Heb je weer 3 biertjes op Eric?quote:Op zondag 31 december 2006 04:13 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Hallo ik ben Eric en ik heb een erectie
quote:Op zondag 31 december 2006 13:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Heb je weer 3 biertjes shandy op Eric?
Niet uitlokken robbie, ik snap dat je geen leven hebt, maar niet doenquote:Op zondag 31 december 2006 13:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Heb je weer 3 biertjes op Eric?
Nu doe jij Robbie uitlokken. Stoppen nu dus.quote:Op zondag 31 december 2006 13:31 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Niet uitlokken robbie, ik snap dat je geen leven hebt, maar niet doen![]()
Heb offtopic verwijderd. In het Lazovic topic vind ik weinig aan de hand eerlijk gezegd.quote:Op zondag 31 december 2006 17:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Vitesse Arnhem #31 - Gezocht: 3 punten in Almelo
Het grote Danko Lazovic topic
Kan die Franse Slag eens kappen met dat gejank van hem als "Niet zo brutaal" en "jaloers?". Hij gaat gewoon weer op oude voet verder. Zwaar irritant.
Behoorlijk irritant inderdaad.quote:Op zondag 31 december 2006 17:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Bedankt,
Zoveel is er ook niet aan de hand. Maar het gaat overal door. En dat begint een beetje irritant te worden dat je niks over een speler van Vitesse kunt zeggen of je krijgt die blije reacties als jaloers of niet zo brutaal. Die gozer waar die het tegen heeft is notabene zelf ook vitesse
Hier begint het gejank ook weer trouwens:
Sebastien Sansoni deel 2
Goeiequote:Op maandag 1 januari 2007 18:27 schreef Bos81 het volgende:
Done
Als mods niet ingrijpen en ik scheld hem de volgende keer uit, ga me dan niet weer zielig lopen bannen.quote:Op maandag 1 januari 2007 19:11 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Hey ouwe homo, ben jij er ook weer!
quote:Op maandag 1 januari 2007 19:25 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Als mods niet ingrijpen en ik scheld hem de volgende keer uit, ga me dan niet weer zielig lopen bannen.
Verwijderd. Banwaardig is het niet hè, kom op.quote:Op maandag 1 januari 2007 19:25 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Als mods niet ingrijpen en ik scheld hem de volgende keer uit, ga me dan niet weer zielig lopen bannen.
Dankjequote:Op maandag 1 januari 2007 19:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Verwijderd. Banwaardig is het niet hè, kom op.
Is het er dus toch van gekomen.quote:Op maandag 1 januari 2007 19:33 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
DankjeNee, niet banwaardig, maar als ie nog even doorging kreeg ie van mij een reactie die wel banwaardig zou zijn
Mag zoiets uberhaupt wel?quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:36 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
heeey we hebben het achterneefje van Vreken op dit forum....leeft je opa nog, kankeraap?!![]()
Nope.quote:
Geen wonder dat jij zoveel posts hebtquote:
Hoezo, dat staat gewoon in het woordenboek, kankeraap nietquote:Op woensdag 3 januari 2007 06:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nope.
Iemand voor kneus uitmaken overigens ook niet
Elk topic heeft één of meerdere mongolen rare snuiters! Bij Vitesse is dat dezequote:Op woensdag 3 januari 2007 13:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Zijn niveau is helaas nog steeds bedroevend:
Reactie geedit en gewaarschuwd.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Zijn niveau is helaas nog steeds bedroevend:
Er staan wel meer beledigende woorden in het woordenboek. Elkaar uitschelden is niet de bedoeling. Natuurlijk is het een erger dan het ander. Maar ook kneus wordt zoveel mogelijk weggehaald.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:26 schreef Chen het volgende:
[..]
Geen wonder dat jij zoveel posts hebt!
[..]
Hoezo, dat staat gewoon in het woordenboek, kankeraap niet
Daar heb jij niets meer over te zeggenquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er staan wel meer beledigende woorden in het woordenboek. Elkaar uitschelden is niet de bedoeling. Natuurlijk is het een erger dan het ander. Maar ook kneus wordt zoveel mogelijk weggehaald.
Nu niet meer inderdaad. Nu is het meer een mening, waar ik nog steeds achter sta overigens.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Daar heb jij niets meer over te zeggen![]()
* sjimz sluit zich bij die mening aan!quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nu niet meer inderdaad. Nu is het meer een mening, waar ik nog steeds achter sta overigens.
Die is ooit 'stickie' geweest maar omdat er teveel topics sticky waren weer unsticky gemaaktquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:08 schreef tong80 het volgende:
Is het geen leuk idee dit topic stickie te maken ?
VBL: wie is wie? #2.
Slacht me maar als je het onzin vindt.
Hij is unsticky gemaakt, omdat er wat commentaar in FB op kwamquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:10 schreef RayMania het volgende:
Hij is al eens sticky geweest en weer unsticky gemaakt nadat bijna iedereen wel heeft gereageerd. Daarnaast is vijf sticky topics iets te veel
.
Je hebt gelijk. Ging over het aantal sticky topics inderdaad die teveel warenquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij is unsticky gemaakt, omdat er wat commentaar in FB op kwam
Dacht ik
Rare deadline trouwensquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ging over het aantal sticky topics inderdaad die teveel waren.
Kerstprijsvraag sticky gaat trouwens ook binnenkort weg, en dan is vier stickies wel genoeg.
Bedankt, ik denk ik vraag het voor de zekerheid hier ook nog maar evenquote:
Die staan thuis op m'n PC, zal ze vanavond postenquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Wil jij die antwoorden van de Quiz posten, Raymania
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |