1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | Cuijk Albert Heijn donderdag 23-11 Drachten Albert Heijn vrijdag 24-11 Spijkenisse Albert Heijn zaterdag 25-11 Boxtel Albert Heijn zondag 26-11 Maassluis Albert Heijn dinsdag 28-11 Brunssum Albert Heijn donderdag 30-11 Rotterdam Albert Heijn XL zaterdag 2-12 Almere Albert Heijn XL maandag 4-12 Hoogvliet Albert Heijn XL dinsdag 5-12 Winschoten Albert Heijn woensdag 6-12 Den Haag Albert Heijn XL donderdag 7-12 Zaltbommel Albert Heijn vrijdag 8-12 Helmond Albert Heijn XL maandag 11-12 Eindhoven Albert Heijn XL maandag 11-12 Zoetermeer Albert Heijn XL woensdag 13-12 Hoogeveen Albert Heijn woensdag 13-12 Nijmegen Albert Heijn XL donderdag 14-12 Oss Albert Heijn vrijdag 15-12 Middelburg Albert Heijn zaterdag 16-12 Leeuwarden Albert Heijn zaterdag 16-12 |
quote:Op zondag 17 december 2006 12:33 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Had ik ook gedaan, twee uurtjes 's morgens vroeg.. bah.
Ook aangepast.quote:Op zondag 17 december 2006 13:05 schreef Little_Acorn het volgende:
Ik sta nu wel in de lijst maar ik werk op de broodafdeling en niet bij AGF. 't was gisterochtend heel rustig bij ons, vanaf een uur of 3 werd het wel heel druk. Mensen hebben gewoon gewacht tot het droog was denk ik.
Hoe zat dat nou, minstens een jaar in dienst zijn ofzo toch om recht te hebben op de winst uitkering?quote:
Nope. Het gaat na aanleiding van je gewerkte uren. Dus dat heeft daar wat minder mee te maken.quote:Op zondag 17 december 2006 13:40 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Hoe zat dat nou, minstens een jaar in dienst zijn ofzo toch om recht te hebben op de winst uitkering?
Onzin, vorige jaar werkte ik er vanaf 4 april, had al winstuitkeringquote:Op zondag 17 december 2006 13:40 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Hoe zat dat nou, minstens een jaar in dienst zijn ofzo toch om recht te hebben op de winst uitkering?
En wat als je nou een half jaar in dienst bent? Heb je dan nog recht op de winst uitkering?quote:Op zondag 17 december 2006 13:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nope. Het gaat na aanleiding van je gewerkte uren. Dus dat heeft daar wat minder mee te maken.
Dus dan krijg je gewoon de complete winst uitkering?quote:Op zondag 17 december 2006 13:47 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Onzin, vorige jaar werkte ik er vanaf 4 april, had al winstuitkering![]()
Minder dan een die al 1 jaar werkt geloof ik.quote:Op zondag 17 december 2006 13:48 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
En wat als je nou een half jaar in dienst bent? Heb je dan nog recht op de winst uitkering?
Username: MrManiakquote:Op zondag 17 december 2006 12:46 schreef SHERMAN het volgende:
Oke, kom maar op, wie moet er in die lijst?
PM mag ook.
Graag vermelden:
Username:
Filiaal nummer:
Filiaal naam (eventueel) :
Afdelingen:
Geloof t wel eigkquote:Op zondag 17 december 2006 13:53 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Weten jullie misschien ook of jullie dit jaar weer van die hele kalkoenen aankrijgen?
Anders ga je ff naarquote:Op zondag 17 december 2006 13:56 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ze lagen hier in 1 van onze 2 AH's nog niet (Winschoten, tijdelijk 2 AH's).. en ze wisten ook niet of ze zouden komen! Wij kopen er namelijk elk jaar eentje, vandaar
Dan moet ik zeker gelijk naar Vinkhuizen hequote:
hoeveel moet dat ongeveer ijn?quote:Op zondag 17 december 2006 13:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nope. Het gaat na aanleiding van je gewerkte uren. Dus dat heeft daar wat minder mee te maken.
Hehehe.quote:Op zondag 17 december 2006 13:59 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Dan moet ik zeker gelijk naar Vinkhuizen he
Maar inderdaad, als het niet in Winschoten is ga ik waarschijnlijk het eventjes in Groningen halen
Ja klopt, maar ik ben dagelijks in Groningen dus dan is dat makkelijkerquote:Op zondag 17 december 2006 14:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hehehe.
Hoogezand heb je ook nog.
Een cocktail mixen.quote:Op zondag 17 december 2006 14:06 schreef MrManiak het volgende:
Idd SHERMAN, wat een verschrikkelijk klote-pakket... vorig jaar zaten er nog wel leuke dingen in, zoals dat witte dienblad en een paar lekkere chocoladedingen enzo... Wat de Fok! moeten we met een cocktailmixer
Nee, echt?quote:
Beroerd.quote:Op zondag 17 december 2006 14:01 schreef MrManiak het volgende:
Trouwens, hoe vinden jullie die kerstpakketten?
Ook nieuwsgierig is.. Collega van me werkt nu een half jaar bij ah, en wil eigenlijk wel weten wat ze kan verwachten.quote:
Pakket is gewoon gemaakt door een vrouw die roze als lievelings kleur heeft volgens mij.quote:Op zondag 17 december 2006 14:06 schreef MrManiak het volgende:
Idd SHERMAN, wat een verschrikkelijk klote-pakket... vorig jaar zaten er nog wel leuke dingen in, zoals dat witte dienblad en een paar lekkere chocoladedingen enzo... Wat de Fok! moeten we met een cocktailmixer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dit jaar krijgen wij als werknemers volgens mij een flink aantal procenten uitgekeerd, ik ben even kwijt hoeveel...
@SHERMAN: Lol!O, enne, bedankt
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
Wil je even de omzet weg halen? Hoeft niet iedereen te weten.quote:Op zondag 17 december 2006 14:11 schreef MrManiak het volgende:
Wij in 1571 hadden vorig jaar een omzet van ***. Dit jaar krijgen wij als werknemers volgens mij een flink aantal procenten uitgekeerd, ik ben even kwijt hoeveel...
Wij hadden meerquote:Op zondag 17 december 2006 14:11 schreef MrManiak het volgende:
Wij in 1571 hadden vorig jaar een omzet van ***. Dit jaar krijgen wij als werknemers volgens mij een flink aantal procenten uitgekeerd, ik ben even kwijt hoeveel...
Ja hoorquote:Op zondag 17 december 2006 14:17 schreef MrManiak het volgende:
Trouwens, is het leuk om hier een paar "notities uit m'n postvak" te plaatsen?
Weekomzet ja.quote:Op zondag 17 december 2006 14:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wij hadden meerNIet héél veel ofzo, maar toch
![]()
Je doelt hierbij op de weekomzet toch?
quote:Op zondag 17 december 2006 14:11 schreef MrManiak het volgende:
Wij in 1571 hadden vorig jaar een omzet van70%, maar in dit topic werd eerder gezegd dat je een jaar in dienst moet zijn om hier recht op te hebben..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dit jaar krijgen wij als werknemers volgens mij een flink aantal procenten uitgekeerd, ik ben even kwijt hoeveel...
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
Wij met kerst boven de 4quote:Op zondag 17 december 2006 14:20 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Weekomzet ja.
De verwachtingen van de sm zijn dat we minstens een halve ton boven vorig jaar zitten.
Ik krijg eigenlijk nooit persoonlijke berichten in mijn postvakje, we hebben postvakjes voor elke letter van de achternaam, alleen loonstrookjes en dat soort dingen. Berichten worden meestal mondeling door gegeven.quote:Op zondag 17 december 2006 14:17 schreef MrManiak het volgende:
Trouwens, is het leuk om hier een paar "notities uit m'n postvak" te plaatsen?
Dit jaar of vorig jaar? Vorig jaar wij er onder, dit jaar is de verwachting er goed boven aangezien we eigenlijk de enige échte supermarkt zijn nu.quote:Op zondag 17 december 2006 14:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wij met kerst boven de 4En heel dik ook
![]()
Hmm, ik ga even iemand blij maken.quote:Op zondag 17 december 2006 14:21 schreef MrManiak het volgende:
Mmmh, daar weet ik niks van, vorig jaar heb ik het ook gewoon uitgekeerd gekregen, toen was ik vier maanden in dienst
Hij had verdiend, vaak gewoon niet komen opdagen, mobiele telefoon uit. Als de vrachtwagen eerder komt nooit eerder willen beginnen. Klote instelling, slecht werken. Moet ik nog doorgaan?quote:
Werk jij niet in 1572? Hebben wij namelijk ook last van gehad. 1 iemand op heterdaad betrapt, staande voet ontslag. Heel wat mensen waarschuwingen gekregen en verdacht. Strenge regels. Memo op het mededelingen bord. En een week lang elke avond in het praatje het verhaal en de waarschuwing.quote:
Fietsen zijn hier ook een ramp.quote:
Ik heb een contract voor onbepaalde tijd gekregen ja.quote:Op zondag 17 december 2006 14:23 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik krijg eigenlijk nooit persoonlijke berichten in mijn postvakje, we hebben postvakjes voor elke letter van de achternaam, alleen loonstrookjes en dat soort dingen. Berichten worden meestal mondeling door gegeven.
Van de week nog zo iets, was helaas zelf op dat moment nog beneden de boel aan het afronden.
VM geeft twee mensen hun contract verlenging waar nog andere collega's bij staan. Bij de derde word kei hard in zijn gezicht gezegd dat zijn contract niet word verlengd.
Geen "vriendjes" op het oog? Hier zijn er meteen een hele berg verdachte bij gekomen, grappig om te zien dat wanneer een van hen naar het magazijn loopt er vaak heel onopvallend een leidinggevende achteraan loopt.quote:Op zondag 17 december 2006 14:31 schreef MrManiak het volgende:
Ik zit in 1571, Dronten.
Vorige week of twee weken terug is er iemand ontslagen hier in het filiaal, heterdaad.
Jij deed gister diepvries?quote:Op zondag 17 december 2006 14:32 schreef Justinn het volgende:
[..]
Ik heb een contract voor onbepaalde tijd gekregen ja.![]()
De halve AH zit dingen in het magazijn op te vreten als een verpakking open is, dus; Jaquote:Op zondag 17 december 2006 14:32 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Geen "vriendjes" op het oog? Hier zijn er meteen een hele berg verdachte bij gekomen, grappig om te zien dat wanneer een van hen naar het magazijn loopt er vaak heel onopvallend een leidinggevende achteraan loopt.
Doe ik eigenlijk nooit.quote:Op zondag 17 december 2006 14:34 schreef MrManiak het volgende:
[..]
De halve AH zit dingen in het magazijn op te vreten als een verpakking open is, dus; Ja
Na de afboeking ook niet?quote:
Soms dat we met een clubje, met toestemming van de leidinggevende, een bakje aardbeien of fruit leeg eten, bakje gaat dan heel vers rond, maar meer eigenlijk niet.quote:
Dat ken ik ook welquote:Op zondag 17 december 2006 14:48 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Soms dat we met een clubje, met toestemming van de leidinggevende, een bakje aardbeien of fruit leeg eten, bakje gaat dan heel vers rond, maar meer eigenlijk niet.
Hier ook inderdaad wat van die kneusjes van houdbaar vooral.quote:Op zondag 17 december 2006 14:49 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Dat ken ik ook wel =).
Maarja, hier lopen ook gevallen rond die verpakkingen expres open maken en dan de zooi in het magazijn leeg lopen de kanen. Paaseitjes bijvoorbeeld, of zakken chips...![]()
Vorig jar nét geen 4.quote:Op zondag 17 december 2006 14:25 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Dit jaar of vorig jaar? Vorig jaar wij er onder, dit jaar is de verwachting er goed boven aangezien we eigenlijk de enige échte supermarkt zijn nu.![]()
quote:Op zondag 17 december 2006 14:32 schreef Justinn het volgende:
[..]
Ik heb een contract voor onbepaalde tijd gekregen ja.![]()
Ontslaan.quote:Op zondag 17 december 2006 14:58 schreef MrManiak het volgende:
Altijd leuk, "geintjes" op de werkvloer... zo is er laatst een pak yoghurt in de papierpers gesodemieterd door iemand, een gore zure meurlucht was het resultaat.
Wij zaten er wel wat vanaf uit mijn hoofd, al hadden we op de dag voor kerst, vrijdag? , meer dan 1.quote:
Wij ook wij ookquote:Op zondag 17 december 2006 15:09 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Wij zaten er wel wat vanaf uit mijn hoofd, al hadden we op de dag voor kerst, vrijdag? , meer dan 1.
Dat zeker, veel mensen die toch nog op het laatste moment erg veel boodschappen halen.quote:Op zondag 17 december 2006 15:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wij ook wij ook![]()
Weet je wat het punt is. De vrijdag en zaterdag zijn de verdubbelaars tov. de andere dagen.
Nee, ook door de weeks. Qua omzet. Begin van de week is echtquote:Op zondag 17 december 2006 15:23 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Dat zeker, veel mensen die toch nog op het laatste moment erg veel boodschappen halen.
Viel me op ja.quote:Op zondag 17 december 2006 15:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, ook door de weeks. Qua omzet. Begin van de week is echten het eind van de week is *zwaailicht*
Bij ons ontlopen de vrijdagen en zaterdagen mekaar niet meer zo erg veel. Daarom worden de vrijdag-houdbarers ook voor kassa opgeleidquote:Op zondag 17 december 2006 15:26 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Viel me op ja.Zat gisteren toevallig naar wat cijfers te kijken, we zaten gister om 2 uur al meer omzet met minder dan klanten dan vrijdag de hele dag.
Vooral als bij 1 de banden kapot zijnquote:Op zondag 17 december 2006 15:48 schreef MrManiak het volgende:
Ik haat de zaterdag, echt verschrikkelijk druk aan de kassa's... Vooral nu met kerst
vorig jaar, ander filiaal over de 1 in een week (miljoen wel te verstaanquote:Op zondag 17 december 2006 15:09 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Wij zaten er wel wat vanaf uit mijn hoofd, al hadden we op de dag voor kerst, vrijdag? , meer dan 1.
Dat is idd 1 jaar zo geweest, maar gelukkig hebben ze dat weer afgeschaft. Was ook schandalig.quote:Op zondag 17 december 2006 13:40 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Zaterdags bij ons een kerstlunsj.quote:Op zondag 17 december 2006 16:06 schreef -Sum- het volgende:
zoow jullie zijn echt hard aan het spammen
ik vind het kerstpakket wel gezelligmaar ik kan begrijpen dat er voor jongens niet veel aan is
alles is roze en dan zitten er nog theelichtjes en scrubcreme en douche olie bij
![]()
Volgens mij zitten er wel regels verbonden aan de winstuitkering. alleen als je er al 1 jaar werkt krijg je het volle pond. als je korter werkt krijg je een gedeelte.
Dus fs180 , als je pas 2 weken werkt kan je het wel shakenvergeet niet dat het loon over een periode van 2,5 week daarvoor gaat dus tot 4 dec.
In het eerste jaar werkte ik er 1,5 maand en toen kreeg ik ongeveer 10% van mn periode salaris als winstuitkering.
Oja bij ons hebben ze de kerstbrunch van zaterdag veranderd naar een kerstontbijt op zondagom 10 uur!
dus als je niet op zondag werkt krijg je ineens geen kerstbrunch meer![]()
oja je mag wel langskomen voor het kerstontbijt op je vrije zondag om 10 uur bij de ah
no thanks!
Net een nieuw topic en nu al weer bijna vol.quote:Op zondag 17 december 2006 16:06 schreef -Sum- het volgende:
zoow jullie zijn echt hard aan het spammen
wat is een airbox?quote:Op zondag 17 december 2006 15:50 schreef Renesite het volgende:
Én de airboxen die dan op zijnEn dan iemand die met 200 betaald. Men, wel ff de echtheid bekeken hoor, maar dan kriebelt er toch iets
![]()
Als we zo doorgaan halen we dit jaar nog de 50quote:
dat is het systeem bij de kassa waar je geld in afstort en de volle kokers dmv luchtdruk opgezogen worden en in een kluis worden gedeponeerd.quote:
Eensch, met kutweer komt er geen hond!quote:Op zondag 17 december 2006 16:36 schreef febster het volgende:
Weersvoorspelling is gunstig voor het distributie gedeelte van AH
Misschien weet niemand er verder nog niets over?quote:Op zondag 17 december 2006 17:00 schreef crx-boy het volgende:
sherman....
ten eerste heb ik het al eerder gevraagt...
ten tweede staat AH-HAMSTER in het op!(in filiaal 1200 of tewel het hk(voor de ah dummies onder ons))en vergist je niet het hk leest ook mee he!
ten deerde heeft er nog niemand gereageerd op mijn vraag en ben ik wel nieuwschierig!
en voor de rest word er genoeg over het feest gepraat.......alleen komt er niemand met details!
krijg ik nog een reactie?![]()
we zijn niet verplicht te reageren hoorquote:Op zondag 17 december 2006 17:00 schreef crx-boy het volgende:
sherman....
ten tweede staat AH-HAMSTER in het op!(in filiaal 1200 of tewel het hk(voor de ah dummies onder ons))en vergist je niet het hk leest ook mee he!
ten deerde heeft er nog niemand gereageerd op mijn vraag en ben ik wel nieuwschierig!
en voor de rest word er genoeg over het feest gepraat.......alleen komt er niemand met details!
met krijg ik nog een reactie bedoelde ik sherman!quote:Op zondag 17 december 2006 18:07 schreef -Sum- het volgende:
[..]
we zijn niet verplicht te reageren hoor![]()
je manier van posten (CAPS) en telkens dezelfde tekst herhalen nodigen niet echt uit tot ongedwongen reacties
Ook ik heb een leven.quote:Op zondag 17 december 2006 17:00 schreef crx-boy het volgende:
sherman....
Die klanten komen echt welquote:Op zondag 17 december 2006 16:54 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Eensch, met kutweer komt er geen hond!
En voor de laden en lossers onder onsquote:Op zondag 17 december 2006 16:36 schreef febster het volgende:
Weersvoorspelling is gunstig voor het distributie gedeelte van AH
Jullie zijn toch eerste geworden met de winkelwedstrijd?quote:Op zondag 17 december 2006 13:55 schreef MrManiak het volgende:
Wij verkopen die al (1571; Dronten)
wij zijn ook 3e geworden dus niet echt spectaculair maar toch leuk omdat het wel één van de sterkste winkelgroepen is.quote:Op zondag 17 december 2006 19:34 schreef Tellorian het volgende:
Met onze winkelwedstrijd zijn we derde geworden... Deventer op 1 en Arnhem op 2 (vind ik eigenlijk best we lullig aangezien die filialen pas 2/3 maanden open zijn en alles dus ook gewoon nieuw is en ze niet de hele wedstrijd mee hebben gedaan) nu alleen nog even wat leuks verzinnen om te doen met onze prijs.
Ochquote:Op zondag 17 december 2006 19:58 schreef highway101 het volgende:
Zijn er winkels waar met kerst meer dan een miljoen gedraait wordt?
Ik houd mijn vrijdag middag open. OP 2 afdelingen zouden ze me wel willen.quote:Op zondag 17 december 2006 20:12 schreef -Sum- het volgende:
hoe dicht zit jullie planning voor het kerstweekend?
ik keek gister naar de planning van volgende week zaterdag (kassa) en dat was een rommeltje, daar moest echt nog veel aan gebeuren
Er was maar 1 persoon ingeplanned om te openen (ipv 2 of 3) en over de hele dag meestal 10 mensen, een paar uur 11 (voor 11 kassa's) terwijl met kerst 13 of 14 mensen dan geen overbodige luxe zijn. kan er iemand pauze houden en iemand continue mandjes halen, tasjes vullen, opruimen, geld wisselen, kokers halen etc.
erg krap als je dat een week van te voren nog moet regelen.
Dat zei ik op de vorige bladzijdequote:Op zondag 17 december 2006 19:58 schreef highway101 het volgende:
Is bij ons ook heel erg, vorige week kregen er 3 een officiele waarschuwing omdat ze iets hadden open gemaakt enzo. Ik vind het ook asociaal als je iets openmaakt en dan later mee naar huis neemt ofzo, hebben zeker geen geld om het te kopenquote:Op zondag 17 december 2006 14:49 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Dat ken ik ook wel.
Maarja, hier lopen ook gevallen rond die verpakkingen expres open maken en dan de zooi in het magazijn leeg lopen de kanen. Paaseitjes bijvoorbeeld, of zakken chips...![]()
Vind ik ook zielig, meisje bij ons jat ook zei een vriendin zo ja maar ze heeft maar minimumloon bij albert heijn dan moet je welquote:
oke........bedank voor je reactie!quote:Op zondag 17 december 2006 18:51 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ook ik heb een leven.
1 - Blijkbaar wist/weet dus niemand het antwoord
2 - Als je een beetje oplet zie je dat hij/zij eigenlijk zelden post
3 - Zie 1
4 - Blijkbaar weet niemand meer?
ik ben echt wel benieuwd wat er in het hoofd van die mensen om gaat als je dat doetquote:Op zondag 17 december 2006 20:58 schreef __Kirstenn het volgende:
[..]
Vind ik ook zielig, meisje bij ons jat ook zei een vriendin zo ja maar ze heeft maar minimumloon bij albert heijn dan moet je wel![]()
Ze schijnt ook op school jaszakken te doorzoeken enzo, ik vertrouw haar in ieder geval niet meerquote:Op zondag 17 december 2006 21:18 schreef -Sum- het volgende:
[..]
ik ben echt wel benieuwd wat er in het hoofd van die mensen om gaat als je dat doet
kan me er zo weinig bij voorstellen... bedenk je dat van te voren en denk je er ook echt mee weg te komen, dat niemand het merkt of dat ze je nooit zullen verdenken?
wij hadden ook een keer zo'n meisje die thuis geen zakgeld kreeg en zichzelf heel zielig vond. Nam ze het geld maar uit de la mee. de ene keer had ze voor 200 euro aan dreads laten zetten die ze er na 2 weken weer uit haalde en andere keer ging ze voor het werk uitgebreid shoppen en kwam ze met tassen met nieuwe kleding in de winkel aan die ze even aan de kapstok hing om weer verder te gaan met werken (stelen)![]()
minimumloon of niet, er is geen één 16 jarige die dat zomaar krijgt zonder er iets voor te hoeven doen. Kan je het gaan stelen, maar nu zit ze jaren aan een terugbetaalregeling vast en een strafblad![]()
Ik heb zitten twijfelen of ik er op in moest gaan.. Toch doe ik het.quote:Op zondag 17 december 2006 21:00 schreef crx-boy het volgende:
[..]
oke........bedank voor je reactie!
houden we het hierbij.
maar,
1-reageer dan niet
2-let zelf op(je zegt dat er niemand van hk in de op zit)
3-zie 1
4-waarschijnlijk niet maar ik weet zeker dat er mensen lezen die het wel weten!
maar laten we het maar weer over leuke dingen hebben zoals de kerst!
![]()
Hoezo triest.quote:Op zondag 17 december 2006 21:23 schreef __Kirstenn het volgende:
[..]
Ze schijnt ook op school jaszakken te doorzoeken enzo, ik vertrouw haar in ieder geval niet meer
Jep maar als ze betrapt wordt (zij heeft ook die officiele waarschuwing) is ze toch de lul, ik moest een x het pad spiegelen dat zij had gevuld en ik had ongeveer 15 producten gevonden die open waren gemaakt door haarquote:
Waarom is ze dan al niet ontslagen? Geld uit haar kassa meerdere malen verdwenen lijkt me toch al meer dan gneoeg?quote:Op zondag 17 december 2006 21:41 schreef __Kirstenn het volgende:
[..]
Jep maar als ze betrapt wordt (zij heeft ook die officiele waarschuwing) is ze toch de lul, ik moest een x het pad spiegelen dat zij had gevuld en ik had ongeveer 15 producten gevonden die open waren gemaakt door haar![]()
Ik had het niet over geld uit kassa jattenquote:Op zondag 17 december 2006 21:44 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Waarom is ze dan al niet ontslagen? Geld uit haar kassa meerdere malen verdwenen lijkt me toch al meer dan gneoeg?
Sorry, ik haal het verhaal van jou en -sum- nu door elkaar.quote:Op zondag 17 december 2006 21:47 schreef __Kirstenn het volgende:
[..]
Ik had het niet over geld uit kassa jattenmaar ze neemt dingen mee naar huis of maakt heel veel open als ze honger heeft
15 producten?quote:Op zondag 17 december 2006 21:41 schreef __Kirstenn het volgende:
[..]
Jep maar als ze betrapt wordt (zij heeft ook die officiele waarschuwing) is ze toch de lul, ik moest een x het pad spiegelen dat zij had gevuld en ik had ongeveer 15 producten gevonden die open waren gemaakt door haar![]()
Haha dat was niet van 1 dag zij staat daar bijna altijdquote:Op zondag 17 december 2006 21:57 schreef -Sum- het volgende:
[..]
15 producten?das niet meer tegen honger hoor, dan heb je een eetstoornis
Ja heb het toen wel gemeld maar ze doen er niks mee, ze wilt nu weg dus ze zullen vanzelf merken dat er opeens veel minder afschrijvingen zijnquote:
Tell me about it, sommige VM's zijn heel goed in dingen niet WILLEN zien.quote:Op zondag 17 december 2006 22:09 schreef __Kirstenn het volgende:
[..]
Ja heb het toen wel gemeld maar ze doen er niks mee, ze wilt nu weg dus ze zullen vanzelf merken dat er opeens veel minder afschrijvingen zijn
Die willen bij ons ook nog wel is rondslingeren..quote:Op zondag 17 december 2006 22:50 schreef Webgangster het volgende:
Zie net een foto van leeuwarden (xl)
http://media.uwsupermarkt(...)_lwd/ah_groot005.jpg
Beetje raar he vinden jullie niet
Als wij dat laten slingeren dan krijgen we op onze kop.
quote:Op zondag 17 december 2006 00:17 schreef dito4ever het volgende:quote:Op zondag 17 december 2006 21:29 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik heb zitten twijfelen of ik er op in moest gaan.. Toch doe ik het.
1 - Waarom niet reageren? Jij post met caps vrijwel een hele post in topic, wat vrij irritant is om het zomaar even uit te drukken.
2 - Waar zeg ik dat?
3 -
4 - Dan reageren die mensen vanzelf, hoef je niet 3 keer het zelfde te gaan vragen in het topic. En als je het echt zou willen weten, kan je altijd nog bellen naar het hoofdkantoor.
Nee viel mij ook al op, was net toevallig ook aan het kijken.quote:Op zondag 17 december 2006 22:55 schreef Renesite het volgende:
De tijden van volgende week staan nog niet vast denk ikOp de site van de AH staan alle tijden nog niet.
1200 is meen ik HKquote:Op zondag 17 december 2006 23:17 schreef crx-boy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 december 2006 00:17 schreef dito4ever het volgende:
IS ER HIER OOK IEMAND VAN "FILIAAL 1200"?????
WETEN JULLIE WAAR HET WK FEEST WORD GEHOUDEN?
(sorry voor het schreeuwen!)
Waarom sorry zeggen als je het ook gewoon niet kan doen? Staat er iemand van 1200 in de OP? Heb je een beetje in het topic gelezen? Word genoeg gepraat over het feest.
hieruit begrijp ik dat jij zegt dat er niemand van het hk is!
maar goed..........ik hoor het wel waar het feest is!
groeten,
quote:Op zondag 17 december 2006 19:58 schreef highway101 het volgende:
Wordt ik genegeerd of wat?quote:
Uv got PM.quote:Op zondag 17 december 2006 23:40 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Wordt ik genegeerd of wat?
Of bedoel je dat jullie ook er over heen gaan?
De Aha zal wel komen te staan wie het allemaal gelukt is, stond er vorig jaar ook in.quote:
1.5 miljoen is haalbaar voor bepaalde XL's.quote:Op zondag 17 december 2006 19:58 schreef highway101 het volgende:
truequote:Op maandag 18 december 2006 11:15 schreef Ace1 het volgende:
[..]
1.5 miljoen is haalbaar voor bepaalde XL's.
Zou bij ons ook wel handig zijnquote:Op maandag 18 december 2006 09:48 schreef ReMcOrE het volgende:
en ik mag aankomende zaterdag parkeerwacht gaan spelen bij ons achter op de parkeerplaats (als dat vol is, doorverwijzen naar 2 andere parkeerplaatsen)...van 10.00 tot 17.00, a ¤ 6,30 per uur
neem natuurlijk wel wat muziek mee, en trek warme kleren aan, dan moet het uit te houden zijn
wij hebben een parkeerplaats waar maar iets van 28 auto's op kunnen ofzoquote:
Bij ons een stuk of 100, maar het punt is dat dat voor het hele winkelcentrum is. dus moeten ze om het winkelcentrumje heenquote:Op maandag 18 december 2006 13:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wij hebben een parkeerplaats waar maar iets van 28 auto's op kunnen ofzodus dan moet ik mensen doorwijzen naar 2/3 andere parkeermogelijkheden...
onderste vakje is onze AH 4 (8768), Spoorstraat 30 in Haaksbergen...(dat stukje daarboven, met die 3 dingen die auto's voor moeten stellenquote:Op maandag 18 december 2006 13:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bij ons een stuk of 100, maar het punt is dat dat voor het hele winkelcentrum is. dus moeten ze om het winkelcentrumje heen
[afbeelding]
Wij kunnen ook wel mensen gebruiken, maar dan voor de winkelwagens uit de garage te halenquote:
OMFG!!!quote:Op maandag 18 december 2006 13:52 schreef -Sum- het volgende:
[..]
Wij kunnen ook wel mensen gebruiken, maar dan voor de winkelwagens uit de garage te halen
wij hebben een parkeergarage ONDER de winkel, vaak staan alle wagentjes daar en niets meer in de winkel. Dan moeten 2 mensen van houdbaar via de lift 3 rijen van 8 karretjes naar boven loodsen
logistiek niet echt tof dus.
Meestal is 1 lift stuk en soms alle 2. Dan moeten we mensen helpen met de spullen de trap af te dragen naar de auto of naar de ingang van de garage sturen (de auto ingang dus) en mogen ze met hun karretje die weg naar beneden gaan scheuren
Als we zoiets met kerst hebben is dat killing!
Die mensen moeten dan een kolere end lopen met hun karquote:Op maandag 18 december 2006 13:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
onderste vakje is onze AH 4 (8768), Spoorstraat 30 in Haaksbergen...(dat stukje daarboven, met die 3 dingen die auto's voor moeten stellen, dat is onze parkeerplaats)
de 2 vakken bovenin de afbeelding zijn dan de 2 andere parkeermogelijkheden (de linkse is een soort parkeerkuil en de rechtse is bij de bibliotheek), met in totaal iets van 80 parkeerplaatsen
[afbeelding]
dat valt nog wel mee hoor, heb eerder medelijden met ons, wij moeten met hele rijen karretjes vanaf die "kuil" (linkse van de bovenste 2 vakjes) terug naar de winkel rijdenquote:Op maandag 18 december 2006 14:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die mensen moeten dan een kolere end lopen met hun kar![]()
Aaaaw. Wij vanaf het super de boer terrein naar de winkel, dat valt meeeeequote:Op maandag 18 december 2006 14:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat valt nog wel mee hoor, heb eerder medelijden met ons, wij moeten met hele rijen karretjes vanaf die "kuil" (linkse van de bovenste 2 vakjes) terug naar de winkel rijden
gelukkig mag ik a.s. zaterdag dus parkeerwacht zijn, dat houdt in dat ik GEEN karretjes hoeft te halenquote:Op maandag 18 december 2006 14:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Aaaaw. Wij vanaf het super de boer terrein naar de winkel, dat valt meeeee
moet je zondag wel werken dan, voor 200%???quote:
Neequote:Op maandag 18 december 2006 14:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
moet je zondag wel werken dan, voor 200%???(als de winkel dan open is...)
oei, das balen, lelijke gemeente, is toch aardig wat omzet te halen op zo'n dagquote:
dat is dan wel weer nicequote:
herkenbaar! wij hebben een parkeerdek, met een krakkemikkege ouwe lift waar 3x7 karretjes in kunnenquote:Op maandag 18 december 2006 13:52 schreef -Sum- het volgende:
[..]
Wij kunnen ook wel mensen gebruiken, maar dan voor de winkelwagens uit de garage te halen
wij hebben een parkeergarage ONDER de winkel, vaak staan alle wagentjes daar en niets meer in de winkel. Dan moeten 2 mensen van houdbaar via de lift 3 rijen van 8 karretjes naar boven loodsen
logistiek niet echt tof dus.
Meestal is 1 lift stuk en soms alle 2. Dan moeten we mensen helpen met de spullen de trap af te dragen naar de auto of naar de ingang van de garage sturen (de auto ingang dus) en mogen ze met hun karretje die weg naar beneden gaan scheuren
Als we zoiets met kerst hebben is dat killing!
Ik heb een keer meegeholpen, ik lag de hele tijd in een deukquote:Op maandag 18 december 2006 15:45 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
herkenbaar! wij hebben een parkeerdek, met een krakkemikkege ouwe lift waar 3x7 karretjes in kunnen
en ook deze is regelmatig kapot![]()
ik ben per januari weg van houdbaar. agf here I come![]()
haha dat herken iik hier ookquote:Op maandag 18 december 2006 16:16 schreef -Sum- het volgende:
[..]
Ik heb een keer meegeholpen, ik lag de hele tijd in een deuk
tis echt te suf voor worden. je zet 3 kleine rijen winkelwagentjes in een lift, je wacht tot de deuren dicht gaan en dan ren je de trap op waar boven de lift weer open gaat en je de karren eruit haaltmensen staan ook wel eens raar te kijken als ze in de lift willen stappen en hij staat nokkievol met karren
collega van mij is een keer bedolven onder een container melk (12 van die volle zwarte kratten)quote:Op maandag 18 december 2006 16:37 schreef Webgangster het volgende:
Ik moest zaterdag lossen met een kneus die nog nooit gelost had.
2 dolly's met fanta's komt de vrachtwagen uit, hij denkt even wijs te doen en wilt ze allebei nemen.
Ik zou ze dan trekken maar niet te hard want anders donderen ze om, hij doet het veelste hard en ligt onder die 2 dolly's :S
Ik vind trouwens wel dat hoe verder we naar de feestdagen gaan dat de rolcontainers goed kut zijn gestapeld. Afgelopen zaterdag donderde er heel wat zooi alleen maar omdat het niet goed gestapeld was, die gasten denken dat ieder filiaal een luxe los plaats heeft. Er was drinken gevllen (tomaten drink) en ook nog kattengrind dus iemand gaat het erover heen spreiden, niet denkend dat het kan regenen en dat het glad word. Naja je snapt hem al het ging regenen en toen hadden we een ijsbaan
eronder?quote:Op maandag 18 december 2006 16:37 schreef Webgangster het volgende:
2 dolly's met fanta's komt de vrachtwagen uit, hij denkt even wijs te doen en wilt ze allebei nemen.
Ik zou ze dan trekken maar niet te hard want anders donderen ze om, hij doet het veelste hard en ligt onder die 2 dolly's :S
ja, die dolly's zijn echt retezwaar, net als bijvoorbeeld die container met volle melkkratten die ik noemdequote:Op maandag 18 december 2006 16:44 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
eronder?serieus? die dingen zijn loodzwaar!
heeft hij er nog wat aan overgehouden, kneusingen ofzo?quote:Op maandag 18 december 2006 16:37 schreef Webgangster het volgende:
echt nu dat bericht he.. wij hadden dus paar buitenlanders van uitzendbureau.. ik noem ze maar huurnegersquote:Op maandag 18 december 2006 17:31 schreef mausb het volgende:
Allochtonen kiezen AH als werkgever
Winkelketen Albert Heijn is de ideale multiculturele werkgever van het land, gevolgd door de politie en McDonalds. Dat blijkt uit het jaarlijkse onderzoek Minderheden op de Arbeidsmarkt van de Intelligence Group. Aan het onderzoek deden 1590 jonge allochtonen mee.
Drie zaken spelen een rol bij de keuze van de bedrijven: zijn er zichtbaar veel nationaliteiten en culturen aanwezig, stimuleert het bedrijf gelijke kansen en is het een internationaal bedrijf.
Vanwege de gelijke kansen staan ook de overheid en de Belastingdienst in de top-10. Intelligence Group richt zich op diepgaand arbeidsmarktonderzoek.
bron: nos.nl
AH = multicultureel![]()
Halal vlees dus toch nog ergens goed voor![]()
Ja waarom niet... Kan een normale tijd zijn in deze tijen hoorquote:Op maandag 18 december 2006 20:01 schreef Renesite het volgende:
9 tot 22?!?!?!?!?!?!!!!!!!!!
Heb je al geprobeerd om op je werk wat te weten te komen?quote:Op zondag 17 december 2006 17:00 schreef crx-boy het volgende:
sherman....
of all places...quote:Op maandag 18 december 2006 20:51 schreef MrManiak het volgende:
Nou, net uit mijn werk. Bluegh.
Trouwens, het pand in Swifterbant draait zaterdag tot 0:00... Ziek of niet!?!
Nee gelukkig niet veel, hij ontwijkte hem net meen ik, ik dee me ogen maar dicht want dat wou ik niet meemaken zeg maar.quote:Op maandag 18 december 2006 16:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, die dolly's zijn echt retezwaar, net als bijvoorbeeld die container met volle melkkratten die ik noemde
[..]
heeft hij er nog wat aan overgehouden, kneusingen ofzo?
Ja bij ons is er ook een hoop spul eraf gevallen de vorige keer. Resultaat viel nog mee: 3 wijnflessen kapot.quote:Op maandag 18 december 2006 16:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
collega van mij is een keer bedolven onder een container melk (12 van die volle zwarte kratten)
en voor de rest houden die lui bij DC geen rekening met de filialen idd, gewoon stapels wijn bovenop 1 doos chips pakken en van dat soort fratsen
Hmmz, duur? Houdbaar levert op vreemde tijden?quote:Op maandag 18 december 2006 22:32 schreef IHVK het volgende:
Rooster:
Zondag 08.30-13:00
Werk wel erg weinig de laatste tijd...
Is dat nu zelfs al gepland tot 00.00 uur?quote:Op maandag 18 december 2006 19:44 schreef kmaestro het volgende:
Morgen 9-18
Woensdag 8-17
Donderdag 19-24
Vrijdag 9-22
Zaterdag 13-22
Zondag 8-17
Ik ga dood
Schitterende actiequote:Op maandag 18 december 2006 23:40 schreef Renesite het volgende:
De Poort 10, Swifterbant
Winkelgrootte 4
Deze week
zondag 17-12-2006 gesloten
maandag 18-12-2006 0800 - 2100
dinsdag 19-12-2006 0800 - 2100
woensdag 20-12-2006 0800 - 2100
donderdag 21-12-2006 0800 - 2100
vrijdag 22-12-2006 0800 - 2100
zaterdag 23-12-2006 0700 - 2359Als aktie tegen de 'zondag dicht'
Boeit dat? Het is een toffe aktiequote:Op maandag 18 december 2006 23:58 schreef o-fiel het volgende:
Eerder sneu, welke klant komt er op de 23e nou na 22.00 uur nog boodschappen doen
Het is tof omdat er nog 3 klanten langskomen? Mij lijkt het voor het personeel niet leuk, de klant heeft er weinig profijt van en uiteindelijk zullen ze die laatste uurtjes niet echt winstgevend doorbrengen. Toffe actie danquote:Op maandag 18 december 2006 23:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Boeit dat? Het is een toffe aktie![]()
Jep, er komt om 23.30 nog een verswagen die gesplitst en in de koelcellen moet, zodat die de volgende ochtend direcht gevuld kan worden. Ik mag om 6.00 uur beginnen om de zooi op te ruimenquote:Op maandag 18 december 2006 23:36 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Is dat nu zelfs al gepland tot 00.00 uur?
ik zeg het je, wedden dat er mensen zo gek zijn om 's avonds laat nog 'even' naar de supermarkt te gaanquote:Op dinsdag 19 december 2006 08:01 schreef MrManiak het volgende:
Nueh, valt wel mee... maar tot 12 uur 's nachts, absurd. Alsof je om half 12 denkt; "Goh, nog even een blikje cola halen"![]()
Sterkte.! Welke gek maakt zo'n idiote planning?quote:Op maandag 18 december 2006 19:44 schreef kmaestro het volgende:
Morgen 9-18
Woensdag 8-17
Donderdag 19-24
Vrijdag 9-22
Zaterdag 13-22
Zondag 8-17
Ik ga dood
Hijzelf waarschijnlijkquote:Op dinsdag 19 december 2006 10:31 schreef Kickmaster het volgende:
[..]
Sterkte.! Welke gek maakt zo'n idiote planning?![]()
quote:Op dinsdag 19 december 2006 08:01 schreef MrManiak het volgende:
Nueh, valt wel mee... maar tot 12 uur 's nachts, absurd. Alsof je om half 12 denkt; "Goh, nog even een blikje cola halen"![]()
Wel erg uitgebreide openingstijden voor een filiaal van die grootte, en zeker gezien de plaats waar het ligt (Swifterbant dus).quote:Op maandag 18 december 2006 23:40 schreef Renesite het volgende:
De Poort 10, Swifterbant
Winkelgrootte 4
Deze week
Gaafquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:55 schreef Juzme het volgende:
Username: Juzme
Filiaal nummer: 1308
Filiaal naam (eventueel) : Helperplein
Afdelingen: KAS
Nog nietquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:11 schreef highway101 het volgende:
loonstrookjes al gespot?
Doe ik niet aan, ik check altijd woensdag mn saldo, heeft meer charmequote:Op dinsdag 19 december 2006 16:11 schreef highway101 het volgende:
loonstrookjes al gespot?
Vanmorgen ook nog niet hier. misschien straks.quote:
fs180quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:55 schreef Juzme het volgende:
Username: Juzme
Filiaal nummer: 1308
Filiaal naam (eventueel) : Helperplein
Afdelingen: KAS
denk dat ze er wel liggen als ik a.s. vrijdag ff langskom, en morgen zie ik het al wel op m'n rekening staan denk ikquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:11 schreef highway101 het volgende:
loonstrookjes al gespot?
Jupquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:11 schreef highway101 het volgende:
loonstrookjes al gespot?
Blijkbaar.quote:Op maandag 18 december 2006 22:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hmmz, duur? Houdbaar levert op vreemde tijden?
Per post? Ben je ziek?quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:18 schreef waterreus23 het volgende:
Net mijn loonstrookje per post gekregen
EEN FEEST TOEN IK HET LAS
Ik dacht toen ik het las dat dat jou tijden zijn voor deze weekquote:Op maandag 18 december 2006 23:40 schreef Renesite het volgende:
De Poort 10, Swifterbant
Winkelgrootte 4
Deze week
Bepaal ik zelfquote:Op dinsdag 19 december 2006 10:31 schreef Kickmaster het volgende:
[..]
Sterkte.! Welke gek maakt zo'n idiote planning?![]()
Prognose voor maandag gehaald, dus we liggen op schema.quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:26 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Bepaal ik zelf
Maar het is gewoon best leuk om zulke tijden te werken, helemaal naar de klote te gaan, en uiteindelijk heel erg trots zijn op de omzet die je behaald heb met zn allen
Ja, dat is een dikke omzet, normaal doen sommige winkels daar meer dan een maand over.quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:45 schreef fs180 het volgende:
meer dan half miljoen aan omzet in de eerste weekis dat veel?
1 week en een ma/di/wo/do/vr doen we daar overquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:06 schreef highway101 het volgende:
[..]
Ja, dat is een dikke omzet, normaal doen sommige winkels daar meer dan een maand over.
Het kan echter nog wel gekker.
Ligt eraan wat je normaal draait.quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:45 schreef fs180 het volgende:
meer dan half miljoen aan omzet in de eerste weekis dat veel?
Jaaquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:11 schreef highway101 het volgende:
loonstrookjes al gespot?
daar dacht ik net aan, lijkt wel alsof ze full-time AH-employee zijnquote:Op woensdag 20 december 2006 00:33 schreef Renesite het volgende:
sommige mensen hebben geen school geloof ik.
helaas heb ik dat wel ernaastquote:Op woensdag 20 december 2006 00:33 schreef Renesite het volgende:
quote:Op woensdag 20 december 2006 09:51 schreef Juzme het volgende:
We krijgen vandaag de winstuitkering erbij las ik. Maar nu heb ik even een vraag. Ik werk sinds september een jaar bij de AH, alleen zijn ze tot vorige week vergeten me tot cassière B te maken. Krijg ik nu wel het deel van de winstuitkering waar ik recht op heb?
En de AH is toch verplicht om mij het loon dat ik heb misgelopen terug te betalen? Weet iemand misschien hoe dat in zijn werk gaat en hoe lang het ongeveer gaat duren?
Het is niet verplicht maar volgens mij is het wel standaard na 1 jaar en dat je na 13 maanden ook een loon-schaal omhoog gaat. Als dat niet gebeurt moet dat om duidelijke redenen zijn. Als er geen duidelijke redenen zijn (zoals niet goed functioneren) moet deze persoon dat geld met terugwerkende kracht krijgen. 'vergeten' is geen reden. Als ze zeggen dat ze het vergeten zijn, is het dus mondeling toegezegd dat deze persoon wel gewoon na een jaar cassiere B had moeten zijn.quote:Op woensdag 20 december 2006 10:20 schreef blrrrt het volgende:
[..]Winstuitkering heeft niks te maken met verkoper A of B AH is niet verplicht om je na een jaar verkoper B te maken Tenzij ze je specifiek belooft hebben om je per een bepaalde datum verkoper B te maken heb je dus nergens recht op.
Bij ons kan je pas Verkoper B worden als je kassa kan draaien.quote:Op woensdag 20 december 2006 10:31 schreef -Sum- het volgende:
[..]
Het is niet verplicht maar volgens mij is het wel standaard na 1 jaar en dat je na 13 maanden ook een loon-schaal omhoog gaat. Als dat niet gebeurt moet dat om duidelijke redenen zijn. Als er geen duidelijke redenen zijn (zoals niet goed functioneren) moet deze persoon dat geld met terugwerkende kracht krijgen. 'vergeten' is geen reden. Als ze zeggen dat ze het vergeten zijn, is het dus mondeling toegezegd dat deze persoon wel gewoon na een jaar cassiere B had moeten zijn.
En de winstuitkering hangt daar niet vanaf maar wordt wel over je periodeloon berekend oftewel doordat ze geen cassiere B was, was haar periodeloon en DUS ook zijn winstuitkering lager.
Denk dat je loon nu gewoon met terugwerkende kracht erbij moet krijgen en winstuitkering met de herberekening ofzo.
nouja zij is cassiere dus ik denk dat ze het wel onder de knie heeftquote:Op woensdag 20 december 2006 10:34 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Bij ons kan je pas Verkoper B worden als je kassa kan draaien.
Ok, merciquote:Op woensdag 20 december 2006 10:20 schreef blrrrt het volgende:
[..]Winstuitkering heeft niks te maken met verkoper A of B AH is niet verplicht om je na een jaar verkoper B te maken Tenzij ze je specifiek belooft hebben om je per een bepaalde datum verkoper B te maken heb je dus nergens recht op.
Dat is dan wel weer balen van die winstuitkering.quote:Op woensdag 20 december 2006 10:31 schreef -Sum- het volgende:
[..]
Het is niet verplicht maar volgens mij is het wel standaard na 1 jaar en dat je na 13 maanden ook een loon-schaal omhoog gaat. Als dat niet gebeurt moet dat om duidelijke redenen zijn. Als er geen duidelijke redenen zijn (zoals niet goed functioneren) moet deze persoon dat geld met terugwerkende kracht krijgen. 'vergeten' is geen reden. Als ze zeggen dat ze het vergeten zijn, is het dus mondeling toegezegd dat deze persoon wel gewoon na een jaar cassiere B had moeten zijn.
En de winstuitkering hangt daar niet vanaf maar wordt wel over je periodeloon berekend oftewel doordat ze geen cassiere B was, was haar periodeloon en DUS ook haar winstuitkering lager.
Denk dat je loon nu gewoon met terugwerkende kracht erbij moet krijgen en winstuitkering met de herberekening ofzo.
hele mooie winkel, vind vooral die telecomwand en die bakken middenin de gang mooi (zelfde uiterlijk als een schap)quote:Op woensdag 20 december 2006 10:42 schreef blrrrt het volgende:
Wat foto's van assortiment dat me opviel in de XL in Zoetermeer:
http://www.mijnalbum.nl/Album=ZSWYVBMH
nouja winst uitkering is 70% dus het is uit te rekenen.quote:Op woensdag 20 december 2006 10:42 schreef Juzme het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer balen van die winstuitkering.Moet ik daar ook weer achteraan
![]()
Het zou ook wel raar zijn als ik geen loonsverhoging zou krijgen want ik ben halverwege dit jaar supervisor geworden, dus ik neem aan dat ze me wel goed vinden functioneren![]()
Maar zal het veel schelen van de winstuitkering?
Ik vind dat veel van de XL worpen ook best toegepast kunnen worden in grote wijkwinkels.quote:Op woensdag 20 december 2006 10:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hele mooie winkel, vind vooral die telecomwand en die bakken middenin de gang mooi (zelfde uiterlijk als een schap)en over al die "aparte" producten, je moet toch iets hebben om de schappen te vullen
wij hebben daar de ruimte niet voor (helaas...quote:Op woensdag 20 december 2006 11:02 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ik vind dat veel van de XL worpen ook best toegepast kunnen worden in grote wijkwinkels.![]()
Wij hebben er wel de ruimte voor. We hebben op sommige assortimentsgroepen nu al de maximale metrages, of meer. Zo zijn we de enige winkel in Nederland met 5 meter Kies&Kook; XL's hebben 4 meter.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wij hebben daar de ruimte niet voor (helaas...) en het wordt ook niet fatsoenlijk bijgehouden, nieuwe worpen worden er niet goed ingezet, worpen worden verwaarloosd (denk aan de shampoo e.d.)
onze chef en z'n assistent doen normaal hoogstens een paar kleine wijzigingen, voor de rest hangt het af van de tijd die bijvoorbeeld de persoon op de AGF overheeft, anders worden ze gewoon bij de planning van zaterdag ingedrukt... ze gaan doordeweeks niet speciaal iemand laten komen voor de worpen (kost geld hè) heb ook al een aantal keer gezegd dat de worp van bijvoorbeeld de Conimex e.d. er belabberd inzit, maar daar is nu (6 maanden later ofzo...) nog steeds niks mee gedaan, dus ik zeg voortaan gewoon niks meerquote:Op woensdag 20 december 2006 11:09 schreef blrrrt het volgende:
En het goed erin zetten van worpen en bijhouden is een stukje dicipline. Als het niet gedaan wordt is het tijd om wat fulltimers en MT-leden te vervangen...
Vreemd voor een franchiser.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
onze chef en z'n assistent doen normaal hoogstens een paar kleine wijzigingen, voor de rest hangt het af van de tijd die bijvoorbeeld de persoon op de AGF overheeft, anders worden ze gewoon bij de planning van zaterdag ingedrukt... ze gaan doordeweeks niet speciaal iemand laten komen voor de worpen (kost geld hè) heb ook al een aantal keer gezegd dat de worp van bijvoorbeeld de Conimex e.d. er belabberd inzit, maar daar is nu (6 maanden later ofzo...) nog steeds niks mee gedaan, dus ik zeg voortaan gewoon niks meer
(en dan vinden ze het raar dat de klanten ons op dat punt laag beoordelen voor de WinkelWedstrijd)
ik heb nog wel meer van die dingen, nieuwe eigenaar is iig minder laks dan de oude (die besteedde alleen aandacht aan de wijnafdelingquote:
Waar wordt wel veel aandacht aan besteed dan?quote:Op woensdag 20 december 2006 11:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb nog wel meer van die dingen, nieuwe eigenaar is iig minder laks dan de oude (die besteedde alleen aandacht aan de wijnafdeling), maar soms besteden ze aandacht aan totaal nutteloze kleine dingen en gaat er dus geen aandacht naar de belangrijke dingen (het uiterlijk van de winkel, het gedeelte van de winkel dat de klant beleeft)
werk doordeweeks niet echt meer, dus kan niet echt recente dingen noemen, maar denk bijvoorbeeld aan een hele uitstalling met stoofperen, perenrood in potjes, oud fornuis e.d. OF aan een hele display met houten kratten voor Vitakraft...daar is dan wel geld/tijd voor, terwijl die dingen tijdelijk zijn (we hebben er wel een WinkelWedstijd cheque voor gewonnen dacht ikquote:Op woensdag 20 december 2006 11:23 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Waar wordt wel veel aandacht aan besteed dan?
En over wijn gesproken; de wijnafdeling in de XL's is super. Schitterende uitstraling en assortiment. Er staan meerdere wijnen van 29,95 euro tussen.
De dingen die op de eerste foto staan hebben wij ook gewoon hoor, wel een albert heijn 5 winkel zijn wij.quote:Op woensdag 20 december 2006 10:42 schreef blrrrt het volgende:
Ow. Ik heb al een tijd niet meer naar dat schap gekeken.quote:Op woensdag 20 december 2006 12:32 schreef Webgangster het volgende:
[..]
De dingen die op de eerste foto staan hebben wij ook gewoon hoor, wel een albert heijn 5 winkel zijn wij.
Hier ook niet, normaal wel..quote:Op woensdag 20 december 2006 11:49 schreef highway101 het volgende:
loon nog niethoe laat wordt 't meestal gestort?
535 euroquote:Op woensdag 20 december 2006 12:38 schreef Twisted_Logic het volgende:
567,87 euri![]()
* Twisted_Logic is blij
ik ook, denk wel meer mensen, dus zie niet echt het nut van die opmerkingquote:Op woensdag 20 december 2006 13:09 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Jij hebt minder dan 500 euro?
Het was wel een mevrouw met een tas van de Dirk......quote:Op woensdag 20 december 2006 13:16 schreef highway101 het volgende:
Ja, klanten flippen soms best snel
quote:Op woensdag 20 december 2006 13:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ook, denk wel meer mensen, dus zie niet echt het nut van die opmerking
Hoeveel winstuitkering heb je dan? Of weet je dat nog niet?quote:Op woensdag 20 december 2006 13:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb maar 440... Boehoe
Gemiddeld wel 15 uur per week werken
Gewerkt ....... 60 * 4.33 = 259.80quote:Op woensdag 20 december 2006 14:00 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Hoeveel winstuitkering heb je dan? Of weet je dat nog niet?
is onze weekquote:Op dinsdag 19 december 2006 22:20 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je normaal draait.
Voor ons zou het maar een matige week zijn
quote:Op woensdag 20 december 2006 00:33 schreef Renesite het volgende:
Vakantie uren worden normaal niet uitbetaald hoor, maar omdat ik er nog best wat open had staan werden ze bij mij uitbetaald.quote:Op woensdag 20 december 2006 14:28 schreef ReMcOrE het volgende:
ik weet niet wat mijn vakantie-uren en winstuitkering zijn, moet ik eerst ff m'n loonstrookje te zien krijgen...
Werken jullie altijd langer door dan sluitingstijd? Dat is bij ons nooitquote:Op dinsdag 19 december 2006 23:47 schreef mrk_ het volgende:
Selhorstweg 2, Harderwijk
Winkelgrootte 4
Deze week
maandag 18-12-2006 0800 - 2000
dinsdag 19-12-2006 0800 - 2000
woensdag 20-12-2006 0800 - 2000
vrijdag 22-12-2006 0800 - 2200
zaterdag 23-12-2006 0800 - 2200
en werken![]()
maandag 18-12-2006 1500 - 2100
dinsdag 19-12-2006 0900 - 1800
woensdag 20-12-2006 vrij
donderdag 21-12-2006 1300 - 2200
vrijdag 22-12-2006 1300 - 2300
zaterdag 23-12-2006 1300 - 2200
![]()
niets te zeiken over mijn afdeling dusquote:Op woensdag 20 december 2006 10:42 schreef blrrrt het volgende:
quote:Op woensdag 20 december 2006 14:41 schreef Renesite het volgende:
155.61 heb ik nog qua vakantieuren
klopt.. alleen de normale dranken die dde kommar had zijn vrijwel allemaal wegquote:Op woensdag 20 december 2006 11:23 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Waar wordt wel veel aandacht aan besteed dan?
En over wijn gesproken; de wijnafdeling in de XL's is super. Schitterende uitstraling en assortiment. Er staan meerdere wijnen van 29,95 euro tussen.
Uren of euro's. "Vakantierecht"quote:Op woensdag 20 december 2006 14:47 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]Worden die nooit uitbetaald bij jullie?
Weet niet of er meerdere filialen zijn in harderwijk maar als het goed is ken jij dan Patrick ?quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:47 schreef mrk_ het volgende:
Selhorstweg 2, Harderwijk
Winkelgrootte 4
Deze week
maandag 18-12-2006 0800 - 2000
dinsdag 19-12-2006 0800 - 2000
woensdag 20-12-2006 0800 - 2000
vrijdag 22-12-2006 0800 - 2200
zaterdag 23-12-2006 0800 - 2200
en werken![]()
maandag 18-12-2006 1500 - 2100
dinsdag 19-12-2006 0900 - 1800
woensdag 20-12-2006 vrij
donderdag 21-12-2006 1300 - 2200
vrijdag 22-12-2006 1300 - 2300
zaterdag 23-12-2006 1300 - 2200
![]()
hoe lang werk je er? en 150 euro aan winstuitkering of totaal?quote:Op woensdag 20 december 2006 16:19 schreef morgane het volgende:
bij mij dus niet, heb uitgerekend dat ik zeker zo'n 150 euro zou moeten krijgen, maar heb er maar 88...kan me alleen niet voorstellen dat ze de winstuitkering apart overmaken![]()
Klopt. En je volgende salaris is gebasseerd op 2 weken terug tot eind volgende week.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:12 schreef morgane het volgende:
maar ik werk er nu al langer dan 4 weken he. Mn salaris wordt toch niet per maand gestort maar over een langere periode? ik krijg iig nu voor het eerst salaris gestort van AH sinds ik er werk.
als je zo kort werkt, heb je ook geen recht op winstuitkering dan. Ook wel logisch, je hebt in die korte tijd niet echt bijgedragen aan de winst die we gemaakt hebben.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:17 schreef morgane het volgende:
edit: hoe zit het eigenlijk met de winstuitkering? Heb ik daar dan helemaal geen recht op? Ik heb trouwens uitgerekend dat ik volgens mn contracturen 88 euro per maand verdien, en dat is ook precies wat er op mn rekening gestort is. maar 1. ik heb veel meer dan mn contracturen gewerkt en 2. dan zou mn winstuitkering maar een paar cent zijn ofzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |