hoeveel moet dat ongeveer ijn?quote:Op zondag 17 december 2006 13:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nope. Het gaat na aanleiding van je gewerkte uren. Dus dat heeft daar wat minder mee te maken.
Hehehe.quote:Op zondag 17 december 2006 13:59 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Dan moet ik zeker gelijk naar Vinkhuizen he
Maar inderdaad, als het niet in Winschoten is ga ik waarschijnlijk het eventjes in Groningen halen
Ja klopt, maar ik ben dagelijks in Groningen dus dan is dat makkelijkerquote:Op zondag 17 december 2006 14:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hehehe.
Hoogezand heb je ook nog.
Een cocktail mixen.quote:Op zondag 17 december 2006 14:06 schreef MrManiak het volgende:
Idd SHERMAN, wat een verschrikkelijk klote-pakket... vorig jaar zaten er nog wel leuke dingen in, zoals dat witte dienblad en een paar lekkere chocoladedingen enzo... Wat de Fok! moeten we met een cocktailmixer
Nee, echt?quote:
Beroerd.quote:Op zondag 17 december 2006 14:01 schreef MrManiak het volgende:
Trouwens, hoe vinden jullie die kerstpakketten?
Ook nieuwsgierig is.. Collega van me werkt nu een half jaar bij ah, en wil eigenlijk wel weten wat ze kan verwachten.quote:
Pakket is gewoon gemaakt door een vrouw die roze als lievelings kleur heeft volgens mij.quote:Op zondag 17 december 2006 14:06 schreef MrManiak het volgende:
Idd SHERMAN, wat een verschrikkelijk klote-pakket... vorig jaar zaten er nog wel leuke dingen in, zoals dat witte dienblad en een paar lekkere chocoladedingen enzo... Wat de Fok! moeten we met een cocktailmixer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dit jaar krijgen wij als werknemers volgens mij een flink aantal procenten uitgekeerd, ik ben even kwijt hoeveel...
@SHERMAN: Lol!O, enne, bedankt
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
Wil je even de omzet weg halen? Hoeft niet iedereen te weten.quote:Op zondag 17 december 2006 14:11 schreef MrManiak het volgende:
Wij in 1571 hadden vorig jaar een omzet van ***. Dit jaar krijgen wij als werknemers volgens mij een flink aantal procenten uitgekeerd, ik ben even kwijt hoeveel...
Wij hadden meerquote:Op zondag 17 december 2006 14:11 schreef MrManiak het volgende:
Wij in 1571 hadden vorig jaar een omzet van ***. Dit jaar krijgen wij als werknemers volgens mij een flink aantal procenten uitgekeerd, ik ben even kwijt hoeveel...
Ja hoorquote:Op zondag 17 december 2006 14:17 schreef MrManiak het volgende:
Trouwens, is het leuk om hier een paar "notities uit m'n postvak" te plaatsen?
Weekomzet ja.quote:Op zondag 17 december 2006 14:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wij hadden meerNIet héél veel ofzo, maar toch
![]()
Je doelt hierbij op de weekomzet toch?
quote:Op zondag 17 december 2006 14:11 schreef MrManiak het volgende:
Wij in 1571 hadden vorig jaar een omzet van70%, maar in dit topic werd eerder gezegd dat je een jaar in dienst moet zijn om hier recht op te hebben..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dit jaar krijgen wij als werknemers volgens mij een flink aantal procenten uitgekeerd, ik ben even kwijt hoeveel...
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
Wij met kerst boven de 4quote:Op zondag 17 december 2006 14:20 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Weekomzet ja.
De verwachtingen van de sm zijn dat we minstens een halve ton boven vorig jaar zitten.
Ik krijg eigenlijk nooit persoonlijke berichten in mijn postvakje, we hebben postvakjes voor elke letter van de achternaam, alleen loonstrookjes en dat soort dingen. Berichten worden meestal mondeling door gegeven.quote:Op zondag 17 december 2006 14:17 schreef MrManiak het volgende:
Trouwens, is het leuk om hier een paar "notities uit m'n postvak" te plaatsen?
Dit jaar of vorig jaar? Vorig jaar wij er onder, dit jaar is de verwachting er goed boven aangezien we eigenlijk de enige échte supermarkt zijn nu.quote:Op zondag 17 december 2006 14:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wij met kerst boven de 4En heel dik ook
![]()
Hmm, ik ga even iemand blij maken.quote:Op zondag 17 december 2006 14:21 schreef MrManiak het volgende:
Mmmh, daar weet ik niks van, vorig jaar heb ik het ook gewoon uitgekeerd gekregen, toen was ik vier maanden in dienst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |