kun je van andere verdedigers niet zeggen.
pi_44895812
Offtopic verwijderd. Kletsen kunnen jullie via PM of MSN of wat dan ook.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zondag 31 december 2006 @ 18:16:29 #75
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_44897952
quote:
Op zondag 31 december 2006 17:06 schreef defranseslag het volgende:
Niet zo brutaal! En Sansoni had wel gewoon de assist op Benson maar ja dat vergeten jullie er natuurlijk weer bij te zeggen. Jullie leggen alles wat De Franse Slag doet alleen maar negatief uit en benadrukken ook alleen maar het negatieve. Het is juist goed dat hij nooit in paniek raakt, dat kun je van andere verdedigers niet zeggen.
Het komt bij mij meer over als... "Het boeit me niet"
pi_44900647
Goed nieuws voor DeVinger:
quote:
De Mos wil opvolger voor Wapenaar
31 december 2006

Vitesse-trainer Aad de Mos wil in de winterstop een doelman aantrekken. De oefenmeester is niet tevreden over keeper Harald Wapenaar. Daarnaast hoopt De Mos op een nieuwe centrale verdediger, aangezien Ruud Knol na dit seizoen uit Arnhem vertrekt.
"Wapenaar draait een ongelukkig seizoen, al komt dat ook omdat de verdediging vaak niet goed staat. Daarnaast is hij de laatste tijd erg blessuregevoelig", aldus De Mos na afloop van het competitieduel tussen Heracles en Vitesse (2-2), waarin goalie Piet Velthuizen zijn debuut voor de Arnhemmers maakte. "Velthuizen heeft het goed gedaan, maar is een keeper voor de toekomst."

De Mos besluit: "Ik wil ook graag een centrale verdediger naast Sprockel. Iemand met ervaring. We hebben ons netwerk aangewend en zijn op alle onderdelen klaar."
Hoe blij zijn wij hiermee? Ik heel blij, en we weten allemaal vast wel waarom...
jeweetz
pi_44900810
Zoals ik al zei de promotie van de Vinger heeft uitwerking. Helaas geen idee welke keeper er gaat komen afwachten dus nog even.
pi_44900900
Sander Westerveld terug?
jeweetz
pi_44901277
quote:
Op zondag 31 december 2006 20:14 schreef Positive_Thinking het volgende:
Zoals ik al zei de promotie van de Vinger heeft uitwerking.
Pff welke promotie? Wat heeft ie gedaan dan?
pi_44909884
Een geweldig geel-zwart 2007 toegewenst vanuit het hoge noorden.

De vinger heeft bewezen dat hij toch nog een beetje verstand van voetbal heeft
pi_44913229
quote:
Op zondag 31 december 2006 18:16 schreef Yozzz het volgende:

[..]

Het komt bij mij meer over als... "Het boeit me niet"
Verschil van intepretatie ben ik bang.
pi_44913412
quote:
Op zondag 31 december 2006 20:06 schreef Rhinestone het volgende:
Goed nieuws voor DeVinger:
[..]

Hoe blij zijn wij hiermee? Ik heel blij, en we weten allemaal vast wel waarom...
Erg goed nieuws! De Mos
pi_44915960
Haha, fantastisch. Wapenaar én Sansoni deruit na de winterstop

Ik zeg, kampioen

Mooi trouwens, dubnobasswithmyheadman en ik waren aanwezig in Almelo. Zaten naast uitvak, maar konden gewoon lekker juichen. Goed publiek daar, versta der alleen geen hol van wat die achterhoekers zeggen. Gelukkig maakte Benson wel de gelijkmaker, want anders was het natuurlijk wel vervelend. 4-2 van ajax en dan twee keer verliezen. Nac en Heracles verspeel je puur punten door zwakke verdediging, en dat is nou juist het punt wat na de winterstop opgelost dient te worden

Velthuizen heeft mij toch een uittrappen Wat een contrast met wapie. Hij heeft niet veel te doen gehad, maar oogde ook niet echt solide. Maargoed, De Mos ziet in hem ook meer een keeper voor de toekomst.
pi_44916240
Die goal van Benson mocht er wezen trouwens.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_44916292
quote:
Op maandag 1 januari 2007 16:12 schreef DeVinger het volgende:
Sansoni deruit na de winterstop
Daar zou ik niet zomaar vanuit gaan. Hij is de meest solide verdediger en vooral gisteren.
pi_44916296
quote:
Op maandag 1 januari 2007 16:22 schreef koningdavid het volgende:
Die goal van Benson mocht er wezen trouwens.
Benson is pinchitter da bomb
quote:
Op maandag 1 januari 2007 16:23 schreef defranseslag het volgende:

[..]

Daar zou ik niet zomaar vanuit gaan. Hij is de meest solide verdediger en vooral gisteren.
nu weet ik het godzijdank zeker
pi_44916405
En Sprockel captain .
pi_44916413
quote:
Op maandag 1 januari 2007 16:24 schreef DeVinger het volgende:
Benson is pinchitter da bomb
[..]

nu weet ik het godzijdank zeker
Wat?
pi_44916573
quote:
Op maandag 1 januari 2007 16:27 schreef defranseslag het volgende:

[..]

Wat?
Dat je een schande bent voor alle vitesse supporters.
pi_44916584
quote:
Op maandag 1 januari 2007 16:23 schreef defranseslag het volgende:

[..]

Nu was Sansoni gisteren idd wat beter, maar dat is ook niet zo heel moeilijk na zijn laatste paar wedstrijden. Overigens geven solide verdedigers niet zoveel doelpunten weg. De verdediging van Vitesse is momenteel alles behalve solide.

Dat er een centrale verdediger wordt gehaald/gezocht houdt natuurlijk niet direct in dat Sansoni uit de basis verdwijnt. Denk dat een nieuwe aankoop meer gericht is op het vertrek van Knol, en niet ter vervanging van Sansoni.
pi_44917460
quote:
Op maandag 1 januari 2007 16:33 schreef Domenica het volgende:

[..]

Dat je een schande bent voor alle vitesse supporters.

Daar ga ik niet eens op in, te zinloos...
pi_44917576
quote:
Op maandag 1 januari 2007 16:34 schreef Klingon het volgende:

[..]

Nu was Sansoni gisteren idd wat beter, maar dat is ook niet zo heel moeilijk na zijn laatste paar wedstrijden. Overigens geven solide verdedigers niet zoveel doelpunten weg. De verdediging van Vitesse is momenteel alles behalve solide.

Dat er een centrale verdediger wordt gehaald/gezocht houdt natuurlijk niet direct in dat Sansoni uit de basis verdwijnt. Denk dat een nieuwe aankoop meer gericht is op het vertrek van Knol, en niet ter vervanging van Sansoni.
Zeg, De Mos zegt duidelijk dat hij een ervaren kerel naast Sprockel wil halen. Lijkt me vrij duidelijk dat we niet met 5 man achterin gaat spelen, maar dat die ervaren man ipv Sansoni gaat spelen.
pi_44917704
Of we offeren 1 of 2 backs op en we gaan een soort 3-5-2 spelen...

Uiteindelijk horen de 11 kwalitatief sterkste spelers te spelen. Sansoni, Sprockel en de verdediger die er straks bij komt, horen daar sowieso wel bij. Purrel Frankel niet en Paul Verhaegh misschien ook wel niet...
pi_44917781
Ik haat vrijheid van meningsuiting
pi_44917885
quote:
Op maandag 1 januari 2007 17:19 schreef DeVinger het volgende:
Ik haat vrijheid van meningsuiting
En wederom gaan er mensen offtopic als ze eruit geluld dreigen te worden.

Het is maar een idee hoor, dat 3-5-2, maar ik denk tenminste mee en probeer mijn standpunten te onderbouwen. Kunnen velen onder ons nog een voorbeeld aan nemen.

Velthuizen (of nieuwe keeper)
Verhaegh - Sprockel - ..... (nieuwe verdediger)
Kaya - Schaaf - Pryor - Sansoni - Janssen
Junker - Lazovic

Zo zie ik het wel zitten, al moeten we natuurlijk goed uitkijken voor ploegen die met 3 aanvallers spelen, maar dan heb je wel het voordeel van spelers als Schaaf en Sansoni die multifunctioneel zijn...
  maandag 1 januari 2007 @ 17:49:39 #96
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_44918546
3-5-2 . Laten we de verdediging nou niet zóveel vertrouwen geven
pi_44918574
Wat doe je stoer?
Tegen ploegen met 2 aanvallers kan dat makkelijk.
Maar het liefst zie ik eerlijk gezegd een goede linksback komen...
pi_44918853
quote:
Op maandag 1 januari 2007 17:17 schreef defranseslag het volgende:
Of we offeren 1 of 2 backs op en we gaan een soort 3-5-2 spelen...

Uiteindelijk horen de 11 kwalitatief sterkste spelers te spelen. Sansoni, Sprockel en de verdediger die er straks bij komt, horen daar sowieso wel bij. Purrel Frankel niet en Paul Verhaegh misschien ook wel niet...
Ik vind Paul Verhaegh toch echt niet in het rijtje van Purrel Frankel horen, zeker niet na de eerste seizoenshelft.
pi_44918861
Hij heeft zelfs Swerts doen 'vergeten'
pi_44920888
Ja het ging een tijdje goed met hem, maar laatste weken vallen er toch weer wat doelpunten waar hij (mede) schuldig aan is...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')